35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja anna het is echt mijn manlief.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zeg marnatman, je moet wel wennen aan alle poep en ongi-praat he! :D
    En dat we precies weten wie wanneer klust :D Dus weten we ook van jou :D :D
    Maarre, je hebt een stoer vrouwtje hoor!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik denk dat ik zo maar weer eens ga voorbereiden op een gevalletje kuitkramp :D

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Pfffft, door die banner ga ik alleen maar meer twijfelen aan mijn ei. Nu is dag 15 maar ik dacht hem maandag al gehad te hebben en da's dus dag 11 dan...twee dagen vroeger dan normaal. Zou er iets mis zijn met mij? ;)

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dat zal dan vit. B12 zijn, vegetariƫrs hebben vaak later een B12 tekort omdat zij geen vit. B12 uit dierlijk voedsel opnemen. B12 zit ook alleen in dierlijke producten zoals vlees, vis, enz.
    Ik heb ook een vit. B12 tekort, maar NEE niet doordat ik vegetariƫr ben. Want dat ben ik dus niet. Ik heb de ziekte van Addison-Biermer/ Pernicieuze Anemie. Ik heb van baby af aan een darmprobleem en daardoor nemen mijn darmen geen vit. B12 op uit dierlijke producten of voedingssuplementen. Ik krijg hiervoor elke 5 weken een vit. B12 injectie en dat mijn hele leven lang.
    Wil je hier meer over lezen is dit echt een hele goede site: Vitamine B12 tekort, Addison-Biermer, Pernicieuze anemie

6. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Iedereen mag weten wanneer ik klus hoor.
    Over klussen gesproken ....... Marnat? Zullen we even?

Pfff via een mobiele telefoon toetsen gaat niet zo snel.

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Straks geef ik weer even reacties hoor, ik zit nu achter pc en wil zo op flappy. Als ik dan straks op bed wil kan ik die meenemen en reacties afmaken.

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bebek....je hoeft niet overmatig te drinken hoor.Als je gevoelig bent voor dat tekort kunnen een paar wijntjes al teveel zijn.Ik dronk toen ook niet zo heel veel.En heb mijn wijntjes niet laten staan hoor.Heb gewoon vitamine geslikt :D Maar als het erg is moet je idd spuiten.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marnatman @ Hoezo zullen we even!!! ik dacht dat jij beroert was.
    Heb jij je warm eten al op gegeten??

10. Suzanne68

Welkom Marnatman !

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier vanmiddag ook boos op mijn nieuwe buurtjes. Sommigen hadden het al op hyves gelezen, maar zal het hier nog even in het kort vertellen.
    Zaterdag nieuwe buren gekregen en wij hebben netjes verteld dat ons manneke van 20.30 tot 8.30 en van 13.00 tot 15.00 slaapt.
    Zaterdagavond vroegen ze of ze tussen 20.00 en 22.00 toch even mochten boren, konden ze de tv nog even ophangen. Ok, voor 1x is het niet zo'n probleem en ze hebben het netjes gemeld.
    Vanmiddag om 13.30 beginnen ze hier te boren:x, 5 minuutjes stil weer boren:x:x en zo iedere keer door:x:x:x. Kleine manneke toch iedere keer wat wakker en mopperen. Als ik eindelijk op het punt sta heen te gaan zijn ze gestopt.
    Eind van de middag toen wij buiten waren kwam buurman naar buiten en bood zijn excuses aan, ze waren druk bezig en toen bedacht hij ineens dat hier de kleine sliep en is gelijk gestopt. Juarno heeft toen nog een mooie bal met Bambi en Stampertje gekregen. Hadden ze gevonden en die van hun zijn al groot. Dus hier weer blij.:)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    JoMi, ik heb die site eens bekeken en de symptomen van vitamine b12 tekort gegoogeld en ik heb echt heel veel van die symtpomen! :$

