Over door blijven testen : ik heb er 'maar' 8 gedaan, valt reuze mee vergeleken bij Limmeke Au Anna, je arme vingertjes! Koffie, krijgt Spike al een pijnstiller? Metacam of zo? Lim, wat een ellende weer meid. Verhuizen en verbouwen staan in de stress top 3, en dan ben je nog hoogzwanger ook. Straks komt er weer rust, straks zullen jullie jezelf en elkaar weer terug vinden. Knuf!
Natas ik mocht hem 125 mg naproxen geven, heeft hij nu gehad.... Hij eet en drinkt nog goed en zijn stompie (toen werden de staarten nog gekortwiekt) kwispelt nog als je hem roept. Anna ik zweer bij biogaze op je vingers voor de nacht als je dat in huis hebt
Koffie, je zou met je DA kunnen bespreken om hem op een dagelijkse dosis Metacam (of andere pijnstiller voor dieren) te zetten. Het lost de kwaal niet op maar kan hem wel een leuke tijd zonder pijn bezorgen. Mijn oude hond Queenie heb ik zo nog een leuk en pijnvrij laatste jaar kunnen geven voordat ze op haar 17de overleed.
Ja, zeker een ouwetje. Ik heb Queenie als jong hondje zelf meegenomen van Kreta nadat ik daar een zomerseizoen heb gewerkt. Ze is alle jaren zeer jong van geest gebleven en op een grijze kop na ook heel jong van lijf. Vanaf haar 15de ging het ineens snel. Ze was een super hond. Mijn huidige hond Raisa is ook een schat en ik ben dol op haar, maar bij Queenie had ik net een stukkie meer op de 1 of andere manier. Dit was Queenie, een paar maanden voor ze overleed (tot zover de trip down memory lane)
Mag ik nog ff egoen (kan de puntjes niet vinden) Zit net mijn vorige cyclussen te bekijken en er hebben enkele cyclussen tussen gezeten met een lf van 15 dat zou betekenen dat ik morgen gewoon ongi kan gaan worden. Word er weer een beetje onzeker van. Bah wat haat ik onduidelijkheid! Zucht ben ook bang dat de test van morgen weer omo gaat zijn. Wil gewoon zo graag 2 duidelijke strepen. Sorry einde ego Zal toch maar proberen te gaan slapen al heb ik nu geen slaap ppffft
17 is wel een heel respectabele leeftijd voor een hond zeg.. petje af. ja koffie, als ziggo blijft tegenwerken, heb ik pas weer internet zo rond 8 sept.. net als telefoon en TV.. alleen omdat zij de verhuizing weer niet geregeld hebben en gewoon ontkennen dat die is doorgegeven, ookal ken ik ze de opdracht doormailen die ze zelf bevestigd hebben. nu zou technische dienst er voor zorg dragen dat we binnen 3 dagen in elk geval tv zouden hebben ( zou morgen zijn)... misschien heb ik geluk en werkt internet ook als ik modem dan daar inplug.. maar eerst maar eens zien of TV gaat werken. 8 testen natas? dat zijn er dan wel minder dan ik heb gedaan, maar voldoende om in rijtje van de testjunks aan te sluiten. mijn schoonzus snapt niet dat iemand uberhaupt meer dan 1 test doet hahahahaha... maar goed dat die niet rondhangt hier zo, ben ff gestopt met inpakken en kasten uit elkaar draaien.. morgen weer nieuwe dag.
Eén test maar?...... die spoort niet Ellendig hè BB, die aller eerste periode. Niets kan je zekerheid geven, behalve het voorbij gaan van de tijd. Sterkte meid!
Suus, wat een mooie! Viel het je mee en ben jezelf tevreden? Sorry, was even helemaal vergeten dat je tattoo vandaag liet zetten.
Haha...maakt niet uit hoor.Het viel me echt zo mee.....bij de eerste lijn riep ik gelijk:ja hoor,is dit alles!Ik vind hem zelf heel mooi....in het echt is ie roder,niet zo paarsig en wat duidelijker getekend in de bloemen zelf.Mooier dan op de foto nog
Fijn dat het zo is meegevallen Suus. Ik vind hem mooier dan ik van te voren gedacht had. Hier: Rood met stolsels Helaas dat wat was heeft niet zo mogen zijn. Iedereen bedankt voor het duimen. Ik ga nog even proberen met wat mollen op te slapen.