Heb ik net Suusman aan de telefoon.Die belde om te zeggen,dat ie vanavond al om een uur of 9 thuis is.Dus ik roep heel hard:wiehoe,batsen!(zo noemen mijn dochters klussen)....hoor ik dat er een vrouwelijke collega naast hem zit en die is best een beetje tuttig....en volgens mij kon ze mij gewoon horen Ben allang blij dat ik niet een minder net woord heb gebruikt
Hahaha, gelukkig kon ze je niet zien en Suusman rood aangelopen zeker. Maar fijn dat hij al vroeg thuis is vanavond.
Hier weet ik al dat JoMiman vanavond niet thuis is. Hij moet vanavond weer spuiten, dus weer een avondje alleen met de kleine die ligt te slapen. En ik weet niet of jullie het al hadden gelezen, vanochtend een OMO test. Maar de kleine heeft weer een lekker kort koppie en kan er weer even tegen. Vond het weer helemaal geweldig en interessant allemaal. Ook gelijk alle afspraken voor proefkapsel en de rest allemaal vastgelegd. Dus is weer geregeld allemaal.
Hoi meisjes, ik heb nog niks terug gelezen, maar kwam even update geven! Ik ben nog steeds niet ongesteld....heb sinds zondagavond bruinverlies, bij vlagen, wat eerder aan het afnemen is dan erger wordt. Alleen...het streepje was lichter gisterenochtend en dat kan natuurlijk nooit goed zijn! Ik durf voorlopig ook niet te testen, ik wacht het maar even af allemaal. Heb enorm zere borsten en een heel pijnlijk schaambeen en vannacht werd ik wakker van erge buikpijn, maar dat was echt maar heel even en er kwam verder niks Het is dus ff allemaal verrotte moeilijk hier! :x p.s. ik las vluchtig iets over daten, kan ik ook mee of is het ergens waar ik niet kan komen??
Fijn dat je even een update geeft, ik kan mij heel goed voorstellen dat je het erg moeilijk hebt. Allemaal zo onzeker en een lichter streepje gisteren. Ook al die klachten en dat bruinverlies maken het er niet makkelijker op. Verder weet ik niet wat ik moet zeggen (ik heb het nml. nog nooit mee gemaakt), alleen weet dat ik heel veel aan je denk en dat de duimen hier overuren draaien. Hele dikke knuff van mij. Ik weet niet waar je woont, kom ik er toevallig langs? Anders als ik wel mee ga en langs je rij wil ik je best mee nemen hoor.
Tja, ik weet ook niet wat die klachten betekenen...heb nog nooit zulke zere boobies gehad en een zeer schaambeen is echt helemaal nieuw voor me! Ik put hoop uit jullie berichten, dat het misschien een innestellingsdip zou kunnen zijn, maar ik reken nog maar ff nergens op...ik vertrouw het niks! Ik woon in Zeist trouwens JoMi, niet op jouw route, maar lief dat je het aanbiedt! Misschien mag ik wel met Desmo mee *vroeg zij hoopvol* Ik haak ff af weer, voel me niet echt happydepeppy. Hoop dat er gauw duidelijkheid is, dit kindje is zo vreselijk gewenst!!!
Balen Jomi...een Omotest...knuf! @Bebek...ik ben bang ,dat er niet veel anders opzit dan afwachten....op zich zeggen lichtere streepjes niet zo heel veel,maar erg bemoedigend is het niet natuurlijk.Bruinverlies is ook heel normaal nog...maar ja....dikke knuf! Er werd al vanuit gegaan dat je mee gaat ,want ik las ergens dat Desmo je ergens op een station oppikt Balen dat Jomiman vanavond weer niet thuis is.Ongezellig he. Leuk dat we weer gaan daten.Denk dat ik nu ook wel een stuk minder nerveus ben.
Ha meiden.. Ik wip weer even binnen. De september 2009 mama's hebben inmiddels een privéforum en dus ben ik hier nog zelden. Maar ik blijf benieuwd naar jullie belevenissen. Het vreselijke nieuws van Liesben was me al bekend..nog een sterkte gewenst voor morgen. Dikke knuf. Ik lees over 2 streepjes en onzekerheid bij bij Bebek? Ik duim! Dit MOET goed gaan zeg! Ik zie een zwangere Limmeke en Anna..cool! Gefeliciteerd nog dames. Hier alles okee. Kriebels voor een 2e zijn er wel..maar de omstandigheden zijn er niet zo naar. Ik hoop, dat van uitstel geen afstel komt. Maar ik ben héél dankbaar voor wat ik wel heb, hoor. Ik weet mede uit sommige van jullie verhalen (en dat van mezelf) dat het allemaal écht niet vanzelfsprekend is en een groot wonder blijft. Iets wat ik jullie allemaal nog altijd vanuit de grond van mijn hart toewens. Veel liefs van mij en een kusje van Roos
Haha, vanavond JoMiman niet thuis. Morgenavond is hij thuis en dan ben ik weg. Ik moet sporten, dus moet hij thuis zijn.
Oh, ik zie dat 't Vaantje pas om 11.00 open is. Is vanaf hier 138,4 km en verwachte reistijd is 1 uur 29 minuten.
Ik zal heel eerlijk zijn en zeggen,dat ik het er niet goed uit vind zien.....maar dat is door mijn eigen ervaring en door dat van Desmo ....bruinverlies betekende bij mij altijd foute boel.En dan icm een lichter streepje.Maar ik lees zo vaak op het forum hier,dat bruinverlies niets zegt....en die streepjes ...de test kan wel net minder goed zijn.Zeker als ze nog zo vaag zijn kun je niet zoveel zeggen over de donkerte van het streepje....het kan gewoon alle kanten nog op.Niet dat je wat hebt aan dit verhaal verder....maar het enige wat je kunt doen is wachten
Ach ja, dan proberen we de moed er nog maar even in te houden....zolang er nog geen rood is, is het nog niet helemaal voorbij....
Ja, inderdaad, kan alleen maar wachten. Wachten op meer duidelijkheid. Ik kan alleen maar hopen dat dit multiculti garnaaltje zich goed vasthoudt, meer kan ik er niet aan doen helaas
Dat vind ik nou juist het meest zorgelijke; dat dat streepje minder was! Ik ga serieus niet eerder dan vrijdag testen hoor, ik neem aan dat er dan wél verandering in zou moeten zitten?