35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh, ik werd vanmorgen wakker en het eerste wat ik dacht was; nu ben ik officieel niet meer zwanger. En hup, daar kwamen de tranen weer.

Maarre Limmeke, bij jou en Annna gaat het wel goed!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja lies, ik weet dat het bij annna en mij goed gaat.. maar bij suus, jij, natas, bebek, desmo ging het fout..
    dat is in % een veel groter deel :(

en knuf voor je traantjes..

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik heb toch maar even een banner gezet, om te kijken hoe lang het dit keer duurt voordat mijn lijf weer doet wat het moet doen. Vorige keer duurde dat eerst 7 weken, daarna nog een keer 6....
    Zullen we een weddenschap afleggen?

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden zal best maar ik neem geen risico .

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik ga maar eens douchen. Of zal ik nog even naar bed gaan? ben best wel moe...

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Goedemorgen allen.

Fijn dat je goed geslapen hebt Liesben. Dan rust je in elk geval lichamelijk nog een beetje uit. Hopelijk is de buikpijn ook snel weer weg.

Limmeke, misschien even langs bejaardenhuis gaan? Daar hebben ze vast van de mega luiers:D. Klinkt klote, zeker met dit mooi weer. Je kunt ook gewoon geen slip aandoen. Loopt het zo weg.

Mijn keelpijn heeft me vanacht behoorlijk bezig gehouden. Plus dat ik ook nog eens 5x naar het toilet moest. Ik dus niet lekker geslapen. En het is zo warm, ondanks wapper.
    Nu lig ik lekker buiten op de bank met minitop op schoot, 2 flappies die rondhuppelen en de tuin onveilig maken. Vandaag mijn 1e dag zonder baan. Gek idee hoor. Is me ooit eens overkomen toen ik 20 was of zo (dus dat is in het stenen tijdperk).

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lijkt me indd raar Ladouce, ineens zonder werk...
    Nou ja, nu maar even genieten van het mooie weer dan. Heb je nog sollicitaties lopen?

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben, ik blijf ook even genieten van het mooie weer. Heb nog geen sollicitaties lopen maar moet van het UWV wel al gaan solliciteren (terwijl een evt. uitkering pas vanaf 1.10 is). Ik wil zelf eigenlijk eind van het jaar weer aan het werk zijn maar het zou kunnen dat ik zo rond 1 okt/1 nov weer aan de slag ga. Weet het nog niet. Hangt ook een beetje af van hoe ik me voel en de 4e ivf poging die voor september gepland staat.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, wat ongelooflijk k*t zeg. Dikke knuf.

Liesben, laat je tranen maar lekker stromen meid. Je verdriet zullen ze niet wegnemen, maar het lucht wel even op. Dikke knuf.

Limmeke, beterschap.

Marnat, groot gelijk dat je geen risico's wilt nemen, maar haring mag gewoon, mits vers gekocht bij de visboer. Is juist gezond, vette vis. Ook voor beebje.

Meiden, veel plezier morgen!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, dat is ook waar. Kan me voorstellen dat je tot en met september gewoon rust wilt. Daarna zie je wel weer.

Ik haak even af, mams komt zo bakkie doen. Ik wil even een boodschapje doen en dan mijn bed weer in. Ben zo moe.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    humeur is naar 0 punt aan het zakken.. smerige rothitte
    binnen alweer 27 graden terwijl ik vanmorgen alles open had en het even 24 graden was.. tuinthermo geeft alweer dik 30 aan.. en tis nog geen eens middag...
    ik haat de zomer! altijd gedaan

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier gaat het niet echt lekker. Ik ben echt vreselijk moe, duizelig, heb buikpijn, en jank om alles. Op zich wel verklaarbaar allemaal, maar desalniettemin baal ik er enorm van.
    Dus ik doe maar niets vandaag. Ik wilde een boodschap doen, maar dat red ik nu niet. Volgens mij val ik halverwege al om. Dus mams is nu even voor mij naar de winkel.
    Vanaf morgen is lief weer heerlijk 3 dagen thuis. Dan mag hij thuis aan het werk ;)

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lies toch... is het nog nawerking van narcose? dat samen met hormoondrop of zo.. en die rothitte erbij..

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lies, fijn dat je mams er vandaag is en lief morgen en het weekend. Je hebt even lieve mensen nodig om je er nu doorheen te slepen hoor! En zij willen vast niets liever dan iets voor je te kunnen betekenen nu.

Ben trouwens ook benieuwd of Jomi al bij het Kruidvat is geweest.

