35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jomi beterschap!!

Lies, dat klinkt heerlijk, 10 dagen naar Bonaire! heb je al geboekt?

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben niet zo handig dus maak ook altijd een nieuwe aan. Eigenlijk nooit geprobeerd om hem aan te passen ;)

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou ja, heb maar weer nieuwe gemaakt... Wie deed er hier nou ook al weer pendelen? heb er nu eentje van Caruli en Gimena, maar dacht ook iemand hier uit de groep het deed?

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Desmo: die logeerpartijtjes zijn ook leuk, al heb ik vandaag wel 3 stuiterballetjes in huis. Dat kan inderdaad dan ook heel vermoeiend zijn. Nu zitten ze met een bakkie chips voor de Tv. Dus kan ik lekker ff op zp. Ga ze zo naar bed werken....Daarna gaat mama 4 afleveringen gtst gemist bekijken op het laptoppie.

Salcia: Spannend je IUI: 1e keer toch? Of heb ik het mis?

Jomi: Beterschap meid!

Koffie: oh dat zorgen maken, dat kan ik ook zo goed. Ik zie altijd een heleboel beren op de weg....(of zoiets).

Lies: Toch Bonaire, of weet je het nog niet zeker...Ohhh heerlijk!

Wat fijn om weer even lekker bij te kunnen blijven.

Liefs

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Bekje, wat klote zeg! Gelukkig dat je nu naar de neuroloog bent gegaan nadat ha en fysio verschillende diagnosen stelden. Maar deze uitslag zat je ook niet op te wachten, echt balen! En als die dikke buiken om je heen word je ook niet vrolijk van. Sterkte lieverd.
    Ik vind het wel heel goed van je dat je je lijf de kans en gelegenheid geeft om het zelf op te lossen. Dus de komende tijd heeeel goed voor jezelf zorgen en laten zorgen! En inderdaad niet meer dweilen en ploeteren (vrees dat het al te laat is ;)) voordat Desje bij je op bezoek komt hoor!

Hier is factuur inderdaad lekker de deur uit en onze boekhouder is altijd heel snel, dus dat is fijn. Ik denk dat het er morgen of woensdag al op staat en dat is maar goed ook, want moet wel flink BTW over 4e kwartaal betalen (en heb natuurlijk nieuw laptoppie gekocht :)).

Nou, ik ga mijn tas pakken en lekker naar vriendje fietsen. Morgen weer vroeg aan het werk, weer terug in het gareel, jekkie.

Lieverds, heb een goeie avond en sterkte voor degenen die het nodig hebben!

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hoi mama73,

nee is mijn 6e iui, zie banner, 2e was raak maar helaas mk, daarna nog weer 3 gehad, zonder resultaat, nu krijg ik er nog 3 met extra hormonen, dus hoop dat dat effect gaat hebben. Ik kan zwanger worden met iui, dus arts heeft nog wel goede hoop, alhoewel hij wel steeds zegt dat ik de jongste niet meer ben, dus kwaliteit van eitjes ook achteruit gaat nu... snik...

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ja stom, dat had ik natuurlijk kunnen lezen, alleen als je antwoord en je leest nog ff terug staan de handtekeningen er niet meer bij.
    Sorry dus. Een onbeleefde vraag misschien; maar hebben jullie ook nagedacht over wat jullie doen als.....
    Niet fijn om steeds te horen dat je niet meer de jongste bent, weten we zelf ook wel toch..
    Heeel veel succes.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    man man, wat een topic in de lounge over "me vent" ... blijkbaar mag je niet praten over manlief, mannetje, hubbie, zoonlief, dochterlief, spruit, klussen, ongi, beeb en plakbeebs... want dan gaat groot deel van het forum over hun nek.

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Onze logee had heimwee, is naar huis, net door mama opgehaald. Maar goed dat ik niet in bad zat. Twijfel dan altijd een beetje aan mezelf....Zal eens in de lounge gaan spieken. Wat een onzin trouwens om daarvan over je nek te gaan.

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Agossie heimwee, dat is ook sneu. Maar het lijkt me niet dat je daarom over jezelf moet gaan twijfelen. Heimwee heeft volgens mij niet zoveel met degene te maken waar het kind is, maar vooral het missen van thuis. En in je bedje komen dan de tranen, agut.

FF spieken in de lounge en dan zwaai ik mezelf in bed. Het sneeuwde hier net :$ Mag toch hopen dat het niet gaat doorzetten, ben die trope behoorlijk zat eigenlijk.

Truste meisjes!

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Thanks Desmo: hoe onzeker kan je zijn. Truste.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Verdarrie Lies, balen van je tempdaling en witte test :(

Lim, de pubertijd is een periode waar ik echt niet naar uitkijk. Heb dit met Chris z'n meiden al een beetje achter de rug en het was af en toe zwaar klote.

