Ik weet het nog niet....als ik wel kom ,komt Suusman me brengen. Het is me gewoon allemaal een beetje teveel.
@Koffie....lekker zo'n klasgenootje Op school horen je kinderen toch veilig te zijn....heel veel sterkte.
Sjesus Koffie, wat een gedoe zeg, met je dochter! Net wat Suus zegt, op school horen je kinderen veilig te zijn! Ik zou zeker die aangifte door laten gaan, ik hoop ook dat je foto's hebt en een verklaring van een arts en dan hoop ik dat dat rotjong een dikke vette boete krijgt, of liever nog: jeugddetentie! En dat ie van school gestuurd wordt! :x Sterkte met je dochter! En hoe gaat het nu met kleine Xander? Ik hoop dat hij opknapt! Ik ging net nog eens even goed kijken naar de bon van Lief voor de bungyjump en nou blijkt dat je in juni alleen op zaterdag en zondag kan springen Vanaf juli (morgen dus) kan het van woensdag tot en met zondag, dus we wilden een dag te vroeg. Dussss...is Lief nu naar zijn werk En zit Bebek weer een hele dag alleen....En moeten we dus in een weekend voor de bungyjump, terwijl het dan hartstikke druk is. Maar gelukkig kunnen we nog terecht tot en met oktober, dus we hebben nog ff. Na deze week heb ik namelijk de komende 6 weken geen dag meer vrij
Je mag hem wel een paar weekjes bij mij in de kliniek dumpen Koffie, wedden dat ie nevr nooit meer zoiets uithaalt? Ik weet wel raad met zulke gastjes hoor!
bebek is toch al zo gelaaien maar koffie, dat is me dan toch een aardige kopstoot geweest zeg. Idd gewoon die aangifte doen.. heb nix aan sorry als dat alleen gezegd word om ergens onderuit te komen iemand zin om in omgeving e'hoven bepaalde mensen paar keer te overrijden? ik betaal daarna wasbeurt van auto
hmm fiets.. dan krijg je van mij er een helmpje bij en kniebeschermers baas van manlief word steeds gekker, manliefs mailbox is geblokkeerd nu, hij mag geen klanten meer bellen/bezoeken/benaderen maar moet wel target behalen? help mij eens als jij voor een beoordeling he de volgende scores krijgt Onvoldoende Matig Voldoende Goed Goed waar kom je gemiddeld op uit dan?
Volgens mij kom je dan op een ruim voldoende uit hoor Limmeke! Enne, het is dat manlief de auto meeheeft, want ik ben wel in een mood om ff langs te gaan daar! :x
baas van manlief.. maakt van die score gemiddeld dus een Onvoldoende maar goed, van O, M en RV maakt die ook O.. dat waren nu 3 functioneringsgesprekken binnen 1 maand.. waarvan manlief 2 weken vakantie had.. en baas 1 week..dat geloofd toch niemand? zowieso zijn het geen functioneringsgesprekken, want hij krijgt zon vodje gewoon in handen gedrukt. sorry dat ik zo blijf emmeren over manliefs werk, maar het zit me zo ontzettend hoog
Proest, die baas denkt dat ze gek zijn bij het UWV en dat ze daar in trappen, hahaha! Dat gelooft inderdaad helemaal niemand nee. Sterker nog, een functioneringsgesprek moet aangekondigd zijn en onderbouwd zijn en je Lief moet de tijd hebben om zich daarop voor te bereiden! Is het een consumentenbedrijf? Ik zou echt alles en iedereen inschakelen: de consumentenbond, kassa, de arbeidsinspectie (vooral die!) en ik zou hem echt aan de hoogste boom nagelen, want dit is je reinste pesterij!! Geeft niks dat je erover praat hoor, het zou mij ook hoog zitten! Hoe is je Lief eronder?
Nou mensen, ook ik heb een lekkere ochtend achter de rug. Ben dus voor Jan met de hele korte achternaam naar Capelle gereden. 1 uur heen en 1 uur terug. Er was niemand waar ik een overdracht aan kon doen. Zwaar kut dus. Heb ook goed m'n beklag gedaan maar ja, wat haalt het uit op je laatste dag. Ben nu dus weer thuis. Limmeke, wat een kl..tzak die baas en wat Bebek zegt, hij heeft geen poot om op te staan. Een functioneringsgesprek moet ruim vantevoren aangekondigd worden, is ook een gesprek wat van 2 kanten moet komen (anders dan een beoordelingsgesprek! wat in principe maar 1x p.jr gedaan wordt ivm salarisverhoging.) Daarnaast denk ik niet dat het zinvol is om elke week een functioneringsgesprek te hebben. Dus ook dat klopt voor geen kant. Ben benieuwd wat de rechtsbijstand zegt. En sterkte met snotteren. Hier ook iemand met zere keel die hoopt dat het daar bij blijft. Suus meid, geen probleem hoor. Ik wil je halen (en ik heb echt niets met nicole geregeld) en brengen en ik heb echt geen baby verstopt op de achterbank (was het maar waar). Bebek ik blijf hier duimen voor je! En maar goed dat jullie dus niet naar Scheveningen getuft zijn. Het was hier in het westen trouwens bewolkt maar het begint open te trekken. Liesben, als het goed is ben je misschien al thuis. Ik hoop dat het goed gegaan is en dat je nu met het "geestelijke" verwerken kunt beginnen. Koffie, wat een lekker klasgenootje van je dochter. Gaat de school hier ook nog wat aan doen? Sterkte met alle gezondheidsperikelen van de kids! Let je nog wel een beetje op jezelf!
lief is behoorlijk gestressed.. en geloofd gewoon niet dat die zo genaaid word maar hij weigert op te geven..wat baas volgens mij wel verwacht. ik snap het nog steeds niet die lullo is zoo overtuigd van het hebben van een zaak tegen lief, zet hem dan op non actief en vraag een ontslagvergunning aan.. nee, brullen als een oer aap, maar niets in handen hebben dus zieken we hem maar weg. oja, baas zei ook: je bent uitgekotst door alles en iedereen hier, je had de kans om rustig met opgeheven hoofd te vertrekken, dat kan je nu wel vergeten want iedereen zal horen en je naam zal worden aangetast. Je bent een incompetente klootzak.. (werkelijke woorden) helaas zit er op zon moment dus niemand bij en heeft lief verder geen getuigen dan.
Limm, heeft je man geen opnamefunctie op zijn gsm zitten. Kan hij het misschien opnemen. Ik weet niet of hij het kan gebruiken dan, maar ja. Je weet maar nooit en dan heeft hij bewijs hoe die baas tekeer gaat tegen hem.
Ladouce, vervelend dat je voor Piet Snot naar je laatste werkdag bent geweest. Je hebt je beklag nog even kunnen doen, maar net wat je zegt haalt dat niks meer uit.
Ladouce, wat een domper zeg, om zo je laatste werkdag te hebben! Slordig en erg ongevoelig! Limmeke, wat een hufter zeg, niet normaal meer! Ik vind het wel een goeie wat JoMi zegt, die opname functie op gsm! Ik zou het gewoon doen!