35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hmm Liesje wij waren toch tegelijk zwanger? Jij was alleen iets eerder dacht ik. Nou dan zal die van mij er ook wel aankomen, hadden we nu zwangerschapsverlof gehad :(

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hallo meissies,

ik reageer ook even illegaal vanaf werk. Ben ook zo gaar van al dat gedenk en onthou en gebel, pfffft ... Effe Pauze!

Quote Des: 'Duim ik krijg soms de indruk dat jij en je lief niet samenwonen. Ook omdat je nu schrijft "bij liefje blijven hangen". Leg ff uit als je wilt want ik snap niet zoveel van jullie :D:D'

Inderdaad, goed geconcludeerd, wij wonen vooralsnog niet samen, want dat is huis-techisch, maar vooral ook portemonnee-technisch nog niet zo simpel. In die zin dat ik mijn (huur)huis en zijn (huur)huis allebei te klein vind om in samen te wonen. We hebben allebei behoorlijk lang alleen gewoond en krijgen al claustrofobische neigingen ;) bij het idee continu op elkaars lip te zitten op weinig vierkante meters.
    Meestal is het eerst huisje boompje beestje, maar bij ons hopelijk eerst beestje en dan huisje en liefst ook nog wat boompjes, maar ja, we wonen in de grote stad, dus wat die bomen betreft is dat nog maar de vraag.
    We zijn ook nog maar anderhalf jaar samen.

Nou, ik moet helaas weer even verder, want nog wat belangrijke dingen te doen voor zessen en daarna eten met een vriendinnetje.

Waarschijnlijk tot morgen vermoed ik en ik hoop dat met Xander alles goed verloopt. Heb hier ook een kaarsje branden, ja echt!

Liefs voor ieder!

En Bekje, veel plezier en zet m op, liefst zonder al te veel snot ;).

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Helemaal duidelijk Duim ;) De vriend van R. die gisteren vader is geworden zat ook in zo'n situatie. Toen zijn vriendin zwanger bleek hebben ze pas een huis gekocht en ze wonen nu pas een maand samen.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Pffft, ik word echt knettergek hier...manlief ligt weer te kermen op de bank alsof ie dood gaat :$
    Of we niet ff naar de eerste hulp kunnen voor een infuus en een prik :D
    Ehm, je hebt griep schatje, de eerste hulp lacht je uit en stuurt je naar huis! In Turkije doen ze dat dus wel he, dan moet je met griep naar het ziekenhuis en krijg je antibiotica en een infuus. Rare mensen, die turken :D

Enniewees, als dat gekreun en gesteun nog ff doorgaat sta ik niet voor mezelf in!
    Gesodemieter altijd met die kerels, en dan net in mijn vruchtbare periode, grrr :x Van klussen komt nu natuurlijk niks, fijn, weer een maand naar de klote!
    Ik weet wel dat je niks aan griep kunt doen dus dat dit niet helemaal eerlijk is, maar mijn irritatiespiertje werkt op volle toeren met dat gemekker :x *zoekt kwaadaardig kijkende smiley*

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hoi meiden,

Hier nog even druk, moet nog even kastje stickervrij maken. John wil als het kan om het werk dat kastje (is zo'n oude speelgoedbankkast) verven. Dus moet nog even drogen voor morgen.
    Dan vanavond nog even de kerstboom eruit werken en dan kom ik later op de avond nog even langs.

Hier heb ik ook al de hele dag kaarsje branden. Hoop dat alles goed is verlopen voor X van Koffie.

Tot straks.

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve meiden het is achter de rug, het was een operatie van maar liefst 3 uur ......hij heeft al een bammetje op en gedronken...hij heeft wat last van zijn infuus maar dat mag er zo af als alles binnen blijft.....
    het was een K** dag.....Nu heb ik de indruk dat hij veel pijn heeft dus ga ff pijnstiller vragen.....tot laters

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb aan je gedacht Koffie, en aan Xander. Kon geen kaarsje branden op werk, helaas. Blij dat het achter de rug is, nu werken aan herstel!!!

Desmo, jij was indd iets later (maandje ofzo?) dan ik. Indd, we hadden nu verlof moeten hebben :(

Bekje, fijn he, zieke mannen. Zieke Turken zijn helemaal erg. Ik heb ze regelmatig op de afdeling, maar mennn wat een drama-queens zijn dat. :D:D:D

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we hebben geboekt!
    In maart gaan we 10 dagen naar Curacao. Dus bij ons 6-jarige jubileum bevinden wij ons heel ver weg, maar wel samen!

