Ok.....alleen ga ik er dan pas morgen op reageren,omdat ik nu de tijd niet heb om dat te doen en het dan voor jou vervelend vind als je je hele hebben en houden pbt (bij wijze van) ik moet gaan reageren met iets korts of cliche's terug vanwege het tijdgebrek.Ok?
Dat geeft ook niet hoor, ik kan het verhaal ook niet zo snel typen. Ik wacht je berichtje dan wel af.
Nou, wat een leuke vakantie. Zeg maar eerder een zorgvakantie. Maar ben blij voor haar dat het ietsjes beter gaat, ook al gaat het langzaam.
Hey,Af en toe kom ik eens meepiepen. Het was alweer een tijdje geleden,dus ik dacht.... Mijn hart brak in 2 toen ik het zag van' liesben' LIEVE Liesben.Ik weet niet hoe ik jou moet troosten. Zeggen dat ik weet hoe jij je nu voelt,dat gaat ook al niet. Alleen jij voelt of voelt niet. Ik kan alleen maar zeggen dat mijn gedachten echt bij jou zijn. En bij jou kleine engeltje... Mijn engeltje leeft hier ook dicht bij me.En het helpt me. Het komt weer goedxxx
Nou lekker dan, ik weer een heel verhaal getypt heb ik weer een netwerk fout.:x Opnieuw: Geschiedenis. Meiden, we zitten niet voor niets in dit "oudjes" topic dus hebben we allemaal een verleden. Bij de ene persoon misschien wat mooier of minder mooi dan bij de andere. Ik ben juist blij met jullie allemaal hier met jullie "gekkigheden" en vind het fijn dat we hier ons "ei" kwijt kunnen wat misschien bij vrienden en familie in reallife soms lastig is. Daten, vrijdagochtend 10.30 is wat mij betreft ok. Zelfde tent als de vorige keer in Reeuwijk (hoe heet dat ding ook al weer???) Ik wil Suus ook wel ophalen dan kan Desmo iets met Bebek regelen. Laat maar horen. Natas meid, wat een rotvakantie. Ben wel blij dat het wat beter gaat met de kleine meid maar dit is toch niet waarvoor je op vakantie gaat. Brazilie dus de tegenstander. Weet nog niet wat ik er van moet denken. Dus dat ga ik de komende dagen dan maar doen. Suus, goeie mail en fijne reactie. Vind je trouwens een lieve vriendin want ik had denk ik de botte bijl gebruikt. Voor straks allemaal welterusten. Ben morgen pas later in de middag online. Moet manlief chauffeuren morgen.
@bebek: beetje bruin en lichtere test? doe es ff... eerst stiekem zwanger worden en dan lichtere testen produceren.. dat werkt niet he.. das niet volgens afspraak.. dus ik duim door voor jou @suus: ook veel alleen nu manlief maar door moet buffelen met werk door voetbal enzo... ijsje? @suus:fijn dat vriendin naar jou komt @desmo: vanmiddag was het 35,5 graden .. niet te harden dus.. nu gaf buitenthermo nog 29 graden aan.. dus het koelt ook nog eens heel langzaam af @daten: gaat er voor mij niet inzitten.. is me toch te ver weg @lies: moeilijk he. bijna woensdag.. kan uit je verhaal opmaken dat je liever curretage hebt.. dan hoop ik dat je lijfje het nog ff volhoudt tot woensdag knuf @jomi: heftig verhaal..knuf voor jou vraag me trouwens af wat er anders is aan jouw aardappelen dan de aardappelen die ik hier koop @olleke: zwaai! @ladouce: volledig gedesillusioneerd door winst van brazilie heb wedstrijd niet gezien, stond behang af te krabben wat me net weer een strijd met zoonlief heeft opgeleverd. Vraag voor ik ga, was jij ff die bordjes af dan.. kom net binnen, hangt die in stoel, alle afwas staat er nog.. ben ontploft.. zijn broer staat verdorie op zijn verjaardag mee behang af te krabben, maar die luie lambal doet werkelijk niets of het moet hem wat opleveren.. ben er echt klaar mee.
