35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

#4281 Liesben, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2010
    *zwaait even naar IS*
    Lief dat je nog aan ons denkt meis!

Spannend mama!

Succes morgen bij de HA Limmeke. Naar dat je zo vloeit, en dat je je nog zo naar voelt. Ik hoop echt dat hij wat kan den..maar ik heb ook altijd begrepen dat die AD tijd nodig heeft?

Zo, ik heb mijn laatste dag gewerkt dit jaar! Jippie!
    En ja Natas, ik ben indd minder gaan werken, maar ik merk er zelf ook nog weinig van. Trouwens...Zondag mag ik al weer werken hoor :(
    Oh ja, ik wil graag een kaartje, dus ik PB je ;)

Annna is weer goedgekeurd...Jeempie, 38 weken alweer. Waar blijft de tijd?

NOD is pas dinsdag of woensdag Limmeke, duurt nog even dus.
    Wij gaan morgenavond even naar vrienden, maar ik hoop toch echt om 0100 thuis te zijn. Ik ben niet zo'n oud&nieuw-vierder, en al helemaal geen nachtbraker :)

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lies: heb er nog 1 gedaan.. zelfde uitkomst.. zelfde twijfel. en heb echt idee dat ik word tegengewerkt door mijn leegloop.

bekje: doe er 1 voor jou als ik gestopt ben met leeglopen

natas: fijn dat pielemans het goed blijft doen! en heb je pb gestuurd.
    ik had nog opgezocht op internet.. er schijnen er heel veel te zijn die ook zo heftig vloeien de eerste keren na een bevalling (vind het alleen raar dat ik dit niet eerder heb gehad bij de anderen)... zit nu op dag 5 en nog steeds van dat dikke nacht/kraamverband nodig..
    zal zo HA dus toch nog maar keer raadplegen..
    het is idd AD dat ik slik.. een nieuw soort waarvan je na een week al iets zou moeten werken.. nu 3 weken later merk ik nog nix van verbetering..

goh, vandaag al oudjaar.. voor mijn gevoel is het morgen pas.. komt omdat kerst in een weekend viel..

nu eerst naar ha

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bedankt Limmeke, er zit dus net als elke maand gewoon niets anders op dan afwachten ;)

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup lies..

terug van HA, heb verdubbeling van mijn AD gekregen in de hoop dat het helpt
    heb pilletjes gekregen die het bloeden moeten gaan stoppen.. want het was wel normaal dat je heftig kon vloeien, maar niet in deze hoeveelheid.. hij sprak zelf ook het vermoeden uit dat ik misschien ondanks jasjesgebruik toch zwanger ben geraakt en nu een MK krijg.. :$ dat zou ik zelf te debiel voor woorden vinden..
    mijn ijzer was perfect, 8.4 .

net naar de AH gereden door de ijzel.. en 50 oliebollen gehaald.. dat verhoogd de kans nl dat er dan vanavond nog een bol over is met man die ze eet als ontbijt, lunch en tussendoortje.
    zijn ook spotgoedkoop daar... 8 voor 1 euro.. en erg smakelijk als je ze even in oven legt.. (hou nl niet van die sompige ballen van de kraam)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Maar wat denk je zelf Limmeke? Is er een kans dat het indd een miskraam is? Vaak zegt je eigen gevoel meer dan dat van een arts....
    Ik hoop dat de AD je gaan helpen, ik gun het je zo dat je je nu eindelijk weer eens lekker in je velletje gaat voelen.

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jaaaa Desmo is dol op geboortekaartjes. Ga je zo een pb sturen Natas. En wat is Floradix? Lekker hoor dat meneertje het zo goed doet, toch iedere keer weer een geruststelling lijkt me.;)

Lies heb je die steken altijd of is dit iets nieuws? We zitten ongeveer gelijk met onze NOD. Alleen verwacht ik er niet veel van deze maand met die griep.
    Lekker even een paar dagen vrij, genieten!

Anna fijn dat je zulke oplettende buren hebt en nog fijner dat alles weer goed was. Nog een paar weekjes en je hebt je wondertje in je armen ... Of misschien wel een paar daagjes ;)

Lim verdubbeling van je AD. Je weet dat ik ze ook slik en ze beginnen altijd met een vrij lage dosis (tenzij je met een strop om je nek komt binnenwandelen waarschijnlijk). In het begin werd ik er vooral kotsmisselijk van en nog meer depri. Het duurde wel even voordat die krengen werkten dus geef het even tijd. Sterkte!

Mama wat ontzettend spannend! Hou ons op de hoogte hoor.

I 'S zwaai en de beste wensen terug.

Koffie lekker op pad vanavond. Ik hoop dat je even alle verdriet en pijn kunt vergeten en gewoon een oergezellige avond zult hebben.

