is een kunststof stoel .. afwasbaar is manliefs koosnaampje "lekkende container" toch nog ergens op gebaseerd
Pffft, ik zou vanaaf wat gaan drinken bij mijn buurmeisje, maar ik heb geen zin. Het is vreselijk, maar ik heb al drie dagen nergens zin in! Lief heeft vanmorgen even de bank gezogen en de stofzuiger staat nog midden in de kamer....is toch niet normaal meer?!
Mijn test is trouwens weer oud vertrouwd omo-wit...kan dus ook met zekerheid zeggen dat kv-testen géén indrooglijntjes hebben...Ik was dus echt zwanger, maar het is echt mis gegaan... Op naar ronde 14 Ik heb trouwens mijn buurmeisje voorgesteld om vanavond met de hondjes en een fles wijn op het grasveld in het grote bos bij ons te gaan zitten; kunnen we allemaal lekker afkoelen en is net zo gezellig als thuis! Nu maar hopen dat zij het ook een goed idee vindt...maar anders ga ik wel alleen hoor, doei!
Ja ,is goed!Als het in dit tempo doorgaat wordt het misschien ook nog wel een kutweek. @Jomi....dikke knuffel!
Bebekje ook een dikke knuffel natuurlijk. Had wel 1 leuk dingetje vandaag....iemand bij Bebek op haar hyves vond me er aardig uitzien nu wil ik niet horen over dat die iemand niet goed is of kippig ofzo,want was echt het enige leuke van vandaag.Oja...gaan zo nog wel naar de film.
Nu eerst even eten koken, 18.00 eten. Manlief heeft vergadering, dus voor de 4e avond deze week niet samen. Ga ik jullie dus maar weer lastig vallen vanavond als kleine ligt te slapen.
Ik heb nichtje (en petekind) ook al moeten teleurstellen. We zouden morgenmiddag naar de film gaan, maar dat ziet tante Lies echt nog niet zitten. Nu misschien zaterdag...