over een jaar geen seks mama, tis geen gemis als je er allebei geen behoefte aan hebt. Ik kan goed zonder seks, ben ook niet iemand die met zichzelf aan de slag gaat in periodes dat ik alleenstaand was bv.. zijn mijn buren verhuisd naar jou DD? die kpiano is al paar dagen stil... ( misschien hebben ze dat irritante buurjong wel opgeblazen met oudjaar)
Vandaag vertelde mijn alleenstaande collega dat het afneemt: de boehoefte naarmate je minder sex hebt (en andersom), fijn dat je het nu zoveel anders mag ervaren.
Lieve meiden, even kort vanaf hier, want weer zo'n ellenlange werkdag. Nu eindelijke met laptopje op de bank en ga zo film kijken. Lieve Koffie, heel veel sterkte voor jou en Xander en alle mensen die zo van hem houden. Ik hoop dat het voor een groot deel langs hem heen gaat en dat hij zo min mogelijk pijn heeft. Ik denk aan jullie. Hoe laat is de operatie vrijdag? Vroeg in de ochtend? O ja, ik wil nog wel een pbtje over de reden, alleen als je ergens tijd vindt op een gegeven moment hoor. Lies, ja, dat is schrikken he! Ik herken het wel. Bij mij was het ook heel plotseling daar en de punctie ook opeens een week eerder dan gedacht. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het zoden aan de dijk zet, dat dit net het zetje is wat nodig is. Ik laat het voor nu hier even bij, hopelijk morgen wat uitgebreider, op mijn dagje vrij. De film is al begonnen, dus een grote zwaai!
Lies, dat gaat ineens snel! Eng, maar ook 'fijn' dat er direct actie ondernomen wordt. De duimen draaien! Koffie, heel veel sterkte de komende dagen. En natuurlijk krijg je je eigen X weer terug. Knuf!
Mama, als je wil weten hoe en wat bij mij met sex. Wil ik je wel een pbtje sturen, maar wil het hier niet neerzetten. Meeste meiden hier weten wel dat er met mij gebeurd is en dat het voor mij niet zo gewoon is om sex te hebben. Laat staan, moeten sexen rond eisprong.
Diegenen die het ook niet weten en pb willen, zeg het maar. Stuur ik jullie even mijn levensverhaal (ooit al eens naar suus gestuurd), hoef ik het niet allemaal opnieuw te doen.
jomi: ik bekje: hoe vond je zus dat boekje trouwens? ik heb er net ook 1 besteld, s wel in het engels, weet niet of die hier nederlandstalig was.. maar was erg goedkoop: 6,80 incl verzend..
Hier is code oranje nu, maar is ook wel nodig. Je kan hier wel schaatsen buiten, heb net even buiten gevoeld.
hoi, vandaag bij dokter geweest, die verzekerde mij dat bij hartklachten het andere symptonen zijn dat wat ik heb en dat he vanuit mijn maag komt en door de klachten ga ik hyperventileren wat het verergert, je had dus gelijk Mama Maar omdat mijn moeder aan hartstilstand is overleden ook zonder het olifantgevoel maar meer zich rot voelen 2 weken ervoor, ben ik nog steeds bang. Daarom krijg ik morgen een ecg en bloedonderzoek, maar alleen maar om mij gerust te stellen zei de huisarts, niet omdat zij het niet vertrouwd. En verder heb ik nu maagtabletten gekregen om het zuur te remmen en rustgevende pilletjes om beter te kunnen slapen. ga morgen de rest lezen...zet net mijn pc pas aan, heb zowaar de badkamer schoongemaakt vandaag en 2 draaien was gedaan ook...pf
Jomi, heb pb gelezen, knuf. salcia: fijn dat de HA meewerkt om jou gerust te stellen..knuf voor jou. Heb jetser van koortslip... zucht.. kon er ook nog wel bij.. en ben hele toko af aan het zoeken naar mijn flesje tea tree olie, zodat ik dat erop kan doen zodat lip niet nog groter word.. en kan het niet vinden!!! Manlief, mannetje, hubbie, ja me vent is jarig.. 44 alweer.. hij heeft van P een rol plee papier gekregen met zon happy b'day stripverhaal erop, een zak spekjes in de vorm van hartjes, nieuwe boxershorts, de sleutelhanger met etsen van kids had die al gehad, van B krijgt die dadelijk zon magneet met zon heerlijke kwijltekst erop over papa is... blah blah.. hij zou nix krijgen, want ik kreeg ook nix hehehe, maar we gaan vrijdagavond eten speeduiteten.. dat houdt in.. wachten tot ene zoon is opgehaald door zijn vader, dan P en B ff droppen bij mijn ouders, doorsjeesen naar de Wok, ff snel happen... en weer naar huis want B moet op tijd naar bed want daar is anders geen land meer mee te bezeilen.. nou ja, we steken wel een kaarsje aan daar op tafel voor de romantiek. Het regent dat het zeikt hier.. ben benieuwd of de sneeuw dan nu eindelijk verdwijnt.. zo J en vriendinnetje wegbrengen naar school voor hun trip naar Paris, en dan ga ik ff heerlijk in een bad liggen kijken of snotneus gaat lopen.. Dan begrafenis , is op de natuurbegraafplaats, met die regen dus lekker wegzakken in de blub... ben benieuwd, heb eerder verteld over de verdeeldheid binnen mijn fam na laatste sterfgeval.. mijn neef heeft ook die kant van fam een kaart en uitnodiging gestuurd, dus wil ik wel weten of ze fatsoen hebben te komen ( hebben 30 jaar naast mijn oom gewoond), en als ze dan komen, hoe " gezellig" het gaat worden.
Jomi: ik wil graag een pb. Salcia: heel goed om zeker te weten dat er niets aan de hand is, ik heb die dingen ook uitgesloten. ECG, fietstest, echo, e.d. Gisteren trouwens prompt weer hartkloppingen nadat ik jou had geschreven. De acupuncturiste wil ook altijd dat ik naga of de klachten een medische oorzaak hebben. Zo ga ik o.a. ook voor mastopathie (pijn in je borsten), ook darbij wil ik dan wel weten of er niks eng aan de hand is; dat uitsluiten verhelpt vaak al een deel van je probleem. Als je nou weet dat je hart in orde is kan je nog verder kijken. Hier regent het ook. Het is zelfs zacht. Maar hopen dat die ijslaag voor de deur snel verdwijnt, moet iedere morgen opletten dat onze hons me niet omtrekt. Lim: Gefeliciteerd met manlief, hubbie, je vent en veel plezier bij het speedwokken. Ga m'n tandjes poetsen, tot snel. Fijne dag allemaal.
Jomi ik wil ook wel pb Goh, zit even te lezen in dat topic van je mama...over zin maken. Hier hebben manlief en ik beiden geen hoge sexdrive. Dus dat zin-maken herken ik zeker wel. En vaak komt de echte zin dan vanzelf is mijn (onze) ervaring. Niets menselijks is ons vreemd. Zeker met mijn onregelmatige diensten, en allebei een fulltime baan, is het soms echt lastig om er de tijd voor te nemen (of te vinden). En mijn hemel, wat een reacties zeg...over respect gesproken. Maar ik mag niet reageren, want ik heb geen bevalling gehad Goh, ik heb de hele nacht gedroomd over naalden, injecties en babies. Gek.
Lies en mama, jullie hebben pb. Limm, thnx voor je knuff en je mag mij ook pb sturen hoor. Ga nu eerst even wat doen hier en een bakkie koffie drinken.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, koffie! En dan moet ik mezelf ook een schop onder mn kont geven. kattenbakvulling en kattenvoer halen, even naar de bouwmarkt en nog wat boodschappen die ik gisteren vergeten ben