gut, krijg net een mailtje van mijn lievelingsneef.. zijn vader is gisteren overleden.. weet niet wat het is in mijn familie, is al 2e die oudjaarsdag overlijdt, maar ze gaan allemaal dood in zelfde periode.. dec/jan... is de 5e keer! dat mijn ouders proberen op hun verzekering terug te vliegen vanuit spanje in januari man was al oud hoor, net zo oud is mijn oma van mam's kant.. maar toch niet leuk
GELUKKIG NIEUWJAAR MEIDEN!! Dat al onze dromen en wensen maar mogen uitkomen en dat we in goede gezondheid mogen genieten van het leven!
Alles goed gegaan bij iedereen? Wij hadden een heerlijke rustige avond bij zusje en lagen om 3 uur in bed. Prachtig vuurwerk gezien en lekker zitten smikkelen waardoor ik me nu weer niet zo lekker voel. Eigen schuld
Bij ons was het wel aardig...eerlijk gezegd heb ik wel eens een leukere oud & nieuw gehad... Ik merkte toch duidelijk het leeftijdsverschil met de buurtjes (uit '84 en nog erger), want bij hun draaide het vooral om zoveel mogelijk zuipen, terwijl wij daar toch iets anders in zijn... Daarbij blijken hun twee hondjes dus niet zo goed opgevoed, want de ene zeek mijn hele balkon vol en de andere besloot na een uur piepen dat als er toch niet naar hem geluisterd werd, hij net zo goed in mijn woonkamer kon pissen....:x En de hele avond klieren die hond, ik werd er gek van! Super aso ook dat die hond mijn kleed onderpist en de buurvrouw het kleed vervolgens in mijn badkamer pleurt zodat IK het kan wassen....ik weet niet hoor, maar als jouw hond een ander zijn kleed onder pist, dan is het minste wat je doet aanbieden om de boel even te wassen!! Al met al dus niet zo heel super....Dit jaar gaan we het anders doen! We zijn net al uitgenodigd bij de buurthomo's, want daar viel het ook tegen, dus wij zitten gebeiteld We hadden wel lekker veel hapjes en hebben lekker gesmikkeld en gaan daar vanavond weer vrolijk mee verder, want er is genoeg over! Was ook zoiets...kan aan mij liggen hoor (op een gegeven moment irriteert alles je ), maar de hele tafel staat vol met 6 soorten franse kaas, paté, 5 soorten salade en oliebollie, maar voor de beleefdheid vraag ik of er nog chips moet komen en wat zegt de buurvrouw? Ja, doe maar, ik wil ook wel chips...zucht. Alsof er niet genoeg op tafel stond. Kan ik allemaal niet zo goed tegen, maar ok. Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar denken Fijn dat het bij jou wel gezellig was Des! Hopen dat je maag rustig blijft...gewoon doorsmikkelen, dan went ie er vanzelf aan Enne...dank je wel nogmaals!!!!!
Wij hadden een redelijk rustige, maar wel gezellige avond. Enne..ik heb net een prachtige Omo-test geproduceerd, 4 dagen voor NOD. Happy New Year Nou ja, is ook wel erg vroeg, en ik had al ruim koffie en thee op. Maar dames die er op wachten, morgen word er niet getest. Maandag op zijn vroegst. Gek, toch denk ik dat een witte test genoeg zegt. Maar we zullen zien.
Nou dat zou ik ook niet grappig vinden, honden van een ander die de boel bij jou onderpiesen! Niet erg netjes van de buuf om jou met de zooi te laten zitten. En dat leeftijdsverschil ... Mijn nichtje zou na 12 uur naar een feest in de stad gaan. Ze zag er niet uit in haar veel te blote, korte jurkje ik begrijp echt niet dat mijn zus haar zo laat gaan. Ik vroeg nog of het een feest was met als thema hoeren en pooiers, maar dat was niet de goede vraag De honden deden het prima. De grote vond het vooral erg gezellig en de kleine vond het wel eng maar bleef dicht bij ons in de buurt en dat ging ook goed. Lieffies zijn het.
Hmmm balen Lies maar inderdaad, 4 dagen voor NOD zegt nog niet alles. Herken wel je gevoel hoor met zo'n witte test, wordt je niet bepaald hoopvoller van Ik kwam gisteren trouwens niet verder dan 1 glaasje champagne. Had er gewoon geen zin in.
Whoehahaha, die vraag had ik kunnen stellen, of het een hoeren en snoeren themafeest was Geweldig! En zo droog ook; was niet de goeie vraag...zie het helemaal voor me, hahaha! Tja en dat leeftijdsverschil met de buurtjes valt me normaal nooit zo heel erg op, misschien omdat ik ze dan maar ff zie of je een 'gewoon' avondje hebt en het dan anders is ofzo. Maar ik vind oud en nieuw altijd iets bijzonders en speciaals en het viel me gewoon op gisteren dat ze alleen maar zoveel mogelijk probeerder te zuipen en ze luisteren totaal niet naar wat een ander vertelt. Zij vertellen een verhaal, jij reageert daar op en vertelt jouw verhaal en daar gaan ze dan dwars doorheen weer over zichzelf beginnen. Kan Bekje niet zo goed tegen Goeie leer voor de volgende keer; ik vier het alleen nog met mensen die qua gedrag en gespreksstof dichter bij me staan! Voor een 'gewoon' avondje is het prima met ze, maar met oud en nieuw wil ik dat niet meer Liesje, da's geen leuke uitkomst van de test Maar ik duim stug door hoor, blijf een rasoptimist! BB, ik denk dat de vrouw van de postbode ook een testje nodig had, want er is nog niks afgeleverd hier By the way, ik moet echt even vermelden dat mijn puppie zich weer meesterlijk gedragen heeft gisterenavond!! Hij liet zich niet afleiden door het geklier van die stomme tekkel, lag keurig op zijn plaats, piepte niet, piste niet en was gewoon mijn eigen heerlijke, lieve puppie, zoals altijd! God wat ben ik gek met dat beestje!
