35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dames zie PB

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Heet haar dochter toevallig Noor?

Leuk nieuws van Dop Koffie!

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Koffie, zie pb! ;)

Ik weet niet of ze vastzittende placenta had, heeft ze er niet bij gezet. Maar ik ben zo blij dat het nu goed met haar gaat.

Zij was diegene waar ik in juni ben geweest, zij was ook een meimama 2009 en die andere vriendin was ook net zwanger. Ik ben toen in Apeldoorn geweest en later op het kraamfeest van een nicht.

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ja BB, heeft ze hier ook op het forum gepost?

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik heb het al gevonden bij de aug. mama's, ik wist niet of ze daar nog veel mee kletste.

6. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dames ik ga mijn mandje in,slaap lekker ! :)

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik had het toevallig gelezen omdat Kris ook pas bevallen is en daar meeschrijft;)

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ga ook mijn bedje opzoeken, truste!

12, 6, 3........

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    BB, vandaar dat je het verhaal gelijk herkende.

Nou, dan ga ik hier voor vanavond ook maar afsluiten.

Welterusten allemaal en tot morgen.

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ben ik heel even....gaat niet zo goed hier.Met mijn dochter niet en ben heel pissig op mijn broer.Zo boos dat ik er ernstig over zit te denken hem te vertellen dat ie niet welkom is op mijn verjaarsfeestje.En eigenlijk ook pissig op mijn kind ....maar geen zin om het allemaal uit te leggen....behalve dan dat ik blijkbaar geen gevoel schijn te hebben ofzo.En heb er alweer spijt van dat ik mijn hart weer zo open heb gezet naar haar toe....om er vervolgens weer fijn op getrapt te worden.Misschien moet ik deze keer maar eens besluiten dat contact met haar niet goed voor mij is....zo wordt het andersom nml ook elke keer door ex-heel-erg-kl**tz*k(en haar)besloten.Dacht doe er weer een woordraadseltje bij voor Limmeke ;)
    Om een lang verhaal kort te maken....iedereen loopt gezellig over mijn gevoelens heen en slaapt er volgens mij geen minuut minder om en ik lig weer halve nachten wakker.En ga het het allemaal steeds minder waard vinden.....maar vandaar dat ik hier ff niet zo actief ben....te veel gedoe in het echte leven.

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Och Suus toch.........Dikke knuffel meis...
    Ik las daar van de week een gedichtje over zal hem eens opzoeken..Is een waarheid als een koe enne meis je kunt hier altijd je ei kwijt he !

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lieve Suus, ik weet even niet zoveel te zeggen. Maar wel dat het even een ongelofelijke K*tzooi voor jou is. Gooi het hier maar lekker uit, lucht altijd wat op. Ik hoop dat je je rust gauw weer vindt en dan weer gezellig met ons mee komt doen. Weet dat ik aan je denk. Hele dikke KNUFFEL.

13. Suzanne68

Dankjulliewel!
    Jullie zijn echt lieverds!

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hele dikke knuf Suus!

Heftig verhaal van je vriendin Jomi.

Is Dop bevallen?

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Is zeker een heftig verhaal, kreeg er kippenvel van.

Ik stuur je even pb door die ik van koffie heb.

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Je hebt pb natas.

Nu ga ik eerst even winkelen, ik ga Juarno's 1e schoenen kopen. Het gaan Dr. Visserschoenen worden, moet zwart of grijs of beide kleuren hebben. Past het gelijk bij het pakje wat hij aankrijgt met de bruiloft en kan hij ze nu nog mooi even inlopen.

Waarschijnlijk daarna naar 1 van onze boerderijen om daar even te gaan koffiedrinken. Ze zijn vanochtend begonnen te aardappelrooien en gaan we daar even kijken.

Dus tot laters.

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    JoMi (of iemand anders) kun je mij ook even pb-en over Dop.

Suus, knuffel en sterkte.

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He Jomi, hoe lang loopt Juarno los nu? Ik hen je daar helemaal niet over horen praten. Maar ik mis wel vaker wat.

Wil ook graag het nieuws van Dop.

Schrikken zeg van je vriendin. Dan kan je maar beter niet in een uithoek wonen. Het bevestigt maar dat er echt wel reden is waarom ik nu in het ZH MOET bevallen. Gelukkig liep ik lang niet zo snel leeg, placenta liet bij mij ook niet los.

Suus, je klinkt erg verdrietig. Ik had gehoopt dat er een mooi herstel van het contact mogelijk zou zijn.

19. Suzanne68

@Anna....ja dat had ik ook gehoopt....
    Zal in het kort vertellen wat er gebeurd is.Contact was er goed....echt moeder/dochter contact.Advies vragen over vriendjes enzo.En van de week zei ze dat ze ons miste.Waarop ik zei dat de deur altijd open stond en ze altijd welkom was.Daar kreeg ik al een vaag antwoord op dat ze druk was en eerst haar examenjaar af wilde maken.Was ik al verdrietig van....maar ja...niets moet....haeb ik ook tegen haar gezegd.En daarna gewoon weer goed contact verder.En nu gister had ze een foto op haar Hyves gezet met haar stiefmoeder en haar zus en 2 halfzussen erbij en daarbij gezet: mama en dochters.:( Nou dat is echt een klap in je gezicht hoor als je kind een ander haar moeder noemt.Al met al ben ik er sinds het contact alweer 2 x goed verdrietig om geweest en voel me nu echt heel slecht.Dat ik bijna zou willen dat het contact niet hernieuwd was.Misschien begrijpen jullie dat niet,maar dit is al de zoveelste keer dat er zoiets gebeurt.Of dat ik uit het niets opeens een nare mail of brief krijg.En ik heb ook mijn grenzen met wat ik aan kan.
    Daarbovenop had mijn broer een gezellige reactie gezet bij een "gezinsfoto" van mijn ex.Iets van : dat ziet er echt leuk uit.Terwijl echt iedereen (en dus ook hij) er met zijn neus bovenop gezeten heeft hoe het allemaal gegaan is.En dan zo'n reactie....ben echt laaiend.Maar heb besloten om er niks van te zeggen.Want ik heb zondag mijn feestje en heb geen zin om dat te laten verzieken.Plus dat mijn broer zo dom is,dat ie toch het probleem niet snapt.En wat mijn dochter betreft weet ik het nog niet.Weet wel dat mijn deur altijd open blijft staan,maar dat mijn hart naar hun toe steeds verder dicht gaat....

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Annna, Juarno loopt sinds 17 juni al los. Hij loopt al de 4 daagse hier en heeft nu zijn nieuwe schoentjes aan. Bij de Scapino weg van Dr. Visser.

Ladouce en Annna, ik stuur jullie ff pb, weet niet of jullie het al gehad hebben.

Kom vanavond wel weer, nu eten maken.

Deel Deze Pagina