35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Voor mij is het dan geen leuk uitje meer,maar weer een gelegenheid waar ik me heel de tijd groot moet gaan houden.En nu weet ik dat jullie gaan zeggen,dat dat bij jullie niet hoeft,maar een jankend uitje is ook niet mijn idee van een leuk uitje.Dus sorry....voor mij is het allemaal nog net even iets te vers.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tja, da's inderdaad heel persoonlijk. Bij mij lijkt het nu mis te gaan met deze baby, maar ik heb er minder moeite mee denk ik. Voor mij is een baby nieuw leven, iets waar ik hoop uit put en waar ik even mee kan tutten :) Ik heb er dus totaal geen moeite mee als Simon mee gaat.
    Maar ik kan niet zeggen wat voor jou goed is of wat jij moet doen, ik weet alleen dat je moet doen wat je hartje je ingeeft!

3. Suzanne68

Het is ook (vast niet zo bedoeld) dat er gewoon buiten mij om besloten wordt,dat ik wel even in een auto met baby kan...zonder te vragen of ik dat wel wil.Ik weet dat er na mij nog meer mensen met een mk zijn geweest en dat het dan voor iedereen heel lang geleden lijkt,dat ik de mijne had.Maar dat is echt maar 2 maanden geleden geweest.Sorry.ik wil verder geen onrust stoken hier ofzo.Ben echt heel erg aan het huilen....vind het ook stom van mezelf...maar ga het echt niet trekken.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zeg trouwens 'lijkt het mis te gaan', want ik weiger om de hoop op te geven. Tot er rood en helder bloed is mag ik niet de moed verliezen en weiger ik onder ogen te zien wat er aan zit te komen!!!

5. Suzanne68

Op zich zegt bruinverlies helemaal niets.Wat ik lees op het forum hier moet je je pas zorgen gaan maken als het rood wordt.

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dat snap ik helemaal hoor. Echt, jij moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als dat dit keer niet meegaan is. Jammer, maar helaas. Maar JIJ bent nu even het belangrijkste en niet het uitje hoor. Als je dat maar weet.

7. Suzanne68

Dankjewel.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, volgens mij is er niks besloten of jij in de auto moet, volgens mij bood Nicole het alleen aan, om jou te halen! En is er dus voor jou de ruimte om te zeggen dat je dat niet wilt!
    Ik snap je emoties wel hoor meis, dat is het niet! Nogmaals, ik kan niet beslissen voor jou hoe jij je voelt, maar ik geloof niet dat iemand bagetalliseert hoe jij je miskraam ervaart of hoe kort het geleden is! Het verdriet kan heel hoog zitten, hoe lang of kort iets geleden is!! Knuffel!

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meid, trek het je niet aan. Ik vind het gewoon knap dat je het eerlijk zegt. Dat moet toch hier ook kunnen, eerlijk tegen elkaar zijn. Huil maar even lekker uit, er zit zeker nog veel verdriet bij je en dat moet er uit.

*slaat 2 armen om je heen en geeft je een dikke knuffel*

10. Suzanne68

Ik wilde echt eerst gaan zeggen,dat ik ziek was ofzo.Maar dacht als ergens een groep mensen dit gaat snappen dan zijn jullie het wel.Ik denk nml serieus dat ik echt nooit meer een kind ga krijgen.En dat is geen negatief denken.Dat is gewoon realistisch zijn.Ik ben al bijna 42 en mijn lijf heeft er gewoon geen zin meer in.Ik denk er ook regelmatig over na om hier te stoppen...omdat er steeds meer mensen wel zwanger raken en blijven.Dat laatste natuurlijk dan de laatste tijd niet echt :( maar ik weet nu al,dat het er op uit gaat draaien,dat ik de enige ben of een van de weinigen,die hier niet zwanger tussen mag blijven banjeren.En moet ik daarop gaan zitten wachten?En het gaat op zich best goed met me.Maar weer een baby is dan net weer teveel van het goede.Ik worstel al heel erg met die van mijn schoonzussen.Natuurlijk vind ik het leuk om op te passen op mijn nichtje enzo,maar ook erg confronterend.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Denk trouwens dat we niet naar Scheveningen gaan....Lief vindt het 'raar weer' :$ Die man is niet wijs hoor! Maar goed, kan ik me mooi concentreren op het verliezen van ons multiculti-garnaaltje...:( Of ben ik nu te cynisch?! :) Heb ik een handje van hoor, om veel te hard uit de hoek te komen!

Vannacht trouwens ook zo iets bizars: Lief en ik lagen te slapen, gaat ineens zomaar de TomTom aan :$ Hoor ik ineens een vrouwenstem zeggen: over 50 meter, bestemming bereikt! Da's toch idioot! We hebben dat ding al weken niet aangeraakt en hij ligt in de kast! Het spookt hier denk ik :D

12. Suzanne68

Misschien voor mij een hele omslachtige manier om te zeggen,dat ik liever niet bij een baby in de auto wil....omdat ik me dan als ik het niet trek me er niet afzijdig van kan houden....in het begin niet.Maar dan vind ik mezelf weer een zeur,omdat ik al blij moet zijn dat ik opgepikt wordt.....en dit is precies de reden waarom ik liever geen dingen ga doen,waarbij ik afhankelijk ben van andere mensen.....
    maar ik zal jullie verder niet vervelen met mijn gezeur....er zijn hier mensen met een veel ergere dag en meer stress dan ik nu.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik begrijp het wel, ik probeer verder hier ook heel karig te vertellen hoe het met mij gaat om te proberen zwanger te worden.
    Ik weet dat er toch een stuk of wat net een mk achter de rug hebben en dan kan ik niet uitgebreid reageren vind ik. Daarom vaak maar even kort zoals vandaag, wil jullie wel op de hoogte houden. Maar dat is het dan ook op dit moment wel een beetje, ik wil jullie er ook geen pijn mee doen.

