Leutje, laat je niet kisten. je staat volledig in je recht! En nu zie ik dat ik laat ben, dus ik ga snel mn hoofd fatsoeneren en naar mn werk! *zwaai*
Limm hoe gaat die vandaag? Bekje hoe gaat het met jou? koffie, laat je zeker neit gek maken, je zoon heeft je nodig dus lekker boeien da twerk. ze weten eht op tijd dus regelen ze eht maar. Lies lekker dat je vrij bent met oud en nieuw. Jomi sterkte met je kleine mannetje, hoop ook voor hem dat die gauw beter is. Manlief is mrogen waarschijnlijk al om 14 klaar dus kunnen we daarna even oliebollen halen lekker hoor jam jam
Jee, dat was echt geen vakantie zo zo'n oude emmer heb ik ook van mijn moeder gekregen, handig voor onderweg.
Oh Lies wat ellendig! Het gebeurt je ook veel te vaak op jouw werk. Ik denk dat het gewoon voortkomt uit een soort lafheid en onwetendheid. En daarnaast de anderen die kijken hoe je reageert ... dat is helemaal vervelend. Dikke knuffel.
Koffie, wat een gezanik op je werk! Is dat hetzelfde ziekenhuis? Anders had je (achteraf geluld) beter niets kunnen zeggen en je gewoon afmelden. Maar ik ben het helemaal eens met Desmo!!! Wat lijkt Xander eigenlijk op zijn grote broer, net zo'n glimlach! Enne ik dacht dat jij niet blond was, meer zoals Lim. gek weer! Ik heb alleen de gelegenheid van die mooie jurk gemist op 5 december. Vanmorgen gelukkig weer goedgekeurd bij de VK. Het is alleen zo'n toer iedere keer met buik en kleine meid. Ze glijd nu echt uit over de bevroren sneeuw. En ze is nog niet in vorm, dus het is steeds huilen en bij mama willen. De buurvrouw op de hoek zag ons langslopen (vermoeide wanhopige moeder en huilend kind) en haalde haar bij haar naar binnen zodat ik de tassen naar binnen kon brengen. Ze bracht haar even later bij me thuis, was ze alweer in tranen en gevallen. Ben benieuwd hoe het poepen hier weer gaat vandaag. Gelukkig zijn haar billetjes nog niet schraal, de meeste keren zat ze zo onder dat er sowieso niets anders opzat dan haar onder de douche te zetten. (dat een paar keer op een dag hakt er bij mij wel weer in) Jomi, sterkte voor Juarno's billetjes, vind dat altijd zo sneu! Ik ben trouwens zelf erg enthousiast over Bepanthene. Ik heb dat zelf ook gebruikt op mijn vreselijk geïrriteerde en droge plekken die ik had, (mijn billen waren echt vuurrood gestriemd) Na twee dagen was het echt al minder en het is lekker vette creme. Oh ja Spinazie. Yara had zo lekker van de pasta met verse spinazie en garnalen gegeten voordat ze ziek werd. Heerlijk die puke met grote zwarte plakkerige spinaziebladeren de volgende dag.
Ik heb de hele dag al trekkende en krampende steken in mijn linker lies. Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Al kom ik niet meer op Topic 35+, jullie zijn zeker in mijn gedachten. Ik wens jullie een heel mooi, gezellig en vooral gezond Bekijk bijlage 117983 Veel liefs, I S
En voor alle meiden die nog niet zwanger zijn (en dat zijn helaas de meesten) wens ik jullie uiteraard ook een mooie, goede zwangerschap in 2011 toe. Bekijk bijlage 117984 May all our wishes come true in 2011!!! XX I S
Morgen zo tegen de middag vertrekken we naar Brabant om daar het oude jaar een rotschop te geven en het nieuwe jaar binnen te halen Ik denk dat ik morgenochtend nog wel even binnen wandel maar mocht dat niet het geval zijn of mochten er mensen niet meer inloggen morgen dan wens ik al mijn dinnetjes een spetterend uiteinde ! Annna doe vooral rustig aan, ook jij Natas en BB geniet van je rust inderdaad want die ben je straks kwijt
I S, wat leuk een berichtje te lezen van jou, denk soms nog wel eens aan je. Ik wens jou ook alle goeds toe voor 2011. Koffie, jij ook alvast een heel goed uiteinde gewenst en mochten we elkaar "niet meer spreken", tot volgend jaar.
