Dank je, graag gedaan hoor. Vervelend dat je zo beroerd voelt, beterschap gewenst. Ik hoop dat je je toch snel weer wat beter mag voelen, al zal het vandaag wel zwaar worden met zo'n kleintje en zwanger zijn met die hitte.
Goed. Bel ik net mijn baas met mijn "plan de campagne"...dat ik dinsdag weer wil proberen te komen werken... Oh...zegt ze, maar ik heb je er al lang afgehaald hoor. Je blijft nu nog lekker een weekje thuis. Ben jij gek, je hebt nogal wat te verwerken. Kom dan vrijdag met een halve dag, kijken we hoe het gaat. En als het gaat dan begin je zondag weer met een late. En nee, er zijn dan geen zwangere of net bevallen mensen. Heerlijk toch? Lief hè?
dat is heel lief van je baas... ik heb andere ervaringen toen ik mijn eerste curretage kreeg.. kreeg ik en geen vrij in eerste instantie.. en toen ik vrij kreeg , dachten ze dat ik met een paramolletje smiddags wel weer kon komen werken.
Misschien scheelt het dat ik in de zorg werk. Softe sector enzo? Maar ik ben er heel blij mee, vind het heerlijk dat ik nog een weekje niks hoef. Zeker niet met al die zwangeren en iemand die volgende week weer begint na zwangerschapsverlof....
Je hebt zeker een hele lieve baas hoor lies. Je hebt het zeker getroffen en dat je in de zorg werkt zal zeker een rol mee spelen. Een week helemaal niks moeten zal je zeker beter doen dan al die zwangeren om je heen. Fijn dat ze daar de eerste dagen ook rekening mee houdt.
Nou meiden, ik ga de laatste dingetjes doen en dan vertrekken we. Doe rustig aan met de warmte en tot vanaaf.
Lies fijn dat je baas je zo goed begrijpt, dat scheelt weer een hoop wat werk betreft denk ik zo. Warm, ja hier ook, te warm om met Simon te gaan sjouwen , meiden ik laat deze keer schieten, veel plezier bij Desmo in de tuin! Heeft ook te maken met mijn nacht, meneer vond het nodig om om de 2 uur een slokje te drinken en daaraan voorafgaand te huilen, bah. Limmeke beterschap! Oh jomi, zwaai nu pas terug goede reis (maar je zult al wel onderweg zijn)
Zo Melissa is weer thuis, gisteravond laat al, had beter een nachtje kunnen blijven. Men wat heeft ze een partij nagebloed (kreeg gaasjes en pleisters mee dat dan weer wel) en een pijn zo zielig. K** nacht gehad dus, Xander besloot ook mee te huilen.... Hoe oud ze ook worden het moment dat ze onder narcose glijden en jou als moeder met grote angst aankijken blijft zo ontzettend klote. Anyway het is weer achter de rug. Maandag terug voor de hechtingen en spalkjes verwijderen .............. Meiden veel plezier straks !!!!!!!!!
Ow, shit he, da's heavy. Je kan er ook nog niet eens omheen. Moeilijk Fijn dat je manager meedenkt en je een beetje beschermt tegen al te heftige emoties. Lang leve de vrouwelijke manager. Tenminste die van jou dan, ken helaas ook krengen.
@Liesben....wat lief van je baas! @Koffie....dikke knuf voor je meisje. @Limmeke....he nee he...met dit vieze warme weer ook nog een ziek.Beterschap! @ de rest....warm he
Meiden bij Desmo allemaal veel plezier en gezelligheid. Gaan jullie nog een leuke groepsfoto maken voor ons thuisblijvers???
Koffie...succes en sterkte met je dochter. Arm kind, het zit haar ook niet mee. @ all; ik ben ook echt heel blij nu, dat mijn baas zo meedenkt. Ik zag er zo tegenop, en ben nu zo "blij" dat ik nog een weekje thuis mag blijven. Merk dat ik dat toch echt nodig heb.
koffie, wel fijn dat dochterlief thuis is .. sterkte voor haar in elk geval. pfff, slaapkamer is om af te sterven, dus kleine meid wilt niet slapen en huilt al uren.. ik denk nou, dan maar badje op in tuin en ff afkoelen... gevuld met lauw water... kind erin... gillen... dus er weer uit.. ik ga dadelijk als oudste uit school is heel roermond af voor een airco.. want dit trek ik niet nog een dag.. .een ventilator verplaatst die vieze kleffe warmte alleen maar.. zal wel nergens meer een airco te verkrijgen zijn.. maar kan het allicht proberen toch?
Koffie, sterkte voor Melissa. Arm kind, ligt ze met zo'n gezwollen koppie in deze warmte. Dames die telefoonnr van Desmo hebben. Kunnen jullie niet vragen of ze even een update doen. Ben wel nieuwsgierig. Heb hier helemaal geen zin om in te wassen en in pakken voor de vakantie. Heb uberhaupt nergens zin in. Niet bewegen is het beste.
Ik heb net even wat boodschapjes gehaald. Sowieso een inspanning voor mij nu, maar vandaag helemaal. Vanavond eten we lekker koude komkommersoep met zalm. En een stokbroodje met aioli. Jammie. De meisjes zullen het wel warm hebben in de tuin Ik zit binnen, vind het buiten veel te warm.
hmmmm lekker plan Liesben, lekker koel wijntje erbij? Ik heb besloten dat we voorlopig nog niet naar de winkel gaan. Brood is op maar ik bak wel een pannenkoekje! Hier ook alles dicht hoor. Zelfs in de schaduw is het nog erg warm.
We hebben hier gelukkig altijd wind van zee, normaal een crime want het kan daardoor vaak kil aanvoelen. Maar nu heerlijk