35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Zwaait heel hard naar Lies daaaaagggg! Veel plezier!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel plezier lies!!!!!!

ehm over testen... kheb er 17 gedaan... :D dus jul;lie mogen nog wel ff doortesten hoor

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lekker meiden, dat jullie in dezelfde fase zitten. Dan kunnen jullie elkaar heel goed begrijpen. Maar ik begrijp het ook wel hoor!
    Heb ook wel eens gelezen van een overactieve vader die met 5 weken zwangerschapsduur het ledikantje al zelf had getimmerd.
    Maar op zich lijkt met me heerlijk als je zo lekker op een roze wolk kunt zitten en niet door je leeftijd, vage testjes en vage kwalen en de risico's terughoudend bent.;)

Ik heb net de pasta afgegoten, over mijn vingers! NOOIT DOEN, is erg pijnlijk!

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja klopt (eerste gedeelte) ja klopt ook (tweede gedeelte) kus voor je vingers (derde gedeelte)
    Groene klei helpt heel goed tegen verbrandingen (tegen of voor een hele hoop dingen trouwens)

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Oh gelukkig dan mag ik er nog een paar;)
    Lim mag ik vragen waarom je zoveel getest hebt? Had jij vage lijntjes of altijd een duidelijke?

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx Lies, nogmaals geniet van jullie vakantie. Ik zal je missen en als er nieuws is hoor je het wel.

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Annna, ik vind het ook best wel leuk dat BB en ik niet zoveel dagen verschillen.

Ik had ook al eerder gelezen dat sommigen bv met 5-6 weken zwangerschap gelijk al kinderkamer gingen uitzoeken en bestellen.

Hopen dat BB en ik over een weekje om 4-6 een goede echo hebben en dat wij dan echt op een roze wolk kunnen gaan zitten. Zolang we geen kloppend hartje hebben gezien, zal het nog zeker een paar onzekere weekjes worden.

Dus testen we gewoon even door en kan KV en TP verdienen aan ons.

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja hoor best wel leuk, jij klinkt enthousiast;) haha. Als mijn vriend zegt dat het eten wat ik net gekookt heb 'best wel lekker' is dan weet ik al dat hij het niets vindt.

En als ik duidelijker posi test en niet ongi word dan bel ik maandag mijn gyn, hij heeft mij beloofd dat ik een vroege echo krijg tussen de 6 en 7 weken.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    domme annna.. pasta giet je in vergiet en niet over je vinger... want dat doet pijn.

BB: ik ben een testjunk, en na 4 MK blijf je bevestiging zoeken.. en als testen niet meteen van scherm knallen... blijf je er maar overheen piesen... maar goed, ik had dan ook wel heel veel testen dus dan kan het wel he.

morgen jij ookweer testje en die gaat gewoon duidelijker zijn.

pfff, zweet gutst weer van lijf... tis nu buiten 22 graden dus dat is wel te doen.. maar zon op ramen gehad en binnen is het dus weer 26 bleeeeh.
    waar blijft die echte afkoeling??

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Echte afkoeling :$ Wij hebben het niet warmer gehad vandaag dan 16 graden, de kleine ligt alweer in zijn slaapzak tis gewoon guur :(
    Dat wordt een lange herfst/winter zo....

Testen tja er is toch niets mooiers dan tegen een posi test aankijken :)
    (alleen minder als je tussendoor een lichtere hebt, dan kun je zo lekker onzeker raken)

Kleine sliep om half 9 in zijn bedje jippie !!!

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even een triest bericht, onze Spike de boevier van 10 krijgt steeds meer pijn, staat jankend op en gaat jankend liggen......
    Zelfs de halsband doet zeer als je hem eraf haalt.........
    Ik weet het de gemiddelde leeftijd van een boef is 7 maar ik wil er echt nog niet aan. Moet er echt niet aan denken :( :(

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik blijf het gewoon van de positieve kant zien, dat het met ons beide goed gaat komen. Ik straal al mijn positieve zwangere energie naar jou toe. ;) Het moet gewoon goed gaan, sterker nog: HET GAAT GEWOON GOED. Zo, ik heb gesproken. :D

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    denk dat het tijd word voor woningruil koffie :)

het is hier tot nu toe elke dag toch zon 25+ graden geweest en erg benauwd door hoge luchtvochtigheid.
    ik slaap ook nog steeds beneden onder de ventilator want boven drijf ik mijn bed uit.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf voor spike... is niet fijn als die pijn heeft.. als pijn niet meer verdwijnt... dan is het toch tijd om voor spike te denken en niet aan jezelf... dus ook knuf voor jou (sprak expert in beestjes wegbrengen naar dierenarts)

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Kijk Jomi heeft gesproken en het halve forum duimt voor me, dan moet het toch goedkomen! Ik hoop dat we nog 8 mnd kwaaltjes kunnen vergelijken!

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh lieverd toch, kan mij heel goed voorstellen dat je het moeilijk vind om je gezinslid zo te zien. Want zo zie je je hond toch, hoort er gewoon bij. Ik kan mij voorstellen dat je er niet aan moet denken, maar ook erg moeilijk om zo'n beestje te zien met zoveel pijn. Dikke knuff.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Berichtje van Lim aan Koffie, mooi verwoord! Zo sta ik er ook in alleen de uitvoering is zo verdomd moeilijk. Hele dikke knuf voor Koffie en haar Boef.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nee BB, we gaan 8 maanden kwaaltjes vergelijken. ;)

Sorry, begin een beetje melig te worden. :D

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Thnx meiden maar ik kijk het ff aan en anders toch volgende week naar de dierenarts kijken wat hij ervan vindt. Het moet niet erger worden hoor want dan ga ik eerder. heb hem vanavond al gebeld en mocht Spike 125 mg naproxen geven, heb ik dus ook gedaan.
    Ik ben wel de laatste die een beest zal laten lijden, maar ik hoop dat het door het natte weer komt en dat het nog bijtrekt........

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik hoop het ook Koffie! Knuf!

Deel Deze Pagina