35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Bekje is weer thuis....met zo mogelijk nog meer pijn :(
    Maar nu hoef ik niks meer, jeuj. Niet dat ik nog wat kan, maar 't gaat om het idee ;)

Natas, wat vreselijk zeg, van Raisa :( Ik wist helemaal niet dat je op zoek was naar een ander huisje voor haar. Ging het bij jou niet meer?
    Net wat BB zegt, wel goed dat je het welzijn van je beestje voorop stelt. Maar hoe verdrietig :( Dikke knuf meis!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    he bah natas :( knuffel meis, zo moeilijk om het welzijn van je beestje voor op te stellen als dat inhoudt dat je zelf er zoveel verdriet van hebt..
    mag je Raisa wel bezoeken?

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    voor jomi: lieverd, wat lief dat je je zon zorgen maakte en bang dat ik dat was... knuf

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    BB: succes morgen bij de combinatietest: mag je in ieder weer een blik werpen op jullie wondertje, maar blijft toch ook spannend.

Limm: Jeetje wat een verhaal, hoeveel pech kun je hebben, ongelooflijk.

Oh Natas: jouw verhaal van Raisa: ook wij hebben op het punt gestaan om afscheid van onze eerste flatcoat te nemen; we hadden echt een geweldig adres voor hem, hij wilde niet meer binnen sinds de geboorte van onze oudste. Hij lag alleen maar in de garage. Dat was niet wat ik voor hem wilde. Maar toen het daadwerkelijk zo ver zou zijn heb ik alleen maar gehuild; ik kon hem niet missen, hij heeft nog een mooie oudedag bij ons gehad. Gaat het niet met Raisa en je meisje? Knap van je dat je deze beslissing kan nemen en veel sterkte daarbij!

Ladouce: wens je een goede reis. Elke menuut een flink aantal kilometers dichter bij je eskimootjes.

Bebek: mag ik vragen of jullie al over de eerste poging hebben nagedacht? Balen trouwens dat je weer zoveel pijn hebt.

Met oudste meisje naar huisarts geweest; niet heel veel wijzer, even aankijken, waarschijnlijk een onrustige blinde darm, of gerirriteerde/ spastische darmen..Hb is gecontroleerd en was goed. Geen rede om me verder zorgen te maken; zei ze ook nog zelf 'nu hoef je je geen zorgen meer te maken mama' (ze zou nog buikpijn van mijn zorgen om haar kunnen krijgen;))
    Eerste schooldag weer achter de rug, alles weer in het normale ritme.

Ben benieuwd hoe het met Salcia en Marnat gaat.

Las de berichten over Suusman: maar hopen dat het snel de goede kant op gaat.

En Anna?????? Toch niet aan het bevallen?

Lies: wat een geweldige voorbeelden heb jij van je werk.

Lies en Slacia al dichter naar de IUI. Spannend.

Wie vergeet ik nog?

Ga strijken. Veel liefs

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    #4785 Desmo, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
    He bah wat lees ik veel verdrietige berichtjes :(
    Wilde ik even komen zeuren dat ik zo moet tennissen in de vrieskou ... I rest my case ... :)

Ben erg geschrokken van het bericht van Suusman. Als je nou ergens iet op rekent. Enge bedoeling hoor.

En Bebek weer zoveel pijn en bang voor wat er komen gaat. Wat moeilijk meid en wat zou ik graag wilen dat ik iets voor je kon doen bealve die knuffel geven.

Natas ook al verdrietig vanwege de verhuizing van Raisa. Getverderrie wat een moedige maar akelige beslissing. Heel veel sterkte meid.

BB heeft buikgriep en als het tegen zit een irritante blindedarm. Succes morgen met de combitest en prikken. Ik duim dat het alemaal goed zal zijn.

Heftig verhaal Lim. Ik had het wel gelezen maar me niet gerealiseerd dat het bij jou om de hoek was. Hoeveel pech kan je hebben, verschrikkelijk!

