Ow vergeet ik nog te vertellen dat we zaterdag geklust hebben maar gisteren zo kneiterende ruzie hadden dat alleen het idee al me tegen stond. Niet echt handig want vannacht is R. niet thuis dus de kans dat deze ronde voorbij gaat is groot Overigens is de ruzie weer bijgelegd hoor dus morgen moeten we een inhaalklus doen
Oe,Desmo gaat goedmaaksex hebben Ik hoor wel van het daten van de hoe en de wat enzo. Ik heb ook in mijn uppie zitten juichen...en zitten zingen...Dirkie Kuyt,Dirkie Dirkie,Dirkie Kuyt En nu de berg beessies opgehangen die ik gister van mijn schoonmama heb gehad.dacht,doe ik wel na de wedstrijd..anders moet ik ze er dalijk allemaal weer af gaan halen.
En...elke ronde die NL doorgaat betekent 18 overuren in de week voor Suusman en dus weer extra ijsjes in mijn vakantie Dus: Holland,Holland! Bekijk bijlage 81803
Tjemig 18 overuren per wedstrijd Nou ja, gelukkig is het voor en goed doel dan maar Maar het is toch voornamelijk een tv-ding of gooien ze bij de radio ook de programmering dan helemaal om?
Hij doet de Wktour van BNN of 3fm....dat zijn dagen van 14 uur..elke doordeweeksedag.Maar tot nu toe is ie ook elke keer 2 daagjes vrij.Dus 3 dagen 6 uur extra x 3 *slim kijkende smiley* En in het weekend doet ie de festivals.Van het weekend Werchter. En afgelopen weekend was ie bij Concert at the Beach (of zoiets) met Blof en daar was ie erg over te spreken,want die mocht ie zelf mixen.Maar ik haat haat haat Blof,dus ik heb gezegd,dat als ie fan wordt er een echtscheiding aan zit te komen
Slik, en ik vind een werkdag van 9 uur al veel Maar een echtscheiding om Blof ... er zijn ergere bands hoor
Haha....vind je? Suusman maakt in het hoogseizoen haast alleen maar van die lange dagen.Als ie een festival heeft werkt ie gerust 60 tot 70 uur in een paar dagen.Dan krijg ik hem helemaal dood weer terug. En zo'n dag van 14 uur is voor 3 uurtjes radio.Daar stond ik ook nooit bij stil voor ik bij Suusman kwam.Maar nog 68 dagen.We kunnen het! Maar het is wel een hele leuke baan hoor.Anders houdt je het ook nooit vol.
Ik heb vooral hele nare associaties met Blof....toen mijn kinderen 4 en 5 waren is er iets heel naars met ze gebeurd.Was een hele nare tijd....politieonderzoeken en alles.En toen vond iemand het nodig om me te troosten met een nummer van Blof.Sindsdien kan ik die band niet meer horen.
Ben ook wel benieuwd naar Bebek... Maar nog even. Het gekke is dat ik dat retourtje zkh helemaal niet erg vind. Na die curettage heb ik zekerheid dat alles weg is, schoon is, en lichamelijk heb ik er niet veel last van. Als de miskraam spontaan komt, dan is het maar afwachten....Gek hè? Voorlopig gebeurd er helemaal niets meer. Geen bloed. Wel een zeurende buik.
@Liesben....lastig he....je weet helemaal niet wat er gaat gebeuren nu.Ik ga voor je duimen,dat het niet doorzet dan.Want wat ik begrijp uit je verhaal heb je liever een curretage.Mocht het wel doorzetten....ik vond het ook eng...omdat je niet weet wat er gaat komen,maar achteraf viel het me echt mee.Maar dat is ook voor iedereen weer anders natuurlijk.Maar je hebt wel kans,dat je de curretage gewoon gaat halen.Tussen het eerste bloedverlies en het daadwerkelijke komen kan nog wel een week zitten (of langer)Maar garanties heb je niet natuurlijk.Nogmaals heel veel sterkte!
Lies, sterkte hoor. Weet, ik denk aan je. Knuffel. Bebek, ben ook benieuwd. Ik hou het wel even in de gaten tussentijds. John is alweer werken vanavond, dus ben alleen met Juarno. Dus nog veel met hem bezig, weet ook nog niet hoe laat hij precies op bedje gaat met de warmte. We hebben de airco boven staan omdat het daar 27 graden is. Oh ja, ben in ieder geval als ik auto met daten heb blij dat Juarno mee mag.
Nou daar dacht ik ook nog aan. Met een retourtje ziekenhuis ben je natuurlijk wel zeker. Hmmm lastig hoor, ik heb er nooit voor gestaan dus kan er ook niet over oordelen. Suus ik begrijp dat als negatieve gevoelens krijgt bij Blof door een nare gebeurtenis, je er heel anders naar gaat luisteren. Kan Blof ook niks aan doen maar gelukkig kan jij ervoor kiezen om er niet naar te luisteren Ik zal Bebek zo even een sms sturen. Kan me voorstellen dat jullie ook willen weten hoe en wat.
Even iets heel anders en totaal onbelangrijks,maar ik word er zo blij van.Ik heb vandaag weer sla uit eigen tuin gegeten.Een bakje aardbeien van mijn aardbeienplantjes geplukt.Al 2 pepertjes in mijn peperplanten en ik zie net dat ik ook al bonen aan mijn bonenplantjes heb zitten
Behalve als Suusman ineens superfan wordt en de hele dag Blof gaat draaien....dan moet ik wel scheiden
Ok, net Bebek "gesproken" en groen licht om te posten. Vanmorgen had ze bruinverlies en het streepje was lichter. Ik vind het eng ... maar duim me een ongeluk dat zij niet hoeft mee te maken wat al zoveel van ons moesten doorstaan
Ik heb er 1 woord voor: KUT. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Ik haak af, voor iemand die afstand neemt ben ik er al weer te lang. Knuffel.
Inderdaad, even niet te hard op de zaken vooruit lopen maar het klinkt wel doodeng. Lies, je kunt hier nooit lang genoeg zijn