Van zo'n matras in mijn onderbroek krijg ik zo'n afschuwelijke jeuk en dan loop ik de hele dag te wiebelen omdat ik dat lap stof voel irriteren en dat staat zo gek, dus dat gebruik in eigenlijk nooit Maar nee, zo'n verrekte pijn als dit deed heb ik echt van mijn leven nog niet gehad
Je kent me he, geen flauwekul want daar schiet niemand iets mee op. Maar wat je zegt heb ik ook aan gedacht. Het kan natuurlijk ook zijn dat je baarmoeder de moeder even lekker aan het schoonmaken is en er allerlei ouwe zooi uitmikt. Aan mij heb je ook niks hoor, ik fantaseer gewoon vrolijk met je mee. Maar ik hou toch de moed er nog wel even in. Bij mij was het in 1x BOEM, een knalrode vlek in mijn broek en helderrood vloeien alsof ik ongi was. Dat is bij jou niet het geval dussssss ....
Nee, dat is inderdaad niet het geval, maar als dat kind zoveel bruin naar buiten blijft kegelen heeft zometeen geen baarmoeder meer om in te wonen ook! Maar ik fantaseer vrolijk door hoor, een mens moet wat
Mijn velletje?? Alsof mijn hele baarmoeder en alles wat erboven ligt mee naar buiten kwam! Echt dikke vette auw ja en dat kan er dik vet ook nog wel bij :x Haha, ik moet om mezelf lachen Hoever ben je dan heen zeg
Lies haat tampons. Zo, dat dat even duidelijk is. Ik heb pizza gegeten en 2 slokken wijn gedronken. En ik heb gedouched. Want al die mensen die aan mijn doos hebben gezeten...jak. Dus ik is weer schoon. En moe. heel moe. En leeg. Heel leeg. En ik heb buikpijn, maar ik heb al 8 paracetamolletjes op...dus ja...
Ga je morgen weer testen eigenlijk? Enne ... ALS die positief is (al is het maar licht) zou ik misschien toch ff de huisarts bellen hoor. Deze onzekerheid ben je ook spuugzat. En anders een verloskundigepraktijk. Heb ik ook gedaan, gewoon eentje opgezocht in het telefoonboek en gebeld ... je weet maar nooit toch?
He Liesje, heb je wel een beetje rustig kunnen slapen vanmiddag? Klote van je buikpijn zeg :x Alsof je niet al pijn genoeg hebt
Lies, sorry heb alleen zo'n feesthamer voor je en daar sla je echt niemand knock out mee. Bebek, zwart = heel oud bloed! Weet dus niet wat er gebeurt maar ik blijf gewoon met je meehopen dat het voorjaarsschoonmaak is. Desmo ook al een klote dag. Ach wie niet hier? Marnat, ik blijf mee duimen maar wil je niet ontmoedigen over die boobies. Dat is een van de bijwerkingen van de progesteron bollen. Die geven enorme zwangerschapskwaaltjes. Sorry.
Ehhhh het spookt hier Een klok die al minstens een jaar stilstaat begint ineens te tikken en te slaan Zou er iemand dood zijn gegaan
Des, toen ik thuiskwam was ik echt beroerd. Gevoel alsof ik zo om zou gaan. Ben gaan liggen en werd 2,5 uur later weer wakker.....
Ik weet dat het vluchtgedrag is, maar ik vind slapen op die momenten DE uitkomst. Even niks, geen pijn, geen verdriet, geen besef van wat dan ook. Heerlijk hoor. Eigenlijk vind ik slapen altijd wel fijn
Ik ook, dus daarom ga ik zo weer doen Maar ik heb deze keer meer last van de narcose lijkt het. Maar dat zal morgen wel beter gaan.
Dat hadden wij dus vannacht met de TomTom die, in een afgesloten kast en hartstikke uit, zomaar ineens begon te praten En over dat testen...ik denk dat ik inderdaad morgen nog maar een testje er tegenaan gooi, dan ben ik maar van de onzekerheid af ook. En als ie nog vaag positief is, dan bel ik maandag de HA, want die is nu met vakantie. Of ik mail een verloskundige ofzo, wat dit zou kunnen betekenen. Lies, je mag mijn rubberen hamer wel ff lenen hoor maar ik waarschuw vast: ik heb hem extra hard gemaakt! En nog ben ik boos, dus echt heel erg helpen doet ie geloof ik ook niet
Goed plan, ik duik er vandaag ook zeker vroeg in. Narcose is ook rotzooi, maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Gelukkig ben je daar meestal redelijk vlot wel weer vanaf.
Raar hoor, van die apparaten die uit eigen beweging beginnen te werken. Ik denk dan altijd dat dat "van boven" wordt geregeld