35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    DD.. jij hebt nix aan de kleertjes die ik aan het opruimen ben :)

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Aha daar zal mijn Lief blij om zijn;)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    man o man, hij slaat verzonden berichten niet meer op

lies! heb jij nu 2 berichten van mij ontvangen of 1?

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Anna,
    Ik zie dat het boek op 28 februari 2011 uitkomt en €14,99 gaat kosten. Zie volgende link: Lastminutemama's - Brigitte Bloem - WPG Uitgevers België

Het is zeker nog vervelend dat Juarno nog niet de oude is, maar zo het nu lijkt gaat het wel de goede kant op. Is nog steeds wel aan de dunnere kant, maar gelukkig niet iedere keer zo dun als water. Ook poept hij 's middags bijna niet meer, alleen 's ochtends en 's avonds. Zo was het voor de tijd ook, maar je kan wel zien dat hij is afgevallen. Maar gelukkig eet hij nu wel weer zo'n beetje als vanouds. Dus dat gaat wel goed komen.

Ik hoop dat als ik weer zwanger mag worden en de kleine dan geboren is dat ik langer borstvoeding kan geven als bij Juarno. Ik ben toen gestopt met borstvoeding geven, Juarno groeide eigenlijk niet meer. Huilde 's avonds heel erg veel en heb alles op alles gezet om voeding op te schroeven. Ook had ik vaak ondragelijke pijnen, maar wel doorgezet. Had geen kloven of zo, maar wel pijnlijk en soms ook bijna borstonstekingen. Maar hij had er niet genoeg aan. Ook heb ik teruggetrokken tepels en kon ik alleen maar bij hem voeden met een tepelhoedje. Dus hoop dat het bij een volgende makkelijker mag gaan.
    Maar ondanks dat ik borstvoeding gaf en zelfs een maand of 2,5 na bevalling (keizersnede) maar 1,5 kg boven het begingewicht van zwangerschap zat, kon schoonmoeder er nog over beginnen dat ik te zwaar was en er best wat af mocht. Dit komt ook vooral als ze vraagt hoe het met mijn bloeddruk gaat dat ze zegt: Het is ook beter dat je wat lichter weegt, zal ook in je bloeddruk schelen. Jaja, terwijl ik waarschijnlijk familiare bloeddruk heb, mijn gewicht heeft er echt niet alles mee te maken. In 2006 had ik ook al een bloeddruk van 145/95 en toen was ik nog maar 31 jaar. Ook woog ik toen rond de 75 kg, dus dat zegt bij mij niks. Maar ik ga zo met manlief praten, want als de eerstvolgende keer weer gebeurd dat ik er wat van ga zeggen. Als manlief erbij is moet hij mij bijstaan en zeggen dat hij mij liever wat voller ziet dan een magere lat. Ook dat zolang wij bezig zijn met kinderen krijgen dat er niet gelijnd wordt en dat het fijn zo zijn dat zij er niet meer over begint. Omdat dit mij heel erg kwetst, toen manlief en Juarno onder de douche stond heb ik hier gewoon staan huilen. Ik kan het gewoon even niet meer erbij hebben.

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goed zo Jomi, ik kan het me heel goed voorstellen. Als afvallen een advies is, mag het alleen maar van de huisarts of gyn komen hoor.
    En waarschijnlijk, zoals je schrijft staat het (je bloeddruk) bij jou los van je gewicht.
    Goed ook om je man erbij te betrekken, het is zijn moeder, dus hij mag best even zijn tanden laten zien.

Ik hoop dat je straks weer een beebje mag voeden en dat de voeding dan goed op gang komt en blijft!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zie je wel, dat zei ik zonder pendel ook al! ;)

Zucht, ik zit die film TBS te kijken...wat een bullshit film zeg! Zo krijg je dus het verkeerde beeld over tbs...Alleen die ontsnapping is al om te gieren, dat kan echt niet!!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga verder kijken naar die shitfilm...
    denk trouwens dat ik ongi ga worden hoor, zo voelt het tenminste. Nog geen bruin ofzo hoor, maar gewoon gevoel.

