35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Anna, ja ik val op plukjes :D

Nee hoor BB, het kan echt niet door paardrijden zjn gekomen.
    Knuf, jullie moeten idd heel lang wachten.

Lim, veel sterkte meid!
    Belachelijk dat schoonfamilie niet wat meer komt helpen. Zijn ze bij iedereen zo?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    naar ons toe.. toen zwager 3 jaar terug verhuisde, hebben zijn ouders daar hele huis opgeknapt, gepoetst etc.
    stoort me gewoon echt zeker ook omdat ik zo slecht vooruit kom, steeds harde buiken en voorweeen heb etc... maar goed.. we komen er wel :)

zo, nu genoeg gezeikt, ik besef nu dat ik mijn laatste nachtje in mijn huisje doorbreng.. *SNIK*
    15 jaar lang gewoond, mijn halve leven ligt hier... boehooee.. alle ellende, maar ook leuke momenten, mijn middelste is hier geboren boven in mijn slaapkamer.. valt me best wel zwaar.
    Ik heb meerdere relaties gehad de afgelopen 15 jaar.. en dit is altijd mijn veilige haven geweest.. dat ik nu de stap waag om ergens anders verder te gaan.. een plekje dat niet alleen op mijn naam staat... vind het heel wat.
    jaja, limmeke heeft ook der sentimentele kanten.. valt me echt zwaar.

koffie.. verven gelukt? welk kleurtje?
    natas: hoe verloopt zwangerschap? gaat alles goed zonder al te veel klachtjes?

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh ja natuurlijk. Jij bent ook pas 30 ;)
    Ik herken je gevoel wel hoor! Hiervoor woonden we ook in mijn koophuis. Van mij, een lekker stekje en veilig.
    En dan opeens samen wat kopen. pffff best eng.

Maar je verhuisd ook voor je kinderen, die meer ruimte en een grote tuin krijgen. Dat voelt ook wel lekker. Ik was al weer heel snel aan het idee gewend ik hoop jullie ook!

En schoonfamilie... ik ben blij dat de schoonfamilie hier even een rondje is gaan varen in de regen. :D(die kerel van mij heeft zulke goede ideeën haha) haha en laat mij maar rustig oppas zijn. Ik heb een mooi boek en hou het droog.
    Maar ik kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Zou ik ook zijn, helemaal als er verder ook weinig hulp is.

Ik hoop dat jullie het vandaag een beetje droog houden en niet te veel tegenslag hebben!

Verder wens ik iedereen een lekkere zondag!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik kan me je gevoel ook goed voorstellen Limmeke. Ik hecht ook veel waarde aan mijn plekje, mijn veiligheid, mijn honk. Toen ik bij Chris introk (3 jaar later kochten we samen een huis) heb ik eerst mijn huis een tijd gemeubileerd verhuurd. Te eng om dat meteen te verkopen.

Wat een duffe bende is positiekleding toch zeg! Jahaaa, ik heb het aangedurfd om al iets te kopen, ik mis winterspullen, maar wie heeft in godsnaam besloten dat zwangere vrouwen erbij moeten lopen als dikke truttige bejaarden?
    Voor Danqiue wel flink geslaagd, al vind ik de mode dit jaar minder leuk dan vorig jaar. Komt misschien ook omdat we nu niet meer in de babyhoek kunnen shoppen, daar zag ik nu ook weer leukere dingen dan vanaf maat 92.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Succes verder met de verhuis Limmeke.

Ja Natas geweldig he die positiemode bleeeeeegh :(

Hier druk maar gezellig weekend gehad, tong hangt op mijn schoenen (tja je wordt ouder mama ;) )

Nu ga ik binnenkort afspreken met andere vriendin in Brabant en dan ga ik daar een paar dagen heen. Ik zit er een pietsje doorheen heb ik het gevoel

Voor nu slaap lekker meiden,ik duik zo mijn bedje in met filmpje :D

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sylvia, Knuffel! En nog maar even goed aan jezelf denken dan. Jouw leven heeft ook nogal wat ingrijpende zaken gekend afgelopen jaar.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat doe je goed Koffie, even een time-out nemen bij een vriendin.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, ikke ben heel erg moe. Best druk weekend gehad en nu gewoon op. Ben bang dat de moeheid toeslaat van de zwangerschap. Met zwangerschap van Juarno had ik in het begin van de zwangerschap er ook veel last van.

