35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Liesben...heel veel sterkte morgen.

Ik vind het ook een saaie wedstrijd tot nu toe....zeker voor zulke ploegen.Misschien wordt de 2e helft leuker.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik heb net de laatste 5 minuten gezien, eerst de kleine onder de douche en op bed gebracht. Daarna nog opgeruimd, dus nu zit ik net met mijn 1e bakkie leut achter de pc.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga puppie uitlaten. Misschien tot morgen, weet nog niet hoe het loopt!
    Trouwens net weer bruin bij afvegen :( Het is alleen bij afvegen en echt donkerbruin, maar toch....ik begin steeds meer het vertrouwen te verliezen dat het goed zit...
    Slaap lekker allemaal!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bekje: heb niet gependeld.. dat doe ik alleen als ik zelf goed in vel zit.
    stomme bruinzooi... kssst, ga weg

lies: heeeeel veel succes morgen xx

geen wedstrijd gezien.. ja, nu de laatste paar minuten staan aan.

heb teruggelezen maar ben alles alweer kwijt.. helaas

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Zo heel eventjes tijd (hoop ik) de kleine man ligt te slapen (was lekker wakker om 5 uur en mams dus ook en was me een partij luidruchtig volijk aan het zijn in bedje naast dat van mij dus slapen was geen optie meer voor mij, heb er al 3 uur opzitten vandaag hahaha.

Ik ga 5 pagina's terug proberen te reageren , ben ik weer een beetje bij.

Bebek weer last van verlaten topic zie ik gisteravond, haha wel erg toevallig telkens he!
    Er is lekker gegeten door Bebek en Jomi, hier wast het gehaast wat naar binnenwerken want mijn grep 8 had musical en daar wilde ik natuurlijk wel bij zijn.
    ieeek bungeejumpen, ik kan me voorstellen dat je zin hebt in een lekker dagje Scheveningen maar je lief aan een touw vrijwillig zien springen lijkt me best griezelig, wel een erg leuk kado Bebek.

Liesben, heel veel sterkte vandaag, kan me voorstellen dat je blij zuklt zijn als dat achter de rug is, wel heftig hoor allemaal, weet nog zo goed dat ik daar lag in het ziekenhuisbed te wachten op wat komen gaat. Knuffel voor je!!

Ik heb mijn vader vast gemeld dat ik heel goed begrijp dat ie zijn kleinkinderen graag bij zich heeft...maar dat we de volgende toch echt zelf houden... Mooie gedachte Liesben, maar inderdaad de volgende gaat echt hier bij jullie blijven.

Bebek, de tip van Liesben voor zere boenied helpt echt , suergoeie sportbh aandoen, ook 's nachts. Die meegroeibh's zijn echt waardeloos , vond ik althans.

Demo, een mooie positieve vakantiebanner, leuk aftellen op de vakantie. Waar ga je heen (dat heb ik gemist denk ik)

Ik zie dat er vrijdag een aantal meiden weer bij elkaar komen, misshien kom ik ook wel, lijkt me leuk jullie weer te zien. Wie komen er en waar en hoe laat is er afgesproken?
    Oh en ladouce ik kan suus ook ophalen eventueel, ik woon in Gouda en dat is erg dichtbij, of terugbrengen.
    Dus kijk maar wat goed uitkomt. (alleen als het heel warm is liever niet want dan wil ik het Simon niet aandoen langer dan nodig is in de auto te zitten, hij heeft het zo snel (te) warm.
    Oh ik zie net wie er komen , gezellig.

Ladouce ik zie dat je vandaag je laatste werkdag hebt. Ben je gestopt met werken of heb je een andere baan?
    Ik hoop dat oog van lief helemaal mooi geneest.

Ik ga mezelf toonbaar maken, Siem is al in bad geweest en ligt heerlijk te slapen, ja nog steeds (nu wel de vrolijkerd)
    Moet zo naar school , we hebben kennismakingsdag voor de kids die volgend jaar in de groep erbij komen en daar moet ik ook bij zijn. Verder dan vanmiddag afscheid van een aantal collega's met bijbehorende hapjes.

fijne dag iedereen! en sterkte en een knuffel voor diegene die het nodig hebben.

Nicole

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lief liesje, als het goed is.. heb je het weer achter de rug.. knuffel.

snifsnotterkuchhoestproest... &^%$# mijn papa heeft mij aangestoken met zijn gerochel en gesnotter.. voel me niet een beetje beroerd zeg..ben zo gammel dat ik eigenlijk gewoon naar bed wil, maar niemand om op kleine meid te letten..
    voel me vandaag echt zielig! zo :)

7. Suzanne68

Breng maar hier hoor.Gezellig!

8. Suzanne68

Liesben is er als het goed is idd klaar nu.Lichamelijk dan....
    Hoe zou het met Bebekje zijn?

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Beterschap hoor, ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Even banner verandert hoor, die ik normaal heb is alweer overnieuw begonnen.

Hier nog steeds niet ongi, maar voel wel hele kleine krampjes. Maar weet niet of het van die ongikrampjes zijn. Dus wachten het nog eventjes af.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    was gisteren je NOD jomi volgens banner?

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Gisteren of vandaag bij cyclus 25 of 26 dagen.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mogge meisjes!

Lies, je bent nu weer wakker en het is voorbij....als alles goed is gegaan, waar ik helemaal van uit ga! Ik hoop dat het zowel lichamelijk als geestelijk een beetje met je gaat...
    Neem je tijd om afscheid te nemen lieverd! Dikke knuffel!

Nicole, leuk als je mee gaat! Wil ik wel ff met Simon tutten hoor *zet liefste engelengezicht op*

Hier gaat het niet goed, ik voel het gewoon. Bruin is erger en ik denk dat ik het vandaag ga verliezen...:(
    Weet nog niet zeker of we nog weg gaan straks, maar anders kom ik straks nog wel ff langs!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    JoMi, spannend meis! Ik duim voor je!

*is weer weg*

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bagger bekje :(

16. Suzanne68

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meis, lief dat je voor mij duimt. Maar jij hebt het harder nodig als ikke. Hier draaien ze op volle toeren hoor.

18. Suzanne68

Ik denk dat ik vrijdag af ga haken....wilde eerst een smoes verzinnen....en niets persoonlijks naar niemand toe.Maar het idee om nu 2 maanden na mijn laatste mk weer met een baby geconfronteerd te worden en dan ook nog es gelijk in een auto gestopt worden met een baby....ik ben bang dat ik dat echt niet ga trekken.Ben amper gewend aan de verplichte babies in mijn familie......

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, als het goed is heb je het achter de rug. Neem nu de tijd om dit allemaal te verwerken. Knuffel van mij.

Nicole, leuk dat je meegaat.

Hier is het nog niet duidelijk of ik de auto mee kan krijgen. Weer is natuurlijk gisteren en vandaag anders dan voorspeld. Dus de werkzaamheden op de boerderij zijn ook weer anders dan dat ze gepland hadden. Dus ik denk dat ik morgenavond pas echt zeker kan zeggen of het lukt.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dat geeft toch ook helemaal niks hoor. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt en als je dit niet trekt moet je het niet doen. Er komt vast een tijd dat dat beter gaat en dan spreken we ook wel weer af hoor. Al vind ik het wel jammer.:(

Deel Deze Pagina