Bebek je blijft thuis meis luister naar je signalen die zijn duidelijk genoeg.... Stop je onnodige schuldgevoel weg (want je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen ! ) want er is maar 1 Bekje en daar moet je zuinig op zijn.... En anders zijn wij dat wel voor jou.... Dus je blijft thuis en houdt je rust beloofd ??
Ik weet ook wel dat jullie gelijk hebben, maar het is zo vreselijk frustrerend en ik word er zo boos en verdrietig van :x Maar jullie zijn lief, dat jullie zo goed op me passen Ik heb me trouwens een breuk gelachen om die patiënten verhalen van je Lies, vooral die of ze zuurstof ook in een pilvorm hebben...whoehahahaha Geniaal gewoon Koffie, wat fijn dat je kleine mannetje zo lekker heeft geslapen in zijn eigen bedje! Ik kan me voorstellen dat het bloeden je wel angst inboezemt, ik hoop dat het verder niks is! Ik heb alleen verstand van hernia's , verder kan ik je niet helpen ben ik bang... Maar het gaat helemaal goed komen met jouw liefdevolle verzorging!!
Tuurlijk ben je boos, tuurlijk ben je verdrietig. das logisch. Het is ook niet eerlijk... Ik ga zo maar eens douchen. Denk ik.
Jemig joh, heb je weer een heel weekend dienst? Hoop dat je gauw vrij bent! En ik hoop vooral dat je een beetje een rustige dienst hebt vandaag, met een hoop grappige domme opmerkingen van patiënten
bekje, luister naar de ouwetjes! thuis blijven! knuf! zo, kindjes hebben heerlijk geslapen.. B lag gisteren door alle drukte al om 1730 op bed zonder eten, werd om 2130 wakker, heeft bord pasta gegeten en toen weer bed in tot 8:30 P ging om 16:00 naar bed, om 21:30 maar wakker gemaakt voor fles, die dronk ze op, en toen naar bed tot 8:30 uur.. heb der late fles die ze normaal krijgt overgeslagen.. en nu liggen ze weer allebei heerlijk te slapen..
Lies voor je weg gaat, ik kan toch niet op de naam komen hoe heet die wondfolie ook al weer (is een doorzichtig soort huishoudfolie maar dan sterk plakkend zonder gaas er in) ze hebben maar een kleil rotstukje meegegeven...... Dermo nog wattes......En dan maar ff naar dienstdoende apo.......
Ja kan ook Lim Ik heb net Apo gebeld die hebben opsite flexifix is ook een wondfolie, ander merk maar hetzelfde principe, manlief gaat ff ophalen want het laat aan alle kanten los kan ik het ff bij gaan plakken...... Sta stomverbaasd over de flexibileit van die ukkies na zo`n operatie zouden wij een week lang stil in bed gaan liggen en zo`n uk kruipt op zijn gemak weer de hele kamer door......
Liefjes ik moet zo weg maar wil nog even snel roepen dat Bebek echt thuis moet blijven en naar haar lijf en ons moet luisteren. Koffie echt geweldig dat Xander zo goed omgaat met die grote operatie. Jouw verzorging en liefde doen wonderen! Liesje werk ze vanmiddag. Ben je dan komende week ergens vrij, misschien kunnen we dinsdagmiddag of vrijdag weer iets afspreken? Nou ga ik snel douchen en dan foetsie, kom vanavond wel even verder kletsen.
pff, haal net de zoons op bij hun pa.. oudste is nog geen minuut binnen, is zijn mobiel kwijt en loopt hier toch te gotverren.. en ik ben het zo zat dat die me alleen maar loopt af te bekken de hele tijd.. ik zit er serieus aan te denken hem naar zijn pa te sturen, want ik kan het niet meer aan dat ik hier beetje op tenen moet lopen omdat lullo denkt dat die hier de sfeer continue kan blijven verzieken met zijn gegalbak.
Dat zullen we nog wel eens zien Bekje Iemand nog een idee voor een kadootje voor mijn petekind/nichtje? die word zaterdag 6. Zaterdag ga ik "helpen" bij het partijtje, zondag is het taart eten bij haar thuis.