Bebek al terug van boodschappen doen?:D

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Desmo, ik verzin elke maand wel weer wat nieuws om me druk om te maken ;)

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Fijn dat Pielemans weer is goedgekeurd Natas ik stuur je ook een pb, geboortekaartjes helemaal leuk !

Ja die gladheid met die kleine koters en dan nog een dikke buik das een hele heisa kijk alsjeblieft uit meiden.....

Lim nog geen goed gevoel van AD ik hoop dat je snel weer beter in je velletje zit. Ja dat vloeien is echt niet normaal maar ik herken het helaas wel .....
    Ik zie wel wat werk gaat doen met me, ik weet toch dat contract in April niet verlengd gaat worden dat hebben ze me al verteld. Kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen. Maar weet je ik maak me er gewoon ff niet druk om dat komt vast wel weer mezelf kennende.

Hier gaat het sinds 2 dagen weer niet goed met Spike, hij eet of drinkt ook niet meer sinds gisteren. DA gebeld mogen dinsdag langskomen als het dan nog steeds zo is. Kunnen we nog even afwachten....Hij heeft gisteren pijnstiller gehad met niet zo veel resultaat..... Hou dus best mijn hart vast....

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lies wat was eigenlijk de uitkomst van jouw pendel van Lim?

En Jomi dikke kans dat die diarree inderdaad van die tandjes komt. Ook niet leuk maar minder ziekig als je dacht. Dan zou het nu minder moeten worden toch, tenzij hij besluit zijn hele gebit in 1 keer te krijgen natuurlijk;)

Ik hang nog op de bank maar zal zo toch echt mijn kleren moeten gaan zoeken om boodschappen te gaan doen. Ben zo goed als beter en vanavond gaan we waarschijnlijk toch naar mijn zusje. Doe vanmiddag nog wel een slaapje. Vannacht zijn we ons rotgeschrokken van een stuk ijs wat ineens van het dak begon te schuiven. Wij slapen onder een schuin dak dus dat hoor je wel. Lief zat rechtop in bed.:D

Maar goed, moet eerst nog voor 4 dagen boodschappen verzinnen met mijn lege hoofd. Heb zo geen inspiratie.

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    p.s Hoe is het met Mama ... Nog getest met ochtendurine .....

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Des, Lim dr pendel zwiepert zowel bij december als januari...maar zegt bevalmaand september. Dan zou ik nu zwanger moeten zijn. Kortom, pendel twijfelt. Nog 5 dagen, dan weet ik meer. Ik heb (nog) geen testen in huis, dus jullie moeten ook gewoon geduld hebben ;)

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje Koffie, zorgen om je hond is wel het laatste waar je nu op zit te wachten! Hopelijk knapt hij snel op.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kutkat.. komt net met merel aan gelopen.. had een stelletje in de tuin.. nu is het mannetje dood..:( wilde dat beestje weer in stukken rukken.. heb hem naar binnen gehaald en nu zit die te vreten..

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat :( van je hond koffie..knuffel voor jullie beiden

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    God meis wat hoop ik het voor je, een mooier begin zou je je toch niet kunnen wensen van dit jaar.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tja, het zou een mooi begin zijn, dat ontken ik niet. Maar ik reken nergens op, gezien onze timing. Die fopklachten van mijn lijf ken ik nu wel, en een pendel is niet alwetend. Eerst een positieve test, dan praten we verder.
    Maar ik doe vanavond wel kalm aan met de champagne ;)

Ik heb trouwens wel iets besloten voor mezelf. Mocht het ons gegeven zijn om nogmaals zwanger te raken voor de start met de IUI, en ook die zwangerschap gaat mis (hoe bedoel je...doemdenken?) dan ga ik niet meer door voor IUI. Dan kijken we wel hoe het loopt. Maar goed, das koffiedik kijken, en doemdenken dus. Eerst oud en nieuw vieren, en op naar 2011!

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Net als ik heb besloten dus, de natuur haar werk laten doen en dan maar zien wat er gebeurt.;)
    Laten we hopen op een wonder. En inderdaad doe ik het ook rustig aan met de champagne, al was het maar vanwege mijn maag.

En nou ga ik me aankleden en boodschappen doen.
    Kom later nog wel even terug.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    IS, leuk om weer eens van je te horen!! Ook ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gezond, liefdevol en rijk 2011!

JoMi, hihi, J. staat met zijn mond vol tanden :D Gaat hard ineens! Kan natuurlijk goed zijn dat hij daarvan aan de race is!

Lim, toen mijn zusje met de AD begon werd ze eerst ook meer depri en pas na een aantal weken begon het te werken. Dus misschien dat het bij jou ook zo gaat? Lijkt me inderdaad wel verstandig om even langs de HA te gaan voor dat vloeien, als je dat normaal nooit zo erg hebt is het wel vreemd!
    Ow enne, ook wij blijven thuis met Oud & Nieuw hoor, onze buurtjes komen hier gezellig eten en de avond doorbrengen. Heerlijk dat ik de deur niet meer uithoef!

