Oh arme Limmeke........... een hele dikke knuf meid! Nog langer spanning over de rechtzaak Giegel, niet fijn. Heb je veel last van je rug? Tussen het pakken door (wat een volksverhuizing! Alleen al de halve apotheek omdat we in afgelegen baaitjes gaan liggen en dan niets kunnen kopen) wilde ik jullie even laten weten dat ik een klein beetje rood heb gezien. Nee maar, zou de Primolut dan toch werken. Tis 3 dagen te laat en maar een ietsiepietsie beetje, dus ik blijf er niet gerust op. Klote miskraam.
pff natas.. het is idd een klote MK, duurt inmiddels al weken.. hoop nu echt dat dat beetje rood gaat doorzetten zodat jullie eindelijk verder kunnen. *edit* verhaal maar weggehaald
Lieve Natas, De nasleep van de miskraam is wel heel vervelend bij je. Ik HOOP HEEL HARD dat er nu een gewone cyclus begint.Dikke kus en nogmaals een hele fijne vakantie. Meissie Limmeke, Misschien vandaag dan maar gewoon veel huilen. Kwou dak iets anders voor je kon doen... Dikke knuffel in elk geval!
Zie dat je je verhaal hebt weggehaald Limmeke,maar begrijp dat je je niet zo heel fijn voelt vandaag(en waarschijnlijk al wat langer niet) Dus ook van mij een hele dikke knuf. @Natas....ik hoop,dat je nu wel snel gaat bloeden.Wel iets raars om iemand toe te wensen in haar vakantie @Giegel...vervelend dat het allemaal nog langer duurt.Ik ga heel hard voor je duimen,dat je wint. Hier wel weer ongesteld.Wat ik nog steeds confronterend vind...
Goh Natas, zou het dan? Spannend hoor. Wanneer vertrekken jullie nu precies? Heb je al gezegd, maar bennut vergeten Zo, Lies is bij de vk geweest! Ha! Heul spannend. Wegen (ouch), bloeddruk meten (130/70), foldertjes mee, gegevens controleren, aangeboren afw in fam? (nee), combitest? (nee), nieuwe afspraak maken. Relaxed mens. 12 juli gaan we weer en dan gaan ze proberen naar het hartje te luisteren, dan ben ik precies 12 weken. Jeej. Het is bijna net echt zo! Nu op naar de echo volgende week.
yeaaaah lies dat was stap 1 , bloeddruk van een jonge blom en wegen, dat doet mijn VK gelukkig niet en hoezo is het bijna net echt?? muts! echter dan dit kan het niet worden
Ik zat daar in de wachtkamer en dacht bij mezelf: als je me 10 jaar geleden had gezegd dat ik over 10 jaar in de wachtkamer van een vk zou zitten had ik je op laten sluiten
Soooo, heb jullie ook weer gevonden, met dank aan Liesben met wiebelige maag. Ah, je bent al bij de VK geweest. En volgende week echo, lekker beebje gluren. Ladouce, verstandig dat je je preventief laat onderzoeken. Hoop dat je schoon bent. Koffieleutje, wat lief zeg, je 2 zoons zo samen. Natas, ik had voor je gehoopt dat je cyclus inmiddels al weer op gang was gekomen, maar helaas nog niet. Balen meid. Hoop dat je na je vakantie kunt zeggen dat het allemaal goed op gang is gekomen, al is een ongi gedurende de vakantie ook niet helemaal optimaal. En Natas, ik hoop wel dat je ondanks alles evengoed nog kunt genieten van je vakantie, want dat heb je wel verdiend. Giegel, jemig, nog weer een lange maand wachten. Sterkte met je rug. Anna, weer een goede echo gehad. Goed nieuws enne, die banner staat je goed meid! Ze hebben je aardig lekgeprikt zeg. Wel fijn dat je makkelijk te prikken bent. En ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer niet teveel te doemdenken voor wat betreft die 20-weken echo. Marnat, goed nieuws meid, 8 eitjes. Marnatman, welkom tussen de kakelende kippen, rammelende eierstokken en (soms wat overspannen) hormoontjes. Limmeke, dikke knuf.
*zwaait naar Dombo* Ik ben een spelletje op de pc aan het doen.Echt heel flauw spel,maar je moet toch wat met je leven he Maar daar kun je dus mensen laten trouwen....dan gaan ze samen een huisje in ....en hoppa,een baby!Tsssss....zoals ik al zei:een stom spelletje.
Goh, weer een nieuwe ervaring. We zaten heerlijk op de bank, filmpje kijken (The Lovely Bones), vraagt lief: olijfjes? Die hadden we nog namelijk. Nou, lekker, ben dol op olijven. Of moet ik zeggen was? Want alleen die lucht al! (Rook naar mijn idee naar oude vieze leren bank met natte hond erop.....) Ik heb er dus alleen naar gekeken. Ze waren best lekker vlgs lief Rare hormonen.
hahahaha lies, grappig is dat he dat je smaak zo kan veranderen.. hier alweer hele dag aan het braken.. hopen maar dat het een tijdelijke terugval is, want ben als ik boven pot hang, ook zo incontinent als de pest
Bebek komt ook ff kijken of er nog vieze mannenpraat is gedumpt hier, maar het blijft (veel te!) netjes! Giegel, wat een onzekerheid zeg, nog een maand wachten! En heel veel sterkte met je rug! Natas, ik duim zo vreselijk hard voor je dat de ongi snel door komt lieverd! En als ik je niet meer 'spreek': heel erg veel plezier op je vakantie, ga er een beetje (boel) van proberen te genieten! Jeuj, Lies heeft stap 1 met glans doorlopen, jippie! En ben het met Lim eens: echter dan dit wordt het niet hoor meis, ga nou maar gewoon genieten!! Limmeke, hele dikke knuffel meis, ik wou dat ik iets kon betekenen voor je... Suus, k*t blijft het he, die ongi :x Zo, ben de rest alweer vergeten, maar komt doordat ik het gebler van de honger heb! Heb nog niet gegeten en ben er echt helemaal naar van, dus de piepers staan op en sorry dat ik niet zo scherp ben! Ow en ik heb weer wat: een vette ontstoken vinger :x Medische dienst (op het werk) probeerde hem vanmorgen door te prikken maar vuil komt niet los en nu ziet er nog net zo beroerd uit, dus moest het in de gaten houden want hij was bang dat het op het bot zou slaan of mijn bloedbaan is zou gaan. Zal vast wel loslopen, maar heb mooi wel de hele dag voor joker met die vinger in het verband gelopen. Voer voor de baldadige boefjes, dat begrijp je wel Enniewees, ik kijk het het weekend wel aan en als het maandag nog niet goed is ga ik wel ff langs dok. Most letten op verkleuring (topje is knalrood!) en hij vond de vinger erg warm. Is ook behoorlijk dik en je ziet het vuil zitten. En dat alles van een ieniemienie wondje bij mijn nagelriem
Bebek@ Wanneer gaat het bij jou nou eens goed!! JOMI@ Bebek Houd niet zo van de dokter en is liever eigen wijs hihi. MARNAT Zwaait even naar dombo, hoe gaat het daar bij jou?
Marnat, ik ben heul niet eigenwijs Maar ik hou inderdaad niet zo van de doktert nee Ik wil maandag even bellen om een afspraak voor vrijdag te maken, die week erna heb ik nl vakantie en mocht ik naar het lab moeten voor bloedprikken dan heb ik daar tijd voor zonder dat mijn werk er last van heeft! Heb wel de symptomenlijst al uitgedraaid en van de 29 symptomen heb ik er 22