35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Anna, weet jij eigenlijk wat het wordt, meisje of jongen?

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hmm druk hier vanavond ;) Is er iets op tv wat ik aan het missen ben?

Was gezellig vanmiddag bij Bebek. Tuurlijk had ze gedweild en gezogen maar eigenlijk is dat rete-lief want ze weet dat ik allergisch voor haar poezenbeesten ben :) Nergens last van gehad, dus thanks lieverd.

Nou ik geloof dat ik verder ook weinig zinnigs te melden heb dus ga zo lekker een warme douche nemen en dan met een boek mijn bedje in.

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Nu dus niet meer, maar wel gehad. Dat komt van achteren uit en hoe meer er vast zit, doe meer de pijn naar voren gaat. Bij mij heeft de manueel therapeut dan ook eerst aan de achterkant mijn ribben 'bewogen', door ze in te drukken naast de wervel en weer los te laten. Na een week of 3 ging het al stukke beter. Dat het eng wordt kan ook heel goed te maken hebben met het verkeerd ademhalen; de hyperventilatie. Je kunt dat ook chronisch doen zonder dat je er dus al te veel van merkt. Ik merkte het vooral doordat ik soms wat lucht te kort leek te komen, ik ademde vrij hoog, moest me weer gaan concentreren op de buikademhaling. Wat je er allemaal wel niet van kan krijgen; ik had het bijna allemaal; oorsuizen, brok in mijn keel, duizeligheid, etc, etc...lees het maar eens na. De acupuncturiste heeft mijn energie weer in balans gebracht. Dat heeft echt goed geholpen. Maar heb dus wel meerdere dingen gedaan. Soms moet ik weer even terug. Het blijft een zwakke plek, maar het is fijn te weten hoe ik er mee om kan gaan. Acupunctuur kan je bij IUI of IVF dus ook ondersteunen. Ik heb een hele lieve vrouw, die een heel uur de tijd voor me neemt, zo iemand zou jij ook moeten hebben....Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.
    Liefs

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Moeilijk hè Anna, om je ouder zo te zien :(

Bekje meid, wat een nieuws heb je weer :$
    Jeetje, deze had je niet aan zien komen en ik kan me voorstellen dat het heel rauw op je dak valt. Veel sterkte meissie!

Lim, ik zou idd weer met je HA gaan praten want dit kan toch zo niet langer voor je. Knuf!

Salcia, ik kak ook volkomen in als ik geen verplichtingen buiten de deur heb. Elk kleinigheidje wordt dan al te veel terwijl je daar normaliter je hand niet voor om zou draaien.
    Zoek dingen die je leuk vindt om te doen, misschien iets buiten de deur, en dwing jezelf om elke dag minstens 1 activiteit te doen. Tis moeilijk hoor, om jezelf elke dag te motiveren en die schop onder je achterste te geven.

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Quote Natas: "Salcia, ik kak ook volkomen in als ik geen verplichtingen buiten de deur heb. Elk kleinigheidje wordt dan al te veel terwijl je daar normaliter je hand niet voor om zou draaien."

En hier nog eentje die daar verschrikkelijk last van kan hebben. Grootse plannen als er vrije dagen voor de deur staan, maar uitvoeren ho maar ..
    Ik gedij ook beter bij een prettig werkritme, waardoor ik daarna soms nog eens wat aanpak. Ik moet zeggen dat ik nu zulke lange dagen maak, dat ik niet veel meer waard ben in de avond (hoewel ik net nog uren-overzichten en facturen heb zitten maken en alvast wat boekhouding voor het 4e kwartaal ;)).
    En ook doordat het zo vroeg donker is, ben ik behoorlijk gaar na het werk. Meestal is het bij mij in de lente en zomer beter wat actief zijn betreft.

Weet je, volgens mij krijg je er op een gegeven moment zelf zo genoeg van dat je weer iets op of aan gaat pakken. Ik denk dat je nu best een beetje eraan toe mag geven hoor, na die stressvolle periode. En gouden Tip, lekker naar buiten gaan en een beetje wandelen, over een markt slenteren, wat (goedkope ;)) winkels in en uit, doet bij mij altijd wonderen. Bewegen en daglicht, erg fijn en onontbeerlijk.

Verder lieve meiden, liggen jullie natuurlijk al weer lang en breed in bed. Behalve misschien Lim en straks Lies die van haar werk thuiskomt. Ik ben weer laat helaas. Ga zo ook maar eens mijn tanden poetsen want morgen ook weer naar kantoor.

Ik wilde in ieder geval Bekje nog een hart onder de riem steken, dat was wel even schrikken lijkt me, bij de gyn.
    Nou moet jij dus straks misschien ook aan de pregnyl. Wordt gezellig hier met de spuiterij ;). Het viel mij mee hoor! Het was even wat gekloot vanwege de timing die bijna mis ging, maar het mengen en injecteren zelf ging heel goed en zo goed als pijnloos.

Ik hoop gewoon dat het hierdoor snel raak is bij jullie. Of beter nog dat je lief zo schrikt van het idee dat zijn zaadjes acute ADHD krijgen en als een speer naar je eitje zwemmen komende maand, Dat Hoop Ik! :D

Lim, knuffel voor jou, heb even tijdens eten bij gelezen. Je bent hoe dan ook een mooie vrouw en geef het wat tijd en hopelijk vind je een passend AD die niet zo'n fysieke uitwerking heeft.

