35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #1501 Annna, Jul 1, 2010
    Last edited: Jul 1, 2010
    Hier vreselijk gaar op de bank net terug uit het ZH. Ben weinig vrolijker of fitter dan de rest hier, geloof ik. pffff ik heb het echt gehad.

Maar het belangrijkste gelukkig weer een kloppend hartje en bewegend poppetje. Toch altijd weer een opluchting. Kindje is alweer 5,7 cm. Nou maandag de echo voor de nekplooimeting en de rest. Met deze echo's meten ze alleen maar en controleren ze verder niets.

Jomi, balen joh! Enige fijne is dat je geen pijn ervan hebt (vooraf althans).

Hier bij wijze van afwisseling ook wel een man die eens een keertje (op tijd) thuis is. Ik stuur hem meteen door naar boven met een moe krijsend kind in poepluier :D.

Maar nou moet ik dan dus maar koken he!? puke neigingen onderdrukkend.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gelukkig nog iemand met goed nieuws Anna! Gefeliciteerd!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oke, dan zal ik niks zeggen :p :D

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    pff jomi.. balen toch ongi

bebek: dan was je idd zwanger.. enige positieve dat ik dan kan melden is dat je in elk geval weet dat je het kan worden.. (ook weer zon dooddoener)

annna: fijn dat beebje het goed doet

bebek: lekker in grote bos.. kijk je uit voor de grote boze wolf? na zon dag als vandaag grote kans dat die er ook rondhangt

jomi: ook weer alleen vanavond?

lies: is toch ook veul te werm in een bioscoop hoewel merendeel wel airco heeft of niet?

suus: wel fijn om te horen toch dat iemand je er aardig vind uitzien? :)

waar blijft manlief? bah, moet nog koken ook.. temp in huis is inmiddels 29 graden, niet echt uitnodigend om boven fornuis te hangen..

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ach, zo zien wij het ook maar....We maakten ons toch wel erge zorgen of één van ons misschien onvruchtbaar zou zijn, maar blijkbaar kunnen we het wel; beebjes maken!
    Nu maar hopen dat mijn lichaam er zo klaar voor is dat het gauw weer gebeurt en dat ons multiculti-garnaaltje dan blijft plakken! Het klinkt heel gek, maar ik heb er een heel positief gevoel over...

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Sorry voor mij vandaag geen kutdag. Ook geen superleuke dag. Gewoon een saaie dag maar goed, dat is toch wat anders.

Limmeke, koken met dit weer heb ik al jaren geleden afgeschoten. Hier komen bij deze temperaturen alleen maar salades op tafel met stokbrood en kruidenboter of aioli. En als ik zin en tijd heb is het iets van de bbq. Vandaag dus een heerlijke kip mango salade (zelf gemaakt) met stokbrood en kruiden/knoflookboter.
    Morgen wordt het sate (had ik nog in de vriezer) van de bbq.

JoMi, knuffel al is er nu wel duidelijkheid want van die witte testen word je ook een soort van knettergestoord.

Bebek, gelukkig zie je het positief in. Mogen we je morgen nog wel doodknuffelen.

Suus veel plezier in de bios.

Meiden ik heb zin in morgen. Vind het weer leuk om jullie te zien en om JoMi te ontmoeten.

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36

Ik ben blij dat je het gelukkig positief oppakt. Net wat je zegt, jullie kunnen zwanger worden en jullie zijn niet onvruchtbaar. Knuff.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Ladouce, ik ben nu ook blij dat ik weer zekerheid heb hoor. Die omotesten doen een mens ook geen goed.

Ik heb ook zin in morgen om jullie te gaan ontmoeten. Ik vertrek rond 9.15 als alles meezit en dan ben ik rond 10.30 in Utrecht.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Even voor de goede orde...de 1e die tegen mij zegt dat we in ieder geval zwanger kunnen worden sla ik neer....

Sinds een half uur ook nog aan de diarree, dus nu is het echt een KUT dag. Met hoofdeltters.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Daarom zeggen we het ook niet tegen jou Lies ;)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, maar voor het geval iemand het bedenkt...

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Nou ik sluit me aan bij Ladouce ... hier ook niet een chte rotdag gehad. Gewoon een niks-aan-de-hand dagje. Gewerkt, net gegeten en nou ga ik naar de Appie om boodschappen te doen voor morgen als mijn forumdinnetjes komen. :)

Meiden ik maak het niet te gek hoor. Gewoon een bakkie met iets lekkers (nee ga echt niet zelf bakken) een frisje en een simpel broodje voor degenen die daar zin in hebben.

Ik ga over 10 minuten weg dus als iemand nog wensen heeft: roept u maar!

Suus en Lies en Koffie ... we zien jullie vast een andere keer.;)

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    By the way, diarree kan ook komen van de narcose, had ik ook een dag later!
    Heb zelf al weken af en aan de schijterij, dus kan je verder ook niet helpen :D

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Narcose en hormonen, ideale combinatie.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36

Is helemaal goed hoor, niet teveel drukte maken. Het is al mooi dat wij bij jou mogen komen. En ik denk dat wij met z'n allen het meest behoefte hebben aan vocht. Ach, de kraan is er ook altijd nog. ;) Voor de kleine neem ik een pak Icetea mee, vindt ie zo lekker en ik zorg dat ik voor onderweg ook 2 flessen water meeneem. Mochten we stil komen te staan onderweg (net zoals op A12 vandaag) heb ik in ieder geval vocht bij mij.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk erover om aankomende dinsdag weer te gaan werken. Dan heb ik 1 avonddienst, waarna ik weer 2 dagen vrij ben. Lijkt me wel lekker om te beginnen. Maar ik zie er zo tegenop. Een collega 20 weken zwanger, de ander ook (maar dan zijn vriendin), een zoon van collega ook zoiets, en dan 1 collega die volgende week weer begint na zwangerschapsverlof.
    Wat een feest, de hele dag verhalen over baby's en hartjes en echo's.

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Ow ... de Ap gaat over een kwartier dicht ... ik dacht dat het vroeger was :$
    Nou dan moet ik morgen dus wat vroeger opstaan GAAAAAP :D

En Liesje ik weet dat het voor jou anders is omdat je eerder een MK hebt gehad maar voor mij en Bebek was dit uberhaupt de eerste keer dat we zwanger waren dus ja, ik ben best blij dat ik weet dat ik zwanger kan raken en ik weiger me neer te leggen bij sombere gedachten.
    Ik hoop dat jij ook gauw de zon weer ziet schijnen.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Des, ik weet dat er mensen zijn die zo denken. en daar heb ik bewondering voor. Ik heb die opmerking altijd al een kutopmerking gevonden. Ook na de 1e mk. Maar that's me ;)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben ook best blij dat ik weet dat we het kunnen en aangezien ik een mega-positief mens ben, hou ik me daar maar aan vast! Tuurlijk heb ik verdriet, maar ik wil verder, op naar de toekomst!

Meiden, ik ben er weg van. Ga met mijn puppie en een pak boekies in het bos picknicken, ben al helemaal bepakt en bezakt!
    Een aantal van jullie zie ik morgen real life en de anderen? Tot gauw! :D

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Verstandig om iets te drinken mee te nemen voor in de auto Jomi!
    Ik zal zorgen dat ik genoeg voor jullie in huis heb ;)

En nou zal ik eenroutebeschrijving maken en via pb naar Jomi, Ladouce, Nicolio en Bebek sturen. Dan ben ik toch niemand vergeten? :)

Share This Page