14. Suzanne68

Oh nee,alsjeblieft niet voor mij (kan alleen voor mezelf spreken) je gaan inhouden hoor.Zou het echt zo leuk voor je vinden als je zwanger was....net als voor Bebek(blijf zitten Bebekkindje!) en iedereen ,die maar zwanger wordt en blijft.Het is alleen,dat ik vaak twijfel of het voor mij wel goed zou zijn om hier te blijven.Maar in een topic waar mensen zwanger proberen te worden je niet rot gaan voelen als dat dan ook echt lukt.Dat zou alleen maar geweldig zijn.

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @suus: blij dat je eerlijk bent over je gevoelens. de ene heeft nu eenmaal meer moeite met verwerken van mken en confrontaties met andere babies dan de ander.. knuf

@bebek: jij cynisch? :D

@hier: manlief net gesprek 4 gehad.. baas had wat nieuws.. wederom een functioneringsgesprekverslag (zonder functioneringsgesprek) met gewoon alles onvoldoende.
    Tevens is manlief gedegradeerd van sr. accountmanager naar jr.accountmanager binnendienst met inlevering van bijna helft salaris... pffff..
    net rechtsbijstand maar weer gemaild en gebeld..
    klootzak is echt bezig om leven zuur mogelijk te maken dat manlief zelf aftaait. ook blijft baas nu roepen alles in het werk te stellen dat manlief geen recht op WW heeft

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Voor mij hoeven jullie je ook niet in te houden hoor, daar zitten we hier toch allemaal voor, om te proberen een kindje te krijgen? En om onze gevoelens van geluk, verdriet en wanhoop te delen?? Tuurlijk is het soms even heel moeilijk en heel hard slikken, maar je weet dan zelf weer hoe graag jij het ook wilt en dus ben je automatisch blij als het bij iemand wel lukt! Omdat je de lijdensweg vooraf weet. Ook al is het soms even heel erg moeilijk!

Suus, als het alleen om het meerijden gaat, dan vraag je toch aan Ladouce of zij je gewoon op wil halen? Of ben ik nou zo'n botte hork dat ik het niet helemaal begrepen heb? ;)
    Sorry, zit een beetje in een harde bui vandaag. Dat is mijn manier van omgaan met iets heel moeilijks wat er gaat gebeuren. Of kan gaan gebeuren.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Limmeke, mag dat zomaar?? Ze kunnen hem toch niet zomaar in functie terug gaan zetten?? Ik ben benieuwd wat de rechtshulp voor jullie gaat doen, volgens mij mag dit niet zomaar!!

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo ik heb "even"een bladzijde of 20 vluchtig doorgelezen, veel gebeurd zie ik. Bebek een hele dikke knuf........

Liesben jij vandaag heel erg veel sterkte !

Natas met een ziek kindje, gaderdamme ik had haar zo graag een fijne vakantie gegund.

Marnat zit in hele spannende dagen, ik duim voor je..

Siem is een hele vrolijke baby las ik.

Een uitje...... Wil zo graag mee maar ik wordt echt knettergek van alles wat hier gaande is en de afspraken die er mee gepaard gaan.

Het afgelopen weekend is ook in het water gevallen, 2 tuinfeesten in Brabant, prachtig weer... Ik dacht even lekker te kunnen opladen maar helaas Xander werd ziek, hangerig en zal totaal niet lekker in zijn vel dus maar weer 2,5 uur terug naar huis gereden. Hij deed niet anders dan huilen wat we ook met hem deden. Snachts de HA post nog gebeld konden komen en het bleek dat hij een luchtweginfectie van de bovenste luchtwegen had. AB kuur meegekregen. Hij voelt zich nu gelukkig al stukken beter. Hij heeft alleen enorme diarree van de AB.

Morgen gaat Melissa idd onder het mes want haar neus is gebroken en staat helaas toch scheef. Terwijl ik dit bericht schrijf belt die gozer die het heeft gedaan me op met excuses ja die voelt de bui al hangen. Ik heb gezegd dat de aangifte vanmiddag gewoon doorgaat. Dat hij de afgelopen dagen niet een keer heeft gebeld om te vragen hoe het met haar gaat..... Dus wat is spijt ? Ik denk eerder dat hij belt om de aangifte tegen te gaan. Hij heeft al een taakstraf voor mishandeling aan zijn broek hangen dus dit heeft grote gevolgen voor hem. Fijn klasgenootje :(

Nu maar weer op pad voor een MRI scan van andere dochter meiden ik wordt het allemaal zo verschrikkelijk zat he....

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nee, ik hou mij ook niet in als het echt gelukt is om zwanger te raken. Alleen wil ik hier niet als er weinig te melden is er teveel op in gaan.
    Zoals nu met bebek is natuurlijk een ander verhaal. Maar ik vind als er alleen maar NOD is vandaag en nog geen ongi hoef ik er verder niet meer op in te gaan. Is gewoon niks te melden en als het dan kort kan, hoop ik dat ik jullie er gewoon mee help. Als je begrijpt wat ik bedoel, ik weet niet precies hoe ik het anders moet zeggen.

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Limmeke beterschap en heel veel sterkte met Klootzak van baas:x

Deel Deze Pagina