35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jomi zat jouw neef in Boer zoekt vrouw? Ik heb ergens iets gelezen dat Sander jouw neef is, maar weet het niet meer zeker :)
    In ieder geval moet hij blij zijn dat hij niet door is. Ik vind die Annemarie zo'n stugge onvriendelijke vrouw. En die Sander vond ik de enige leuke vent die ze had uitgekozen. Die vindt zeker wel ee andere lieve vrouw die een stuk gezelliger is als dit chagerijnig stuk kaas:D

Hoe is het met Juarno nu? Heeft hij ook nog steeds last van zijn buikje?

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goodmeurning meisjes

Liesje, die zere tieten kunnen ook iets leuks betekenen :)
    Fijn dat je na vanavond lekker even vrij bent!! Ik hoop dat je niet wordt aangestoken door je zieke collega's!

Des, wat heb ik gemist over de spinazie? da's juist goed voor je toch, daar zit veel ijzer in. Ik moest het ook eten van de dokter met mijn lage ijzergehalte.
    Enne, ga jij eens even gauw onder de douche viezerd, ik ruik je hier :D Nee hoor, ik ben blij dat je een stuk bent opgeknapt!

JoMi, fijn dat het met J. wat beter gaat en dattie weer vrolijk is! Fris en fruitig het nieuwe jaar in!

Getverdemme, warme melk :$ Daar gaat Bekje dus van over haar nek en in plaats van een rustige maag komt de mijne daar ernstig van in opstand! Als ik misselijk ben of last van mijn maag heb drink ik altijd cola, dat helpt heel goed! Klinkt raar, maar is echt waar!

Hier is ongi weer zoals ie normaal op dag 1 is...vind het maar raar hoor; een cyclus van 23 dagen en dan vloeien alsof je tien jaar niks verloren bent. lang leve de hsg, yech.
    Lief is vandaag vrij en zometeen gaan we boodschappen doen, onze buurtjes komen morgen Oudjaarsavond hier vieren. Er zou nog een vriend komen maar die bedacht gisterenavond om 1 uur dat ie toch iets leukers gevonden had, de eikel. Ik vind het best, scheelt geld en ik hoef hem nu nooit meer uit te nodigen, lekker makkelijk :D

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Manliefs neef (die ook bij ons in bedrijf zit) zijn neef is het. Die heb ik wel in augustus gezien, toen was hun opa overleden en een aantal weken geleden hun oma. Maar toen kon ik niet heen, want ik had geen oppas voor J en was het rond etenstijd. Ik vind het ook niet erg dat hij niet door is, past totaal niet bij hem. Is gewoon een hele leuke gezellige familie en net wat je zegt: Annemarie is eigenlijk een eigenwijs stuk chagerijn. Met Sander zijn oom heb ik nog uitgebreid staan feesten op de dansvloer met de bruiloft.

J. is nog niet helemaal de oude. 's Ochtends gaat zijn ontlasting wel, maar 's middags en 's avonds is het net water. Maar hij is verder wel vrolijk en eet ook wel, is verder niks met hem aan de hand gelukkig. Hoop wel dat het gauw een keertje stopt, vind het gewoon zielig voor hem. Gelukkig is het kontje al een stuk beter, was gisteren en eergisteren alweer wat open door alle ontlasting.

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hè heb je nog tegen de buurtjes gezegd dat ze liever een kratje bier meebrengen morgenavond?

En volgens Natas zit er wel veel ijzer in spinazie maar een soort die je lichaam niet makkelijk opneemt. Moeten we dus maar heul veul eten :D

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Proest, ik moet zo lachen om mijn Lief: hij is nu olieBOLLIE aan het kopen :D :D
    Ik hou hem erin, vind het duizend keer leuker klinken dan oliebollen! :D

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb elke maand zere tieten, wel of niet zwanger ;)

Blij dat je ongesteldheid weer wat minder is..

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Tjonge Jomi wat houdt hij er lang last van. Geef je hem nog ORS?
    En die pijnlijke billen zijn zo zielig, ik hoop met je mee dat het nou echt gauw stopt.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, ik heb Limmeke's tip ter harte genomen en ze gemaild dat ik er een beetje american party-style tegenaan wil gooien...komt ze gisteren vertellen dat ze 6 flessen witte wijn (drinkt bekje niet :D) heeft gekocht en 2 flessen martini rosé en een paar flessen prosecco-of-hoe-je-dat-schrijft en dat drinkt Bekje ook niet...ze heeft dus echt haar eigen drank geregeld :D Oja en een chocoladetaartje als toetje. Ach, ik vind het een lief idee dus ik zeg er maar niks over verder.

Enne, lekker veel spinazie eten, dan zijn we straks net twee popeyes bij elkaar :D

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dan ga ik voor wel zwanger. Ozo.

