35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sorry, maar ik zie het helemaal voor me pens met voetjes......Maar ik heb je foto's eens bekeken, niet terecht hoor dit gevoel!!!! In tegendeel. Wel vervelend dat je je niet fijn voelt zowel lichamelijk als geestelijk.

Salcia: Pffff dat jullie al adoptiepapieren hebben verstuurd. We gaan er natuurlijk mooi vanuit dat de IUI jullie een ukje bezorgd. Maar toen wij in dat traject zaten denk je ook al, wat als er na deze behandelingen nog geen zwangerschap is. In ons geval is dat natuurlijk heel anders met 3 meiden thuis. Dus voor mij lag bij IUI de grens, achteraf gezien bij mij man voor IUI....

Bij mijn acupuncturiste zag ik het volgende gedicht wat ik met jullie wil delen:

Yesterday is history,
    Tomorrow is a mystery,
    Today is a gift,
    that is why it is called the 'present'

Het is afkomstig van de Amish uit Amerika, vond het zo mooi.

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hier dikke bewolking: geen zon te bekennen.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier strakblauwe hemel met zon dus... geen wolkje aan de hemel

dan laat vloed maar komen lies als alle symptomen toch die kant op gaan.. knuf

mooi gedicht mama
    over mijn lijf.. ben van maatje 38 naar een grote 44 gegaan na 2 bevallingen.. heb een dikke opgezwollen buik die eruit ziet of ik over 2 maanden opnieuw ga bevallen..een onderkin die ik niet meer had etc... zit op 80 kg met mijn lengte van 1.58... was er voor B net vanaf! dus ik kots en baal enorm van mijn lichaam .. en als iemand durft te zeggen .."je hebt wel mooie kindjes" dan word ik agressief.. dus bye bye klotelijf.. want nix klopt er meer aan.. helft functioneert niet, andere helft doet pijn en is ook nog megamegavet..
    zo, hoezo ik ben gefrustreerd?

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Tja dat is op die mooie foto van mama en p dus echt niet te zien, maar als het jezelf dwars zit dan is het ook waarschijnlijk zo. Die mooie kindjes maken natuurlijk ook niet alles goed. Maar het zijn 2 feiten naast elkaar; je hebt mooie kindjes en je vindt jezelf te zwaar. Tijd voor actie?

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat denk je dat ik al aan het proberen ben sinds geboorte van B? ben tijdens haar zwangerschap zon 25 kg aangekomen.. na bevalling was er maar 6 kg vanaf.. en ik kreeg met lijnen er niet meer af.. sterker nog, op gegeven moment kwam ik een paar kg per week bij! HA heeft bloedonderzoeken laten doen maar daar kwam niets uit.. en toen werd ik zwanger van P..en hoppa, nog keer kg's eraan.. na bevalling van P begon ik beetje af te vallen maar nu met de AD is het dus gestopt en word ik weer zwaarder.. pillen gaan dus prullenbak in, want ik voel me liever down... dan down en moddervet..

zo, genoeg gezeikt, of zoals topic in lounge zou zeggen.. genoeg geurineerd.. ik ga badderen.. voordeel van vet lijf.. heb minder water nodig om bad te vullen als ik erin ga zitten..

tabee

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve Limmeke, Ik hoop niet dat je boos op me bent. Je hebt duidelijk al heel veel moeite gedaan. Ik kan je ook niet echt helpen. Je hebt een heel mooi koppie, daar kijkt iedereen vast als eerste naar, maar ook daar heb je waarschijnlijk niet veel aan. Stop ook niet zomaar met je pillen, ik weet niet wat je slikt, maar weet wel dat je ze moet afbouwen als het echt antidepressiva zijn. Je zeikt niet hoor, je mag altijd je frustratie hier spuien. Je hebt niet echt veel aan me he. Maar ik wil er wel voor je zijn.

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lim, gelukkig zie jij ook in ieder nadeel een voordeel ;)
    Het lijkt me ook K*t om zo veel aan te komen en er voorlopig zo weinig mee te kunnen doen.

Mama, ik kende het vers, maar wist niet dat het van Amish afkomstig was.

