Koffie als ik niet meer online kom alvast heel veel succes en sterkte! Ik duim dat alles meteen super gaat en dat X voorspoedig hersteld! Lim ik wil B wel even hoor maar ik zie dat Koffie me al voor is Wat doe je trouwens tegen jeukende tepels, mèn wat irritant!
OMG Lies, wat gaat dat snel ineens IEKKSSSS Maar er gaat wel echt iets gebeuren en dat is toch wel een lekker gevoel kan ik me voorstellen. Jomi weer aan de beterende hand, goed zo! Koffie meis wat ik leef ik met je mee. Je bent in ieder geval goed voorbereid en met een gediplomeerde mama kan jouw kleine prins zich betere behandeling wensen. Alvast heel veel sterkte morgen! Blijf je morgen in het ziekenhuis slapen eigenlijk? Lim kom maar door met die dreinerige meid. Vreemde ogen dwingen En als ik naar Parijs zou mogen ... zou ik ook heel blij zijn BB gaat alles nog goed met jou en je frummel?
BB eehhhh ijsblokje erop of anders krabben! Koffie je bent gek Maar schat maak je nou geen zorgen voor zaken die je niet kan voorzien. Stap voor stap en morgen is pas stap 1. Bekje fijn dat alles goed gaat met de riem voor puppie. Ik was toch echt even bang dat puppie hem gelijk aan flarden zou trekken
Des volgens mij gaat het prima met frummel. Buik is weer aan de groei en via de angelsound laat ie zich vaak horen. Alleen mijn bloeddruk is aan het klojo'en en daardoor voel ik me vaak bleh. Word hopelijk snel beter want ik moet er niet aan denken zo te gaan werken.
koffie: X gaat niet veranderen hoor.. jij misschien wel komt allemaal dichtbij nu he... mocht ik je niet meer spreken lieverd.. veel succes in het ziekenhuis! jeukende tepels.. eh.. ramen lappen en de cactus ondertussen laten staan kan helpen tegen de jeuk *grin* jomi: haar kiesjes komen door.. dus daar kan het van komen, smeer met dentinox wat geweldig hielp bij haar broers, maar bij B niet zo jammer genoeg..
Hahaha zal de overbuurman leuk vinden en de krantenjongen hihi .......vergeet bijna dat ik geen cactus heb
Heb net ruzie gemaakt met de krantenjongen. Grrrrr ik vraag hem vriendelijk om gewoon het pad te nemen ipv dwars door mijn tuin naar de buren te banjeren. Krijg ik zo'n sisgeluid terug alsof ik iets belachelijks vraag. Dus ik heb hem ff duidelijk gemaakt dat hij anders in de lente nieuwe planten mag kopen! Don't mess with my hormones! Daarna maar gauw de deur dichtgegooid want ik realiseerde me dat ik alleen thuis ben en krantenjongen is geen jongen meer maar een vent met een slavisch accent. (niets tegen ......nou ja jullie snappen me wel toch?)
