35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bebekje mag niet bungeejumpen hoor! Alsjehetmaarlaat!

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Al kreeg Bebekje een miljoen, dan deed ze het nog niet! Ik schijt al in mijn broek bij het idee dat mijn Lief het gaat doen, maar mij krijg je voor geen goud ter wereld zo gek hoor!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goesso.

Poe, is het al morgenavond?

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nope, sorry....Misschien als we heel hard gaan denken dat het morgen uurtje of één is, dat het dan wel heel snel zo is en dat je dan overal vanaf bent!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

...en het gekke is..ik zie er niet eens zo erg tegenop. Maar ik zal wel blij zijn als ik weer lekker thuis ben en kan gaan verwerken...voor zover dat lukt.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo heel gek vind ik dat niet hoor. Het is een afscheid en een afscheid luidt eigenlijk ook altijd een nieuw begin in. Welke weg je ook kiest.
    Verwerken gaat je lukken meis, je gaat het met veel verdriet een plaatsje geven en jullie zullen samen rouwen om jullie sterretje. Maar dat die sterretjes een plek hebben in jullie hart is een ding wat zeker is en dat zal altijd zo blijven!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb mijn vader vast gemeld dat ik heel goed begrijp dat ie zijn kleinkinderen graag bij zich heeft...maar dat we de volgende toch echt zelf houden...

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik denk dat je vader er voor zal zorgen dat de volgende bij jullie blijft en dat zijn andere twee kleinkinderen met hem mee waken over de kindjes die nog komen gaan!!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja Bebek...wat betreft zere boobies...Ik heb 1 woord voor je: sportBH.

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Liesben meissie, nog even en je hebt het gehad. Alvast heel veel sterkte, ik zal zeker veel aan je denken.

Bebek aan jou denk ik ook lieverd. Hou vast die kleine hoor!

Verder even geen puf om te reageren meiden sorry. Heb ook niet terug gelezen van vandaag dus als ik nou iets ergs vergeet dan is dat niet kwaad bedoeld.
    Ga zo lekker bankhangen en dan vreg naar bed. Vind vandaag gewoon even niet zo'n leuke dag ... dat heb je wel eens ;)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Snapput Des, ik vind het geen leuke week.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het is ook geen leuke week, het is een stomme week!

Des, ga maar lekker met een wijntje en een stuk chocola (getver wat een combi) voor de buis hangen hoor meis, knuffel!

Liesben, dank je voor de tip! Ik zal jem onthouden. Ik durf nu nog helemaal niet aan al dat soort dingen te denken, want ik weet nog geeneens of ik wel echt zwanger ben...of blijf. Maar zo'n sportbeha is ook wel een goeie om iedere keer te dragen als ze weer eens zeer doen!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meiden, ik haak zo af. Nog even bankhangen en morgen vroeg op pad.
    Wish me luck.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    I wish you lots of luck!!
    Heel veel sterkte morgen lieverd, ik zal aan je denken! Knuf!

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieve Lies, ik weet niet of je dit nog leest maar ook ik denk aan je morgenochtend. Heel veel sterkte!

Bebek, ik heb je al gezegd dat ik denk dat het een schijnbeweging is van je Bebek-beebje en dat ie gewoon aan het vasthaken is.

Limmeke, ik wilde al vragen of je rechtsbijstandverzekering hebt maar lees net dat jullie al contact hebben opgenomen. Ik sluit me bij Suus aan. Deze man roept alleen maar omdat ie geen poot heeft om op te staan. Sterkte met de warmte.

Suus, pb me je adres en mobiel nummer even dan heb ik dat vast. Ik zorg dan dat ik je vrijdagochtend ophaal. Ik laat je dan donderdag nog wel even weten hoe laat.
    Moest trouwens wel lachen om je koeien/paarden verhaal met Suusman.

JoMi, is van de piepertjes. Sorry, hier ook weinig piepers. Zal best lekker zijn maar eet ze alleen gebakken en in de winter in stampotten. Voor de rest veel pasta en rijst.
    Vanavond weer voor de 4e keer op rij de bbq aan.

Doimbo, hoe gaat het verder met jou en de meiden. Bijna vakantie zal wel weer even wennen zijn, alle dagen thuis.

Manlief is weer lapjeloos, godzijdank. Wat was dat een drama. Hij kon niet alles en leek echt op een peuter die driftig wordt omdat ie iets nog niet kan. Moest vanmorgen enorm lachen maar heb dat maar stiekem gedaan. Vandaag wel met 'm op pad geweest. Was gezellig. Morgen mijn officiele laatste werkdag en ja, ik ga ook echt werken op het kantoor in Capelle. Wordt wel een half dagje maar dan is het ook echt op. Zal toch wel apart zijn.

I S, kom je ook nog mee-daten vrijdag????

Tot nu toe volgens mij:
    Desmo
    Bebek
    Suus
    JoMi
    Ladouce

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, ik hoop zo vreselijk dat je gelijk hebt, dat het een schijnbeweging van garnaaltje was!! Ik weet zelf echt niet meer wat ik moet denken, want weet niet of het hoop is die spreekt... Soms is het wel jammer dat ik niet gelovig ben, want dan had ik me de hele dag suf zitten bidden ;)

Fijn dat je Lief weer piraat-af is! Kan me wel voorstellen dat je moet lachen als ie zo boos wordt dat het niet lukt! Heb zelf ook eens 24 uur met zo'n lap op mijn oog gelopen en lazerde spontaan van de ziekenhuistrap af omdat ik geen diepte zag! :D Is wel heel frustrerend dus!
    Bbq'en....zucht, ik ben jaloers!

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, heel veel succes morgen op je laatste werkdag! kan me voorstellen dat het een heel dubbel, raar gevoel is!

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Dank je Bebek.
    Ja bbq-en is zo lekker. Ben ook echt blij dat wij na een paar jaar 3 hoog Amsterdam nu al weer een aantal jaren een huis met een tuin hebben. Geniet er echt van, nu zeker met dit weer.
    Ja, manlief zei ook al zoiets dat hij geen diepte zag maar goed het is zo leuk als ie lekker driftig wordt en zeker bij manlief want hij heeft nooit iets maar als ie dan wat heeft dan mag het ook niet langer dan een uur duren want dan wordt ie sjaggie. Ben ook blij dat ie weer kan zien.:D:D

Ik zit nu voetbal te kijken met flappie op schoot maar vind er nog neit echt veel aan. Verveel me eigenlijk best. Ga zo dadelijk maar eens die berenvacht van mijn benen afhalen. Met dit mooie weer groeit dat ook 2x zo hard en ik wil morgen natuurlijk er wel op m'n paasbest uit zien.

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ladouce, je laatste dag zal zeker een raar gevoel zijn. Maar succes nog.

Ik weet nog van vorig jaar, eind maart was mijn laatste werkdag als taxichauffeuse. Heb dat werk 9,5 jaar gedaan en als je dan helemaal thuis komt is het toch wel vreemd hoor. Je mist het toch dan wel, contact met mensen en collega's. Nu mis ik ze helemaal niet meer, ik hoor ook nooit meer wat van collega's. Alleen mijn oude baas heeft mij vorige week nog gebeld.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ladouce, het vaantje is vrijdag pas om 11.00 open zag ik.

Deel Deze Pagina