Dit is het hotel waar we heen gaan. Aan zee, in Willemstad.
    The Scuba Lodge Curaçao

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Godzijdank Koffie, de operatie is voorbij en goed gegaan. Ik hoop dat je kleine mannetje snel hersteld, hij is een kanjertje! (en zijn mama ook).

Ah gats Bekje, ik krijg al rooie vlekken als ik lees hoe zielig je lief zich voelt. Chris kan zich ook redelijk aanstellen en daarbij si hij strontchagerijnig als hij ziek is. Ook niet fijn.
    Over AB geven in Turkije : ik kreeg al dat gevoel van de zomer met zieke Danique'je, ze was nog nauwelijks opgenomen in het ZH en uitslagen van testen waren er al helemaal nog niet of de eerste AB zat er al in.

Des, ik kan me heel goed voorstellen dat zwanger- en geboorteberichten hier anders zijn dan in je kennissenkring real-life. Maar dan nog, ook hier zal het af en toe niet makkelijk zijn voor jou en de andere meiden bij wie het zo vreselijk moeilijk gaat.

Lies, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Koffie: wat fijn dat het achter de rus is en het goed is gegaan. Weer een paar grijze haren erbij? Pff; die zorgen om je kinderen gaan je niet in de koude kleren zitten.

Lies en Des: het is natuurlijk niet mijn bedoeling om jullie te laten nadenken over de uitgerekende datum. Lies; de 3e uitgerekende datum gaat er een worden waarop je ook daadwerkelijk (ongeveer; kans van 5%) gaat bevallen van een gezond kindje! Jij op de 2e Des!

Lies: ziet er superrrrr uit! Ben helemaal jaloers.

Oh bebek: kan het me helemaal voorstellen; een poolse vrouw heeft eens tege me gezegd: 'een zieke man; net zo erg als 3 zieke kinderen!', ik geloof het nog ook. En eh: gewoon voorstellen om te klussen, wie weet zweet hij er zijn griepje wel uit!

Hier ligt alles in bed: 4 meiden in bad gedaan. Daarna begon m'n nichtje te huilen, oh oh, papa en mama zitten in Scheveningen, wat nu, maar ach, laat me niet uit het veld slaan, heel mijn kinderliedjes repertoir uit de kast gehaald en het meisje slaapt. De rest ook.

Mijn oudste meisje heeft al meer dan een maand buikpijn; sinterklaas, kerst, verjaardag zus, jaarwisseling, communie voorbereiding, natuurlijk kan ze zich zorgen maken. Maar nu doe ik dat ook. De laatste dagen is ze ook moe. Ikzelf en man ook, dus ook dat is niet vreemd, maar toch ben ik dan zo'n overbezorgde-moeder-die-ook-nog-verpleegkundige-is-en-te-veel-weet. Bah, dus toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts voor maandag. Een collega had in haar geboortekaartje staan: 'ik kijk naar je, een, twee, drie seconde lang en denk; met jou ben ik voor niets meer bang'. Voor niets meer bang, met jou (lees jullie) ben ik voor alles bang... Shit, dat is echt mijn zwakke plek. Ook naar mezelf. Hypochonder noemen ze dat gewoon.

Sorry, dat was mijn stress verhaal. Morgen kerstboomverbranding, daarna feest van de vrienden (hopelijk zonder ds), zondag wordt de oudste voorgesteld aan de geloofsgemeenschap (ahum;)), hoort erbij zullen we maar zeggen, en 's middags waarschijnlijk met z'n vrijven naar de bios. Rapunzel lijkt ons wel leuk.

Jullie nog plannen.
    X

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    3 uur ... die hebben 3 weken geduurd in jouw beleving waarschijnlijk :(
    Maar meis, het is goed gegaan en hoewel je er nog niet bent met hem ... stap 1 is voorbij.
    We blijven aan jullie denken. Hou vol en veel sterkte!