Limmeke, vind het ook wat te warm worden. Gelukkig hebben wij een vrij winderige hoektuin. Maar niet dat ik daar te vinden ben nu hoor! Veuls te heet!!!! Ik zit na flink wat frisse lucht te hebben binnengelaten ook lekker binnen met de luxaflex dicht.

Vanmorgen hebben we lekker gezwommen samen, komt het snot lekker los. En nu hoop ik dat de kleine meid een flinke tuk doet. Zodat ze vanmiddag weer wat beter in vorm is.

Valt me op dat Limmeke en Ladouce ook al verkouden zijn. Er gaat toch nog een lekker virusje rond dus!

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja, dat virus komt van mijn pa af.. die blij riep na 3 dagen is het over.. nou, snotter al 3 dagen en geen eind in zicht

wel lekker gezwommen annna.. wil ik ook wel

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nou ja, zwemmen is een groot woord. Spetteren, liedjes zingen, koppie onder en spelen met speelgoed.
    Maar het is zo lekker gezellig samen. Vandaag kraaide ze weer om het hardst toen ik haar als helikopter op mijn hoofd zette. En ze zwaaide heel vriendelijk naar alle bejaarde dames die voor ons in het bad waren.

Ik ben zo trots dat mijn meisje de hele wereld vrolijker kleurt en niet alleen de mijne.:D

Nou ja, dit topic vrolijk kleuren is misschien een iets te grote opgave. Ze is vooral life vrolijk!

Ik hoop dat na mijn vakantie er weer oprecht iets te vieren valt!
    Jullie hoeven niet te wachten he, tot na mijn vakantie!!! Maar dan hoor ik het erna!

17. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik ga morgen niet mee.....heeft niets te maken met de kindjes die komen,maar met een veel te volgeboekt weekend,wat ik niet ga trekken dan.Sorry.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Even snel, ik moet zo weg.

Ik heb nog geen testen gehaald hoor en ik ben nog niet ongi.

Ik moet 15.30 bij ha zijn voor de b12 injectie en mijn bloeddruk.
    Ervoor ga ik eerst testen halen en nog wat andere boodschappen. Dus nog even afwachten dus.

Suus, geeft niet. Wel jammer, maar zal vast een volgende keer komen.

Limm, ook niet een lekker dagje vandaag. Knuff.

Lies, fijn dat je moeder er is en het weekend je lief. Heb je wel nodig nu. Ik denk aan je, knuff.

Tot laters meiden.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Huh, en je wilde zo graag mee?? Je was hartstikke druk met plannen enzo?! Je hoeft toch niet de hele dag te blijven? is wel leuk als je er bij bent hoor, vind het jammer dat je niet komt! :(

Lieve Lies, fijn dat je in ieder geval lekker geslapen hebt meis. Ik kan me voorstellen dat je om alles moet huilen, het is ook absolute bagger wat er allemaal gebeurt! Maar huilen is goed, huilen is verwerking! Dikke knuffel!

Anna lekker gezwommen met beebje(s), lijkt me inderdaad heerlijk genieten!

Limmeke, ik hoop dat je snel opknapt meis, is niks om niet lekker te zijn met dit weer!

Marnat, ik hoop met je mee dat je symptomen komen van een zwangerschap en niet van die bolletjes! Duim duim!

JoMi, spannend hoor meis, ook voor jou duim ik!

Mijn allerliefste Lief wil me morgenochtend naar Des brengen, dus de heenreis is in ieder geval geregeld! Ik zal er alleen rond uurtje of elf zijn dan, want puppie moet eerst even goed uit en we moeten even eten en dan rond half elf vertrekken we jouw kant op Des!

Hier gaat het verder al. Ongi stelt geen reet voor, dus misschien dat ik zo toch nog maar een testje doe. Al weet ik de uitslag wel. Gewoon voor de zekerheid!

20. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Suusman gaat zaterdag weer voor 3 dagen weg en we zouden vandaag lekker saampjes zijn en dan vanavond naar de film en morgen dan uitje en voetballen bij schoonouders.Dat is voor mij al een druk weekend(we hebben weekend nu) en toen opeens kwam daar vandaag naar het eiland van mijn schoonouders met zijn zus bij.Dat wordt voor mij echt veel te veel.Dat laatste is niet doorgegaan.omdat ik niet wilde....vette dikke ruzie hier....dus nu geen eiland en ook geen gezellig samen.Maar ik zit er helemaal doorheen en kan alleen maar huilen.....dus helemaal niks niet bijtanken voor weer 3 dagen alleen...en dan volgens mij 1 dagje hier en weer 4 of 5 dagen weg.....ben het helemaal zat.En als we dan samen zijn moeten we van alles gaan doen.Met andere mensen.Nou ja....nu niet dus..nu "gezellig" samen thuis.

Deel Deze Pagina