35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, kan jij ook zo'n pijnlijke buik hebben met ontladingen (als je 't kan laten gaan) waar de Gasunie U tegen zegt? Tis hier soms echt verschrikkelijk, dan begint het al bij de laatste happen van een maaltijd. En op kantoor en zo moet ik het inhouden, au!
    Wat heeft je moeder aan haar rug?

Lim, fijn dat buikbeeb gedraaid is!

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Meiden ik heb het nieuwe topic gevonden maar ben zo pangaar dat ik meteen mijn bed in duik. Ik heb griepverschijnselen, buikpijn en een beetje bruinverlies. Ik ga er vanuit dat ik morgen gewoon ongi word:(. Ach ik heb er even aan mogen ruiken en nu gaan we door naar ronde 20 en de afspraak met de gyn. Ik weet nu alleen niet of ik hem moet vertellen van die posi test?
    Ik baal maar ik ga er niet te lang in blijven hangen (heb ik besloten;)) Ik gooi er morgen nog een laatste testje tegen aan en als die weer wit is dan weet ik genoeg.
    Weltrusten.

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@BB....:(....ga heel hard duimen dat het allemaal niks is en je gewoon zwanger bent....

@Ladouce....wat doet jouw man ook al weer?Leuke assistente heeft ie ;)

Ik heb wat leuks te vertellen....eindelijk :p Suusman zijn rooster voor zijn laatste week is binnen.En van maandag t/m vrijdag hoeft ie maar 2 daagjes te werken.:p Ben wel toe aan een beetje structuur weer.

4. Suzanne68

Oja...heb buikpijn...soort menstruatiepijn...denk dat mijn lijf ook een beetje de weg kwijt is.

5. Suzanne68

Deze wilde ik jullie niet onthouden....onze kat is intiem met onze schutting :D

Bekijk bijlage 96902

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    BB@ knuf duim voor je dat test morgen roze is meis.

Natas@ Bedankt voor je knuf.

Suus@ Wat een prachtige foto van je kat.

Lim@ Jaaa beeb heeft zich gedraaid, nu zo blijven lief wondertje , hier sprekende tante marnat.

7. Suzanne68

@BB....ik zou het wel even zeggen van de positieve test....denk ik.
    Met wel de kans dat ze sommige dingen zoals IUI of IVF uitstellen,omdat ze vinden dat je blijkbaar zelf zwanger kunt worden.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen,

Ik ga zou douchen en dan ga ik met de kleine man naar mijn moeder en haar man. Koffiedrinken en vanmiddag even naar Heerenveen om kleertjes voor de kleine in te slaan. Vandaag hebben we nog grote korting, volgende week niet meer.

Kom misschien tussendoor nog wel even langs waaien als ik daar achter de pc kan kruipen.

Fijne dag en anders tot vanavond.

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Kom even spieken of BB alweer getest heeft, en hoopt op een mooi streepje....

Jomi wat een knaltest gefeliciteerd !

Gisteravond zat ik er even doorheen, Xander die hysterisch bleef huilen wat ik ook probeerde en herrie met man niet zo lief bleeeeeeeeeeeh

10. Suzanne68

@Koffie....dikke knuf!Alles alweer wat rustiger nu in Huize Koffie?

Ben ook benieuwd naar de test van BB....duim duim duim.

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Tja wat zal ik ervan zeggen. Er staat weer zo'n streep als eergisteren. (misschien ietsiepietsie donkerder maar dat kan ik me ook verbeelden) bruin verlies is minimaal maar nog wel aanwezig. Dus schiet mij maar lek ik weet het niet meer. Gisterenochtend flink misselijk nu niet, boobs deden zeer nu niet meer. Dus ik ben ervan overtuigd dat er iets zit of heeft gezeten. Vandaag maar afwachten of ik ongi word dan heb ik duidelijkheid. Inmiddels ben ik door mijn kv testjes heen dus vandaag maar weer naar het KV. Die mensen moeten toch kapitalen verdienen aan al die onzekere mutsen die er tig testen doorheen jagen.
    Sorry voor mijn ego bui.