Het ligt op de bank en het zapt.....met een zak Bugles en een tube kaas op schoot.... rara wie is het...??? Morgen nog een lekkere Zucotta maken om mee te nemen naar vrienden en een dutje op de bank anders houd ik het morgen niet vol denk ik. Als ik jullie niet meer spreek een goed uiteinde en een spetterend begin van 2011 dat al jullie dromen uit mogen komen. Maar ik kom morgen nog wel ff spieken!
Hey meiden, sorry voor mijn lange afwezigheid....druk, druk, druk! En dan nu ook nog een ego verhaal: had verwacht vandaag ongesteld te worden, nog niks, rond 18.00 getest met clear blue plus: als ik goed kijk zie ik een heeeel licht dun streepje; kan ik dus niks mee. Dus morgen vroeg maar met ochtend urine een nieuwe poging als ik al niet ongesteld ben geworden. Wat balen die onzekerheid, soms is het toch makkelijker te handelen om gewoon op uur en tijd ongesteld te worden; dit geeft te veel hoop! Sorry meiden, ik weet dat ik me rijk mag prijzen, maar toch, de wens is er al zo lang. Morgen weer werken. Had zo gehoopt dat mijn vader me op zijn sterfdag een cadeautje zou sturen....vandaag dus. Maar goed, afwachten dus. Heb niet bijgelezen, heb alleen driftig gezocht naar antwoorden op mijn vragen, naar vage testen, maar natuurlijk niks wijzer. Stap zo dus maar in bad. Ik hou jullie op de hoogte. By the way: onze meiden hebben nu 1 week vakantie gehad, dus nog 1 week te gaan. Superfijne verjaardag van middelste meisje gehad, maar ook heel druk en oohh wat een zooi met 24 kids over de vloer (sneeuw lag ook binnen). Allemaal alvast voor morgen een heel goed uiteinde en een nog veel beter 2011!! Dat de beste dag uit 2010 je slechtste in 2011 mag zijn! Knuf.
Mama ik wil je niet teveel hoop geven maar het begon bij mij ook met een vaag lijntje die ik alleen zag als ik hem dwars tegen het licht inhield en 6 brillen opzette En dat is uitgegroeid tot een kanjer van een zoontje dus mijn duimen draaien op topsnelheid voor je ! Zou wel een leuk oud & nieuw cadeautje zijn he ?
Mama, wat spannend. Ben benieuwd, laat je het ons morgen weten? Ik kan heel goed begrijpen dat je het toch op een bepaalde manier moeilijk vindt om te vertellen hier (heb het zelf natuurlijk in aug. ook gehad). Maar voor veel meiden is het echt wel even slikken, maar zullen mocht het zo zijn ook blij voor je zijn. Dus gewoon vertellen hier. Trouwen hier ook even ego over J. Nu weet ik eigenlijk niet meer zeker of J. nog buikgriep heeft of wat anders. Ik heb nml. vorige week ontdekt dat zijn 7e tandje (3e onder) door was gekomen. Vandaag ontdekte ik met poetsen dat zijn 4e tandje onder en 1e kiesje boven door zijn. Kan hij natuurlijk ook van aan de diarree zijn. Had er normaal niet zo'n last van, maar 3 in 1 week tijd is toch best wel heftig denk ik voor hem. Ook is J. sinds vandaag snotterig, kwam als hij vies neusje had iedere keer bij me en zei: Mama, helpe!
