Gaan we nou nog daten vrijdag?? Lijkt me wel een goed plan, om met die bloedhitte ff lekker ergens in de zon te zitten...dat heb bebek thuis nie he
Ja, dat zei mijn Lief ook, dat mijn mama misschien iets wilde zeggen...Maar het enige wat dat stomme ding zei was: over 50m bestemming bereikt. Bestemming bereikt. Bestemming bereikt. Enz enz. Zou nie weten wat ze daar dan mee zou moeten bedoelen
@Lies....en maar weer een dikke knuf,bij gebrek om wat zinnigs te zeggen. Ik haat tampons ook,dus heb ook altijd een matras.
Suuskind had vroeger een Ernie in pyjama,die zei:ik ben zo moe (en dat op zijn Ernies)Die ging dus ook gewoon zomaar af...midden in de nacht!Ben ik terug gegaan naar de winkel en heb gezegd,dat ik de Chucky weer terug kwam brengen.Maar dat betekende volgens mij niks
Ik heb de date in ieder geval nog in mijn agenda staan. En als het niet doorgaat is Bebek van harte welkom in de tuin van Desmo Trouwens ... jullie zijn allemaal welkom hoor ... ik woon in ieder geval centraal Het mag ook bij mij als dat handiger is.
Nou, zo is het ook echt! Grauw en met enorme donderwolken en af en toe een klapper van een bliksemschicht!
Desmo, kan ik bij parkeren? Ik bedoel geen gek gedoe met 5 euries per uur of uren zoeken naar een plekkie? Dan is jouw achtertuin wat mij betreft prima. Moet ik nog iets lekkers meenemen?
Centraal is echt in Midden_Nederland: Utrecht om precies te zijn en ook nog vlakbij een station (maar dat wist jij toch wel?) En ja, parkeren is hier gratis en overdag is er voldoende plek. Goh ... best leuk eigenlijk als jullie naar mij komen, maar dan moet wel echt iedereen dat willen hoor. Desnoods blijven jullie voetbal kijken ... ik zit alleen want R. gaat met zijn vriendjes in de stad in een kroeg kijken en dat zie ik dus echt niet zitten ... in de kroeg ... met God-weet-hoeveel man ... buiten 37 graden ... zie dan maar eens een biertje te krijgen en overeind te blijven No way dat ik dat ga doen!
Desmo, ik ben om. Alleen niet voor de voetbal want als het goed is, is manlief thuis dus dat vind ik dan voor hem niet leuk. Maar doen we dan nog steeds 10.30 u. maar dan bij jou?
In dat geval zou ik wel weer opgepikt moeten worden en dan kan Suusman (dat weet ik als ik met hem overlegd heb of ie het ook een goed plan vindt) me wel ophalen denk ik,want wij gaan het voetballen bij mijn schoonouders in Vinkeveen kijken en volgens mij is dat niet zo heel ver om via Utrecht.Als het voor iemand op de route ligt hoor...anders doe ik wel een keertje overslaan.
yup des, hij blijft gaan.. al is het alleen al de wetenschap dat ze zich gruwelijk irriteren aan zijn harses.. baas dreigde vandaag morgen wereldkundig te maken dat manlief functies teruggezet zou worden en zei erbij.. je hebt je kans om ons met opgeheven hoofd te verlaten verspeeld.. waarop manlief zei.. je doet maar, mijn hoofd zal nooit gaan hangen.. baas weer over de zeik tis me veel te warm voor een grouphug.. zelfs virtueel.. dat het vrijdag nog warmer word stemt mij niet vrolijk las bij annna dat kindlief met natte kleding in de wind speelde.. is het bij jou geen 35 graden dan? hier geen wind dus elk spatje water is zeer welkom marnat dikke boobs? zou het? hoelang geleden is TP geweest? bebek: zwart met weefsel.. kan nog steeds ouwe meuk zijn.. hoor altijd geen rood dan is er nog hoop matrassen in onderbroek blijven hier nooit zitten.. heb al gehad dat ik ze halverwege mijn rug terugvond sorry lies, maar moest wel even lachen.. zon treurige dag eigenlijk en jij maakt je druk om al die mensen die aan je doos gezeten hebben.. wat ben je toch een scheet.. knuf en proost des een spookklok in huis? brrr, eng hoor als die al zo lang stil staat.. en pasen is nog lang niet.. dus de klokken komen niet van rome af... of zou zich toch een paasei aankondigen? ook utrecht is te ver voor mij.. dus ik date niet mee.. en zal dan wel moederziel alleen hier de topic bewaken
Nou leuk hoor, vind ik hartstikke gezellig als jullie komen maar nogmaals alleen als iedereen het er mee eens is. Suus, ik woon niet te ver van de A12 en de A2, ertussen zeg maar. Vinkeveen is van hieruit makkelijk via de A2 te bereiken. En als Roen ook wil komen is hij welkom hoor en anders is er inderdaad misschien iemand die je even kan oppikken?
Proest Limmeke! Gatverdarrie maandverband halverwege je rug! Ter info, die met vleugels blijven prima zitten hier en ik ben toch echt vrij beweegelijk zak maar zeggen
He Suus, wat schuift ut??? Om je op te halen. Is voor mij niet op de route maar ik wil je wel komen halen hoor.