Voor de anderen, fijne dag morgen en tot schrijfs maar weer.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeuj, Lies is thuis. En ongesteld geworden. Maar die klap had ik al eerder gehad, nu is het alleen bevestigd.
    Morgen naar de gyn. Ik zal eens wat vragen opschrijven.
    Spannend.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    thanks mama..heb er zeker wat aan, ga morgen zowiezo naar HA even ook, misschien om iets te krijgen om rustiger te worden en om dingen uit te sluiten. Komt ook omdat mijn moeder aan hartstilstand is overleden, ik word dan heel snel bang.

Natas, je hebt gelijk, ga morgen echt iets doen, al is het maar een strijkje wegwerken. Hoe gaat het met je moeder nu?

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Wat ga je precies bij Gyn doen Lies, heb het even gemist, sorry...

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

We hebben de 1e afspraak voor de voorlichting, zodat we in februari gaan starten met de IUI.

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    oke, spannend....nou en mocht je dingen vergeten, ik ben helaas inmiddels na 5 iui's redelijk expert aan het worden .. Succes morgen!!!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf lies met je stomme ongi..
    dan nu maar op naar de IUI samen met bekje.. niet goedschiks, dan maar kwaadschiks!
    *gromt vals naar bekjes eitjes, liesjes eitjes en naar de kwakjes van de heren*

pff, zoon gaat naar parijs donderdag en vrijdag.. en hij is al maaaaanden aan het aftellen.. staat die net achter me:
    pssst, morgen ga ik naar parijs..
    ik : huh?
    jaa roept die blij.. het is al woensdag..
    blije kip

ik ga maar eens naar bed, grieppoeder mee en dan hopen dat ik morgen weer opgeknapt ben.. donderdag is me vent jarig (zum kotsen dat me vent) en heb ik begrafenis, geen dag dus om me zo beroerd te voelen..
    trusten meisjes

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Thnx Lim, gelukkig was ik voorbereid...

Hahaha, dat zijn de ergste he...zonen met humor ;)

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Mijn vader is ook aan een hartstilstand overleden. Heb ook flink wat hartkloppingen gehad en ook die bleken na onderzoek geheel onschuldig; ook die zijn nu weer over trouwens. Ik ben ook wel een beetje hypochonder.....deal with it, is de enige remedie. Ga zo weer werken. x

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Liesje, ik hoop op een bevredigend en hoopgevend gesprek bij de gyn. Spannend toch ook wel om te beginnen zeker? Alleen die prikken... Helden zijn jullie stuk voor stuk.

Mama en andere werkze! Salcia strijkze! (bleuh)

Lim, beterschap. Ik hoop dat jouw zoon niet aan een Parisienne blijft hangen ;)

Ria, ik vergat jou gisteren. Hopelijk snel wat rust in de tent, met de verhuizing voor de boeg wel belangrijk.

Gut ik was al weer zo vroeg wakker. grrr
    Ben de dag maar begonnen met een paracetamol, ben zo moe.
    We gaan straks wel naar een verjaardag, van de mama van het Chinese zoontje. Dat is dan wel weer afleiding waardoor ik de deur uit moet en DL zich hopelijk lekker moe maakt voor een goede tuk in de middag.

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Annna veel plezier..........

Bebek jee wat een verhaal he, dat kan er ook nog wel ff bij....
    Een troost kan ik je geven (is nie veul) manlief hier had ook iets of wat traag zaad, was ook binnen de norm maar aan de lage en trage kant ;) Lieve schat dikke knuf en hopelijk leren jij en hubbie snel aan het idee te wennen.

Salcia hopelijk heb je wat aan de tip van Mama.....

Lim denk je om jezelf, niet zomaar stoppen met A.D he....

Natas tuurlijk heb je na een paar dagen Mams even genoeg van alles, lijkt me niet meer dan logisch je bent ook maar een mens hoor, een zwanger mens nog wel met een ukkie die ook de hoognodige aandacht vraagt dus voor mij blijf je een lieve dochter......

Hier gisteren de spullen gekocht die Xander nodig gaat hebben in het zkh, wat nieuwe dunnere pyama`s (tis altijd zo ongezond heet in zo`n ziekenhuis) grotere rompies (lijkt me prettiger als het wat losser zit) een arsenaal aan pampers (gezien het feit dat we straks 10 dagen lang 2 gebruiken per luierwisseling) en joggingpakken (lijkt me dat een spijkerbroek even ook niet lekker zit bij hem) en natuurlijk toilettas van Nijntje, en verzorgingstroepies voor hem....
    We zijn alles aan het regelen want morgen is het al zover dan moeten we naar het VU en vrijdag is D day.......

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Dikke knuf voor al mijn dinnies! Ik ben op de achtergrond aanwezig X.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb buikpijn, loop leeg en heb een kuthumeur. Klotelijf.

Koffie, ik denk aan jullie. Heel veel sterkte met de voorbereidingen.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, gisterenavond laat (tegen middernacht) een kleine veeg roze, en nu echt ongesteld. Ik zet vandaag maar op CD 1.

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lies je had het verwacht maar toch een dikke knuf........

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen meisjes

Ik meld me weer even. Heb nog niks bijgelezen, maar heb daar vandaag alle tijd voor, dus nu ga ik het écht goed maken!!

Wilde alleen Liesje even succes wensen bij de gyn en een hele dikke knuffel geven voor die klote duivels!!

Gisteren was het heel gezellig met Des; puppie pieste van blijdschap op de grond omdat ie het zo leuk vond haar weer te zien! :D Enne, we zijn heel erg blij met de kamedootjes voor puppie!!
    Dweilen en zuigen was kleine moeite hoor; als je weet dat iemand allergisch is dan moet je daar gewoon beetje rekening mee houden ;)

Ga even een ontbijtje maken voor mijn bijna zieke mannetje en dan kom ik straks bijlezen en reageren, beloofd!!

Deel Deze Pagina