gut.. wil iedereen met een rood kaartje aub achteraan aansluiten? komende maand kunt u ze inwisselen voor roze! net terug van vliegveld.. daar 2 uur!! rondgehangen omdat vliegtuig en al vertraging had.. en ze konden niet landen ivm ijzel op de landingsbaan.. was dus weer een ontspannen rit terug over spekgladde autobanen. wel lachen... mam zit hier aan oliebol.. en J haalde P naar beneden.. die heeft ze niet gezien vanaf week na geboorte.. oliebol werd gewoon door kamer gelanceerd hahaha , zo gretig greep ze mijn kind vast.
Tjemig, net als vorige maand worden er weer een heleboel tegelijk ongesteld hier! En dat op 1 januari....niet een leuke dag. Maar indd, als jullie nu ook allemaal tegelijk zwanger worden...(oké, koffie niet ) Annna heeft lekker vanuit bed vuurwerk gekeken Natas, wat verdrietig toch van je moeder. Nu weer een nieuwe tegenvaller begrijp ik? Ze krijgt dan ook niet de rust om op te krabbelen hè? En jullie ook niet. Wel een heel leuke foto! Jeetje Lim, dat was nog een heel avontuur. Maar wel leuk, die reactie van je moeder En schattige foto's van B...zo lief. Hier geen ongesteldheid, zou ook wel erg vroeg zijn voor mij. wel blijf ik een wiebelige maag houden, maar ook veel trek. En heb ik zere borsten, zelfs als ik in bed lig. En mn temp is ook nog mooi hoog, maar die daalt vaak pas de dag voor of de dag van mijn menstruatie. Ik weet het niet hoor. Ik wacht wel af..kan toch niet veel anders doen. Vanavond weer werken, en als ik nu ergens geen zin in heb. Straks eerst maar eens de kerstboom de deur uit doen, heb ik dat weer gehad.
Ik zat nog eens te denken, maar Koffie? Heb je het telefoonnummer van Jeff niet? En hij heeft ook niet even gebeld? He bah, wat verdrietig! Dus je kan hem ook niet bellen als er wat is?
wat raar koffie dat Jeff je geen foonnr geeft, dus dat je alleen contact kan maken via internet.. misschien stomme vraag.. maar is hij vaker zo wazig geweest in gedrag? boom blijft hier nog tot de 6e staan, verjaardag van M, daarna ruim ik hem op en geef ik woonkamer grote beurt.. hoewel dat dweilen met kraan open is.. gisteren alles gepoetst, vloer gezogen en gedweild.. nu niets meer van te zien (soms is tijd zonder kids best fijn)
Nee klopt Lies ik had zijn nummer wel maar ze zijn inmiddels verhuisd van Gotland naar Helsingborg dus zijn nieuwe nummer (als ze dat al hebben) heb ik niet. Wel zijn nederlandse gsm nummer maar die staat altijd uit.Als er echt iets is moet ik hopen dat hij snel op het internet kijkt of via telegram o.i.d Lim nee hij en ik hadden altijd een ijzersterke band, zag je mij zag je hem en omgekeerd. Dat wazige had hij nooit. Maar ik snap het denk ik wel hij staat tussen 2 vuren denk ik......... Ik zit hier te w88 tot de rest van het gezin ontwaakt dan kunnen de dozen naar beneden en kunnen we de kerstzooi opruimen. Mijn gordijnen zijn na 2 keer gourmetten ook niet meer wit te noemen en ik vind het huis beetje bleeegh..... En meiden ik loop leeg, gatsie bah
zie net dat ik foto van natas heb gemist... wat een heeerlijk plaatje meis. koffie: dat tussen 2 vuren staan geeft hem nog steeds het recht om zich zo op te stellen vind ik.zo van.. mam is er toch wel als vangnet, maar nu hebben we haar ff niet nodig..
