Koffie, foto gezien....... en ik zou komen terug rénnen! Arme Bebekje, ook al veel heftiger aan het bloeden Over spinazie en ijzer: zit idd wel veel ijzer in maar in een vorm die we moeilijk kunnen opnemen. Komt goed uit want ik ben ook niet zo dol op spinazie Morgen ga ik weer naar de VK, ben benieuwd naar m'n bloeddruk en ijzerwaarde. Ik voel me nog bagger, maar wie weet zijn die waardes wel beter. Met meneer Pielemans gaat volgens mij alles wel goed.
Meiden, hier een vermoeid vrouwtje. Vanmiddag voor het eerst sinds bijna 3 weken weer eens mijn huis uit geweest. Natuurlijk met J. iedere keer in huis gezeten. Nu gaat het nog steeds niet helemaal goed met hem, nog steeds wat diarree. Maar hij is wel vrolijk. Lies, even een vraagje? Wat voor e-reader heb jij? Wat voor merk/hoeveel inch scherm/ hoeveel geheugen en bevalt het jou? Ik mag op mijn verjaardag ook een e-reader en misschien ook nog wel eerder. Dus ben even aan het kijken wat er zoal is. Welterusten meiden en tot morgen.
Ik heb mezelf ook net van de bank gehesen en lig nu nog even met lappie in bed tot mijn ogen dichtvallen. Vandaag naar een dinnetje geweest die nog geen duidelijkheid heeft of ze nu een mk heeft gehad of niet, vrijdag krijgt ze een echo en weet ze meer. Samen met haar naar de prenatal geweest gisteren en vandaag 15% extra korting ook op afgeprijsde artikelen. Ik heb 2 spijkerrokjes, 1 zomer rokje, een t-shirt en een jurk/tuniek gekocht en 3 slabbers. Dus nu kan ik de positiespijkerrok aan mijn andere dinnetje teruggeven. Nu vind ik dat ik alleen nog een broek moet hebben want die heb ik ook nog een te leen van diezelfde vriendin. En als het mooier weer wordt nog wat t-shirts en jurkjes. Maar ik ben wel bekaf. Dus nu gauw slapen. Dikke knuf voor mijn dinnetjes!
Mogguh dames! Ik ben net mijn bed uit, na een heule drukke avonddienst gisteren. Jakkes. Mijn collega's vallen bij bosjes om, ik geloof dat we 7 of 8 zieken hebben. Zou er iets heersen? En ik ben misselijk. En mijn tieten doen zeer. Dat jullie het ook even weten.
Nee, gewoon weer eens last van mijn hormonen. Vanavond mijn aller-aller-allerlaatste dienst van dit jaar werken! Jeuj!
Gosj Natas dat wist ik niet van die spinazie. En ik maar eten als ik ongi ben Lies ben je heel oud en nieuw vrij? Lekker zeg, nog 1 avonddienstje overleef je ook nog wel. Hier begint een serieuze verbetering door te zetten. Migraine is weggebleven en maag trekt nog wel maar een stuk minder. Ga straks mezelf met een stalen borstel onder de douche slingeren want ik heb geloof ik al vijf dagen niet gedoucht Gatver zeg, in mijn haar kun je patat bakken Nu eerst maar eens uit bed en een capo voor mezelf maken, heb ik wel verdiend vind ik
Jullie doen alsof het heel bijzonder is dat ik de hele oud en nieuw vrij ben...maar ik vond de kerst werken al genoeg hoor
zet desmo op marktplaats: Te huur, originele manier om uw oliebollen te bakken.. in deze eerste echte mobiele oliebolbakvethaardoseerder.. voor droge ballen 1 keer door haar strijken.. voor sompige ballen handeling paar keer herhalen
Is het niet zo dat wanneer je kerst werkt ze proberen je vrij te houden met oud en nieuw? Lijkt me ook wel zo eerlijk. Haat liefde herken ik wel een beetje, terugkijken op een jaar met verdriet en hopen op een jaar met geluk Nou Lim het zou bijna kunnen
Lies mag ik jou iets vragen als zuster? Is het normaal dat ik zo lang (nu dag 4) maagpijn heb bij buikgriep?
Uhm, als je indd een viraal iets heb, kan je best een paar dagen maagpijn hebben ja. Misschien iets van maagbeschermers halen bij de drogist? zijn tegenwoordig vrij te verkrijgen.
Ok weet ik dat ook weer. En buikgriep is viraal toch? Zal even afwachten of het vandaag minder wordt en me dan misschien morgen naar een apotheek slepen. Thanks
No problem. Warme melk wil ook wel eens helpen...maar nu word ik persoonlijk al misselijk bij het idee alleen al
Yek nee dat krijg ik ook niet weg, behalve door de koffie dan en dat heb ik net gedaan. Slappe koffie met warme melk, was best te drinken. Ik las net je topic over "een jaar verder" en wat is het dan toch fijn om al die hartverwarmende reacties te lezen. Deed me echt goed!
Des, ik hoop voor jou niet dat je dezelfde hebt als J. Dat het maar snel beter mag worden voor je. Beterschap! Lies, nog een avondje werken dit jaar. Joepie! Heb je mijn vraag gezien van gisteravond? Limm, hoe gaat het met je leegloop? Wordt het al wat minder?