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hahaha nou dat scheelt je in ieder geval een hoop centjes voor de drank.:D

En nou ga ik echt douchen meiden. Tot laters! Oh en Lies als ik je niet meer spreek, werk ze je laatste dienst.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Desmo, fijn dat je weer beetje opknapt, en nu douchen!!!
    Jomi, dat duurt ook lang bij je ventje, zielig zeg.

Ik heb weer niks gedaan vandaag..moet echt gaan stofzuigen. had een legpuzzel gekocht, hadden we met kerst ook gedaan met zijn allen, heel leuk! maar nu had ik zo'n rol erbij voor op tafel, die is echt veel te groot, als ik wil eten moet ik het elke keer helemaal oprollen, gaat dus niet werken. pf

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Huh, iedereen weg?
    nou dan hang ik schoongepoetst en wel hier alleen op de bank. ;)

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Salcia ik herken het wel hoor. Heb een tijdje in de ww gezeten en toen kwam er ook niks uit mijn handen. Tegen de tijd dat mijn lief uit zijn werk kwam ging ik snel nog iets doen omdat ik me anders schuldig voelde hahaha.

Hier een virtuele schop onder je kont *schop*
    En nou stofzuigen jij!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Iemand nog zin om te lachen?
    Ik heb gisteren via een web-fourniturenwinkel :)D) zo'n elektrische wolontpiller gekocht. Hilarisch. Ik heb hem al binnen en het kreng werkt echt! Ik had een trui waar je niet meer bij zag dat het een gebreide stof was, zo erg pluisde en pilde die...en nu issie weer als "nieuw".

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Fijn is die hè Lies je moet alleen oppassen dat je hem niet te lang op een plaats houdt anders zit er zo een gat in je trui. (is mij al ooit overkomen)

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Zo Des zit weer schoongepoetst op de bank. Ik zal mezelf eens uit bed heisen. Ja ik weet het schandalig maar ik word gewoon standaard rond 12 uur pas wakker. En nu ik vakantie heb neem ik het er maar van. Als ik werk kan het niet meer en als de kleine er is al helemaal niet. Ik ben bewust aan het genieten.
    En nu een schop onder mijn kont.

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo hier een pissige leutje, net werk gebeld en gemeld van Xander`s aankomende operatie.... Ook dat de zorg daarna 10 dagen zeer intensief is gezien het feit dat hij met catheter en verbandkoker die verschoont dient te worden na luierwisseling. Dus deze dame blijft 24 uur per dag bij mannetje. Ik heb gezegd dat ik de zorg thuis aandurf, dus als dat echt het geval is (gezien het feit dat het wel om mijn kleine mannetje gaat) ben ik alleen degene die de zorg gaat doen. Hoe ik dat denk te gaan doen ?? Hoezo nou begin Januari zou je toch enkele uren boventallig gaan meelopen (terwijl volgens arboarts er wel contact gelegd moet gaan worden met werk maar er nog geen sprake is van reintegratie ? ) Ik zeg maak me niet uit wat jullie ervan maken, zorgverlof, vakantie...Nee zegt ze dat kan niet je bent in de ziektewet. Ja zeg ik kan wel zijn maar ik ben er echt pas weer voor het werk als mijn mannetje mij niet meer nodig heeft. Ja maar je bent wel werkneemster. Ja weet ik zei ik maar ik kom toch niet bel je na de operatie wel weer op punt
    Dus zal wel een staartje krijgen lekker dat langs elkaar heen lopen van arboarts en afdeling..... Snappen jullie het nog ??
    Maandag belt de arboarts als die nou ook nog gaat zeiken ga ik echt zitten janken, tranen zaten me nu al hoog (wat die ik ben)

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Goed zo BB, gewoon lekker blijven slapen tot je wakker wordt. De wekker heeft ook vakantie ;)

Klinkt handig zo'n ding Lies. Bij mij gaan zulke truien meestal in de kledingzak.

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hè Koffie laat je niet gek maken hoor lieverd. Niemand kan jou verplichten om te gaan werken in deze situatie. Kom op zeg, je bent zelf nog ziek en je kind wordt geopereerd! Wat denken ze wel niet?
    Ontslaan kunnen ze je echt niet zolang je in de ziektewet zit. En als ze denken dat je boventallig kunt gaan werken krijg jij ineens een ontzettende terugval vanwege de operatie van Xander.
    Hou je poot stijf en als je moet janken dan moet dat maar. Zien ze gelijk hoe hoog het zit en piepen ze wel anders. Soms kunne tranen heel goed helpen. ;)
    Hoe dan ook, jij blijft bij je kind. Punt uit!

Deel Deze Pagina