Zo, kerstboom is opgeruimd en staat buiten. Alleen de kaarten hangen er nog, maar anders is het meteen zo vreselijk kaal in huis
Nee klopt hoor Lim zo voel ik het ook wel..... Lies heerlijk die kerstzooi dr uit ik ga ook zo beginnen
Picture this... Manlief zit op de bank koffie te drinken. Als ik bij het laatste lampje ben aanbeland (en de rest van de boom dus al kaal is) hoor ik: Ik hoef zeker niet te helpen? Nee hoor schat... *zucht* Mannen
Goedemorgen meisjes Jemig wat een hoop ongi's zeg We zullen maar zo denken; da's de laatste spoeling van het jaar en daarna knallen we allemaal op roze! Behalve Koffie en Lim dan Liesje, ik duim hard door voor je, ik hoop zo dat het raak mag zijn! Salcia, heel veel succes met de iui, dat dit hem maar mag worden! Mama73, klinkt gevaarlijk zeg, met dat vuurwerk! En ook ongi, balen zeg... Je hebt niks gemist hoor, maar Lim's pendel gaf aan dat ik zwanger zou zijn en ik heb een hele, hele heftige ongi gehad voor mijn doen. Normaal hooguit 2 dagen, nu 3 dagen vreselijk vloeien, daarna weer iets minder en nu nog steeds bruine zooi. Dus Lim heeft het idee dat er misschien toch iets heeft gezeten. Ik denk zelf dat het van de hsg komt, al weet ik niet of dat normaal is na een hsg....dinsdag maar ff aan de gyn vragen. Natas, wat verdrietig dat je mama weer een tegenslag te verwerken krijgt en dat ze zo depri was met oudjaarsavond Koffie, wat idioot zeg, dat Jeff je geen tel.nr geeft! Wat nou als er iets is? En inderdaad, was ook even leuk geweest als ie had gebeld met oud en nieuw! Ik ben het met Limmeke eens; tussen twee vuen of niet, zo ga je niet met je mams om! Kan me indenken dat je er verdrietig van wordt! Knuf! Anna, nog maar 12 daagjes te gaan zie ik; spannend hoor!! En nu weet ik het niet meer, sorry. Heb nog steeds een rare maag, gisteren ook ineens kotsmisselijk. Ben even gaan liggen en toen ging het wel weer. 's Avonds lekker met Lief de toastjes opgepeuzeld en bijtijds gaan slapen. Nu even ontbijten en om half vier komen zus en schone broer me halen en gaan we naar mijn pa (Lief moet werken helaas) en daarna even met een groepje vrienden naar de kroeg nieuwjaarsborreltje doen. Heb er totaal geen zin in, maar vaak wordt het wel gezellig. Ben alleen afhankelijk van lift van zus en die blijven altijd veel langer dan ik...en ik heb zo geen geld voor borreltjes in de kroeg, laat staan een hele avond Enniewees; ik ben er dus waarschijnlijk niet meer vandaag! Morgen om 11.40 naar de neuroloog en dan meld ik de uitslag wel ff, maar daarna moet ik echt de boom eruit gooien, want ben hem zat Nou lieffies, fijne dag allemaal, Liesje heel veel succes met werken, en tot gauw!
Druk hier Kwam even vertellen dat ik net knetterhard op mijn plaat gegleden ben buiten, ofwel: het is glad Pas op dus, want het is verraderlijk!
Hier staat de boom inmiddels ook buiten: Ben hem dan in ene helemaal zat. Maar idd wel weer kaal. Altijd een rede om weer leuke freubeltjes in huis te halen. Of een paar mooie planten. ooohhh Liesben, ik zie het helemaal voor me die behulpzame man van jou!!! Je zou trouwens zomaar zwanger kunnen zijn; niet meer testen voor NOD; daar wordt het alleen maar moeilijker door! Bekje: bij mij was m'n menstruatie dit keer ook veel heftiger, met heel beel buikpijn: normaal voel ik het alleen in de achterkant van mijn benen...Had ook even het gevoel dat het een VMK was...maar ja dat zullen we nooit weten; of we moeten een keer contact opnemen met Derek Oglivie. Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie vinden van die al die ds-en op oudejaarsavond. Ik was de enige die het belachelijk vond, samen met m'n lief, maar wat vinden jullie? Zo nog een avonddienst in het ziekenhuis. We gaan ervoor dit jaar: allemaal op rose. De wens mama's zonder uk mogen vooraan staan!!!
Heerlijk kerstzooi er weer uit en kamer gesopt...... Zelfs mijn gordijnen zijn weer wit Wel een hoop commentaar van kids mam het is zondag ja so what, ik zal alles weer lekker smerig terug zetten zeg ...... Is trouwens ook goed voor de luie kerstkilo`s meiden dus hoppa niet zeiken maar doorgaan... Sta ik op een gegeven moment toch alleen waren ze naar boven gevlucht hahahahahaha (maar hebben wel even geholpen hoor)
Lekker Koffie, Weer beginnen met een schone lei, in de vorm van je huis. En al meer kerstbomen de deur uit las ik. Jullie zijn voortvarend . Maar allereerst natuurlijk:
Hier ook weer een lege kamer, heerlijk! Alles weer foesie voor een jaar en de kamer weer een stuk groter Mama73 ik ben het helemaal met je eens hoor. Belachelijk dat al die kids niet zonder hun ds kunnen. Ik zou niet eens verzinnen om het ding mee te nemen. Als er zoveel kinderen zijn ga je toch lekker spelen samen. Lim, goeie reactie van je mams. Zie de oliebollie al vliegen Lieve foto Natas! Maar je zorgen om je moeder blijven verdrietig. Liesje alweer aan het werk, life goes on. Bekje doe nou voorzichtig buiten. Je hebt wel genoeg pijn om ook nog een been ofzo te breken. Enne, dinsdag staat hè? Koffie het is erg raar dat je geen nummer van hem hebt, maar dat vindt iedereen denk ik wel. Heeft hij eigenlijk nog op die foto met tekst van Xander gereageerd? Jomi beterschap, hoop niet dat je dezelfde griep hebt die ik er net uitgemikt heb.