lieve koffie: ik wens jullie heel veel succes de komende dagen, weet dat ik met jullie mee leef. Natuurlijk krijg jij na de narcose de oude x terug!!! Mijn middelste dochter is een aantal keer onder narcose voor buisjes en de jongste voor een triggerduimpje. Ik kreeg ze beide onveranderd terug.....gelukkig maar. Maar het blijft een rot moment dat onder narcose gaan. Niet huilen voordat je bij de operatiekamer weg bent; voor je mannetje. Of gaat je man mee? Limmeke: Was je nou boos op mij? Was me niet helemaal duidelijk. Ik hoop dat je griep snel vertrekt. De begrafenis, heb ik gemist van wie dat was? Alvast heel veel sterkte. BB: oh die jeuk, heel ( en al) de zwangerschap(pen) gehad......hoort erbij. De tip van Limm heb ik niet geprobeerd. Lies; nog zo hyperdepiep....wel heel fijn dat je deze cyclus al mag starten, wat spannend allemaal! Ben wel benieuwd hoe het voor een pleeg is om zichzelf te spuiten....of heb je al ervaring? Jomi, Desmo en Bebek: ook een dikke knuffel. Anna: nog alles rustig? Natas: hoe gaat het met je moeder? En met jou? Salcia: Nog bij de dokter geweest? Vandaag gewerkt, de hele dag een gigantische koppijn gekweekt, is nu nog niet weg, na 2 x 2 paracetamollen. Zit/Lig al vanaf mijn thuiskomst op de bank met een fleece dekentje. Met de meiden een barbie-film gekeken. Barbie en het modesprookje. Die liggen nu met hun voetjes op een kruikje lekker te slapen....Man is spinnen. Ik ga ook zo mijn bedje in. Morgen weer werken. Vrijdag komt m'n nichtje van bijna 2. :xHeb nog een discussie gevoerd over 'zin maken', in het topic gemeenschap na de bevalling. Zou echt belachelijk zijn; 'zin maken' als je bijvoorbeeld moe bent, ik zou mijn leven maar anders moeten indelen, andere prioriteiten stellen; de dame in kwestie was thuisblijfmoeder, zonder sociale verplichtingen en met haar gezin op nummer 1; en ze hoefde nooit zin te maken......grrrrrrrrr:x Daar kon ik een voorbeeld aan nemen...Was echt pissig. Zeg dames; hoeven jullie ook nooit zin te maken? Ben wel benieuwd. Liefs
Mama73 ik ken dat topic niet maar kan je wel zeggen dat ik bijna altijd "zin moet maken". Ben nou eenmaal niet zo'n "hete" van nature en heb een lage sexbehoefte (wat zeg ik hier weer allemaal op een openbaar forum ) Rond mijn eisprong is de zin meestal wel wat groter maar over het algemeen ... koelkast hier (en zeker als het moet, dan is de lol er helemaal af :x) ... Bedenk me net dat ik dus dat topic niet ken en helemaal niet weet of je op dit antwoord zit te wachten ... zo niet ... weet je weer wat meer over mij
Heerlijk, wat een fijne reactie....heeeel herkenbaar. Mijn man merkt wel aan mij als ik vruchtbaar ben; 'dan heb je altijd veel meer zin', ik moet daarbuiten dus ook regelmatig zin maken. Maar dat was volgens een lezeres echt belachelijk. En dat maakte ze niet subtiel heel duidelijk! Thanks voor je reactie.
ik ben 1 van de gelukkigen die geen zin hoeft te maken.. en ik ben blij dat ik dat niet hoef.. want ik weet dat ik dat niet kan, zin maken.. in verleden had ik geen zin.. en ik had dus ook rustig, maanden, en soms zelf een jaar geen sex met toenmalige echtgenoot. toen ik huidige echtgenoot leerde kennen, toen kwam de zin Ben ontwaakt op dat gebied, gelukkig, ben nl erg blij dat ik dat mag/kan ervaren dat het ook anders kan. *gaat eens op zoek naar topic*
Even de laatste pagina's van dat topic gelezen ... gezellig wel En andersom komt trouwens ook voor. Ik weet dat er genoeg meiden zijn waarbij hun man/vriend zin moet maken, helemaal als er eigenlijk gewoon van de heren wordt verwacht dat ze even hun zaad inleveren in jouw baarmoeder omdat er een eisprong aan zit te komen. Hoe romantisch ook, kan me er echt wel iets bij voorstellen
Ik geloof echt dat je je dan gelukkig mag prijzen...maar zin maken leidt bij mij gelukkig wel altijd tot echte zin. Het is alleen ff dat drempeltje over. Voor het geval dat je het niet gevonden krijgt: http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/243669-gemeenschap-na-bevalling.html Lijkt me wel heel fijn dat het met je huidige echtgenoot zoveel anders is. Een jaar geen sex, daar kan ik me toch ook niet zo veel bij voorstellen.
Oke ze moeten ze me wel hebben vandaag. Ik word helemaal gek van het "geweldige" gitaar gejangel van de buren. Ik heb de tv op normaal volume staan en ik hoor het nog! Ik heb maar even MTV hard aangezet. Hoop dat de hint helpt. Volgens mij is het stil nu..............(roept niet te hard)