Gelukkig gaat het met kleine X al beter, dat is heerlijk nieuws!

En dat Ladouce terugkomt is ook JOEPIEDEPOEPIE.

Over draagdoeken kan ik niet meepraten dus dat doe ik ook niet :D

Badeendje welkom hoor Afschuwelijke beslissing hebben jullie moeten nemen zeg.

Lies het doet me goed om te horen dat ik dus blijkbaar niet de enige in jouw dorp was die op maandagochtend voor een gesloten deur stond. Is mij namelijk ook regelmatig overkomen :D
    Wat ik ook heel goed kan is op vrijdag naar de "koopavond" in de stad gaan en dan bedenken dat het in Utrecht op donderdag koopavond is :)

Jomi nog BZV gekeken gisteren? Leuke rel bij die geitenboer Frank :D

En nou weet ik het niet meer. Eerst dit maar ff posten

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Mama73 grappig, ik moest van het weekend ook ineens aan Anna denken en dat we haar al een paar dagen niet hebben gezien. Tuurlijk dacht ik ook gelijk aan bevallen ;)

Fijn dat er niks geks met je meisje aan de hand is. Schattig dat ze aangeeft dat mama zich geen zorgen meer hoeft te maken, misschien moet je maar naar haar luisteren ;) Succes met strijken (als ik toch ergens een pesthekel aan heb ... )

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Annna: vanaf de 6e geen enkel bericht meer.....ben je bevallen????? Ben nieuwsgierig. :) Hoe gaat het met jou, jullie, jullie 3-tjes of jullie 4-tjes?

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goh, het zou zomaar kunnen zeg, dat Anna aan het bevallen is...Heeft ze eigenlijk een buddy?

JoMi, dank je voor je lieve woorden over de pijn. Het is maar goed dat niemand het over kan nemen, want als dat wel kon had ik het niet aan jou gegeven maar aan mensen die helemaal niet aardig vind ;) :D

Des, ik vind je wel een bikkel hoor. En enigszins gestoord :D Wie gaat er nou voor zijn lol in die pokkekou staan tennissen :D

Mama73, wat schattig zeg, dat je meisje zegt dat je je geen zorgen meer hoeft te maken. Heerlijk, die zorgeloosheid die die kleintjes hebben! Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand, nu maar hopen dat ze snel opknapt!
    Ow enne, we willen eigenlijk eerst de 24 maanden vol maken. Ook omdat mijn rug dan nog heel even de tijd heeft om te herstellen, maar vooral omdat mijn Lief het nog even zelf wil proberen. Dus hebben we besloten om het eerst de volle twee jaar zelf te proberen voordat we met IUI starten!

Ik hou topic over Suusman ff in de gaten, ze mocht om drie uur naar hem toe maar heeft niets meer gepost daarna....Ik hoop op goed nieuws!

Ik ga weer even CSI kijken...heb ontdekt dat ik op de bank met een kussen onder mijn bovenbeen en de rest naar beneden op de grond het lekkerst en meest pijnloos zit ;)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    annna zou gaan smsen als het zou starten.. althans, dat heeft ze beloofd

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    BB, heel veel succes morgen bij de combitest!

Mama73, fijn dat alles goed is met je meisje.

Des, tennissen + vrieskou = respect :D

Inmiddels heeft Suus op hyves gepost dat Roen morgen een stent krijgt. Wat een spanning voor die 2!

Het ging hier idd niet meer met Raisa. Ze is een geestelijk en lichamelijk beschadigd hondje die de drukte van een klein kind niet kon handelen. Ze is nooit de vrolijkste hond geweest maar nu was daar helemaal niets meer van over. Ze trok zich steeds meer terug in haar schulp.
    Daarnaast kon ze naar vreemden in huis angsthappen. Ik was niet bang voor Danique, die is geen vreemde, maar kon al nachtmerries krijgen voor als de kinderen straks vriendjes en vriendinnetjes mee naar huis nemen.
    Na zo veel jaar een hond gehad te hebben (17 jaar lang Queenie, 6 jaar Raisie) is dit nu wel heel raar. Maar we hebben besloten om geen andere hond te nemen, hoe makkelijk bij kinderen ook, zolang we nog in de kleine ukkepukken zitten.
    Het is dubbel, voor Rais ben ik blij maar ik mis haar nu al enorm.