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    *Zwijmel* Liesje dat ziet er fantastisch uit. Laat de voorpret maar beginnen :)

Mama73 voel je niet bezwaard meis. R. en ik waren net een hapje eten in de stad en toen vertelde ik het hem. Zijn lekkere nuchtere reactie: "dan hadden we nu niet zo lekker samen aan een wijntje gezeten" ;)
    Ook een waarheid als een koe en we konden er daardoor samen best extra van genieten.
    En als jouw meisje al zo lang buikpijn heeft vind ik je niet overbezorgd. Prima om er even naar te laten kijken ;)

Bebek ik zou ook gek worden met zo'n zeurpiet :x En dan nog je maand verkloot grrrr. Ga lekker veel met puppie lopen dan hoef e dat gekerm niet aan te horen ;)

Zo te horen is Jomi ook weer beter :)

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ja, wel beter maar met lege maag. Bah, mannen! En de kerstboom die blijft vanavond nog wel staan, heb even de P in. :x

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    #4654 Koffieleutje, 7 jan 2011
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
    mannetje slaapt eindelijk, had erg veel pijn. ruggeprik is uitgewerkt...we mogen hier blijven tot donderdag of in het ronald mc donald huis. als ik het aandurf mogen we ook naar huis maar bij de minste gerige twijfel over afloop catheter, verhoging, bloedingen o.i.d meteen hier naar toe absoluut niet naar eigen ziekenhuis..... we hebben positief en negatief nieuws, er zat geen kromming in de urinewegen, positief... negatief huid zit erg strak, 50/50 kans op nog een operatie dat moet tijd uitwijzen.... verder ga ik niet in op details als ik wat meer tijd heb kunnen jullie desgewenst een pb krijgen als ik na donderdag meer info heb :D ik slaap bj hem natuurlijk hier....

wij gaan morgen naar huis,durf het wel aan. heb nu ook de zorg meteen op me genomen..hij krijgt wel medicijnen tegen blaasfalen kan ondanks dat toch gebeuren, hij gaat dan trillen shaken enz, duurt een minuut of 5.... hij heeft ook voor de komende 10 dagen peniciline spuitjes......

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    ?????????????? Waar is iedereen????????????????????????

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, wat fijn dat het eindelijk achter de rug is allemaal! Ook hier heeft 's avonds een mooi kaarsje speciaal voor je kleine prins gebrand!
    Klinkt wel heel erg zielig allemaal hoor, dat kleine ventje met zoveel pijn :( Het liefste wil je dat dan allemaal overnemen zodat hij niets meer voelt. Wel heel erg fijn dat je bij hem mag blijven in het ziekenhuis en dat je hem al zo snel mee naar huis mag nemen! En fijn dat er geen verkromming zat meid, da's al een hele opluchting! En die 50/50 op nog een operatie is gewoon de goeie 50; die van géén operatie!! Daar gaan we gewoon voor!
    Enne, pas ook een beetje op jezelf he!! Knuf!

Lies, jij snapt het, turkse mannen zijn écht nog een graadje erger! Hij maakt de hele dag het volgende geluid, aan één stuk door: het klinkt als why, why, why en dan met zo'n diep grommend geluid, om knettergestoord van te worden! Gisteren ging ie ook nog om zijn moeder vragen, hoe triest kun je zijn :D
    Zijn moeder had gedroogde lindenbloesem meegegeven en dan werkt verbluffend goed; ik heb er thee van gemaakt en hem gegeven met wat citroen en echt een half uur na de thee was zijn koorts gezakt en besprong ie mij voor een klusje :D Goed spul man, die thee! :D

En wat heerlijk, een vakantie naar Curacao!! Ik heb het geluk gehad er een maand te mogen verblijven en ik zweer het; ik was bijna niet meer weggegaan. zo fantastisch is het daar!! Altijd warm maar het waait er echt altijd stevig, dus je hebt er geen last van! Aaanrader is Westpunt en het zwemmen met dolfijnen, moet je echt doen, is zo'n onwijze belevenis!

Natas, klopt helemaal, over die AB in Turkije, ze klappen er gelijk grote hoeveelheden in, da's echt hun remedie tegen alles! Wij zieken hier het liefst even uit en doen rustig aan met die zooi, maar daar zijn ze er grote fans van! En dan gek vinden als die AB op een gegeven moment niet meer zoveel doet ;)

Mama73, ik hoop dat het meevalt met je meisje en dat het inderdaad 'gewoon' stress is! Maar bij twijfel zou ik ook gewoon naar de huisarts gaan hoor, daar zijn ze voor en het scheelt je een hoop zorgen!

JoMi weer beter gelukkig, maar met de pest in....wat dan?

