Ladouche@ Meis ik hoop dat je er baat bij hebt! En morgen veel plezier!! Gefeliciteerd alvast. Waar ga je heen , dat is me ontgaan geloof ik.
meiden... zit er echt doorheen op moment, ben gesloopt door al dat hoegenaamde voorwerk en al die pijntjes en kwaaltjes komen inmiddels mijn neusgaten uit.. dus ik ben even stil.. dus niet in paniek raken en denken limmeke is aan het bevallen.. mocht het beginnen dan meld ik me
Lim meissie, het einde is in zicht, echt waar! Ik hoop alleen dat het heel snel is!!! Ladouce, dat was een vroege meeting zeg! Ik hoop voor je dat het iets oplevert! Lies, ik zou ook gewoon een kennismakingsgesprek aangaan hoor! Het kan nooit kwaad en wie weet wat voor leuke baan ze misschien wel voor je in petto hebben! Het is ook geen doen om zo door te gaan op je werk hoor, met die onderbezetting en die lange, zware dagen! Eventjes is dat wel vol te houden, maar duurt wel lang nu! Hoe gaat het met je pols, al ietsje beter? Marnat, ik duim ook hoor! Ik heb even een rare vraag.... Nu moest ik vanaf dag 1 van de cyclus gaan tempen. Vanmorgen was er nog niks, twee uur later wat bloed in de wc, nu weer niks. Hoe kan ik nu vanaf dag 1 tempen als ongi midden op de dag komt?? Moet ik dan morgen als dag 1 aanhouden? Ik ga morgen ook bloedprikken trouwens. Verder gaat het bagger hier, ik lijk wel een depressieve doos: heb nergens zin in of energie voor en tot overmaat van ramp lijkt er ook nog een verkoudheid aan te komen :x Trouwens wel een nieuwe foto van Sami, genomen op zondag, de dag dat we hem haalden en hij dus 7 weken en 2 dagen oud was Tissie cute he!!
Bebek@ Durf niet te zeggen of je vandaag als dag 1 moet zien, mis iemand anders die het weet! Smelt helemaal weg van sami wat een snoepje .
Oh Bebek, smelt smelt smelt wat een scheetje is Sami. Morgen als dag 1 aanhouden. Zo heb ik het altijd begrepen van mijn gyn's. Lies, was helemaal vergeten dat je benaderd bent maar zou inderdaad gewoon gesprek doen en kijken wat ze je kunnen bieden. Kan nooit kwaad, zeker als op dit moment niet helemaal blij bent met je werk(gever). Ikke baal. Had ik dinsdagmiddag supergoed gesprek, krijg ik vandaag zo'n zakelijk afwijzingsmailtje, aanhef Geachte mevrouw .... i.p.v. Beste ...., geen tekst en uitleg, alleen dat ze verder gaan met andere kandidaten die beter aansluiten op profiel en dat ik voor verdere uitleg over afwijzing mag bellen. Dat ga ik wel doen, maar maandag pas want ben nu nog een beetje pissed of.
Getver Ladouce, wat een domper zeg! Vind het ook wel raar, want je had een hartstikke goed gesprek gehad! Stom dat ze je dan niet even bellen en nog stommer voor hun dat ze je niet voor een tweede gesprek uitnodigen! Ik zou inderdaad ook even bellen voor verdere uitleg! Dank je wel voor je tem.tip, ik zat het me echt af te vragen!
Bekje is blij!!! Lief had gisteren een sollicitatiegesprek voor een andere, hogere functie op zijn werk. Meer verantwoordelijkheden, meer salaris, nieuwe uitdaging. En....hij heeft de functie gekregen!!!!!! Ik ben zo trots op mijn mannetje!! Het is gewoon dat hij echt veel te slim is voor het werk wat hij nu doet en dat vind ik altijd heel erg, want in Turkije heeft hij een goeie opleiding gevolgd, die in Nederland dus niet erkend wordt, waardoor hij met zijn intelligentie als magazijnmedewerker domweg containers staat te vullen. En nu krijgt hij dus een andere functie! Hij gaat de goederen die binnenkomen controleren op juistheid en moet gaan zorgen dat alles op tijd op de juiste afvulplek komt. Hij moet contacten gaan onderhouden met internationale bedrijven en de vrachtwagens naar de juiste laad- en losplaats doorverwijzen. Het enige jammere is dat hij twee maanden wisselende diensten moet werken ivm zijn opleiding (wat wel weer leuk is, die opleiding) maar daarna mag hij weer gewoon de avonden gaan werken. Geen zwaar gesjouw meer en meneer heeft dan de functie QIP Manager. Ik ben echt heel trots op hem, nog maar 8 jaar in Nedeland, net twee jaar in dienst bij deze werkgever en nu al doorstromen, super! Die ochtenden is ff vervelend omdat hij dan om 5 uur moet beginnen en ik dus ook retevroeg mijn nest uit moet om de hond uit te laten, maar dat heb ik voor hem over! Ga even gauw douchen en dan ga ik een grote bos bloemen voor hem kopen!
Ik wil alvast even wat leuks met jullie delen, een foto die ik gisteravond heb gekregen. Kleine man is alweer wakker, kom vanavond wel even reageren. Bekijk bijlage 101096
En nog 1tje, deze heeft mijn zwager gemaakt, deze zijn in de Orchideeënhoeve gemaakt. Van de fotografe krijgen wij de foto's in de herfstvakantie. Bekijk bijlage 101100
Bekje, je hebt alle reden om trots te zijn op je mannetje. Echt super, gefeliciteerd! JoMi, prachtige foto's.
