Goed nieuws BB van de botvorming. @Marnat....lekkage is nie fijn. De subtiele reactie van mijn mama op mijn tattoo :jezus,wat een grote!
Alle plekken waar het ooit gelekt heeft lekt ook weer! en het is de dikke balk die lekt ,nee kit helpt niet , ik ben bang dat het dak weer lekt grr ik baal zo. 1 Van de redenen ook dat we weg willen.
dan maar hopen dat het niet meer zolang duurt marnat.. want lekkage = vocht = niet gezond hehehe suus, maar mam heeft wel gelijk he... tattoo is niet 1 van de kleinste
Haha....en ik zit nu al na te denken over hoe ie ooit nog uitgebreid kan Maar ik hou dan wel van grote tattoo's .Vind die van Anouk (de zangeres) ook echt helemaal geweldig.Maar mijne is niet zo groot als ie lijkt op de foto hoor...als je de hele Suus ziet valt ie mee kwa grootte. @Marnat....had jij niet een huurhuis?Want dat moet degene van wie het huis huurt gewoon oplossen hoor.
Ik heb officieel de diagnose FM. Ben blij dat het geen sarcoidose is. En die FM wist ik eigenlijk al. Dus valt het wel mee.
Sorry...maar wat is FM? 2 armen en 2 benen en nog een heel lijf daarbij.....ik snap wel dat het verslavend is voor sommige mensen Maar ga nu weer een paar jaar nadenken over de volgende.
BB, gelukkig. FM is ook niet fijn maar als je naar je lijf luistert is het te doen. Suus, tja ben zelf niet zo van de tattoo's dus vind die van Anouk ook vreselijk (Anouk trouwens ook) maar je moet doen wat jij leuk vind, het is jouw lijf. Marnat, pruts zeg maar wat Suus zegt, huurhuis = huurbaas bellen.
Oh... ...ook al wist je het al....toch een knuffie. @Ladouce....dat zij mijn mama er ook bij,dat ik het zelf moest weten .Ik vind hem zelf echt helemaal mooi
Idd niet gezond !! hoop dat ze gauw langs komen, maar het is druk grr Duimen dan maar dat de regen gauw op houd!! het is hier nu droog, maar hoe lang!!
Ik kijk met manlief net weer nu begint het ook in de keuken en ons nieuw geverfde hal grr word hier niet vrolijker van grrrrrrrrrrrrrrrr. MARNATMAN maakt er foto s van voor de verzekkering. ONS KUN JE NIET FLAUWER KRIJGEN
Marnat wat een k*tzooi zeg. Heb je er net een hoop werk ingestoken, krijg je dit. Goed dat marnatman er foto's van maakt. Knuf!
Ik dacht na het eten even weer kijken , komt nu een stuk plafon naar beneden GRR. We gaan dit weekend de twee slaap kamer opruimen om rust te krijgen , maar zal binnen kort dus weer op nieuw de slaapkamer moeten doen !! en de net gewitte hal , doet manlief dat een keer zelf voor het eerst krijgen we dit. Hier zal ook nooit eens iets goed gaan , ik ben moe en zo flauw he dat willen juli niet weten. Sorry meiden ik moet het even kwijt. Dankje bb
@Marnat....lijkt mij dat de huurbaas ook moet zorgen dat alles weer mooi gewit wordt.Wat een ellende zeg.
Ik ben zo moeeeeeee, kom straks nog wel ff terug, plof ff op de luie stoel met beentjes omhoog.......................(*geen idee waar ik moe van ben *) Met Spike gaat het stukken beter, is weer vrolijk en piept niet meer,heeft wel flink gepoept zou dat het geweest kunnen zijn na 2 dagen niet poepen (jammer dat bekje er nu niet is anders had ik ff uitgebreid met haar over Spike zijn poepgewoontes gekletst )
Gelukkig dat je hond opknapt Hoe zou Bebekje het hebben?En Lies? Wij gaan vandaag een chineesje halen...lekker lekker....alleen gaan we dat pas doen als Suusman klaar is met werken en dat wordt steeds laterder.....nu is de verwachting rond een uur of 9 thuis....was 8 uur.....HONGER!!!!! Nog steeds zo blij met mijn tattoo
Ieuw ieuw ieuw....1 van mijn hyvesvriendinnetjes heeft foto's geplaatst van de operatie van haar hond .Heb inene een stuk minder trek.Wat mankeert sommige mensen echt
Lieve BB, wat ontzettend klote Verdorie meid, ik had zo anders voor je gehoopt en je gegund. Wat balen van de lekkage Marnat. Koffie, fijn dat het beter gaat met Spike. Suus, ik heb al wel es gezegd dat ik niet van de tattoos ben maar voor een tattoo vind ik de jouwe mooi! Ook door de symboliek erachter.
Suus@ Doet de woningbouw niet, zullen we zelf moeten doen. mijn ouders moeten het ook zelf doen. Verzekering zal wel verhaal halen ,deden ze de vorige keer ook. Natas@ Ik balen ! je wil niet weten hoe flauw ik ben en boos verdrietig ga zo maar door. we gaan opruimen van weekend , om rust te krijgen , maar nu dit er nog bij grr wanneer heb ik rust!! Mogen wij geen rust of zo? gaat ook niet een keer naar ons zin he pff word er zo moe van.