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Arme Natas, dat is inderdaad geen leuk besluit, hoe verstandig en lief voor Raisa ook. Sterkte met het gemis. Hoe is het verder met je?

Ladouce morgen weer thuis, gezellig! Ik hoop dat je een soepele terugreis achter de rug hebt als je dit leest. En fijn om te lezen dat jullie vakantie zo heerlijk was. Hoop dat je hier weer een beetje kan acclimatiseren.

Sterkte en succes BB morgen!

Bekje, troostaaitjes op je pijnlijke ledematen en hoop dat je en beetje goed slaapt vannacht. En sterkte bij de fysio morgen.

Lim, wat een akelig verhaal, bah, echt naar ..
    Wel fijn dat je zoon beter presteert op school.

Lies, lekker dagje vrij gehad?

Annna, waar beeeeeeennnnn jeeee ???? Spannend .....

Mama, fijn van je zieke dochter, dat het okee met haar is!

Desje, jij bent ook een stoere zeg, tennissen in de vrieskou, Brrr, inderdaad : R E S P E C T !

Koffie, houden jullie het een beetje vol? Hoe gaat het met X? Knuf.

Ook knuf voor Jomi. Is J nu helemaal beter? En jij?

Hier, moet ik nu broodnodig mijn bedje in, morgen weer vroeg naar kantoor en deze week waarschijnlijk weer heeeeel druk. Hopelijk is het vanaf volgende week rustiger.
    Heb lekker geschuurd en geschilderd in atelier vanmiddag, dat was weer even fijn om zo praktisch bezig te zijn. Doet me altijd goed!

Trusten lieverds, tot morgenavond waarschijnlijk.

12. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    #4792 Lynnami, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
    Hey meiden, Allereerst sorry voor mijn afwezigheid. Ik heb namelijk de indruk dat ik er een beetje bijhang hier. Ik kwam een bericht van Pink38 tegen waarin ze vaarwel tegen jullie zegt en zoals zij het omschrijft ervaarde ik het ook. Ik zit emotioneel nogal in een diep ravijn en zondagavond is hier bij mij de emmer overgelopen. BB heeft het op mijn hyves kunnen lezen... :)
    Als jullie het leuk zouden vinden wil ik het nog een keer proberen om me bij te voegen en weer vrolijk verder praten. Ik moet wel even uitgebreid gaan teruglezen vanaf de laatste ker dat ik hier gelezen heb.

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ryfo: ik weet niet welk bericht je bedoelt, heb even gezocht naar de berichten van pink38 maar kan het niet echt vinden. Kl*te dat je het zo zwaar hebt. Wil eventueel wel een pb met je hyves zodat ik het ook kan lezen. Sterkte met alles. KNuf

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen meiden

Ryfo, iedereen heeft in het begin het gevoel dat ie er een beetje bijhangt en da's ook best logisch. Wij kletsen namelijk al heel lang met elkaar en dan kost het even tijd om een nieuw iemand te leren kennen, dat moet je gewoon echt even de tijd geven! En gewoon lekker blijven schrijven, hoe meer je schrijft, hoe meer reactie je krijgt! ;)
    Ow enne, ik vroeg gisteren nog waar je was, dus je bent wel degelijk onderdeel van ons groepie hoor! :)
    Erg vervelend dat je het zo zwaar hebt zeg, mag ik vragen wat er aan de hand is? Hoop in ieder geval voor je dat het snel weer de goede kant opgaat! Welcome back!