woopsie.. kleine jomiman heeft al bekkie vol tanden lies heeft allemaal vage klachten, van kloptieten tot trekliezen.. kan alle kanten op lieverd, wanneer is NOD? mama test superdunne vage streepjes.. spannend!! I S wandelt ff voorbij.. voor jou ook een heel goed uiteinde meis. Koffie blond en ziet er niet uit als limmeke? *shock* annna weer helemaal goedgekeurd, maar volgens mij mag bevalling binnenkort wel beginnen am I right? knuf voor laatste loodjes bekjes mannetje is oliebollies halen.. smaken die nu ook anders? ik had gehaald (van appie en waren goed te eten en spotgoedkoop, gelukkig maar, want mannetje hier eet ze als ontbijt, lunch en voor na de koffie, dus de 30 die in huis waren, waren binnen 1 dag op).. morgenvroeg dus nieuwe poging doen om er nog te halen als ik van HA afkom. Bij DD hangt iemand op de bank vastgeplakt met tube kaas en wij moeten raden wie het is... gaan we galgje doen? 2 letters .... D? iedereen schopt iedereen maar onder de kont... dus ik schop maar ff lekker mee, zolang jullie maar van mijn kont afblijven want mijn stuitje ligt weer dwars koffie ruzie gemaakt op werk.. gaat lekker... gevalletje zal denk ik idd wel staartje krijgen, en wat vervelend is, is dat werkgever advies arbo naast zich neer mag leggen.. maar denk dat werkgever dat niet gaat doen en koffie lekker met rust gaat laten tot na operatie kleine man. over kapotten billen en andere beschadigde plekken op lijf.. P zat toch onder de uitslag.. ik zweer sinds een week bij vaseline.. goedkoop en uitslag verdwijnt als sneeuw voor zon mits er geen pak van 40 cm ligt..ze heeft weer mooi huidje nu. iedereen uithuizing met oudjaar? wij niet.. wij blijven binnen met oliebollies, kaasjes, stokbroodjes, champagne en doos vuurwerk.. hier: vloei nog steeds als malloot, 4e dag op rij.. heb vanmiddag maar kraamverband gehaald, want ander maandverband heb ik er 3 op elkaar en tampon in om het 2 uur uit te kunnen houden.. morgen HA dus maar eens vragen waarom het zo heftig is. Heb me vanmorgen ziekgemeld bij uwv.. zwangerschapsverlof is ten einde.. en fysiek en geestelijk gaat het met 1 woord K U T .. morgen dus terug naar HA, kijken of die inmiddels overleg heeft gehad met gyn etc voor behandelplan bekken.. kijken of die de gouden tip heeft gekregen voor pijnlijk been, en kan ik weer even mijn ei kwijt over mijn geestelijke toestand.. slik nu 3 weken die pillen en voel me alleen meer down ipv minder..
Nou Jomi, wat het ook is, het is rottig voor hem. Mama 73, spannend hoor. Ik duim voor je, wel meldplicht nu he! Van mij ook allemaal de beste wensen voor het uiteinde. Maak er iets gezelligs van en pas op voor katers, vuurwerk en champagnekurken. Voor 2011 wens ik maar een ding voor een ieder van jullie (behalve Koffie en Limmeke sorry voor jullie gewoon veel liefde en geluk) (een langverwachte zwangerschap met) een lief en gezond kindje
Desje, ik zou maar een fles Floradix kopen voor de arme-ijzer-na-ongi-dagen! Ben vanmorgen bij de VK geweest, mijn bloeddruk was ietsje gestegen en mijn ijzerwaarde was weer prima te noemen voor een zwangere. Die Floradix doet bij mij z'n werk dus wel. Waarom ik niet zo gek veel verschil merk, geen idee. Maar het belangrijkste nieuws van vanmorgen is dat het prima gaat met Meneer Pielemans! Nou Lies, het mag ook wel eens dat jij lekker vrij bent. Je zou vanaf december toch iets minder gaan werken, meen ik me te herinneren? Dat was niet te zien aan je rooster van de afgelopen weken zeg. Iets zinnigs zeggen over je trekkende en krampende steken in je linker lies? Uhm...... dat zijn trekkende en krampende steken in je linker lies Koffie, wat balen van die reactie van je werk. Tuurlijk blijf je bij je kleine ventje na zo'n operatie. Maakt niet uit idd niet uit hoe zij het gaan noemen. Anna, Danique kan over die bevroren sneeuw ook bijna niet meer lopen. Gelukkig heeft Chris nu vrij dus hoef ik niet alleen met haar op pad, anders zou het wel heel lastig worden met dikke buik, hond aan de riem en huilend kind telkens op de grond. Lief van je buuf dat ze je even hielp. Spannend Mama73! Lim, ik zou zeker maar es bij je HA gaan navragen waar dat idiote vloeien vandaan zou kunnen komen. Ik hoop voor je dat hij je kan helpen met je andere lichamelijke problemen en geestelijk. Je zegt dat je pillen slikt, bedoel je anti-depressiva? Ik weet dat je je in het begin dan even nog meer down kunt voelen, ik geloof dat de meeste AD's 6 weken nodig hebben voor je kan zeggen of het aanslaat of niet.
ps : wie wil er straks een geboortekaartje van meneer Pielemans? PB me dan even je adres, en dan kan ik je meteen bij het aantal optellen wat ik moet opgeven voor het aantal kaartjes.