12. Suzanne68

@BB....dat bruin kan makkelijk van de innesteling zijn.Iets donkerder streepje lijkt me hoopvol.Ik ga zo hard voor je duimen!

13. Suzanne68

Oja...vind je bui niet ego hoor....het is toch ook niet niks.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gatver BB, deze onzekerheid is klote.
    Bruinverlies in zwangerschap betekent meestal niets slechts. Heb ik me laten verzekeren door de VK, heb ik meerdere malen gelezen. En zelf ondervonden, want zowel bij Danique als bij deze zwangerschap heb ik bruinverlies gehad.
    En kwalen kunnen wisselen. Per dag en per uur. Dat kom je in de zwangerverhalen heel vaak tegen.

Maar blij word je niet van dit soort dingen, dat weet ik. Sterkte!

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    BB,
    Ik ben persoonlijk van mening dat bruin niet zou mogen tijdens een zwangerschap. Gewoon omdat het te emotioneel is.

Maar bruinverlies in deze termijn vd zwangerschap is wel vaak voorkomend. Gewoon omdat het er nog zat, of vd innesteling. Het is vooral een goed teken dat je weer een posi-testje had vanmorgen. Die week 5 vd zwangerschap vind ik sowieso erg spannend.
    Maar als je testje nu wel weer positief was, dan betekend het in elk geval dat er een innesteling is. Ik duim dat die er nog steeds is en dat je snel overtuigd zwanger voelt!

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een iets donkerder streepje BB klinkt goed. Bruinverlies daar hechten we geen waarde aan... legio vrouwen hebben er helaas last van en hebben toch een gewone goede zwangerschap. Vandaag is je nod en er is geen rood.. en kwaaltjes kunnen komen en gaan.. daar kan je je totaal niet op vastpinnen, want zouden we dat kunnen, hadden we kruidvat niet nodig toch?
    dusssss... je bent gewoon zwanger, alleen moeten we nu afwachten hoe het gaat verlopen.

koffie, knuf.. niets zo vervelend als een kindje blijft brullen zonder dat je een reden kan vinden.

suus, wat een geweldige foto van je kattebeest.

Hier sta ik echt op ontploffen.. kutverhuizing.. zaterdag moet het gebeuren, en er moet dus nog van alles in dat huis gedaan.. ik vraag naar planning, krijg antwoord: planning zit in mijn hoofd.
    ik zeg vandaag kon kleine meid nog weg, dus ik wil graag weten wat we nog af krijgen vandaag.
    hij vertrekt met oudste naar andere huis.. en 2 uur later word ik gebeld dat kind daar nix kan doen.
    kind word thuisgebracht en ik krijg een hele tirade over hoe de binnenkant van de muurkast is geverfd.. niet dekkend, geen randjes gedaan.. ik zeg tis binnenkant van muurkast.. ging alleen om de geur die jij inbeeld dat daar rondhangt. Nou, hij heeft dus weer uren besteed aan het opnieuw verven van een kast waarvan de binnenkant straks nooit meer te zien is.
    dadelijk gaat die vloerbedekking leggen op kamer oudste.. ik zeg mooi, kan straks zijn kast erin, kan ik dozen uitruimen want die heb ik morgen in andere huis nodig.
    kast kon morgen wel... net als behangen kan morgen wel, texen kan morgen wel, de rekken in kelder kunnen morgen wel.. alles kan morgen wel..
    ik word dus beetje boos en zeg.. we kunnen niet alles morgen.. waarop ik te horen krijg.. dat hij alles ALLEEN moet doen?????
    dus alles wat ik afgelopen weken gedaan heb.. texen daar, poetsen daar, inpakken hier... dat is niets??
    begint die weer over de kast van oudste.. is een bouwpakket.. ik zeg pa wilt die straks brengen.. oja, kan hij die ook in elkaar zetten?? ik zeg ja, pa kan wel iets hoor.. waarop er met ogen gerold word.. ik zeg wat rol je nou met je ogen? misschien eens kappen met te doen alsof wij allemaal niets kunnen en allemaal debieletjes zijn..
    nou hadden we vanmorgen al een aanvaring over mijn ouders.. mijn moeder had hem van de week met die ruzie toch de schuld gegeven? daar blijft hij dus over doorgaan.. dat die dat niet pikt.... maar als ik hem dan attendeer op de kutmail die ik tijd geleden van zijn vader kreeg waarin mij gemeld word dat ik een egoistische uitbuiter ben die iedereen gebruikt.. dat is dan anders en minder erg.
    was dus ff in andere huis net.. word er langs me afgestormd, ik word wat afgesnauwd en in zelfde zin krijg ik te horen dat ik al de heeeeeeele dag zo sjaggie ben, en dat die niet weet waarom maar hij was het zat.

