Ik ga me zo toch maar eens klaar maken voor het voetbal... Weet iemand of die steken achter schaambeen na curettage normaal zijn? Ik weet niet meer of ik dat vorig jaar ook zo had... Knap irritant in elke geval. Zal wel iets met de banden of de bm te maken hebben die weer krimpen?
nee, zelf niet bij gaan liggen... heb hem nu uitgezet want ding maakt best wel herrie, maar is boven nu 26 graden ipv 31... ze slaapt nu, was net weer wakker en zo dreinerig en huilerig.. loop op tandvlees inmiddels ik weet alleen nog dat ik een paar dagen buikpijn had lies.. kan me niet herinneren dat ik steken achter schaambeen had.. sorry
Lies ik weet het ook niet meer. Wel krampen gelijk de eerste dagen. Nou de eerste zit er in Kan ik mooi even naar boven met dochterlief die wel heel erg pruttelt in de broek geloof ik.
ben ik nou enige die vind dat NL belabberd voetbalt. al hele WK lang? ik vond al dat we niet verdiend in kwart finale stonden.. maar heb gewoon dat mijn tenen zich opkrullen bij zon soort spel
Nou Limmeke, ik heb nu niet veel gezien. Worstelparijtje met een meisje met diaree billetjes. (zei nog zo gisteren, niet het hele zwembad leegdrinken). Heb haar maar even onder de douche gezet nadat eerst de halve commode weer onder de poep zat en gevoed. Extra slokkie is wel lekker met dit weer. Maar ik vond de eerdere wedstrijden nou ook niet een vertrouwen geven de finale te halen. Ik denk dat je dan de wedstrijden wat overtuigender moet winnen. Ach nu hoeven we geen kunst en vliegwerk uit te halen om de volgende wedstrijden te zien tijdens de vakantie.
arme kleine meid met der diaree hier kleine meid die alleen maar huilt... heb der maar een paramol gegeven want ze kijkt beetje ziekjes uit haar ogen en voelt behoorlijk warm aan.. ik wil winter
Zielepietje bij jou thuis dus. Nou wij twee moeten ook inbinden, want de tweede helft liet aardig wat sterker Nederlands spel zien. Ook wat kansen laten liggen aan het einde, maar ... dat kon nu nog. Nou ja, we zoeken wel een kroeg op dinsdag. Veel varen wil ik sowieso al niet. Misschien blijven we wel in de thuishaven nog dinsdag, dan kunnen we bij mijn broer kijken.
Tja, het zijn de resultaten die tellen hè? We zijn door, maar om nu te zeggen met wervelend voetbal....
En dan die airhead Wesley Sneyder man of the match...djee wat vind ik die man dom. Maar dat is persoonlijk
YESSSSSSS WE STAAN IN DE HALVE FINALE (en ik vind het helemaal niet erg dat het baggervoetbal is. Liever bagger voetbal met een wereldbeker dan er weer uit met mooi voetbal)
40 graden buiten op moment.. beneden binnen 32 graden.. en boven met dat lawaaiding 26... nog steeds een huilende baby.. een vent die niet snapt dat ik ff aan mijn tax zit..
Heej meiden!! Jippie a jee, we zijn door!!!! Dankzij Sneijdertje! We hebben echt een supergezellige meeting gehad bij Des, helemaal leuk!! Ze had lekker gebak gehaald en een lekkere lunch en we hebben heerlijk zitten kleppen in de tuin. Toen JoMi en Ladouce weg waren zijn we nog even met puppie gaan zwemmen en daarna hebben we gezellig samen voetbal gekeken en toen was Des zo vreselijk lief om mij en puppie even naar huis te brengen! Vind ik echt zo lief, dank je wel lieve Des!! Al met al een heerlijke dag en heel erg gezellig, jammer van de laatste moment afzeggers Zo, nu even acclimatiseren in mijn loeihete flat....pfft, da's wel ff vet wennen hoor, na zo'n lekker dagje tuin!
JoMi, het was erg leuk om jou nu ook eens in het echt te zien en wat een heerlijk mannetje heb je toch! Blij ventje! Is de rit naar huis goed gegaan?? Ladouce kende ik natuurlijk al, maar blijft een enorm gezellig mens
Ik ben er ook weer weg van, ga ff naar de turk en da's iets doen om deze hel-flat te ontvluchten! Weet alleen nog niet wat
Ik vond het ook een enorm geslaagd uitje. Leuk om Bebek en Desmo weer te zien en ook leuk om JoMi, een hele gezellige klets tante, met haar kleine man in levende lijve te ontmoeten. En wat een heerlijk ventje die Juarno! (Zo wil ik er ook eentje) En ook Desmo en Bebek die er de vorige keer ook bij waren blijven leuke meiden die ik inmiddels echt als vriendinnen zie. En wat Bebek al schreef, Desmo was echt een goeie gastvrouw en we hebben heerlijk in haar tuin gezeten en bijgepraat. Jammer inderdaad van de afzeggers want die hebben toch een leuke date gemist. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende. Mag altijd bij mij! (met een bbq Bebek?!) Ben weer goed thuis gekomen en heb daarna heerlijk (met buikpijn van de zenuwen) samen met mijn mannetje voetbal gekeken. Nu staat de bbq weer aan voor lekkere sateetjes en daarna kijken wie onze tegenstander wordt dinsdag.
Meiden wat heb ik een geelige dag met jullie gehad! Helemaal leuk Misschien was de tuin wel een beetje warm maar dat mocht de pret geloof ik niet drukken. En ook ik vond het erg leuk om Jomi en haar kleine blijerd live te zien. Heerlijk kereltje, mag je trots op zijn hoor. Ladouce en Bebek: het was echt fijn om jullie weer te zien. En die meeting bij Ladouce in Hoofddorp lijkt mij een strak plan Nou even snel wat hondenharen wegwerken en dan kijken wie onze tegenstander wordt. KNUFFFFFFFF
Oh en ik vergeet nog dat ik het ook heel leuk vond om "puppie" Dost nu eindelijk eens te ontmoeten. Echt een geweldige lieve woef!