Subtiele opmerking Des..die had ik ook zo kunnen maken Bekje, zou je niet nog een subtiele opmerking naar de buuf kunnen maken over het kleed? Ik zou het wel weten.. En jullie hebben dus al plannen voor oud&nieuw dit jaar? Kan je net vroeg genoeg bij zijn Wat betreft de omo-test..het zou ook te mooi om waar te zijn zijn....aangezien we woensdag eerste afspraak bij de gyn hebben. Toch?
Bekje die foto lijkt me erg geschikt voor zuslief Ja ik was misschien niet erg tactisch maar ik zal wel ouderwets zijn. Als mijn vader haar had gezien, had hij een hartaanval gekregen als moeder zou ik geen oog dicht doen. Lies ga je toch naar de gyn voor iui of om de boel af te blazen? Hoe dan ook, een bezoekje daar is nooit leuk. Ik heb een rare buik. Voelt als ongi- pijn maar ook alsof mijn darmen van slag zijn. Vrees wel dat het het eerste zal zijn maar het voelt anders dan anders en is ook te vroeg en meestal ben ik te laat.
We gaan nu voor de IUI Des..tenminste, voor de voorlichting. Ws starten we in februari.. Ik blaas de IUI alleen af als ik voor de start alsnog spontaan zwanger blijk. Maar dat geloof heb ik mezelf ontnomen door die stomme Omo-test vanmorgen.
des.. knuf lies: omotesten voor NOD's tja... maar goed, we blijven positief toch.. als we dat al niet meer kunnen zijn wat moeten we dan nog.. net oppas geregeld, moet vanavond naar Dusseldorf mijn ouwelui ophalen voor begrafenis.. ze zouden de 16e voor een week terugkomen, ben benieuwd of ze nou blijven tot 23e.. wel leuk, pa is morgen jarig en heb zn verjaardag al jaren niet meer meegemaakt.. en hij is dus hier op M's verjaardag en op verjaardag van J.
Getsie Des, daar zaten we niet op te wachten op 1 januari :x Klote weer, bah, gatverdamme, kut met peren! Zo. Ow enne, die foto had ik ook in gedachten en heb er nog een paar die heeeuull mooi zijn! Liesje, mooi onderschrift heb je in je banner! Maar 4 dagen voor NOD omo testen zegt niet zoveel hoor! En het is wel Liesje-eigen om gewoon op de dag van je gyn afspraak een knalroze test te produceren! Enne, ik héb een opmerking gemaakt tegen de buuf. Ze zei; ze heeft op je kleed geplast. Dus toen zei ik: nou, dan heb je weer wat te wassen het weekend. Toen was het van, oh ja hoor, ik wil het best zelf wassen. En vervolgens ging ze naar huis...zonder kleed. Lief is het nu weggooien Lief zei het ook trouwens, dat je geen gesprek met ze kunt voeren want dat ze alleen maar zelf aan het woord zijn en dat we dit jaar met andere mensen van ons eigen niveau (wat klinkt dat blassé zeg ) oud en nieuw gaan vieren. Ik heb nog twee flessen drank van ze staan, die ga ik mooi zo terug brengen. Denk ik. Die ene vind ik nl toch vies Limmeke, gecondoleerd! Het is inderdaad wel een geluk bij een ongeluk dat je paps dan hier is met alle verjaardagen, maar de aanleiding is dan weer naar! Koffie, hoe was jouw oud en nieuw, heb je nog wat van Jeff gehoord? En hoe is het met Spike?? Manlief is weer opgeknapt; die heb ik tot 13.30 laten slapen want die was bijna 24 uur wakker geweest en dus gewoon niet lekker van vermoeidheid. Maar nu issie weer fris en fruitig aan zijn lange vrije-dag-wandeling met puppie begonnen. En voor mij begint het gewone leven weer: was 1 zit er al in Kerstboom laat ik nog heel even staan, want zuslief komt morgen en dan staat het nog wel leuk, maar ik denk dat ie er maandag uit gaat. Stofzuigen en dweilen hebben we vannacht al gedaan na die pissende vieze beesten Maandag om 11.40 mag ik naar de neuroloog voor de uitslag van de mri en dinsdag om 8.30 naar de gyn voor de uitslag van de hsg. Zucht.
Ik blijf van die rare klachtjes hebben. Het ene moment verga ik van de honger, en vervolgens (lees na een kop soep, een boterham en 2 oliebollen) ben ik misselijk Ik ga mezelf zo maar eens een beetje opkalefateren, straks traditionele nieuwjaarsborrel bij mijn mams.
Dubbel dan Limmeke, fijn om je vader te zien op zijn verjaardag. Maar de reden waarom is zo verdrietig. gecondoleerd!