35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Vanmorgen weer naar mijn peut geweest. Ik zit op de goede weg! Hij heeft meteen mijn rug behandeld waar ik gisteren doorheen gegaan was met tafels sjouwen.

Zometeen komt een dinnetje met haar 2 kids lunchen, gezellie!

Ik kom vanmiddag of vanavond wel weer ff spieken, zwaai.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Fijn dat je op de goede weg zit met therapie en dat het zijn vruchen afwerpt.

Veel plezier met dinnetje en de kids.

*zwaait terug*

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier is MvM geweest en ik mag dus meedoen tot 16 november. Mijn 1e bijdrage zit al in de fles. ;)
    Ik heb omdat ik mij vroeg had aangemeld een echo fotolijstje gekregen, verder heb ik een boek uitgezocht en nog een nachtlampje gekregen.

Ik ga hier eerst even in huis bezig en de was doen.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Toch weer een lekker gevoel Jomi, ook daar een posi test :D

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bekijk bijlage 98436

Dit is de test van vanochtend, deze test heeft meer hcg nodig volgens mij dan van kv. Hij is ook nog lichter, omdat ik nog maar 5,2 weken ben. Maar ik mocht gelijk beginnen en hoef niet af te wachten tot ik 6 weken ben.

Koffie, het is een heerlijk gevoel. Ik begin er nu een beetje aan te wennen, dat ik waarschijnlijk toch nog zwanger trouw (nog wel even afwachten of de echo de 21e goed is).

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #186 Annna, 31 aug 2010
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
    Ik duim dat alles goed is hoor Jomi! Bijzonder dat je al mocht beginnen. ik moest steeds wachten tot echt 6 weken. Blijkbaar beslist de informatrice dat zelf.
    Nou ja, vond het al lang genoeg. Tot 16 november, tegen die tijd snak je er weer naar om gewoon lekker te zitten.:D Maar voor het goede doel is het best te doen, ook weer niet zoveel moeite.

BB fijn dat je therapie zijn vruchten afwerpt.

Heeft een van jullie nog op Natas haar hyves gekeken? Ben weer nieuwsgierig naar haar laatste echo. Ga nu even puinruimen hier. Ben alleen met mijn kleine grote schat en de rijst ligt nu overal door het huis. Wel fijn dat ze zelf wilde meehelpen met de stoffer.

Trouwens, vanmiddag was ik heel even met haar bij ons buurmeisje van 1 maandje ouder. Dat was echt absurd in 10 minuten heeft ze zeker 6 keer aan Yara's haar getrokken. En hard ook!
    Dat is ook vervelend voor haar ouders. Ze doet het ook bij haar mama. Maar ze weten zelf ook niet goed wat ze er mee moeten.
    Onze arme schat wist niet wat haar overkwam, want normaal doet niemand haar ooit kwaad. (volwassenen en grote kinderen) En ze was nog wel zo lief om het meisje de puzzelstukjes die ze had laten vallen na te brengen.
    Ik vind het moeilijk om een ander kind het mijne pijn te zien doen, maar aan de andere kant ben ik blij dat het niet andersom is.

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik kom ff lezen maar veel typen zit er niet in vanavond. Typ nu met 1 hand en dat gaat me veel te traag. Heb veel last van mijn fibro en mijn linkerarm + hand weigeren dienst:(
    Morgen nog bij een dinnetje op bezoek en donderdag weer naar de reumatoloog. Dan is mijn vakantie alweer voorbij en moet ik vrijdag beginnen met werken.

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Knuf voor BB

De echo van Natas was goed :)

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jaaaha, Natas gefeliciteer! Had het ook al gehoord van de ZNM mama's. Fijn hoor! Lekker zo doorgaan!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik durf er steeds meer in te gaan geloven dat deze zwangerschap goed blijft gaan!

De echo was vandaag weer helemaal goed. Beebje is vandaag 10 weken + 6 dagen groot (heb m'n UD nu maar es 3 dagen terug gezet), hartje klopte mooi, was goed aan het bewegen en ik zag armpjes en beentjes fladderen. Helaas geen foto, maar het beeld staat in mijn geheugen gegrift.
    Was zoals ik verwacht had nog iets te klein voor de nekplooimeting, die is volgende week donderdag, wel bloed geprikt. Ze heeft wel even gekeken zonder te meten en ze meende een mooi dun nekje te zien.
    Wat een opluchting weer zeg.

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ontzettend goed nieuws natas !

De test van MvM heeft idd meer hcg nodig Jomi dus het gaat lekker omhoog.

BB dikke knuf !

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Kei fijn Natas nu die nekplooi meting nog en dan kan het grote genieten beginnen!
    (nu al wel een beetje doen hè!)

Jomi fijn dat je met mvm mee mag doen, mss ga ik jouw pies nog nodig hebben;)

Ik heb niet vaak zo'n last maar als ik het heb......zucht dan heb ik het ook goed te pakken.
    Jeetje wat kost het veel tijd om een berichtje te typen, morgen hopelijk beter.
    Knuf voor iedereen!

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Jeetje meiden, moest gewoon naar ons topic zoeken. Op pagina 3. Dat kan toch niet.
    Het is te rustig hier.

Geen Bebek, geen Desmo, geen Liesben, geen Limmeke.
    En dan nog wat dames die het rustig aan doen.

Hier ook weinig spannends te melden. Heb wat sollicitatiegesprekken gepland. Vandaag eindelijk op kraamvisite geweest bij oud collega en ben weer helemaal gesmolten. Wat een lief klein poppetje. Werd helemaal verliefd en wilde haar zo meenemen.

Hoe is het verder met iedereen?

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb een daggie gewerkt...... nou ja, gewerkt? Meer een gevalletje van heel hard m'n best doen om niet in slaap te vallen.
    Verder weinig bijzonders te melden.

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ben vandaag bij een dinnetje op visite geweest en samen zijn we even naar de makro geweest. Een grote zak garnalen in geslagen, jummy! Verder niets bijzonders. Mijn linker arm en hand doen het weer;) Morgen naar het ziekenhuis en daarna nog maar even de rest van mijn klas op orde maken. Vrijdag weer beginnen:( Had nog wel een paar weken vakantie willen hebben, maar ik mag natuurlijk niet klagen.
    Hoe zou het met onze vakantie gangers zijn?

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nu zeg wat een rust hier en ik heb eigenlijk ook niks bijzonders te melden. Nou ja eigenlijk wel groot nieuws voor Dop, zie haar hyves :D

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Heb Dop's hyve niet.......vertel!

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik heb dop ook niet, dus ben benieuwd koffie!

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik ben best geschrokken net, ik weet dat er een vriendin gisteren is bevallen.

Heeft net een berichtje gestuurd dat ze gisterochtend is bevallen van een dochtertje. Ze verloor veel bloed en is met ambu naar zkh gebracht. Ze heeft meer dan 4 liter bloed verloren en ze hebben haar voor de dood weg gehaald en heeft tot vanmiddag op de ic gelegen. Nu ligt ze gelukkig op de kraam, maar mag nog niet van bed af.

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh jeetje meis toch vastzittende placenta ?

Ik heb dat gehad met mijn eerste en vierde bevalling, ontzettend veel bloedverlies maar gelukkig geen IC

Ben blij dat ze weer terug naar kraam is nu

Deel Deze Pagina