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik weet ook niet of ze het daar hebben verzonnen, maar de acupuncturiste kocht bij zo'n amish winkeltje deze kaart, waarop dit gedicht stond.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, Bekje komt weer even ego-en....
    Net als je denkt dat het allemaal niet nog kutter kan, ga je naar de gynaecoloog....
    De uitslag van de hsg was uitermate goed; alles was perfect. Maar, zei deze gyn, gezien mijn leeftijd, het feit dat we het al twee jaar proberen en het feit dat het zaad van Lief ietwat traag is...Ho, stop, u vertelt me iets nieuws? Ow zei de gyn, nou ja, het valt nog wel in de norm normaal, dus de andere gyn heeft niet gelogen, maar het zit wel aan de ondergrens...Er is een beweeglijkheid van 28% en dat hadden we toch echt liever op 50% gezien, aldus de gyn. Vervolgens zei ze dat de negatieve samenlevingstesten erop duiden dat mijn cervixslijm waarschijnlijk toch iets vijandig is en dat in combinatie met het wat trage zaad van Lief maakt dat we volgende maand mogen starten met iui :$
    Ok, daar had ik dus even niet op gerekend.
    Ze willen het eerst 3/4 maanden in mijn eigen cyclus proberen. In zoverre dat ik vlak voor mijn eisprong wel pregnyl moet spuiten (zou niet weten hoe, heb alleen een recept voor een ampul en naalden meegekregen), en als het bij die eerste 3/4 pogingen niet is gelukt word ik op de wachtlijst voor ivf geplaatst :)$) (nu 4 maanden wachttijd) en gaan we ondertussen nog drie pogingen doen met behulp van medicijnen.
    Fijn alleen dat in de folder staat dat slechts 1 op de 10 iui's daadwerkelijk een zwangerschap geeft en dat je pas bij de 6e poging een kans hebt van 25 tot 35 %. Nou, dat geeft de mens moed!! NOT.
    Ik moet zeggen dat het allemaal nogal rauw op mijn dak valt. Ze adviseerde me om vooral deze maand goed ons best te doen omdat het goed schoon is na de hsg en dan mag ik op mijn eerst volgende menstruatiedag al starten. Ik heb gevraagd of het eventueel ook wat later mag, want ik moet het er ook even goed met Lief over hebben. Gelukkig was dat geen probleem, we mogen starten zodra wij daaraan toe zijn. Ik wil het liefst meteen starten, maar Lief vindt het allemaal niet zo'n fijn idee dat het dus niet vanzelf gaat zeg maar...
    Dus dat was dag 2 met geweldig nieuws. Iemand nog iets voor me?

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve, lieve Bek...Ik weet niet wat je wilt horen van me. Niets waarschijnlijk. Maar lieffie, dat komt goed uit, want ik weet niet wat te zeggen. Life sucks, dat wisten we al. Maar soms sucked het nog een beetje extra.
    Maar we spreken één ding af, we gaan ervoor. We starten samen met de IUI, en allebei laten we alle statistieken heul ver achter ons.
    Can we do it?
    Yes we can.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zeker weten dat we het kunnen Lies, we zullen die statistieken eens even een dijk van een poepie laten ruiken! (laat ik daar nou net wél goed in zijn ;))
    Het dringt allemaal nog niet echt tot me door geloof ik....het komt ook nogal rauw op m'n dak allemaal.
    Lief vindt echt een naar idee, dus misschien dat we wel eerst de 24 maanden vol maken (zitten nu in ronde 21) en dan verder kijken...ik weet het echt allemaal nog niet, moet hete cht even laten bezinken allemaal!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Neem je tijd. Niets moet.
    Niet gek dat jullie even tijd nodig hebben. Tis ook niet niks.
    En vraag even na van die prikinstructie.
    (Anders kom ik dat wel een keer geven..ik ben al expert op dat gebied ;) )

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow da's ook goed! Wel handig, zo'n zuster in de buurt ;)
    Ik jas dat ding er wel in hoor, geen probleem :D

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lief moet even bij de comp en ik moet zo naar de fysio en om drie uur komt Des gezellig, dus ik meld me later weer.
    Mijn hoofd loopt toch over nu, dus ik ben heel erg ego en da's ook niet zo leuk voor jullie!
    Ik kom straks weer ff kletsen!!

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Pfff Bebek: die had ik ook niet aan zien komen. Wel heftig als je daar helemaal niet met een dergelijke verwachting naar toe gaat. Dat moet je echt even laten bezinken. En dat jij samen met Lies en Salcia de statistieken gaat omknallen; daar ga ik voor!
    Veel plezier straks met Desmo. (heb je nog alles gepoetst?)
    Knuf.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf bekje..

tis net voorjaar buiten, zo zacht.. het is dat er nog steeds een laag sneeuw ligt... maar zon hoog aan hemel, kwetterende vogeltjes..

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Veel plezier met Des, geef dr maar een kus van mij. Ik ga nog even checken of er al bloed is, mijn hoofd er op schilderen en zo maar weer eens aan de arbeid. Zucht.

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Gaat ie weer een beetje?

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    waar ga jij je hoofd op schilderen lies?

@mama: ja hoor, gaat geweldig

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bebek...hou goede hoop...ik was bij 2e poging al zwanger, helaas wel mk, maar dat is bij 10-15% van de zwangerschappen, ook zonder iui...en die pregnyl gaan ze zeggen bij de echo wanneer je die moet gaan spuiten. Weet niet of je zelf handig bent met injecteren, maar ik had echt gekloot met de ampullen breken, bij mij doet de buurvrouw het altijd, die is verpleegster.

mama: mooi gedicht...ja en adoptie is pas voorinschrijving hoor, duurt bijna jaar tot b

Deel Deze Pagina