Ach Koffie wat balen nou weer. Maar je bent altijd welkom in mijn tuin hoor lieverd. *knuf* Even mijn stoffige hersenpan opfrissen: Vrijdag a.s. bij mij in de tuin om 10:30 uur (eerder mag ook) Ladouce, Jomi en Juarno, Suus, Bebek, Nicole en Simon ... wie vergeet ik nou weer
Ik duim voor je JoMi! Des, hij kan heel goed in bus en trein, behalve als er andere hondjes in zitten Die vreet ie op, haha. Voor het beestje zou het wel heerlijk zijn zeg, als ie een dagje in de tuin kan! dagje ja, want ik ga niet meer weg hoor, als ik eindelijk ook eens in een tuin zit! Komt er niemand langs Zeist die mij en mijn allerliefste, poezeligste puppie mee wil nemen? Is trouwens ook net of je je kind mee neemt hoor: brokjes, koekjes, speeltjes, alles moet mee
Leuk iets van Bibi te horen! Klote alleen dat ze zo'n nare tijd heeft. Die heeft het ook niet makkelijk zeg, pfoe
Ik vind alles goed. Ik ga voetbal kijken en wie er dan nog in de tuin zit moet vanaf dat moment voor zichzelf zorgen of meekijken
Nou las ik toch ff dat je lief wilde vastleggen Maar bij de tweede keer lezen ging het al beter........ Enne Des ik kom echt een keer in jouw tuin hoor, dank voor je knuf
Ik in ieder geval zonder voetbal kijken. Het is beter voor Juarno om dan om 18.00 weer thuis te kunnen eten en op tijd naar bed. Dus dan denk ik dat ik rond 15.00 naar huis ga.
Oh sh*t, sh*t, sh*t. Wat vind ik dit erg voor je, ook al weet je nu waar je aan toe bent. Hele dikke knuff.
Liefjes ik vind het helemaal leuk dat jullie komen. Ik zorg voor koffie en een simpel broodje voor de lunch. Nemen de mama's eten voor hun kleintjes mee want daar heb ik helaas weinig verstand van. Ik zal jullie alvast mijn adres in een pb sturen en dan maak ik morgen wel even een soort routebeschrijving want er is nog vrijwel nooit iemand geweest die NIET verdwaald is Ga nu de pb's sturen
Och lieve Bebek het is zo k** Oneerlijk is het soms, de meiden die een warm nest kunnen geven staan met lege handen en als ik sommige moeders om me heen zie, zo liefdeloos met de kleine
Dank jullie voor de knuffels meiden. Ik kan niet eens huilen, voel me ff helemaal leeg. Ook al wist ik het diep van binnen.... Ik ga even met puppie lopen en dan wijn drinken! Over wijn gesproken: Des, moet ik wat rosé aanslepen? Kan bebek wel gebruiken nu! :x
Nou ben weer thuis en alles is weer onder controle, Ik ben nog aan het dubben of ik wel of niet kom, beslis morgen als dat oke is voor jullie. Mijn wereldje is zo klein op het moment dat ik zo'n gezellig uitstapje wel erg leuk vind eigenlijk. En bij Desmo thuis is eigenlijk nog leuker vind ik. Zullen we dan allemaal wat lekkers meenemen zodat we (verantwoord) kunnen snoepen ? (ik dacht er zelf aan om dan verse munt mee te nemen voor overheerlijke thee. Ik word gewoon boos regelmatig om al het onrecht wat sommige van ons hier steeds maar overkomt, gewoon ellende met die niet willen plakken beebjes. Bebek, ik heb echt geen verstand van welke kleur goed is nwelke niet, alleen hoe donkerder hoe ouder het bloed. Mijn mk daar merkte ik echt niets van , tot de 10 weken echo. Suus bedankt voor je lieve berichtje terug, ik begrijp je wel hoor. En zeg het alsjeblieft tegen me als je het toch wel moeilijk vindt, geen probleem. Ik was zondag jarig en heb vandaag nog een superkado van manlief gekregen. Zijn "oude" canon supercamera met nieuwe lens en mooie tas. Kan ik vrijdag mooi fotoos maken als jullie dat leuk vinden. Marnat, als ik het goed begrijp zou je heel goed zwanger kunnen zijn momenteel, spannend hoor. Limmeke, ik vind het wel heel heftig allemaal die stress in je leven nu je zwanger bent, pittig hoor. Kan alleen maar voor je hopen dat alles snel weer rustig wordt en je een beetje van je zwangerzijn kunt gaan genieten. Ladouce helemaal voor niets op werk geweest stomme mensen daar zeg! Desmo had een hoop poep om zich heen, bah. Simon had het vandaag 2 keer tot aan zijn oren zitten (nou ja bijna dan).