Dus veel, heeeeeel veel Roze en Blauw het komende jaar voor alle wachtende en smachtende meisjes hier. en eerst nog even schoonspoelen voor een aantal, jeetje, wat een synchroniciteit wat betreft ongi's. En een voorspoedige bevalling voor Annna en Natas en natuurlijk BB, en misschien nog wat meiden die het net voor het einde van dit jaar lukt om uitgerekend te zijn. En weg met OMO's, BI, hernia's, fibro's, depressies, lastige mannen, vervelende werkgevers en arbo-artsen, het verdriet en pech van moeders, vaagheid van zonen, MK's, VMK's en MA's, en niet innestelende prachtemmy's, o ja, en niet-samensmeltende-eitjes-en zaadjes .. daar doen we gewoon niet meer aan, Punt uit! Verder hier een heel heel rustig oud en nieuw gehad. Echt heerlijk met mooie film en oliebollies met kopje thee met z'n twee op de bank in joggingbroek. Film om 5 voor 12 afgelopen en als een haasje op mijn dak geklommen en precies 00:00 elkaar gekust en een glaasje ciderbubbels gedronken . Prachtig uitzicht en vervolgens nog wat vuurpijlen ontweken en om 2 uur lekker derin. Trouwens, mijn ei is volgens mij nu toch geweest, dus ik loop er dwars tegenin qua cyclus .. Ik had vrijdag eindelijk een positieve ovutest, op dag 22 . Dus we hebben meteen de koe bij de horens gevat en zowel op oud als nieuw gepukt. (en de woensdag ervoor trouwens ook dus timing is wel goed geloof ik. Maar ja, kleine kans qua eileiders, leeftijd en vermoedelijk niet matchende eitjes en zaadjes .. Maar niet geschoten is Altijd Mis zullen we maar zeggen. Mama 73, had jij nou heel eventjes een 2e streepje? Las is dat goed? En Lim en Bekje vermoeden van VMK's, jeetje .. Liesben, maak jij het nog even een beetje roze hier deze maand, dat zou toch fantastisch zijn. En anders vol goede moed beginnen met de IUI. Salcia, jij ook heel veel succes gewenst met de volgende behandeling. Nu ga ik even eten maken. Tot later meiden!
Quote Des: "Jomi beterschap, hoop niet dat je dezelfde griep hebt die ik er net uitgemikt heb." Fijn Des dat je korte metten heb gemaakt met je griep en je weer wat beter voelt, en ook lekker je huis weer opgeruimd. Nou ik nog . Maar ik heb geen kerstboom, maar wel veel stof en papieren die hoognodig uitgezocht moeten worden. Kijken of ik nog een beginnetje kan maken vanavond.
Meiden, hier een grieperige dame. Gelukkig geen buikgriep, maar voor de rest zo verkouden, snotterig en warm en koud, hoofdpijn en noem maar op. J. is er gelukkig weer helemaal bovenop en sinds vandaag is de ontlasting ook eindelijk weer normaal. JOEPIE, ben zo blij voor die knul. Mag ook wel na vandaag precies 3 weken toch? Bij ons hebben ze een leuke nieuwjaars-stunt uitgehaald, heeft zelfs de telegraaf wel gehaald. Wij wisten nog niks tot eind van de middag mijn moeder het vertelde. Die las het in de krant, die van mij is er nu afgehaald en die zit nu op de speelgoedkist van J. Andere was natuurlijk niet thuis, maar dit vonden wij wel een hele goede grap en geen vernielen. Bant 60 jaar: kentekenstunt - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Daar gaan we voor helemaal mee eens. En eh....het leek een heeeeel dun streepje......maar de volgende ochtend was hij omo-wit. Dus ga mee in jouw goede voornemen. Zo, afgewerkt, ik ga naar huis. Liefs
We gaan nu in ieder geval even Boer zoekt vrouw kijken en dan ga ik denk ik op bed. Misschien tot straks (laptop op bed) en anders tot morgen.