ik snap er geen klote van.. de laatste weken word er echt langs elkaar afgeleefd, kan er geen zinnig woord worden gezegd, delen we niets meer met elkaar, lachen met elkaar doen we al helemaal niet meer.. is alleen maar ruzie.
    en dat is niet allemaal door de verhuizing.. ik accepteer het niet meer.. dacht dat we samen aan een nieuw avontuur begonnen, bedoel... ik zeg gewoon na 15 jaar een eigen huisje te hebben gehad mijn huur op.. een stap die me heel moeilijk valt.. maar ik heb het wel gedaan... maar steeds vaker denk ik had ik het wel moeten doen??
    niets is goed.. wat de kids doen is niet goed, wat ik doe is niet goed, alles moet op zijn manier, want dat is de juiste..

zo, dat was weer even wat ego geleuter.. lees het maar niet, moest het alleen ff kwijt.. want damn, ben zo teleurgesteld in alles.

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Limmeke,
    ... wat kan ik anders zeggen dan "hou nog even vol"! 13 mei zal je toch ook een reden gehad hebben. Dat is nu allemaal vast niet weg, alleen wel weggezakt.

Uit recentelijke ervaring weet ik dat verhuizen stress oplevert. En zeker als je het liefst zelf controle houdt.Spreek voor straks na de verhuizing (en oplevering vh oude huis) nog een bepaalde tijd voor klussen af en ga dan op een bepaald moment even wat doen met elkaar. Als je eenmaal verhuisd bent kan het even wat meer relaxt. Ook al is het nog een troep en chaos.

Wel nog even knuffel voor nu!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Heule dikke knuf voor Limmeke. Het valt ook niet mee. Ik weet dat verhuizen voor veel stress kan zorgen. Been there, done that. Laat staan als je hoogzwanger bent...
    Nog even volhouden.

BB...ik wou dat ik iets kon zeggen dat je ongerustheid wegneemt. maar alles is al gezegd. Ik hoop dat je het vertrouwen op kan brengen in je lijf, in het frummeltje. Jij ook een dikke knuffel.

Hier druk aan het inpakken.
    Wel nu veel lol. Lief had een rugzak gekocht, voor fototoestel. Zeg even 50 euro, inclusief bezorgkosten. Komt vandaag de pakketdienst. Zit er een lens in, van ruim 1800 euro ;)
    Moreel dilemma, want lens past op spiegelreflexcamera van lief :)
    Grapje hoor. Nu proberen we ze te bereiken. Want ze moeten zelf maar zorgen dat lens hier word opgehaald. Vandaag, want morgen vertrekken we voor 2 weken. En eigenlijk willen we ook vandaag de nieuwe tas nog wel hebben, maar dat zal er wel niet inzitten....

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zooooo Lies, en die andere mensen die een lens besteld hebben en een rugzak krijgen :)
    Ik wens je een hele fijne vakantie. Met veel Italiaans lekkers en vooral een lekker zonnetje waar je lekker met je lief in kunt zitten op een terrasje. Eet vooral genoeg ijsjes!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahaha, ja, wij zagen die mensen ook al heel beteuterd naar een rugzak kijken ;)

Deel Deze Pagina