Dat zou in ieder geval 35 km minder voor mij zijn. Anders 140 en nu 105 km zeg maar. En dan maar 1 uurtje rijden.
Een hele gezellige Suus in de auto? Als ik dan weer gezellig ben Iig het benzinegeld wat je kwijt bent voor het omrijden? Haha...Suusman tussen allemaal vrouwen....geef je weinig kans,maar ook dat zal ik in de groep gooien Had al tegen hem gezegd,dat mannen niet welkom waren.Dacht dat dat de regel was nml Jullie horen het nog wel. En Ladouce is echt een scheet idd!
Iedereen die me op wou komen pikken hoor.Desmo en Nicole....ook scheten!Alleen jammer dat ik af en toe zo'n zeurdoos ben
Maar waarom nou weer vrijdag ?? nee hoor meiden gun het jullie allemaal maar leutje wil ook meeheeeheee
Euhm, kan ik daar ook met het OV komen? En hoe lang ben ik dan onderweg? Voor voetbal weet ik nog niet, ik zit met mijn hond....die kan heel erg makkelijk in de auto, maar met ov werkt niet echt
Met die warmte durf ik puppie echt niet al te lang alleen te laten, dus daar zit ik ff mee. Hij krijgt bij ons thuis namelijk geen enkele vorm van frisse lucht en da's zo zielig! Dus moet ik even kijken hoe lang het reizen is en of het dan de moeite waard is?
Oja...de hond....ik heb nu besloten,dat Suusman alleen op kan komen halen,want anders is Suushond wel heeeeeel lang alleen thuis...omdat we daarna nog naar Suusschoonouders gaan....en ik heb gehoord,dat Bebekhond kleine hondjes lust Maar denk ook niet dat Suusman zit te wachten op een groep vrouwen,die over eieren,tampons en afscheiding zitten te praten
Ja heel makkelijk met de trein vanaf Utrecht Centraal. Is daarna nog 5 minuten lopen naar hier maar ik haal je natuurlijk gezellie even op want dat is lastig uitleggen, dus je komt maar op tijd Tja wat mij betreft is puppie natuurlijk welkom, maar ik kan me voorstellen dat die "kleine" in de trein niet echt handig is
Vergeet ik nog bijna te vertellen dat ik BiBi 'gesproken' heb via hyves! Ik moest jullie allemaal de lieve groetjes overbrengen, dus bij deze! Ze was aardig aan het opkrabbelen, tot van de week een hele naaste collega out of the blue zelfmoord pleegde... Ze werd eergisteren begraven/gecremeerd en dat was precies op de dag dat haar Lief ook geopereerd is aan zijn been, dus ze heeft het ff heel zwaar nu! Goeie nieuws is dat haar Lief ook meteen gisteren al naar huis mocht en dat de operatie volgens mij geslaagd is, dus ze is niet alleen! BiBi, mocht je meelezen: dikke knuf!
Ik zal het even met Lief overleggen...ik kan namelijk niet met de trein, maar moet met de bus. Hij is trouwens wel heel erg lief tegen kindjes en ik kan hem vastleggen, dus wat dat betreft zou meenemen geen probleem zijn! Moet Suus alleen wel stitch thuis laten, want dat gaat niet goed komen! Maar op zich zou het voor puppie wel een leuk uitje zijn, dus is het best een leuke optie...
Van Utrecht centraal naar hier is echt niet langer dan 5 minuten. Kan hij in de bus en trein? Ja da's wel kut dat ik je nu niet thuis op kan halen natuurlijk Alle honden, groot en klein, zijn welkom maar als ze elkaar opvreten ben ik niet aansprakelijk hoor