Meiden, ik ben ook zo blij met jullie. Knuffel voor jullie allemaal. Ladouce, werkse morgen. Suus, pbtje is verstuurd. Sorry voor het korte maar toch alweer lange levensverhaal van mij. Fijn dat suusman er is. Ik ga nu ook op bed, tot morgen allemaal.
Nog even snel voor Limm, grrrrrrrrrrrr mannen. Ik kan mij voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent, het houdt ook nooit op bij jullie hè? Wij verbouwen meer dan honderd soorten aardappelen. Het zijn allemaal nieuwe soorten en dat is niet te verkrijgen in de winkel. Het kan wel gemiddeld 7 jaar of langer voordat er een nieuw soort door kan breken als consumptie aardappel. Heel vaak kom je voor de tijd ook soorten tegen die de markt niet haalt door ziektes bv. Die wij nu eten is heel erg lekker van smaak en wij hopen dat die het ook zover gaat schoppen.
tnx voor de uitleg jomi ben niet zo van de aardappel, alleen nieuwe aardappeltjes vind ik lekker gepoft of uit de oven.. ben meer van de rijst.. maar daar sta ik alleen in hier in huis hehehe was een kort klef nachtje.. kleine meid steeds huilen, ze wilde niet eens haar pyjamapapje..dus ze gooide fles weer terug.. zucht.. kind van der vader
Veel plezier vrijdag meiden, ik hoop dat jullie snappen dat ik even pas... Update: wel buik- en rugpijn. Geen bloed meer (op een heel klein drupje roze na). Bah. Nu ben ik en zenuwachtig/gespannen en heb ik ook nog pijn. En dat wilde ik nu juist niet, die pijn. Het is al erg genoeg. Klote lijf.
Hmm, verwijder ik een abonnement, verwijder ik het verkeerde. Slimpie. Dan nog maar een reactie plaatsen. Oh ja, vrijdagmiddag ga ik ws met nichtje (en petekind) van 5 en lief naar de film. Om 1600 uur. Lekker rustig.
Lieve Lies, Morgen moet je naar het ZH (heb ik dat goed begrepen). Wat een k*t-situatie hè. Begrijp jouw gevoel over de curettage heel goed. Heb zelf 3x curettage gehad en 2x MK. Je hebt dan idd het gevoel dat met een curettage alles direct schoon is, alhoewel het met mijn MKen ook zo was. Ik wens je heel veel sterkte morgen. Het lichamelijke gedeelte is binnenkort afgesloten, helaas duurt het emotionele gedeelte langer en kan nooit helemaal afgesloten worden, alleen wordt de pijn op den duur milder (maar daar weet je helaas zelf alles al van). Dikke kus voor jou en Liesben-man.