Des heeft een heerlijk nuchtere man :D Toch wel fijn hoor, iemand die altijd het positieve kan zien van dingen! Is toch heerlijk en hij heeft nog gelijk ook, dus ik ben blij dat jullie er samen toch van hebben kunnen genieten!

Zo, manlief is weer een eind op de been gelukkig. Gisteren dus ff een rap klusje gedaan :D en gisterenavond heb ik ovutest gedaan (had er nog maar eentje) maar die was weer of nog negatief, dat weet ik dus niet. Maar voor de zekerheid vandaag nog maar een klusje en wie weet morgen en overmorgen ook nog :D Alles eruit halen wat erin zit om maar vooral de mmm niet in te hoeven! ;)
    Verder is het huis weer aan kant en vent is ff opgehoepeld met puppie, pffft, heerlijk die rust! Geen gekerm en gemekker aan mijn hoofd en geen kerel die om me heen draait! Hij is alweer te lang thuis (vanaf woensdag) dus Bekje verlangt weer naar een avondje voor haarzelf, slecht he ;)
    Morgen moet ik zusje helpen, die heeft haar huis opgezegd en is dus definitief bij haar liefde ingetrokken. Ik kan geen reet, maar kan misschien wel ff wat soppen ofzo, dus ze halen me op morgenvroeg. Ik heb aangeboden dat ze sowieso hier hapje kunnen eten, want dan omzeilen ze files als ze hier in Utrecht bezig zijn en rond etenstijd naar Eindhoven moeten en dan zijn ze ook klaar als ze thuis zijn en kunnen ze lekker gaan zitten. Dus morgen eten ze hier pan macaroni mee, gezellig. Ik hoop dat manlief zich even van zijn goede kant laat zien en ook even komt helpen, want er moet een wasmasjien naar beneden gesjouwd worden. Normaal doe ik dat, heb hem ook naar boven gesleept (6 trappen op), maar mijn rug trekt dat nu echt niet, dus ik hoop dat manlief even aardig momentje kan vinden en even komt helpen ;)

Edit, zie nu in mijn banner dat eisprong morgen is, dus ben nu alweer bang dat we te laat zijn...hebben dinsdagavond geklust, woensdag negatieve ovutest en toen pas gisteren geklust maar wederom negatieve ovutest...dus duimen jullie alsjeblieft mee dat ei nog moet komen?? Getverdemme, dat worden dus weer twee spannende weken :x

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja, dat vroeg ik me ook al af. Wat een rust en leegte sinds gisteravond, kan bijna waar zijn .. ;)

Koffie, veel sterkte met Xander. Klinkt toch wel heel zielig dat hij flink pijn heeft. Ik hoop dat het snel wegtrekt en hij zich snel beter voelt.
    Wel fijn dat het eindelijk achter de rug is en jullie er niet meer tegenaan zitten te hikken.

Ik ben nu bij mijn zus, net mijn kleine neefje weer aan zijn vader over gedragen.

Ik kom later nog wel weer even langs.
    En Lies, wat een heerlijk en welverdiend vooruitzicht die vakantie!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

T was zo rustig omdat ik aan het werk was ;)

Bekje...*kijkt streng*..je haalt het niet in je hoofd om ook maar naar die wasmasjien van je zus te kijken!!!!!!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

God, het moet toch ook niet gekker worden.

Worden we, op werk, vandaag gebeld door een man. Zijn (schoon)moeder ligt in Oostenrijk in het ziekenhuis en de arts zou hebben toegezegd dat ze maandag naar ons over kan?
    Wij weten helaas van niks, en we hebben gewoon geen plek. Helemaal niet omdat mw meteen in de isolatie moet.
    Gaat die vent toch uit zijn dak! Wie ik wel niet was, en dat hij wel naar de raad van bestuur zou gaan, en weet ik veel niet wat. Aanklacht links en klachtencommissie rechts.
    Ik heb hem aangeraden dat hij dat vooral moest doen als hij dat nodig vond, maar dat we dan nog steeds geen plek hadden voor zijn schoonmoeder :D
    Ik geloof dat hij van plan is moeders maandag gewoon op transport te zetten (hoe weet ik niet, ik neem aan dat dat met een ambulance moet...). Ik ben benieuwd.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, Bekje...dat recept voor die thee? Ikke hebben :D

Deel Deze Pagina