Liesje, skattie! Ik heb 2 smsjes van je gehad, waarvan ik er eentje niet kon openen en eentje leeg was... Leuk he, die nieuwe foon?! Pebbles en Sami werkt nog niet echt soepel, hahaha. Ik heb het idee dat het wel wat beter gaat, want Pebbles heeft zich vandaag laten zien in huis en heeft een uur op de vensterbank zitten kijken naar de verrichtingen van Sami + muis Nog wel een grappig verhaal...gisterenavond hoorden we ineens een hartverscheurend gemiauw uit de slaapkamer, echt alsof er ik weet niet wat aan de hand was. Dus vriendlief springt op en vliegt naar de slaapkamer, om vervolgens in lachen uit te barsten...Wat bleek, Sami was met een muisje aan het spelen en Pebbles had het muisje afgepakt en tussen haar voorpootjes geklemt, waar Sami dus niet bij durfde... Schreeuwen dat ie deed die kleine, hahahaha!
Bebek, sorry dat ik het H** woord geschreven heb. Maar bedenk je maar zo, een bevalling is ook een pittig iets. Ik weet wel, ik heb geen H** gehad maar wel een hysteroscopie en 4 puncties en dat is ook redelijk pijnlijk maar wat mij betreft is het allemaal voor het goede doel, ook al doet het pijn. Voor wat het zaad betreft begrijp ik je wel maar die kans is redelijk klein want je bent al zwanger geweest (tenzij je iets met de postbode gedaan hebt). Dus er moet levend zaad zijn, hou je daar aan vast. Ik hoop dat ik je een beetje gerustgesteld heb. Veel plezier in de donkere kamer met Lies. Oh, verhaal van Sami en Pebbles bracht weer een grote glimlach op mijn gezicht. Enneh, gaat het lukken met ons volgende week vrijdag?
Ladouce, wat mij betreft gaat het lukken! Ik hoop met des ook En ja, je had een schot in de roos, want was ff vergeten dat als het een keer gelukt is, er in ieder geval iets van levend zaad moet zijn Dank je! En je hebt ook helemaal gelijk, het is voor het goede doel en pijn is ook maar relatief Ik vind de tandarts nog steeds enger in ieder geval, haha! Pffft, de ongikrampen komen opzetten, maar ik hoop dat het nog een daggie wegblijft, anders kan ik morgen gelijk alweer terug naar dat ziekenhuis....ze zien me aankomen, hahaha
Er komen vast nog meer grappige kattenverhalen, want ik maak een hoop mee op zo'n daggie thuis, hahaha Ladouce, ik vind je rode onderschrift top en ik, als zp tante, ben het er roerend mee eens: dit moet hem gaan worden!!!!!!
Meiden, ik kreeg net foontje van manlief. Hij komt nu zo naar huis, ze kunnen vanavond niet verder rooien. Dus ga even nog afwassen en speelgoed opruimen en de hele leuke kaarten ophangen. Ladouce, jouw kaart ook. Hmm Ladouce, bebek en Des met een ?, volgende week jullie elkaar weer ontmoeten. Zal vast weer gezellig zijn, daar zit ik niet over in. Denk dus niet dat ik vanavond nog langs kom, even weer een paar uurtjes met mijn kersverse man doorbrengen. Iedereen dikke knuff, welterusten en tot morgen.
Jomi wens je een hele fijne avond toe met manlief. Hier vanmiddag lekker tukkie gedaan was wel eventjes nodig Ladouche vreselijk als je ruzie hebt met meoder en zussen, zal wel net als heir gaan dat eht altijd uit een misvatting komt en dat er van een mug een olifant gemaakt word. Hoop voor je dat je je nichtje gauw wee rkan zien, jammer dat nu disney neit doorgaat misschien draaien ze nog bij wie weet. Lim Hopelijk komt beebje nu snel, het wachten word je ook wel zat, en zo te horen is afleiding bij jou thuis ook wel weer welkom met puberzoon, kan die helpen luiers verschonen (zie hem nu al blij zijn met die kleine tv ineens Bekje leuk die ervaring met poezebeest hahhahahhha, wens jullie veel s6 met zaadjes onderzoek en alle andere onderzoeken sterkte meis, hoop dat het gauw resultaat boekt voor jullie. Salcia hoe gaat die bij jou nu? Voor de rest meiden wens jullie een heleeeeeeeeeeee fijne avond toe en tot morgen maar weer. Groetjes van mij
Bebek@ Dat zal zeker nog wel leuke momenten en taferelen op leveren met sami. Wat lees ik gaan juli weer gezellig met elkaar tuten veel plezier en doe de groeten en een knuf aan des van mij. Ladouche@ Dit moet hem gaan worden meis duim duim voor je. Morgen naar het zieken huis voor de echo, meld me pas laat in de middag weer dan.
Lim 10;40 heb ik de echo, ik ga daarna eerst naar mijn moeder en dan naar hans anders om mijn bril weer recht op de neus te krijgen. En dan naar mijn schoonouders. Hoe laat ik me meld weet ik niet maar melden doe ik zeker.
JoMi, dacht ik ook zo. Ze is meestal errug vroeg en nu helemaal niets. Zou het dan toch vandaag zover zijn.
*gniffelt terwijl ze om hoekje kijkt* Lim had geen zin om op te staan en is lekker in bed blijven liggen met TV aan... beneden is nl geen lolletje want de buren zijn begonnen met afbreken tussenmuur dus veel herrie en we zitten in de troep en in de picture.. pfff