Mama1973, je maakt het wel spannend hoor!! Is er al nieuws?

Anna, dank je wel voor je nieuwjaarswens, da's lief van je! Ik wens jou een turbo-bevalling zonder pijn en een prachtig klein mensje!!

Natas, fijn dat alles goed is met meneer Pielemans en dat je ijzer ook weer gestegen is!
    Enne....ik ik ik ik ik ik!! Wil een geboortekaartje van meneer Pielemans :D :) Ik zal je zo mijn adres even pb'en!

Liesje is werkvrij voor dit jaar, jeuj! Da's wel altijd het nadeel van op visite gaan he, het wordt vaak zo laat. Maar ja, dat heb je ook als je thuis bent....onze buurtjes moet ik er namelijk echt uittrappen, want die gaan echt niet uit zichzelf weg, dus het zal hier ook wel een latertje worden ben ik bang.
    Enne, jij ook zo'n twijfelpendel van Limmeke? :( Had ik ook, een twijfelpendel, maar nu wil ik een echte :)
    Wat zegt je eigen gevoel erover? Meestal voel jij het wel goed aan!

Des, ik heb het inderdaad overleefd, dat boodschappen doen :D Maar mén wat word ik daar altijd sjaggie van zeg, bah! En mijn Lief loopt dan als een blij kind door die gangpaden, terwijl Bekje er achteraan sjokt en in ieder pad ruzie heeft met iemand die zijn karretje tegen haar benen parkeert...dus ben blij dat het weer klaar is allemaal!
    Heb je helemaal niet geklust door de griep of keertje minder? Er is er maar eentje nodig he ;)

Koffie gezeik op het werk....zitten bij jou dezelfde horken-zonder-inlevingsvermogen als bij Liesje ofzo? Die mensen lijken ook echt geen rekening te houden met je hoor, zelfs niet met zulke heftige dingen! Ik had precies hetzelfde gedaan als ik jou was!!
    En wat erg dat het nu weer niet goed gaat met Spike! Kan het geen angst zijn van het vuurwerk? Ik hoop dat het snel weer beter met hem gaat!
    Heb je nog wat gehoord van Jeff??

Limmeke heeft een moordkat :D Tis wel zielig voor mamamerel zeg :(

Hier gisterenavond ineens weer een compleet doordrenkte tampon, maar vanmorgen was het weer normaal. Weet ook niet wat ik ervan moet denken. Normaal mag ik bij wijze van spreken al blij zijn als ik twee dagen vloei, nu zit ik op dag 4....lekker dan.
    Zometeen moet ik mijn hele huis doen voor het bezoek vanavond, al vraag zelfs ik me nu af waarom eigenlijk, want ze nemen hun twee honden mee...plus die van mij en die 2 katten, dus echt veel zin heeft het niet. Maar goed, voor het idee toch maar ff mijn best doen. Ik moet ook nog naar de apotheek en busje shag halen, maar ik ben niet vooruit te branden! Met die medicijnen red ik het wel, ik twijfel alleen over de peukies....maar die kan ik eventueel zondag ook in de kroeg halen. Dus denk dat ik gewoon lekker thuis blijf. Lief heeft een vroege dienst, dus die is om 5 uur vanmorgen vertrokken en rond 14.45 thuis en dan schop ik hem naar zijn nest, zodat ie nog ff twee uurtjes kan slapen. Anders gaat ie het niet trekken vanavond!
    Waar ik wel enorm van baal is dat het zo nevelig is! Normaal hebben wij prachtig uitzicht met het vuurwerk en zien we het van Amsterdam tot Utrecht tot Hilversum, maar nu kan ik de parkeerplaats beneden niet eens zien en dat schijnt zo te blijven...stomme weermannen, gisteren zeiden ze nog dat het helder en droog zou zijn, nu is het nevelig met motregen :( Vind het echt een enorme domper, want zie helemaal niks nu en ga dus weinig meekrijgen van enig vuurwerk en dan heb ik geen nieuwjaargevoel....ik last het maar af denk ik ;)

Edit; zie net dat Lim al geweest is...een miskraam zou wel heel bizar zijn zeg!! :$:

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik doe ook rustig met de champagne :) maar dat komt mede door feit dat ik het niet te pruimen vind.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik vind die nep-champagne ook niet te hachelen....eigen schuld, had ik maar een rijke vent moeten nemen die echte champagne kocht :D

Zucht, ik moet echt wat gaan doen....en ga denk ik ook maar naar de winkels....twijfel twijfel twijfel

Deel Deze Pagina