Ik ben al jaren heel erg moe, gewoon om onverklaarbare reden
    Ik heb geregeld een soort zandgevoel in mijn vingers
    Mijn wisselende stemmingen zijn jullie welbekend, evenals het doemdenken
    Mijn tandvlees bloedt regelmatig
    Mijn tong kan echt pijn doen bij bepaald eten en ik heb last van aften
    Ik trek regelmatig mijn sokken uit omdat het voelt alsof er een pluisje onder mijn tenen zit, wat er vervolgens niet zit
    Ik heb vaak steken bij mijn hart (mams zei altijd dat dat door mijn houding kwam)
    kan heel benauwd zijn en piep ook erg 's nachts, bij vlagen
    Pijn in mijn heupen heb ik ook geregeld, evenals gewrichtspijnen
    Ik typ geregeld woorden verkeerd om
    Ik heb bijna iedere nacht dat ik voor mijn gevoel van een stoeprandje afdonder, van die schokken
    Ik heb echt meerder keren per week diarree
    Ben heel vaak duizelig (heb ik hier ook al eens verteld)
    Vervormd geluid komt geregeld voor
    Ik kan soms inderdaad drupjes urine laten lopen :)
    Mijn haar valt uit
    Ik kan soms echt compleet vergeten zijn wat ik tien minuten eerder heb gedaan en gezegd!

Ik schrik hier echt van, want dit is gewoon mijn verhaal!! En het verergert! Zou dat ook de reden kunnen zijn dat ik nog niet zwanger ben??
    Ik ga toch maar een afspraak bij de dokter maken, voor volgende week ofzo! Dank je wel meis!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heb ik ook gedaan en ik leek iets minder vermoeid, maar het was echt allemaal niet weg!

14. Suzanne68

Dan heb je het misschien net zo erg als Jomi....

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga morgen die symptomenlijst op mijn werk even uitprinten en dan een afspraak maken bij de dokter!
    Bedankt voor het meedenken meiden!!!!!

Ik ga bedje in, om 5.30 loopt de wekker weer af!!
    Slaap lekker allemaal!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik lees positieve berichten van Marnat, fijn!
    Hier helaas nog steeds geen ongi, zint me voor geen meter. En met mijn moeder gaat het ook nog hetzelfde, zeer slecht.

Whoehahahaha Marnatman! :D
    Welkom hier. Je hebt wel lef zeg, zo tussen de kakelende vrouwen met rammelende eierstokken :p

Super fijn Anna dat de echo weer goed was!

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Bebek,
    Ik zou de dokter eens vragen om een uitgebreid bloedonderzoek op tekorten in je bloed. Ik heb ook B12 te kort gehad, voordat bij mij Coeliakie werd ontdekt.
    B12 schijnt dus ook van belang te zijn voor de opname van Foliumzuur/ijzer. Je wilt dat niet te kort hebben als je zwanger raakt.
    Truste verder!

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas,
    wat K*t. ik hoop dat je lichaam straks met de vakantie alles goed regelt. Bedankt voor je feli en dikke knuffel!
    Danique vind het vast wel geweldig om papa en mama de hele dag in de buurt te hebben.

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meis, ik hoop zo dat dit het is. En inderdaad, dit zou een reden kunnen zijn dat je nog niet zwanger bent.

Even van een vriendin vertellen. Ze heeft 7 miskramen gehad, daarna kwam ze erachter dat ze B12 tekort heeft. Nu regelmatig injecties en ze heeft net vorige week haar 3e kindje gekregen.

Maar bereidt je er wel op voor, niet iedere dokter staat open voor injecties hoor. Ik heb er al heel wat problemen mee gehad bij mijn vorige dokter, zelfs woorden erover gehad.
    Het is in ieder geval heel makkelijk te onderzoeken, bloedprikken op vit. B12 en klachten kunnen al bij sommigen bij een waarde van 350 ontstaan. Dus laat niet over je heen lopen als het zo mocht zijn. Ik hoop dat je goed je zegje kan doen.

Knuff van mij.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik slik ook altijd foliumzuur naast de B12 injecties. Dit kan de werking namelijk versterken.

Deel Deze Pagina