Lieve meiden, ben hier nog steeds niet meer dagelijks, maar kwam weer ff spieken. Ik heb ff snel (alhoewel snel moeilijk gaat met zoveel schrijflustige dames) gebladerd en gelezen. Bebek een 2e streepje, dat is een mooi bericht. Het bruine bloedverlies heb ik ook vrijwel altijd gehad bij mijn ZS en ik lees het ook vaak en het heeft dan niets te betekenen. Hopelijk geldt dat voor jou ook. Ik duim voor je meis!!! Limmeke wat een klote-situatie zeg met jouw man. Veel sterkte. Jowjow heel veel succes met alles! Marnat wat spannend twee hopelijke beginnende mensjes in jouw buik. Duim voor je. Natas wat ontzettend sneu en naar voor jullie dat de vakantie zo in het water is gevallen. Maar nog erger natuurlijk dat jullie kleine meid zo ziek was. Ladouce heeft volgens mij nu alle tijd van de wereld. Geniet maar lekker van het mooie weer en de vrije tijd. Heb je na alle ellende ook wel verdiend (alhoewel de reden minder leuk is natuurlijk). Is het nog wat geworden met die sollicitatie? Suus goed van je dat je jouw vriendin dat mailtje hebt gestuurd ..... en zie nu komt ze naar je toe. Zal je een goed gevoel geven! Knap van je hoor! Desmo dat is ff een heftig verhaal. Ik heb het gevoel dat je erg sterk geworden bent na een hele moeilijke en zware tijd. Jomi ook een moeilijke tijd achter zich. Anna gaat al richting 12 weken. Fijn dat het zo goed gaat. Giegel over jouw dochtertje las ik niet zulke fijne berichten. Veel sterkte. Koffie bij jou in huis is er ook altijd wel wat gaande zeg. Veel sterkte nu weer met Melissa. Verder weet ik niet of ik iemand vergeten ben. Zo ja, sorry, is niet expres. Weet niet wanneer ik weer in de 'buurt' ben. Dikke kus voor jullie allemaal.
Even snel tussendoor. IS, kus terug en fijn dat je er eventjes bent. We zien je vanzelf wel weer verschijnen. Verder, vanochtend had ik een OMOtest. Ik kan pas donderdagmiddag weer nieuwe testen halen, dus moet nu verder afwachten. Ach, denk dat nieuwe testen niet nodig is, want hier zullen de duivels wel komen voor de tijd. Ik ben nu voor de rest van de ochtend weg, Juarno moet om 11.00 bij de kapper zijn. Ja, hij mag alweer. Zijn haar groeit als kool en nu met het warme weer is het wel lekker als hij de pet op heeft met een lekker kort koppie. Tot laters meiden.
Lies, sterkte meid. Ik snap dat je gespannen en zenuwachtig bent. Knuffel. Limm, vervelend dat de kleine meid zo slecht wilde slapen en haar pyamapapje niet wilde. Ik lust nu ook meer aardappelen dan voor de tijd hoor, omdat deze lekkerder zijn. Verder ben ik ook een echte pasta of rijst eter. Alleen mijn manneke houdt niet van rijst en nasi. Dus eten wij dat hier jammer genoeg niet als hij er is. Maar vanaf eind juli tot eind september ben ik vele avonden alleen met de kleine en kunnen we dan lekker vaak rijst eten.
Lies nog een dagje meid. Morgen om deze tijd is het achter de rug en ik hoop van harte dat je dan ook geen pijn meer hebt. Vrijdag 16 uur naar de film ... heb je zeker ruimte genoeg en geen last van andere mensen! Nog niks van Bebek vanmorgen? Hmmm spannend wel. Ladouce ik weet ook niet meer hoe die tent in Reeuwijk heet, ga zo even googelen. Als jij Suus op kunt halen zou wel handig zijn, dan kan ik Bebek weer oppikken van het station hier. Ollekebolleke zwaai!!!!! Natas zal ws blij zijn als ze weer thuis is. Wat een prutvakantie zo zeg. Gelukkig is Daniqueje weer aan het opknappen. Juarno naar de kapper, ziet hij er vrijdag weer keurig uit als hij zijn forumtantes gaat ontmoeten IS fijn dat je weer even langs komt wapperen. Limmeke ik zou ook ontploffen met zo'n luie puberzoon. :x Hier lekker lang geslapen en gelukkig weinig last van de warmte. Zolang ik me niet te druk maak kan ik er prima tegen. Ga zo even oppassen op de kleine man van mijn vriendin, die zet ik maar in het zwembadje ofzo ... kan ik er zelf gezellig ook in
Volgens mij was het ook het Vaantje,maar weet het niet zeker,omdat we toen twijfelden tussen 2 tenten.Ik ga wel mee vrijdag.Lekker ff er tussenuit.Ik zie wel wie me op komt pikken Vind het al heel lief,dat jullie dat willen doen.