Nou meisjes, ik 'spreek en zie' jullie morgen weer! :)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ongiklachtjes kunnen ook een zwangerkwaal zijn...... ;) :D

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb twee berichtjes gehad Lim, maar twee verschillende. Wel een spannende trouwens ;)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    okee lies, dan is het goed, twijfelde nl of ik je die 2e gestuurd had

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bekje! meldplicht! is ongi gekomen? of barsten je tepels nog steeds van je lijf af?

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik is trouwens op werk hoor, dus ben er eigenlijk niet! Als iemand er naar vraagt ontken ik alles!

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi lieverds, daar ben ik ook weer. Nou ja, ik ben er half want lig met vette buikgriep in bed. De kerstdagen waren hier leuk tot ik tweede kerstdag ziek werd. Toen heeft lief een bedje voor me in de auto gemaakt en zijn we naar huis gegaan. Heb alleen maar geslapen, gekotst en geslapen en diaree gehad. Ben compleet leeg gelopen. Ondertussen nog een paar keer flauw gevallen ook. Wat heb ik me beroerd gevoeld!
    Nu begin ik iets op te knappen, wel nog koorts en buikpijn maar heb het ergste gehad.
    Tijd genoeg om lekker met jullie te beppen.:D

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Heb alles bijgelezen dus ik hoop dat ik niks ben vergeten.

Ladouce zit lekker in de zon. Geniet er van lieverd en ik wens jullie een zalige vakantie!

Bekje hoe is het nu? Al ongi gespot? Mocht ik ooit nog uit bed komen dan zal ik ook wat testjes opsturen ... Als het dan nog nodig is :)
    Ik vind jou ook wel een jongensmama eigenlijk, hoop zo dat Limmeke gelijk zal krijgen. Hoe was nou de bruiloft, heb dat gemist?

Limmeke jouw dagen waren niet geweldig begrijp ik. Klote hoor. Kan me voorstellen dat je het anders had voorgesteld. Iedereen doet zijn eigen ding en jij zit er maar tussen. Niet leuk!
    Ga je de babykleertjes op marktplaats zetten? Lijkt me eigenlijk niet leuk, zo definitief afsluiten van een periode.

Anna hou je het nog vol en ben je er helemaal klaar voor? Nog even en "we" hebben weer een wondertje erbij! ben trouwens wel benieuw naar het boek, help me tegen die tijd nog even herinneren.

Natas ook fijne dagen gehad met een onvermoeibare Danique. Heerlijk dat ze het zo goed heeft volgehouden!

Lies had een ouderwetse kater, blegh! En toch de volgende dag weer aan het werk. Goed hoor, als ik ooit in het ziekenhuis terecht kom wil ik jou als zuster :)

Jomi wat een vervelende schoonmoe heb jij. Waar bemoeit dat mens zich mee? Goed dat je manlief inschakelt, meestal luisteren moeders wel naar hun eigen kind. En Juarno nog steeds niet echt beter? Hij is er wel lang mee bezig zeg, arm kind. Hopelijk heeft hij het ergste gehad.

Duim had een luidruchtig ritje hihi. Ik heb het ook ooit gehad en weet hoe erg dat is. Wel lief dat jullie toch zijn gegaan.

En nou weet ik het niet meer. Iemand vergeten?

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat vervelend des dat je zo ziek geworden bent. gelukkig nu weer wat aan het opknappen dus beterschap

nee, kleertjes gaan niet op marktplaats.. probeer ze via paar fora kwijt te raken..

lies op werk en is er niet? BAAS VAN LIESSSS... zet der eens aan het werk!

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Thanks Lim, gaat nu wel weer. Nog en dagje in bed en morgen even kijken of ik kan werken maar dat zal wel donderdag worden ... Of dit jaar helemaal niet meer ;)

Je kunt hier op zp ook kleertje verkopen trouwens, maar dat wist je misschien al.

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Grrr wilde mijn handtekening aanpassen met de pendel van L maar zit op de IPad en kan geen kleurtjes of kleine letters maken:x

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lol, staat er wel prominent bij nu

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ben nog te brak om mijn bed uit te komen en het met de laptop goed te zetten :)

Waar blijft Bebek? Van haar stoel gevallen na een positieve test ;)

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bek heeft stalen testzenuwen en test nog laaaaaaaaang niet... zucht

Deel Deze Pagina