He bah, weer een fantasiebel kapot geprikt Anna, was een productief dagje zeg! Maar wat gaaf dat de kleine het zo goed doet joh! Heb je foto's van de echo?? Wanneer krijg je de uitslag van de combinatietest?
@Marnat.....8 eitjes!Wat goed zeg! Wat een poepverhalen hier weer. Liesben mag ook helemaal niet smeren met mijn olie...die ik niet heb Ik heb wel azijn voor je
Niks verlegenheid, Verdiend, gegund. Kom op zeg, alsof het vanzelf ging...Nee hoor. Haar tijd komt ook wel.
Krijg een uitnodiging op Hyves van iemand die ik vlgs mij niet ken...strange. Ik ga me er even in verdiepen.
Slim vlies hoor, lekker goed meegroeien! Geweldig zeg!!! Ik hoop op vele mooie embryootjes. Moet manlief trouwens niet mee zondag om zijn aandeel te leveren als geoogst kan worden? Of weet ik waar de klepel hangt maar kan ik de klok niet vinden?? Trouwens, ik hoef deze week niet op de maatbeker voor MvM. Ze zijn maandag de flessen niet op komen halen, nu staan ze hier nog en krijg ik komende maandag pas weer nieuwe.
ANNA @ Fijn dat alles er weer topuit zag. Ben je nu lek?? of valt het mee. hihi. Manlief hoeft nog geen deel in te leveren , er is nog geen puncie pas als die plaats vind dan mag manlief aan de slag. Wat hebben de mannen het ook makkelijk he... Bebek@ Aan de klus helpt niks meis er gaat geen ei springen nog! Zal ik eerst een andere spuit moeten prikken dat kan pas als de eitjes groot zijn, en de gyn tevreden is. Lim@ Maakt niet uit hoe meer eitjes hoe groter hoe beter.
Jullie zijn slimme meisjes he? Dan kunnen jullie mij vast wel helpen Waarom heeft een mens, een gewoon, leuk mens, zoals...eh...een bebek ofzo, al wekenlang iedere nacht kramp in haar kuit?? En dan bedoel ik echt iedere nacht! In mijn rechterkuit. Is wel het been van de klapvoet, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?? Maar waarom heb ik het dan 'pas' sinds een paar weken?? Het voelt dan kei- en keihard en net alsof er bot uitsteekt ofzo! Help! En nee, ik ga niet naar de dokter; het lijkt al alsof ik een abonnement op haar heb
Ik lees net op google dat het te maken kan hebben met de ziekte van raynaud. En die heb ik. Ga ik nu even googelen of het daar echt van kan komen en waarom het dan ineens erger wordt.
Ik had het vroegah toen ik vegetarier was.....was een vitamine B,die je dan tekort komt.Kan ook komen door alcoholgebruik.En dat gebruikte ik ook nog es ik weet alleen ff niet meer welke vitamine B.Maar die toen gehaald en daarna was het over.
Heej wat grappig, een man in ons midden! Dames, vanaf nu moeten we ernstig op onze woorden gaan letten
Ik gebruik geen overmatig alcohol. Lust best weleens een wijntje, maar drink soms weken niets, drink nooit doordeweeks en ben nooit laveloos. En heb het ook als ik niks gedronken heb Heb wel een tijdje vitamine B geslikt, maar weet niet meer of dat toen hielp. Las net wel dat Inhibin kan helpen, dus ga ik maar es naar kijken, al moet ik wel zeker weten dat het geen zwangerschap in de weg kan staan! Het komt trouwens veel voor bij zwangere vrouwen, dus ik hou mijn hart vast mocht ik ooit nog zwanger worden! Ow nee, dat gebeurt niet bij mij he
Ieks een man!!! Marnat is het echt de jouwe??? Marnatman. Toffe dame heb jij he!? Ze is stoer he met al die prikken!
Lijkt me wel zo handig aangezien ik wel eens wat voor Jou moet doen. Bovendien kunnen jullie hier wel een kerel gebruiken.