Lim, het is nu wel heel lang stil rondom Anna hoor, er zal toch niks zijn? Ik hoop dat ze je inderdaad smst en het niet vergeet in de weeënstorm :D

Duim, ben je kunstenares? Omdat je zegt dat je in je atelier hebt gewerkt...sorry als ik dat gemist heb! Ik vind het zelf ook erg leuk om creatief bezig te zijn, al kan ik niet schilderen/beeldhouwen, maar ik heb altijd veel respect voor mensen die dat kunnen en ben zelf weleens jaloers op mensen die heerlijk creabea bezig kunnen zijn in een atelier!

BB, succes met de combinatietest en bloedprikken vandaag!

Natas, hoe gaat het met je? Kun je het gemis van Raisa een beetje een plekje geven? Het is een vreselijk moeilijk maar moedig besluit meis, het welzijn van je beestje staat voorop, maar de leegte zal wel even duren en is hartstikke verdrietig :( Sterkte!

Hier gaat het k.u.t. De pijn neemt nog steeds toe, al zou je denken dat dat haast niet meer kan...maar het allerergste vind ik nog dat ik mijn andere bil ook ga voelen en da's niet goed, want dan zou kunnen betekenen dat ik nu met een dubbele hernia zit :$ Daarbij mag het gewoon niet uitstralen naar mijn andere been, want dankzij mijn goede been kan ik me nog voortbewegen, want mijn slechte been doet niks meer en sleept naast me over de grond! Dus als mijn goede been het gaat begeven dan kun je net zo goed vast een rolstoel voor me bestellen, want dan kan ik dus niks meer :(
    Zometeen naar de fysio, ik hoop zo vreselijk dat ie iets voor me kan doen, al verwacht ik het niet...

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    uh oh.. net een peperdure draagdoek geklikt... gelukkig had ik dingen verkocht zodat ik hem kan bekostigen

pff bek, vind het zo erg dat je zon pijn hebt.. wou dat ik was voor je kon doen.

welkom terug ryfo.. knuf

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ff een korte update van mij met X gaat het minder alles begint hem flink te irriteren, wil ook steeds bij de verzorging de catheter eruit trekken. Ben vanaf gisteravond 11.30 tot vanmorgen 6.15 met hem in de weer geweest, samen in het grote bed gelegen maar mijnheer wilde echt niet slapen de arme uk :( Om 6.15 terug in eigen bedje gelegd ik was zo moe en bang om in slaap te vallen.... toen hebben we nog 2,5 uur kunnen slapen.... Ben dus beetje geradbraakt..........

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Sorry meiden ik ga straks weer op jullie reageren.........

Ryfo welcome back meis, je bent echt van harte welkom !

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hallo meiden, eindelijk weer thuis. Wat een k.u.t. terugreis. Toen ik gisteren melde dat we bijna het vliegtuig in gingen kwamen we er eerst achter dat er een gate wijziging was geweest die niet omgeroepen was. Van gate 66 naar gate 1:$. Aangekomen bij gate 1 kregen we na een minuut of 15 te horen/zien dat we een vertraging hadden van ruim 2,5 uur. Dus i.p.v. 00.30 lokale tijd de lucht in te gaan gingen we pas om 03.30 de lucht in. Ik heb direct na het opstijgen een slaappil genomen en vervolgens gelukkig bijna 5 uur van de 12 uur kunnen slapen. We waren dus vanmorgen pas om 10.00 u. of zo thuis. Wel een taxi genomen want we hadden geen trek meer in het ov. Ook vanwege het pokke weer hier. Kom je uit ruim 30 graden en dan hier in de koude regen.
    Zojuist de eerste draai was er in gedaan, lekker onder de douche gestaan en nu even proberen bij te lezen. Ik ga wel proberen bij te lezen maar niet op alles reageren want dan ben ik volgende week nog bezig.

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He Ryfo, ik vroeg me ook al af waar je was. Je schoonfamilie had je al weer uitgezwaaid toch!?

