35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ah fijn dat je even reageert Anna, alles dus nog "rustig" bij jou, hoewel ik me zo'n bezoekje aan het ziekenhuis niet als relaxed kan voorstellen. Hou je taai meid en alvast veel succes straks. Kan me voorstellen dat je nu even niet zo actief meer bent hier hoor.

Vervelend Koffie, dat X. er genoeg van heeft. Heb je ook het idee dat hij pijn heeft? Zo waardeloos dat je er verder zo weing aan kan doen nu. Liefde en aandacht geven, maar dat zit bij jou wel goed.
    Dikke knuf!!

Ryfo voel je niet bezwaard meis. Er wordt hier heel wat afgeschreven en soms is het gewoon niet te doen om alles bij te houden. Maar weet dat je welkom blijft hoor. Erg balen dat je in een dip zit, het valt ook niet mee kan ik me voorstellen. Ook een knuf voor jou.

Ladouce lieverd fijn dat je er weer bent. Lekker zo'n terugreis :$ Maar nu weer veilig thuis in het oer-Hollandse koude pestweer. Zal wel even een overgang zijn!
    Hele korte update van de beangrijkste dingen zonder iemand tekort te willen doen :)

- Xander heeft zijn operatie goed doorstaan en is weer thuis waar Koffie hem met al haar liefde en aandacht verzorgd.
    - Anna is nog niet bevallen
    - Suusman ligt in het ziekenhuis op de hartbewaking, vandaag moet duidelijk worden wat hij precies heeft
    - Bebek is weer terug bij af wat pijn betreft en mag al met IUI beginnen wat ze nog even niet doet
    - Natas heeft haar hond weg moeten doen en heeft daar veel verdriet van
    - Lies gaat ook met IUI beginnen
    - BB heeft last van haar buik en wordt vandaag gecontroleerd op haar blindedarm en krijgt vandaag ook de combinatietest

Nogmaals zonder iemand tekort te willen doen denk ik dat dit de belangrijkste zaken van de afgelopen weken zijn. Als ik iets belangrijks vergeten vul me dan aan meisjes en op voorhand sorry dan.

En ik ben een bikkel want ik heb gisteravond in de vrieskou op de tennisbaan me uitgesloofd ... en het was nog lekker ook :D

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce liefie, welkom terug!!
    Wel een domper zeg, zo'n kloterige terugreis :x Maar gelukkig kun je teren op een heerlijke vakantie! Wel ff paar foto's posten he, ik ben razendbenieuwd!!

Anna, kan me voorstellen dat het ff schrikken was het weekend! Wel goed zeg, dat ze je meteen helemaal binnenste buiten keren! Ook en met name voor je gemoedsrust! Gelukkig is alles goed met jou en beebje! Die kleine bereid zich gewoon voor op wat komen gaat, die is energie aan het sparen ;) Je bent er bijna zag ik aan je banner, maar ik begrijp van jou dat je denkt dat het allemaal wat later wordt?

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bebek hoe was het bij de fysio? Kan je nog lopen?

Je wilt het niet horen maar zo langzamerhand begin ik me wel serieus zorgen te maken over jouw eigenwijze hoofdje. Ik kan me voorstellen dat het geen pretje is om weer een operatie te moeten ondergaan maar ik ben zo bang dat je straks te laat bent en echt in een rolstoel komt te zitten.
    Je moet ooit ook nog fit genoeg zijn voor een bevalling en je wilt toch niet dat je jullie kleine multicultischat niet zelf kan vezorgen?

Je weet dat ik het beste voor je wil en ik denk nu echt dat je terug naar de neuroloog moet. Zo kun je niet doorgaan schat.

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh lees net op de Hyves van Suus dat het goed gaat met Suusman. Geen vernauwingen gevonden. Hij mag zelfs al naar huis met een tas vol pillen en absoluut rust houden. Waarschijnlijk is door de stress zijn bloeddruk zo hoog geworden dat het als een hartinfarct heeft aangevoeld.
    Suus kan ook in de verzorging de komend tijd :)

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, ik heb met jullie te doen hoor meis! Die wonden bij je kleine prins zijn nu natuurlijk aan het genezen, dus dat gaat jeuken als de pest en je arme mannetje heeft er gewoon genoeg van! Logisch, maar wel zwaar! