Was straks op het werk aan het antwoorden, maar toen kwam er een arts visite lopen; dus maar even geannuleerd. Ik ben benieuwd hoe het met koffie en haar mooie mannetje gaat, ik hoop dat je een beetje slaapt met al die geluiden en spanningen, eigenlijk ben ik ook best nieuwsgierig wie Jeff is. Des: Lieverd, ik vind het het klote als er weer iemand zwanger is of het baby-tje is geboren, laat staan jij en R. Ik ben net de uitgerekende datum van de mk gepasseerd, buiten manlief staat niemand meer daarbij stil. Hoeft ook niet, maar doet wel zeer. Zojuist matrasje van ledikant van de zolder gehaald voor m'n nichtje, ook dat doet zeer, daar wil ik nog een eigen ukje op laten slapen. Maar goed, dat is mijn verhaal en ik kan me zo voorstellen dat je niet meer echt blij kan zijn, natuurlijk ben je met je verstand blij voor de nieuwe ouders, maar met je hart....waar blijft die ooievaar die jullie ook een kleine Dombo komt brengen. Ik hoop het zo voor jullie en voor alle meiden hier.... Jomi: je bent een schat en voor jou een groot hart onder je riem.. Bebek: Ik vind dat je geweldig schrijft, snap niet dat jij niet midden in de nacht voor je man een soepje wil maken, dat hoor je toch echt te doen als lieftallige echtgenote.. Thanks voor je mooie woorden over dat andere topic. Zijn jullie er al uit of je deze ronde al voor de IUI gaat? Duim: ik wens ook voor al die lieve meiden hier een 2e streepje. Limmeke: hoe was de uitvaart? Is het een beetje gegaan? Had ik je nou al gefeliciteerd met je man of had ik dat berichtje moeten annuleren: hoe dan ook van Harte Gefeliciteerd. Anna: bij jou rommelt er dus al wat, het kan in ieder geval heel erg van elkaar verschillen die bevallingen. BB10: heb ooit een kindje van 12 weken 'mogen' zien. Dat is af he meisje: helemaal, alles erop en eraan, zelfs die kleine nageltjes....nu alleen nog groeien. Gefeliciteerd. Ga zo Julie en Julia op DVD kijken; heeft iemand van jullie ooit 'My sisters keeper' gezien; als je van janken houdt; echt een aanrader. Wel heftig. Zelfs manlief heeft bijna 1,5 uur gejankt en dat gebeurt echt bijna nooit (zelfs niet toen onze meiden werden geboren, wel bij ons trouwen....). Morgenvroeg om 07.30 uur staat mijn nichtje op de stoep; mag ik weer luiers verschonen, eten naar binnen lepelen, etc. Is weer even wennen met 3 meiden die bijna alles zelf doen. Maar wel leuk. Dikke knuffel
Nee ik ben ook aan het doordraven. Maar het lijkt me zo fijn om jullie allemaal zwanger te volgen hier Natuurlijk ook Duim! Helaas zie ik niet zo vaak meer vallende sterren en kan ik ook niet toveren. Maar omdat ik het zelf zo'n enorm fijn voorrecht vind om mama te mogen zijn wens ik het jullie ook zo van harte. Ik ben ervan overtuigd dat mama's (en papa's) die het heel graag wensen ook lieve moeders worden. En kindjes verdienen lieve ouders toch. Desmo, ik ben in shock dat die vrienden van R al bevallen zijn. Wat vliegt de tijd. Kan me je berichten van toen ook nog goed herinneren. En ik kan me ook wel goed voorstellen dat het pijn doet. De tijd die voorbij vliegt en de zo lang al gekoesterde wens die nog steeds niet in vervulling is gegaan. Toen ik al die jaren maar geen leuke papa partner vond en iedereen maar huisje boompje kindje ging vond ik het ook erg moeilijk. Blijheid voor de ander is dan soms niet meer op te brengen. Dikke knuffels!
Dank voor jullie opbeurende woorden meiden. Heerlijke uitlaaklep is het toch Mijn gedachten zijn bij Koffie, die doet geen oog dicht vannacht tuurlijk de arme ziel. Maar wat een fijn gezin dat ze allemaal bij kleine broertje/zoon willen zijn en in het Ronald MC Donaldhuis logeren. Kleine prins wordt met veel liefde en aandacht omringd, prachtig! Lim gefeliciteerd met manlief. Voor iemand die geen cadeaus krijgt is hij behoorlijk verwend Mooi verhaal van die tante Annie. Hilarisch eigenlijk ... arme broeder, alsof die man ... Bebek je bent een monster en erg slechte vrouw ... Ik denk dat jouw Lief toch nog naar een integratiecursus moet voor zieken mannen. Hoewel onze Hollandse jongens ook kunnen zeuren, maar niet om soep midden in de nacht BB is 12 weken zwanger, joepieeeee nou mag de hele wereld het weten Duim onze geschiedenis is niet zo bijzonder hoor. Wij kennen elkaar nu 3,5 jaar en hebben al heel snel besloten dat we samen een kindje wilden. Ik slikte al geen pil meer dus na een half jaar samen gelijk begonnen. Na ongeveer een jaar naar de huisarts want er gebeurde dus niks, nada, noppes We kregen een doorverwijzing en zijn onderzocht. Het zaad van R. is niet al te vlot maar verder is geen enkele reden waarom we niet zwanger worden (behalve natuurlijk mijn leeftijd). Samen hebben wij er bewust voor gekozen niet de MMM in te gaan omdat ons dat een slecht gevoel geeft en bovendien verwachten we dat ik de stress daarvan niet aankan (heb een zware depressie gehad en ben psychisch niet de sterkste). In juni vorig jaar had ik een vmk die er flink is ingehakt. Sindsdien geloof ik er niet meer in en probeer ik me voor te bereiden op "samen verder" en " de leukste tante zijn" ... de knop omzetten gaat niet zo goed. De wens zit te diep en is te groot. Hmmm, toch weer een heel verhaal geworden.
Lim, toen we gevaren hebben, hebben we zoveel vallende sterren gezien. Lekker geen lichtvervuiling op de oceaan. Ik deed bij iedere ster wel een wensje voor iemand. Veel kinderwensen ook daarbij. Velen zijn uitgekomen Jouw tante Annie is een leukerd! Je nicht ook trouwens. Des, had je die knop überhaupt wel gevonden dan? Iets wat zo diep van binnen zit... Ik denk dat het pas echt kunt beginnen te verwerken wanneer je duidelijk weet het zit er niet (meer) in of wanneer je andere stappen gaat ondernemen zoals je richten op adoptie, of een toekomstbeeld waarbij geen kinderen passen. Tante Annie van Lim achterna ofzo
tante annie achterna? des in het klooster terwijl ze een wiebelend pruikje op haar hoofd heeft die neigt naar afzakken naar de voorkant? o boy, dat wil ik zien
Lieve Des, ik kan me inderdaad iets herinneren over dat jullie ook vrij snel begonnen zijn met proberen samen (net als ik met lief, al na twee maanden, ook vanwege leeftijd). En ik kan me voorstellen dat de MMM je afschrikt en je waarschijnlijk goed aanvoelt dat het te stressvol voor je is. Gezond besluit. Maar er heeft dus wel een innesteling plaatsgevonden, dus jouw eitjes zijn wel in staat om bevrucht te raken en af de dalen naar de baarmoeder en zich in te nestelen. Ik hoop dat het binnenkort gewoon goed gaat! En daar is best kans op volgens mij. Maar ik snap ook je wantrouwen en volgens mij is het ook goed om zo nu en dan bezig te zijn met het idee om met zijn tweeën te blijven. Dat doe ik ook wel, want onze kansen zijn behoorlijk klein. En de knop omzetten, dat doe je niet zomaar even. Het blijft een kwetsbaar traject voor ons allen hier en ik ben blij dat we het met elkaar kunnen delen. Dat is echt wel wat waard. Nou, er is ondertussen vast weer heel wat geschreven, dus ik ga weer even bijlezen. Lim, wat een verhaal; trouwens over de begrafenis. Geenszins saai blijkt maar weer . Gelukkig ligt het wokfestijn nog in het verschiet .
Als er bij een tante Annie ook een leuke broeder geleverd wordt....... Des, zwanger- en geboorteberichten hakken erin. Vind 't ontzettend klote voor jou (en anderen hier), wou dat ik er iets aan kon veranderen. Oh leuk Bekje, een eigen toto!! Duim, ik rust nemen..... mwah, lukt niet helemaal. Vanmiddag wilde ik echt even gaan slapen voor 't eerst sinds weken, nu es een keer niet van alles gaan doen terwijl Danique op bed ligt. Moest ik iemand bellen, niet bereikbaar, zou snel terugbellen, bla bla bla. Duurde anderhalf uur, dahaaaag middagdut. Morgen werken, dan weeeekend! Snik snotter snif, mijn nieuwe auto die in januari geleverd zou worden komt pas eind februari Dan loop ik al dicht tegen de bevallingsdatum aan, op 1 maart zal ik 37 weken zijn. Een luxe probleem hoor, maar wel jammer want ik had de auto me nog eigen willen maken, beetje inrijden, etc. Kan me nog herinneren dat ik met Danique rond die tijd nauwelijks meer achter het stuur pastte, en meneer Pielemans moet al helemaal niet komen rond de 37 weken
fijn om even uit te wisselen Jomi. (en leuk om je echte naam te weten). Natas, foei foei, voor straf moet je in het weekend drie middagdutjes doen! En ik hoop dat je mooie nieuwe autootje toch sneller klaar is. En dan heel voorzichtig uitproberen met buik. Nou, meisjes, ik brei er weer een eind aan, want morgen weer naar kantoor. Mijn vrije dag was een beetje vreemd vandaag, had ook om half vier een tandartsafspraak, dus ben tot die tijd bij liefje blijven hangen en daarna nog even geshopt, lekker wat fijne ondergoedjes en comfi huiskleren gekocht. Net lekker alle kaartjes en labeltjes eraf geknipt. Trusten voor allen en denk nog even extra aan Koffie en Xander en hoop dat jullie toch een beetje goede nacht hebben onder deze omstandigheden.
meiden even teken van leven hierzo, vanmiddag fysio gehad en ben brak ervan en manlief zit sinds dinsdag aardig over de zeik thuis die trekt het niet meer met zijn baas, dus ben met me hoofd echt even hier bezig om man tot steun te zijn dit vreet energie. Het spijt me dat ik jullie zo verwaarloos de laatste tijd, vind eht ook best moeilijk alles te volgen moet ik zeggen, doe mijn best maar merk dat ik soms echt veel moeite er mee heb. Geef jullie allemaal een hele dikke knuffel en weet dat ik zeker met jullie meeleef. soms voel ik me zelfs schuldig dat ik al wel mama heb mogen worden en dat sommige van jullie zoveel moeite voor alles moeten doen, kan me gewoon zo goed herinneren hoe ik me gevoelt heb toen iedereen om me heen zwanger was en werd en wij het neit waren idd je word er dan soms moedeloos van. maar ik hoop echt dat iedereen hier zwanger mag raken dit jaar, en dat we er voor elkaar kunnen en mogen zijn. heb in ieder geval heel erg veel respect voor jullie, en gun jullie allemaal stuk voor stuk een wonder. Meiden jullie zijn kanjers.
Goedemorgen meisjes! Even gauw voor ik naar de fysio moet... Lieve Koffie, mijn gedachten zijn bij jou en je kleine prins...ik duim dat alles heel voorspoedig verloopt!! Hahaha Lim, ik pieste bijna in mijn broek van dat verhaal van tante Annie, ik zie dat gewoon helemaal voor me! Mensie heeft gelijk ook, hahaha Maar wel vervelend dat het toch zo'n trieste dag was....het was ook echt begrafenisweer, bah. En die 'andere kant' van de familie zetten zichzelf behoorlijk te kijk door zich zo te gedragen vind ik! Ik ben blij dat er in ieder geval geen rare toestanden zijn geweest! Duim, wat spannend zeg, de 15e beginnen met spuiten! Er gaan vast prachtige embryootjes uitkomen die zich heerlijk gaan innestellen! Ik duim voor je meis! Mama73, ik wist het niet, van je uitgerekende datum, anders had ik er echt aan gedacht! Ik kan me voorstellen dat dat een hartstikke moeilijke dag is, dat blijft toch pijn doen en je blijft denken aan dat wat eigenlijk had moeten zijn....en dan zo'n matrasje naar beneden halen...dubbel rotgevoel! Ik heb trouwens dat topic gelezen, ik zag wie dat was die zo reageerde. Nou kan ik je vertellen dat ik al vaker aanvaringen met haar heb gehad, want dat is zo'n tante die vindt dat alles wat zij doet perfect is en iedereen die het anders doet dan zij is gek. Volgens mij is er dus maar eentje gek Maar ach, het moet een heerlijk gevoel zijn om te denken dat je de wijsheid in pacht hebt Trek je er maar niet teveel van aan, ik vind dat je het keurig hebt omschreven en netjes hebt gereageerd! Natas, wat balen zeg, van je nieuwe toet! Is ook niet een klein beetje vertraging zeg Kom je dan niet in de knoei met je bevalling, die is toch begin maart ergens? Hopen dat de toet gewoon netjes op tijd komt! Ria, fijn altijd he, die fysio's Ik mag me zo weer laten martelen, altijd feestelijk vooruitzicht. Ellendig zeg, van het werk van je hubbie! Is er nog uit te komen of is het ene verloren zaak? *heeft beeld voor ogen van Des aan de arm van tante Annie, dansend en hossend met afzakkende pruik en 90-jarige non in kielzog* Zo, manlief heeft de nacht overleefd hoor, zonder soep. Tssst, wat denkt ie wel zeg, soep maken om 4 uur 's nachts, gekkenhuis. Gisteren overdag ging het wel aardig, vannacht wat minder. Toen had ie ook koorts en ik weet niet waar ie last van had, maar hij zag allerlei vliegtuigen en helikopters. Ach, is weer eens wat anders Hij heeft me in ieder geval niet wakker gehouden met zijn gemekker vannacht, dus het zal vast beter gaan Hij slaapt nu en hoewel ie het thuiszitten na één dag al zat was en er knetter van werd (ja lief, kun je nagaan hoe ik me al maanden voel!) en besloten had om te gaan werken vandaag, heeft ie van mij thuisblijfplicht en ik laat hem dus lekker in zijn bedje liggen totdat ie te laat is voor zijn werk Hahahaha, ik ben echt een monsterlijk slechte vrouw! Tja, ik vind het onzin om gammel aan het werk te gaan vandaag. Hij is het weekend vrij, dus beter ziekt ie het gewoon even uit, dan ben ik er ook vanaf Zo, en nu ga ik me fijn laten martelen. Heb niet zo'n lekkere dag qua pijn, dus wordt leuk! Lief was gisteren te ziek om te klussen en voelde zich zo schuldig dat ie vandaag 2x wil, want hij wil 'de baby niet mislopen', de schat. Moest trouwens vreselijk om hem lachen; hij zocht de neusspray voor een "dikke neus" in plaats van voor een dichte neus Heerlijk af en toe, die versprekingen! Nou, tot straks meiden!
Koffie wens jullie vandaag heel erg veel sterkte en kracht toe, laat het allemaal voorspoedig verlopen. Denk aan jullie Bekje we hopen wel tot een oplossing te komen met zijn baas, alleen baas doet net of mijn man thuis veel problemen heeft :x:x:x:x en er niks met hem aan de hand alles ligt thuis en niet op het werk. zo zouden we met een hypotheek bezig zijn (krijgen huurhuis) en nog meer andere dingen. volende week meoten ze om de tafel en dan kijken wat er uitkomt.
hehehe bekje.. wel lief dat mannetje eitje niet wilt missen en straks dus lekker op je kruipt terwijl de snotdruppels uit zijn dikke neus dreigend boven je hangen en verstandig van jou dat je hem laat liggen tot die te laat is voor werk... beter vandaag nog beddagje zodat die weekend gewoon beter is dan nu de stoere werkende man uit hangen en dan weekend weer kermend om soep op de bank. hier hele gezin geslapen tot half 10.. incl B en P... M stik sjaggie, want hij kan niet tegen lang slapen.. ik zeg mooi, morgen om 7 uur trap ik je je nest uit, want van dat gemekker word niemand blij
Goedemorgen, Desmo is wakker hoor Hoe laat moet Xander onder het mes? Hier brandt ook een kaarsje voor hem. Familie Limmeke ook lekker uitgeslapen. Kan P. al zo lang slapen dan? Of ben je er al eerder uit geweest voor een flesje? En in het klooster ga je mij nie vinden hoor. Als het zo moet zijn dat we kinderloos blijven is dat meer dan genoeg. Ook nog manloos ... dan is mijn leven voorbij Ria je hoeft je niet schuldig te voelen. We kletsen nou eenmaal heel wat af en dat is best veel om bij te houden. En dat je al een kindje hebt is al helemaal niks om je voor te "schamen". Er zijn hier maar 4 meiden die nog kinderloos zijn dus de meesten zijn al mama. Het gaat om het gevoel van angst en machteloosheid dat je herkent. Bebek druk dagje vandaag met fysio, zieke man en een dubbele klus Ik had op Facebook al gereageerd op je vertraagde auto Natas, wat balen zeg. En ik wil nog wel even zeggen dat het toch anders is wanneer hier iemand bevalt of zwanger is. Tuurlijk doet dat ook wel pijn maar je weet dat het bij de meesten van ons niet vanzelf is gegaan en dan is het gevoel toch anders bij mij. Duim ik krijg soms de indruk dat jij en je lief niet samenwonen. Ook omdat je nu schrijft "bij liefje blijven hangen". Leg ff uit als je wilt want ik snap niet zoveel van jullie Oh meiden wat een luxe, ik hoef vandaag alleen maar boodschappen te doen en verder helemaal niks. Zucht ... wat ontzettend vervelend nou
lol des, ik denk dat ze het in klooster tegenwoordig sexueel actiever zijn dan buiten de muren als je alle nieuwsberichten volgt. P had geslapen van 19:00 tot 00:00, daarna flesje gegeven om dan door te slapen tot 9:30 uur. P slaapt eigenlijk elke nacht door, ze krijgt fles als ik naar bed ga, moet ik haar dus echt voor wakker maken, en dan slaapt ze normaal door tot half 8, 8 uur.. ze meld zich zelden voor flessen, dus ik moet naar nog echt wekken want anders krijgt ze te weinig eten.
Proest, ja dat is waar Lim. Hoewel ik zelf Katholiek ben (opgevoed) heb ik dat celibaat altijd een ongezonde en rare "regel" gevonden. Niemand is toch van steen Afschuwelijk wat er allemaal gebeurd, want ik denk zeker dat het nog altijd actueel is. Wat lekker dat P. al zo lekker doorslaapt, kom jij ook goed aan je rust. Die gebroken nachten lijken me zo killing, zeker als je nog een ukkie hebt rondspoken.
Dat van die uitgerekende datum bedoel ik ook niet naar jullie hoor, maar de mensen uit mijn omgeveing die zich mijn familie en vrienden noemen zijn het ook allemaal vergeten. Ik kan ze het ook niet kwalijk nemen. Life goes on. Maar dat wil niet zeggen dat het geen pijn meer doet. 17-12 was de uitgerekende datum. Over dat andere topic; lief die reactie van je. Ik had ook zo'n gevoel bij die 'tante'. Limm: geweldig zo'n tante die d'r taxi chauffeur niet vertrouwd. Die kloosterlingen leven vaak veel langer; geen zorgen denk ik.... Ik zou wel moeite hebben met dat gedoe om die erfenis; aasgieren komt dan in me op. (of begrijp ik dat dan verkeerd) Ga een kaarsje branden voor Koffie d'r mannetje en een poepluier verschonen (toch handig die meiden die gewoon naar de wc gaan). Liefs
Mama73 het klinkt misschien idioot maar ik ben mijn uitgerekende datum vergeten, zou het op moet zoeken (wat ik zeker niet ga doen). Het verdriet was destijds zo groot dat ik het blijkbaar gelijk ergens heb "weggegooid". Maar ik kan me erg goed voorstellen dat het een verdrietige dag is, zou voor mij reden zijn voor een flinke dip. Rustig hier vanmiddag zeg Ik kom net terug van boodschappen doen en hang weer lekker op de bank te genieten van mijn luie dag. R. komt vroeg thuis vanmiddag en dan gaan we gezellig even samen naar de stad en daar ook een hapje eten.
Mijn 2e uitgerekende datum komt er al weer aan...25 januari. De eerte was (is) op lief zijn verjaardag, 26 oktober. Ben nu even illegaal van werk, zo naar huis en dan beter reagereen.