Zegt mij niks, is het hier ook te verkrijgen of alleen daar. Ben nml. nog nooit in Frankrijk geweest.
ik weet wat jij bedoeld lies.. verkopen ze ook veel in pretparken.. gefrituurde deegsticks..met van die ribbels
Ja, ik heb ze in NL ook wel eens gezien. Het is een soort pannenkoekenbeslag, maar dan maken ze er een soort hele dikke patatten van. Hoe heet dat nou???
Sorry, zegt mij dus helemaal niks. Maar ik zal er een volgende keer eens op gaan letten. Als ze zo lekker zijn, wil ik ze dan ook gaan uitproberen.
Nou heb ik 1 probleem. Of eigenlijk 2... Ik heb de ingrediënten niet in huis. En er is niemand die voor mij stad en land af wil rijden om ze te halen
naar de appie is genoeg hoor.. hoef je niet heel het land voor door te rijden, behalve dan ff naar limburg als het klaar is om limmeke een aantal te brengen
....ff naar limburg Nee, de appie vind ik al een wereldreis. Als ik de trap op loop ben ik al duizelig. Dus ik doe het wel met de pot nutella en denk de churros erbij
laters lies zo, jongste zoon aan het stofzuigen gezet.. oudste zoon is ijsjes halen, dochterlief ligt nog in bed en ik zit nu heel pikant alleen maar in een jurkje achter pc nadat ik voor de 6e keer alles volgepiest heb.,...