Bebek@ Wat super voor jou en je mannetje, tuurlijk moet je trots op hem zijn . Gefeliciteerd manlief van bebek!! en jij ook natuurlijk geeft weer hoop in de toekomst. Lim@ Hoe gaat het meis? Jomi@ Mooie foto s meis.
met lim gaat het niet goed... niets dan ruzie.. al maanden en het word alleen maar erger..ruzie om alles. Ik kan niets zeggen of ik krijg een stroom commentaar.. en moet ik maar maken dat ik bij vk kom zodat kind gehaald word etc.. alsof het allemaal aan mij ligt. ik wil niet meer.. heb spijt van alles... spijt van verhuizing, zelfs spijt van zwangerschap ( hoe hard het misschien klinkt voor meiskes met grote zwangerschapswens). Ik ben ongelukkig en dat ben ik al tijdje.. en nee, dat kan niet allemaal op hormonen worden gegooid. Kon ik klok maar jaar terugdraaien. sorry.. jank alweer
Ladouce gatver wat een domper zeg Bekje je hebt alle reden om trots te zijn op je mannetje, gefeliciteerd ! En die sami wat een dotje ! Jomi hele mooie foto`s zeg... En dan limmeke ach meisje toch zo hoort het toch helemaal niet ze horen je in de watten te leggen. Wat denken ze wel niet of jij het al niet zwaar genoeg hebt. Ik kan niets anders doen dan je een knuffel geven. Als je behoefte hebt aan mijn huisnr pb me dan kun je zo tegen me aan ouwehoeren hoor !!!!!!!
Och lieverd, wat een shitzooi allemaal zeg! Inderdaad wat Koffie al zegt; ze horen je in de watten te leggen! Ik vind het heel verdrietig dat je zo ongelukkig bent, terwijl alle ingrediënten voor een gelukkig leven aanwezig zijn! Ik weet ook niet zo goed hoe ik je kan helpen, ik kan je alleen een dikke knuffel geven en zeggen dat je wel goed op jezelf moet passen, want er is maar één Lim en je leeft maar één keer en dat moet wel goed zijn!! Zou het misschien helpen als jullie in relatietherapie gaan of zeg ik nu iets heel stoms? Dit kan zo toch echt niet door gaan meissie!
Zo jongens, daar ben ik weer. Dinsdagavond kapte mijn computer er ineens mee, gelukkig kon ie wel gemaakt worden. Helaas wel m'n bankrekening moeten aanspreken. Vandaag bij de VK geweest, godzijdank was alles in orde (maakte me toch wel weer zorgen). A.s. zaterdag heb ik een pretecho. Jomi, ik lees dat je trouwdag een hele mooie dag was! Is het schimmeltje bij Juarno al wat minder? Danique heeft het ook een keer gehad, dat zalfje werkt heel goed. Wel nog door blijven smeren ook al zijn z'n billetjes niet meer rood. Minimaal 10 dagen geloof ik. Bebek, ik lees dat je gaat beginnen bij de gyn. Spannend meid, ik kan me voorstellen dat je het ook eng vindt. Heel veel succes! En gefeliciteerd met je mannetjes promotie! Ladouce, wat naar dat je zusje je zo verkeerd begrijpt. Knuf! Lim, ach lieve Lim toch....... ik zit me vaak te verbazen hoe jouw omgeving op je reageert en je behandelt. Je zou nu op handen gedragen moeten worden ipv dit. En dan ook lichamelijk zo veel last, ik heb het met je te doen! Maar meer dan je een dikke knuf geven kan ik helaas niet doen.
Vanmiddag een heel bericht getypt.....allemaal weg gvd! Lim als ik je kon komen halen dan deed ik het accuut! Dan mogen ze het bij jou thuis allemaal lekker zelf uitzoeken. Dan kon je hier op de bank uitrusten en dan breng ik je wel drinken en lekkers. Meis ik vind het zo erg om te horen dat jeje zo ongelukkig voelt. Bah! Ik hoop dat als de beeb er is alles in een wat beter/rustiger vaarwater komt. Dikke knuf meissie! Bek ik had iets voor je getypt maar ik ben het inmiddels vergeten......voor Ladouce trouwens ook....ohja Ladouce ik schreef dat ik het zo fijn vind dat je naar die mevrouw gaat en dat ik denk dat je er baad bij gaat hebben, vraag me niet waarom maar dat gevoel heb ik. Verder weet ik het echt niet meer meisjes... Ik heb vanacht weer zo raar gedroomd. Ik droomde dat ik over een zwangerschapstest pieste........zo eentje van 2v5 van het kv (die met het pipetje) dus hij zwom in de pies. Toen veegde ik hem schoon met een wc papiertje en de controle streep stond er en de test streep ston er voor de helft. Dus even breed als de controle streep en knal van kleur maar een halve streep? Wat moet ik daar nu weer van maken. Bijna maar nog niet helemaal????
Lim@ Lieverd wat vind ik dit heel rot voor je, wou net als de andere meiden dat ik wat voor je kon doen, je knuffelen en lekker verwennen. Maar helaas gaat dat niet. Een hele dikke knuf meis meer kan ik helaas niet.