Hoi lieverds, Het is voor nu allemaal wat teveel om op iedereen te reageren. Willen jullie alle schade van afgelopen tijd nog even dit jaar inhalen met jullie geklets. Beide mannen gaan zo douchen en ik nog even de afwas doen. Ook de laatste dingetjes nog even inpakken en dan gaan we met ongeveer met 3 kwartier weg. We vieren oud- en nieuwjaar bij mijn moeder en haar man en blijven daar slapen. Misschien kom ik later nog online, maar wil bij deze: Hele fijne avond wensen en alvast de beste wensen voor 2011. Met goede gezondheid en met heel veel roze streepjes, dat iedereen maar mama/zwanger mag worden. 2011 gaat ons jaar worden. Meiden, in ieder geval tot volgend jaar en een dikke knuff van mij.
Tja, ik heb een excuus, want op 23 augustus zat ik met mijn edele achterwerk in Turkije....dus heb ik het bericht inderdaad gemist! Des, je hebt helemaal gelijk, het wordt gewoon ons jaar dus we doen maar lekker blij Heb je je horloge niet in je toilettas zitten, of per ongeluk tussen de vuile was van het weekend? Of in je bed, achter je bed, naast je bed (bed staat hierin gelijk aan nachtkastje), tussen je bed? Lief dat je ff wilt vragen voor die riem, zou hartstikke fijn zijn! Heel brutaal, maar met een miniriem zou ik ook al blij zijn, want dan kan ik die aan de buurthomo geven Enne, schounouders-moe heb ik maar één oplossing voor: een turk zoeken met ouders in turkije Hoewel je die na twee weken vakantie ook wel zat bent hoor...
En Des, ik snap dat je je ouders mist hoor, da's met dit soort dagen toch altijd wat erger....bij mij ook, ik mis mijn mama ook al elf jaar met dit soort dingen. De glans is er op één of andere manier toch een beetje vanaf Maar we zijn knokkers en gooien onze kop in de wind, rechten onze rug en steken de neus naar voren en maken er weer wat van! JoMi, veel plezier!
dank dank dank en rel er maar lekker op los lekker puh des: jij mag even niet lief zijn hoor.. ik ben ook vaak schoonfam moe..vaker wel dan niet trouwens.. lieve buurthomo heb jij ook bekje..
iedereen die er vanavond niet is.... heeeel goed uiteinde en voor iedereen op koffie en mij na een zwangerschap gewenst en goede bevallingen.. voor koffie heb ik andere wensjes waarvan ik hoop dat ze uitkomen.
Bekje ik kijk wat ze heeft en/of kan missen voor grote en kleine honden. Lieve meiden allemaal een fijne avond, maak het gezellig met degenen die om je heen zijn en denk aan hen die er niet zijn. Doe als Bebek en ik: ga blij het nieuwe jaar in, dat is altijd een goed begin. Dikke knuffel
Ik ga mijn spullen bij elkaar zoeken om vanavond bij vrienden op de bank me vol te douwen met oliebollies, hapjes en de Zucotta die ik gemaakt heb. Volgend jaar blijven we thuis met ons kleine guppie dan mogen zij een keertje bij ons doorhalen. Misschien wel in onze nieuwe boerderij? Meiden nogmaals een fijn uiteinde en begin 2011 goed!
Oeps, nu heb ik vanmiddag twee doosjes KV-testen gekocht. En ik had nog 1 test liggen bleek. Maar ik ga op zijn vroegst zondag testen. Vandaag is het gewoon oud en nieuw, en wil ik niet na moeten denken over een omo-test. Plus dat zelfs ik 5 dagen voor NOD vroeg vind... Ook voor 30 euro een 250 GB externe harde schijf gekocht bij het KV. Hier ga ik mijn foto's naar toe kopiëren. Ik ben altijd zo bang dat mijn pc crasht en ik alle foto's kwijt ben. Wij hebben net Shutter Island zitten kijken. Heeft iemand die gezien? Vreemde film...
OOohhhh, jullie hebben alweer 6 pagina's vol geschreven, moet in bad en zo naar het oud en nieuw-feest. Maar bedankt voor het duimen en het mee hopen, maar helaas, vanmorgen nogmaals de clear blue geprobeerd, op het werk toch nog maar de kv2v5 maar allemaal oma-wit. En dan eindelijk vanavond ook ongesteld geworden. Maar ben wel blij dat ik van de onzekerheid af ben. Pfffff dat hakt er dan toch weer echt in. Dus, op naar 2011: mijn goede voornemens; meer tijd voor zp en zwanger worden; samen met jullie. Dus meiden: allemaal een super geweldig goed gezond liefdevol en vooral ook vruchtbaar 2011!!!!!!! Tot volgend jaar. Knuf
Meiden wens jullie een heleeeeeeeee fijne avond toe, manlief is nog even naar vrienden dus ben beneuwd of die zich aan 20 uur thuis gaat houden hahahahhahahah iedereen een heel mooi en vruchtbaar of bevalbaar 2011 gewenst. Op naar een mooi jaar waar weer veel in gaat gebeuren alleen weet je van tevoren nooit wat. Fijne avond en tot morgen of overmorgen. Liefs Ria
wat jammer mama..toch een heel fijne avond gewenst! lies: heel verstandig dat vandaag gewoon oud en nieuw is.. zondag is vroeg genoeg (maar dan wel zondag ff pinkelen)
Lieve dinnetjes van dit forum.. Sommige ken ik inmiddels al meer dan twee jaar, sommige ken ik wat korter. Sommige ken ik zelfs al in real life, sommige (nog) niet. Maar stuk voor stuk zijn jullie me dierbaar, ieder op haar manier. Ik wil jullie even laten weten dat ik hoop dat we elkaar volgend jaar weer zullen steunen, in goede en in slechte tijden. Maar ik hoop vooral in goede tijden. Ik hoop dat al jullie dromen uit zullen komen, dat 2011 inderdaad een "vruchtbaar" jaar zal zijn. Kortom, ik hoop jullie stuk voor stuk weer tegen te komen hier. Allemaal een heel goed uiteinde, en een nog beter begin! Dikke kus van mij!
Lieve Forummeisjes, Ook ik wens jullie allemaal een heerlijke avond en een mooi begin van het nieuwe jaar waarin voor iedereen (behalve Koffie en Lim ;-}) mooie 2e streepjes en plakbeebjes op het menu staat en Lim en Koffie weer heerlijk in hun velletje komen te zitten, Xander zich heel goed herstelt en zich zo gesteund weet door Koffie en daardoor vertrouwen voelt, en en en .. nog veel meer fijns voor iedereen! Heel fijn dat ik hier me welkom en thuis ben gaan voelen. Het betekent voor mij ook veel, zoals jullie al deel uitmaken van mijn leven. Dank jullie allen voor ieders unieke bijdrage hier aan! Wordt vervolgd! Veel liefs en knallen maar, en lekker veel veel Oliebollies !
*jumpt op en neer... waaat verschrikkelijk 2 knullen op de bank met laptop en dan zetten ze ook nog tineke schouten op!! als ik ergens van kots...... is dat dat mens wel.. bleeeeh ben maar achter pc gekropen met bakje koffie...