Ja en waar was ik dan????
    Druk, druk, druk dit weekend. Wij zijn nogal van die last minute inrichters. Hoewel we nog steeds geen babykamer ervan maken hebben we in de logeerkamer wel een babyhoekje voor het verschonen. En ons bed heeft een aanschuifledikantje nu. Gevolg is dat ik met mijn (ja nog dikke buik) nauwelijks meer het bed in of uit kan komen. Vergeet niet dat het ook erg hoog staat nu.
    Kortom, ik ga via een kruikje er in en er uit :)

Zaterdag hebben we uiteindelijk nog de verloskundige gebeld omdat ik het kindje die dag al nauwelijks had voelen bewegen, ondanks dat ik 's middags naar bed was gegaan en me er goed op geconcentreerd had. Ik kreeg beebje ook niet zo ver dat hij/zij de gebruikelijke ruwe porren uitdeelde.
    Nou wisten we al dat we dan ook doorverwezen zouden worden naar het ZH voor verder controle voor de zekerheid. Maar eigenlijk had ik daar geen zin in. We hadden een leuke afspraak voor een spelletjesmiddag staan. En na controle vd VK waren wij al gerustgesteld. Maar uiteraard wil je zelf ook het zekere voor het onzekere, dus zijn we op de kraamsuites beland. Die hadden we nog nooit gezien dus we kennen nu de weg.
    Uiteindelijk zijn we daar een paar uurtjes mee bezig geweest. Banden op de buik voor controle van de hartactiviteit, de bewegingen en de evt weeënactiviteit (die laatste was er echt nog niet) En we waren er rond etenstijd, dus we hebben met zijn drietjes een ziekenhuismenuutje gedeeld. Yara vond de flauwe aardappelpuree met doperwtjes prima te eten, vriendlief de vla en ik de salade. Een beetje aparte middag, wetende dat we daar binnenkort weer zullen zijn voor het echie. Opgelucht en toch ook een beetje beduusd.

Ik had gisteren trouwens nog even een berichtje naar Natas gestuurd om te laten weten dat ik nog niet met bevallen bezig was. Maar Natas heeft het moeilijk, met het afscheid van Raisa.
    Tjee dat is nogal wat zeg. Ik dacht trouwens dat ze ouder was, maar dat valt ook nog wel mee. Wijze beslissing, maar niet makkelijk kan ik me voorstellen.

Ik vind zelf kleine kindjes en huisdiertjes ook niet zo'n hele makkelijke situatie. Een dier blijft een dier natuurlijk en dieren blijven onvoorspelbaar. Net als kleine kinderen.

Verder ben ik trouwens echt moe nu. Gisteren heb ik echt mijn ouders gevraagd om even langs te komen om ons de dag door te slepen. Vanmorgen lag ik tijdens de peuter tv op bed met mijn benen bij dochter op schoot. (alleen de voetmassage was veranderd in sokken uittrekken)

Nou ja en nu is het al weer bijna etenstijd, dus red ik het wel tot we mogen gaan slapen. En hopelijk slaapt de kleine schat dan weer even flink. Met dit weer is de motivatie om me de deur uit te slepen ook wel ver te zoeken. Maar zo'n uk wordt ook niet vrolijker van de hele dag thuis zijn met een bankhangende of computerende mama.
    Ach we zullen zien hoe lang het nog gaat duren allemaal.

Heb gisteren in de avond alles bijgelezen. Maar kan het even niet meer terughalen allemaal. Wel het belangrijkste dat Koffie weer thuis is met Xander. Fijn meid. En geef hem maar alle liefde die je in je hebt, dat moet heerlijk zijn voor de kleine man.

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oooh Koffie, chips het gaat niet zo lekker nu! Lijkt me ook niet raar na zo'n operatie voor zo'n uk. Maar voor jou ook erg vervelend omdat het zo vermoeiend is. Wel fijn dat je er kon zijn voor hem. In het ZH zou er niemand zoveel aandacht aan een patientje kunnen besteden.
    Ik duim dat hij snel weer de oude wordt.

Ladouce, welcome back. Even wennen weer he! Ik kan me er wat bij voorstellen.

Deel Deze Pagina