Dankje lieve lim. Hoe gaat het met verhuizen ,helpen de jongens nu wat mee of moet ik ze even een schop geven? ben nu overal voor in staat, laat ze maar weken de luier donders FC GRONINGEN Heeft voor het eerst gewonnen van willem2 uit. Ze hebben mijn dag een beetje goed gemaakt
hehehe, ze hebben door dat het laatste loodjes zijn, dus oudste protesteert nog wel, maar doet wel wat ik van hem verwacht. jongste is ijverig, maar zijn kamer is dan ook nog niet klaar zo, ik duik mijn bed in.. morgen weer vroeg dag trusten!
He Nee BB, wat lees ik nou toch in de gouwigheid!!? Meissie, ik was zo blij voor je!!! Vind het vreselijk verdrietig voor jullie, deze teleurstelling! Veel sterkte samen en lief zijn voor elkaar! Natas, ik vind dat je op leuke honden valt. Grappig dat je honden ook plukjes hebben, net als Danique. Koffie, ik hoop dat je hond nog even mee gaat. Maar het is vooral erg om hem te zien lijden denk ik! Suus, mooi plaatje, ondanks dat het een tattoo is! Ziet er in mijn ogen toch auw uit! Marnat, zit er ergens nog wel stevig dak boven jullie hoofd? Het klinkt haast alsof het overal lekt. Jee, dat zul je net nu hebben. Hopelijk blijft het een beetje droog buiten en binnen! Limmeke, Sterkte maar vooral succes met verhuizen! En morgen en overmorgen heel vaak tot 10 tellen. Ik zou het trouwens ook niet raar vinden als jij er met dochter niet bij bent morgen. Maar dat zou ik zelf ook niet kunnen Mijn vingers zijn weer gekoeld en mijn darmen aardig rustig. Vandaag verjaardag van VL en mijn schoonouders bijen slapen, dus zal hier wel niet veel zijn!
Goedemorgen allemaal. Anna, gefeliciteerd en een fijne dag. Limmeke, sterkte met de laatste loodjes. Goed zo dat die luiwammessen nu hun pootjes uitsteken. Suus, lekker naar de Chinees geweest? BB, hoe is het met je? JoMi, druk druk druk. Nog een testje tegen aan gegooid? Koffie, fijn dat het met Spike beter gaat. Hopelijk blijft het zo goed gaan en ik kan me voorstellen dat er "iets" hem dwarsgezeten heeft. Wij gisteravond uiteten geweest ivm restaurantweek. Was lekker maar niet superspeciaal. Maar goed, was wel gezellie met m'n zusje en zwager. Ga nu ontbijtje verorberen wat manlief klaar aan het maken is.
Annna, gelukkig vingers niet meer aan de kook. Dat zal zeker pijn gedaan hebben. Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst hoor. Limm, sterkte met de verhuizing. Ik hoop dat het voor jou zo snel mogelijk achter de rug is, is niet niks als je ook nog zwanger bent. Ik weet er alles vanaf, vorig jaar verhuisd toen ik 7 maanden was. Ik had toen nog een eigen huisje en moest alles sorteren, wat kan mee en niet mee. Woensdags is mijn oma toen nog overleden en vrijdag moest ik de sleutels inleveren en dat met hele hoge bloeddruk. Suus, hoe is het met je tattoo. Heb je er nog last van of voel je het niet meer? BB, hoe gaat het nu? Dikke knuff voor jou. Koffie, fijn dat de hond zich weer wat beter voelt, er is niks minder om een beestje pijn te zien hebben. Natas, hoe gaat het met jou? Marnat, vervelend dat er zoveel lekkage is bij jullie. Het zit jullie niet mee. Knuff. Ladouce, heerlijk uit eten geweest en nu nog verwend worden door manlief met een lekker ontbijtje. Hier vandaag niet getest hoor, ik geloof het nu echt wel. Heb gewoon hele dikke (.)(.) en een opgezette buik net boven schaambeen. En die positieve testen zeggen dan ook genoeg. Dinsdag komt MvM hier, dan toch alweer een test. Vanmiddag gaan wij naar de zaak waar mijn stiefvader werkt, die wordt officieel geopend. Dus een feestje, daar ga ik ook die 2 jongens zien die ik altijd heb gereden met de rolstoelbus. Laatst had ik dat liedje van die ene hier geplaatst. Die gaat daar dus vanmiddag ook optreden en ze weten helemaal niet dat ik kom. Dus een verrassing en ben benieuwd hoe ze gaan reageren. Dus tot vanavond en anders tot morgen. Oh, hier begint het nu te onweren en te regenen. Bah, of we nog niet genoeg hebben gehad hier. Manlief en schoonvader zijn sinds gisteren al druk overal greppels aan het scheppen. Heel veel land staat veel water op en morgen verwachten ze weer veel hier. Tot laters.
fijn dat vingertjes het weer doen annna.. en gefeliciteerd met VL. is idd wel heel veel water in jullie richting gevallen Jomi.. hier valt het gelukkig mee.. af en toe een fikse bui en verder zon. maar greppels scheppen? langs al dat land bedoel je?
