hier een snotkopperige lim met een pijnlijke strot en warm/koud lijf die baalt enorm.. kan het echt niet gebruiken nu dat griepgedoe... morgen begrafenis en daar wil ik perse heen.. man is jarig morgen, zaterdag word zijn verjaardag gevierd en zondag eten we hier rijsttafel met mijn ouders nog voor paps verjaardag ( zus komt ook yeah) ... niet fijn als ik me zo voel dus.. dus wie heeft de gouden tip dat ik binnen nu en 1 uur weer helemaal kipfit ben? kom maar kom maar, niet allemaal tegelijk.. lekker bekje piesende pup was dus gezellig met des.. anna: zoon blijft niet hangen aan parijs doosje.. hij gaat met school (lullo heeft dus tekenen als extra examenvak gekozen puur en alleen voor die parijstrip), maar hebben vol programma en geen vrije tijd.. blijft vanavond een vriendin slapen omdat die dus ook mee moet naar parijs.. en haar moeder had zoiets.. ga maar lekker bij lim slapen, dan hoef ik niet vroeg op om je weg te brengen.. zucht.. zoon is wel helemaal verbouwereerd dat man vind dat vriendin op kamer andere zoon moet slapen en zoon 2 bij zoon 1.. vroeger sliepen vriendin en zoon gewoon in 1 bed ( zijn al 12 jaar bevriend).. maar man is ouderwets, denkt terug aan zijn eigen puberale hormonen etc.. nu weet ik dat zoon dus helemaal niet bezig is met hormonaal gedrag op dat vlak, maar goed.. lies vandaag naar gyn? succes meis! DD: dinnies? dat woord is ook zum kotzen volgens topic in lounge.. en helemaal als je oud bent zoals wij
Weet je wat zum kotsen is? Als je in de AH loopt, en je voelt gewoon dat je heul nodig naar de wc moet om iets te verschonen omdat je anders een probleem hebt...dat is zum kotsen. Die lounge is trouwens ook zum kotsen. Heb je dat topic gelezen over die vrouw die de politie belde omdat er twee kinderen 5 min alleen in een auto zaten? I rest my case. Verder gaat het goed met me hoor
lies ook echte leegloop dus... en doos maar aanspannen omdat je zeker weet dat je anders ineens een roodgestreepte broek aan hebt. ik heb lounge nog niet gelezen, zo maar ff doen.. ik ga ff weg, B is zo hangerig en jankerig, dat ik haar even mee neem buiten de deur.. word gek van het gebrul
Das normaal voor mij hoor, eerste dag. Maar, als je er tijd voor hebt en zin in hebt, mag je weer eens pendelen. Ben benieuwd wat daar nu uitkomt.
Ik heb nog steeds niks bijgelezen, schaam schaam Ik weet niet wat ik heb maar ik heb echt de enrgie van een slak Lim, ikke wil ook nieuwe pendel! Liesje, al bij de gyn geweest??
Ja, bij de gyn geweest en we gaan deze ronde al starten, aangezien vandaag CD1 is. De meningen zijn iets veranderd, ze doen eerst twee cycli in een natuurlijke cyclus. Dat houdt in dat ik alleen eenmalig ovitrelle moet spuiten, 40 uur voor de inseminatie. De spuit ligt al in de koelkast.... Maandag 17 januari eerste echo. Ik gok op vrijdag 21 januari de inseminatie?
Lies, wat fijn dat jullie nu al mogen starten. Dus een geluk dat vandaag je cyclusdag 1 was. Nu op naar 17 januari en dat er maar een paar mooie eitjes mogen groeien. Verder kom ik denk ik vanavond nog wel even langs (als J. op bed ligt), begin weer een beetje op te knappen.
*loopt mompelend en stampvoetend wat rond...* Ik ga wel spruitjes schoonmaken hoor, als jullie toch niet naar me luisteren...
Lies wat snel de start van de IUI! Je gaat gewoon zwanger op vankantie in maart! Spannend wel al die nieuwe ontwikkelingen. Eet smakelijk trouwens......jakkes spruitjes!
Hmmm, lekker hoor. Wij krijgen nu spinazie a la bloep met gekookt eitje. NJAMNJAM zoals J. het altijd zegt.
Jaaa, hyperlies is terug en gaat gewoon deze maand zwanger worden.. wat geweldig!! (is blij geen spruitje te zijn vandaag)
ik heb in de aanbieding een mega dreinerige B... ze is al paar dagen zo zeikerig, komt alleen zon irritant jankgeluid uit, ze is stout, luistert niet, bleeeeeeh
Volgens mij zijn die ukkies doodmoe van de feestdagen, alles is dan toch weer net ff anders.... Weet je waar ik trouwens bang voor ben lieve meiden, dat X veranderd na de operatie gewoon niet meer mijn lieve X is maar een totaal veranderd karakter krijg..........( ben ik nu gek ? )
Koffie, ik hoop voor je dat X gewoon dezelfde blijft en is niet gek dat je zulke dingen gaat denken. Is ook niet niks wat hij moet ondergaan en als moeder zie je dan allerlei dingen. Maar het zal vast allemaal goed gaan en komen, weet dat ik aan je denk. Geef die knul een hele dikke knuff van mij en voor jou heb ik er ook 1. Sterkte meid!