Heb wel gelezen, maar kan eigenlijk niks onthouden.

Dus deze dame gaat nu lekker slapen.

Welterusten, voor iedereen een knuff en tot morgen.

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Wel héél erg rustig hier.

Ik heb net even een uurtje op de bank gelegen, ik ben echt heel erg moe.

Maar we weten waar we het voor doen.

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja rustig he Jomi, ik heb het hele huis aan kant gemaakt :)

Ja meis je weet waar je het voor je doet

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb op school mijn nieuwe klas ingericht. Jeetje wat een pokkezooi kan je in 11 jaar verzamelen. En daar kom je alleen achter als je alles moet verhuizen (weet nu ook waar Lim tegenaan loopt pfft alleen bij jou is het 100x erger met een hele inboedel)
    Maar alles staat en de meeste dozen zijn uitgepakt. Vrijdag de rest en dan maandag starten met de kids. Ik ben benieuwd.
    Alleen heb ik vanmiddag me vertilt aan een tafel en nu doen aan 1 kant mijn ribben zeer:( maar dat gaat ook wel weer over.
    Vandaar dat ik er nog niet was;)
    Hoest hier? Stil zonder Bekje en Lies. Suus waar hang jij uit?

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    BB, wat voor groep of klas doe jij eigenlijk? Ik ben twee dagen bij de kleuters. Nu dus 2 verschillende groepen.

Wanneer ga je beginnen voor de klas?

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik werk nu 11 jaar in het speciaal onderwijs. Waarvan de laatste 6 jaar in een havo/vwo brugklas met autisten.
    Ik moet vrijdag weer beginnen en vanaf maandag komen de leerlingen. Ik heb 10 jr geleden ook de kleuters gedaan, maar dan kindjes die langdurig ziek zijn en veelal epilepsie hadden.

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    wouw een hele klas vol autistische bollebozen :D zeker ook PDD-NOS en Asperger, of niet.
    Lijkt me een heel bijzondere groep om aan les te geven. Knap ook dat je die structuur die nodig is kunt bieden.
    Ik vind het speciaal onderwijs ook heel leuk, was ook al begonnen, maar moest toch nog wisselen. Maar ik wil in de toekomst toch wel weer in het speciaal onderwijs kijken.

15. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi....ben even niet zo sociaal...heb ook niet zoveel te melden.Behalve dat Suusdochter elke dag braaf smst....en nu zo'n 4 smjes op een avond en de laatste van vandaag eindigde met dat ze ons wel mist :) Verder is Suusman gestopt met roken en heeft bijbehorend kort lontje ;) Gelukkig mag ie daar morgen radiomensjes mee gaan vervelen :D

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat goed van Suusman!!!

17. Suzanne68

Euhm....hij zit nu in de tuin een sigaret te roken......het watje :D

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Hier gaat het aardig goed, op de moeheid na. Verder heb ik helemaal geen last van kwaaltjes, alleen grotere (.)(.) en zo nu en dan een beetje last van bandenpijn. Verder helemaal niks.

Ik zit nu op de dame van MvM te wachten, die zou hier rond 10.00 zijn. Ben benieuwd en ik zal blij zijn als ik mee mag doen. Kan ik voor iedereen toch een klein steentje bijdragen en manlief zijn zus heeft de spuiten ook nodig gehad om nog een 2e kindje te krijgen.

Ik kom vanmiddag nog wel eventjes langs.

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goed dat je meedoet Jomi, ik heb ook 5 keer mijn steentje bij mogen dragen.

Suus hij probeert het toch ? ;)

20. Suzanne68

Wat goed van je Jomi!

@Koffie....ja haha....proberen doet ie het wel ;) is ook best een pittige verslaving.Maar vandaag weer een dag ;)

Nog 4 nachtjes tot aan de vakantie!:)

Deel Deze Pagina