Zo ben weer boven water. Ik heb erg goed gelapen, diep en lang. Dat was al weer even geleden. Heb wel alles nagelezen maar er is niet heel veel blijven hangen sorry! Ik heb wel gelezen dat Jomi rijst moet gaan verbouwen Ik ga mezelf maar eens een schop onder mijn kont geven om boodschappen te gaan doen want ik heb geen ruk zin. Ik kom later wel weer spieken.
@ Anna....gelukkig dat het weer wat beter gaat met je vingers.En gefeliciteerd! Ladouce lekker uit eten geweest. Chinees was lekker....aten pas om half 10.Ik superlief dat ik zo lang gewacht heb om samen te kunnen eten Met de tattoo gaat het goed.Vanmorgen met schoonmaken en insmeren was wel ff auw,maar nu voel ik hem amper.Kan niet wachten tot ik ermee kan showen.Maar nu moet ie nog uit de zon en uit de regen,dus buiten moet ik hem nog bedekken.Ben ook wel erg benieuwd naar de reacties....of mensen anders op je reageren als je een tatoeage hebt....lijkt mij van niet,want ben nog steeds dezelfde....maar ja...woon in een gehucht.Heb wel de buurman aangestoken,die gaat ook gelijk een afspraak maken voor een tattonder het mom van als zij het kan ,durf ik het ook.Heb hem maar niet gezegd dat ik een vrij hoge pijngrens heb
Boodschappen zijn binnen plantjes hebben water alleen stofzuigen zal nu niet gaan want de heren zitten voor de tv. Nu maar ff de was gaan doen.
Kom even zwaaien want vriendin is gisteravond gekomen en gaat morgen pas weer weg ......... Gaan nu elkaar haartjes verfen
veel plezier koffie met haartjes verven. ben helemaal gestresst... heb in mijn uppie alles in dit huis staan inpakken afgelopen paar weken, en er komt geen einde aan. en niemand komt helpen.. mijn ouders kunnen fysiek niet, maar die nemen dan zorg van kleine meid op zich.. maar ik zie geen zwager, geen schoonzus, geen schoonouders. nieuwe huis moet ook nog alles gesopt, gedweild, gezogen, ramen gelapt etc... was handig geweest als dat was gebeurd voor verhuizing morgen, manlief zuigt wel elke keer als die bezig is geweest, maar toch krijg je overal zooi. maar ik hoor en zie niemand ben zo teleurgesteld eigenlijk.. maar goed, voordeel ervan is.. dat je straks ook niemand dank je wel hoeft te zeggen toch? (behalve dan mijn ouders voor zorgen van kleine meid en zorgen voor eten etc) kga zo maar ff wat vuilniszakken vullen met kleding.. zodat de klerenkasten leeg zijn..
Balen Lim dat je zo weinig hulp krijgt. Misschien dat hubbie eens voor zijn voeten gooien als hij weer wat te klagen over jou heeft. Dat hij zijn familie ook wel eens zou mogen mobiliseren. Hier zei lief tijdens het eten dat hij nu ook wel ongeduldig begon te worden. Denk dat dat ook komt door de posi test. Dan komt het ineens zo dichtbij maar wordt het je ook weer afgenomen. Vond het wel lief. Ik ben me telkens af aan het vragen of het paardrijden van vorige week ervoor heeft kunnen zorgen dat het niet goed is gegaan? Maar aan de andere kant zou dat niets uit mogen maken toch?
nee, paardrijden veroorzaakt niet zoiets... behalve als je ervan afvalt.. en dat is niet gebeurd. snap je lief wel.. even mogen snuffelen dat wakkert het alleen maar aan. geef hem ook maar dikke knuf. manlief baalt gruwelijk van zijn fam dat ze niet zo behulpzaam zijn uit zichzelf.. en hij wilt ook niet steeds hoeven vragen.. krijg net al van zwager te horen dat die toch geen dozen hoeft in te pakken he? *kots* ben blij, dat we dit huisje nog 2 weken langer huren, dan brengen we van de week al het losliggende spul zelf wel over.
BB, tuurlijk moet dat helemaal niets uitmaken. Na een tp van een embryo bij ivf zeggen ze ook dat je alles mag en kan doen. De meeste meiden doen wel wat rustiger aan dan anders maar sporten ed. mag gewoon. Zeker in de 2e wachtweek. Dat geldt dan dus ook voor een "normale" zwangerschap. Als embryootjes is ingenesteld zit het in een plooi in je baarmoeder en zit het ook heel veilig. Dat het niet is blijven zitten is over het algemeen (niet altijd) toch een genetisch defectje van het embryootje. Daar helpt wel of niet paardrijden helemaal niets mee. Dus maak jezelf nou geen verwijten. Wel lief trouwens van je lief dat hij er ook zo mee bezig is. Geeft wel vertrouwen voor jullie.
Limmeke, fijn zulke (schoon)familie. Maar een troost, al is het een schrale. Mochten zij ooit hulp nodig hebben dan is Limmeke toch niet beschikbaar. Nogmaals sterkte!
Ik sluit me bij Ladouce aan....als de schoonfamilie van Limmeke hulp nodig heeft,heb jij opeens dringend wat anders te doen @BB.....het kan niet van het paardrijden komen hoor....dus je hoeft je niet schuldig te voelen.Dikke knuf....en ik hoop dat BBman's geduld niet lang meer op de proef wordt gesteld. @Koffie....en?haren mooi geworden?