Mama73, het is idd nog iets te vroeg om financien van mijn moeder over te nemen maar we zitten er niet ver vanaf.
    De heimwee van je logeetje zal echt niet door jou komen hoor!

Koffie, ik ben niet zo'n lieve dochter hoor. Tuurlijk laat ik mijn moeder niet zakken en blijf ik haar helpen waar ik kan, maar ondertussen erger ik me soms wezeloos. Ik kan in mezelf ook kwaad op haar worden en me enorm aan haar irriteren, dat vind ik geen leuke reactie van mezelf. Zoals ook bij dit voorval, ik had zin om te GILLEN vanmiddag toen ik haar voor de 3de keer aan de telefoon had en ze bleef voldhouden dat iets wat de bankmedewerker gezegd heeft niet waar is. (heb vanmorgen de bank gebeld). Zit echt aan m'n tax nu, ze heeft hier van vrijdagmiddag t/m zondagmiddag gelogeerd en dat was weer even genoeg.
    Wat jammer dat de BV periode ten einde lijkt te lopen als je er zelf nog niet aan toe bent. Danique was 19 maanden en toen we stopten vond ik dat jammer maar ik zat er zelf ook niet ver meer vanaf, dat scheelt natuurlijk. Maar een jaar is super gedaan meid!
    Fijn dat het gesprek met de arbo goed is gegaan.

Arme Bekje, wat een stortvloed aan zwangeren om je heen. Dat moet zo moeilijk voor je zijn, hele dikke knuf.
    En wat een ellendig bericht bij de neuroloog! Gvd meid, super klote allemaal.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    mama73, ja hebben we ook over nagedacht, voorlopig ga ik ervan uit dat ivf dan wellicht wel gaat lukken, maar hebben ook net adoptiepapieren opgestuurd...

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jezus Bek, das geen nieuws waar je op zat te wachten!

Wat betreft de vakantie..nee, we zijn er nog niet uit :)
    Curacao, Bonaire of Aruba? We zien wel. We hebben nog twee maanden, en er is plek zat. Dus het komt goed.

Zo, net een enorme K**** avond gewerkt. Retedruk, enorme ruzie/rel met artsen. Heel gezellig allemaal. Happy new year. Nu troffen ze mij in een hormonale-rel-bui, dus ik kon ze aan. Zo.

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha ha, Liesben gaf even reply op haar werk. Niet leuk zo'n rotsfeer aan het begin vh jaar! Fijn dat je nog even van je af kon schrijven hier.

Mama73, wat sneu dat het logeerpartijtje niet soepel liep. Maar inderdaad dat komt echt niet omdat jij niet lief genoeg was hoor!

Natas, blijft vreselijk balen he, dat je moeder zo achteruit gaat! Wat financieen betreft is mijn vader nogal controlfreak, dus hij valt de bank eerder steeds opnieuw lastig dan dat hij daarin iets vergeet of kwijt raakt. De weg is wat anders.
    pffff hij ging vorige week met me mee boodschappen doen. Bracht hij het wagentje even terug. Ik zag hem zich omdraaien en ging verder met spullen in de auto zetten. Kijk ik weer op is ie weg! Verkeerde kant opgelopen, naar een plein ipv een straat waarin ik stond, dus best wel een duidelijk anders ogende richting.:(

Zo en de tijd is hier weer aangebroken dat ik errug vroeg wakker ben en slechter slaap. (kan ik vast wennen voor straks) Maar het voelt me toch nog als nacht nu! Wanneer komt er een beetje licht??? Hallo dag, dag nacht! pffff gelukkig moeten de dagen toch weer langer worden nu.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh ja, Desmo vroeg dat. Ik heb wel een paar 06 nrs van meiden hier. Wil nog iemand een vers van de pers sms berichtje moet je het maar zeggen per PM met je nr. Enne, bij mij valt het berichtje niet hetzelfde uur nog te verwachten, zelfde dag is al de vraag. Eerst genieten en bijkomen. (hopelijk deze keer niet van de narcose omdat de placenta niet los kwam ;) )

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik wil vers van pers bericht! mijn nr heb je nog hopelijk?

ben grieperig.. bah bah... oja.. en ik heb een kuthumeur van heb ik jou daar.. sinds die fijne anti depres zooi ben ik 3 kg aan gekomen..ben gewoon pens met voetjes...

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oja.. en heb wel net de zonsverduistering gezien.. is nu nog voor deel zichtbaar..maar kan mijn elipsbril niet vinden, dus nu vlekken voor ogen.. zucht

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zonsverduistering? Jee, je kan wel merken dat ik het nieuws niet zo volg....

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, tussenstand hier:
    Buikpijn: Ja, flink
    Temp: nog wat verder gezakt
    Bloed: nee, nog niet.

Deel Deze Pagina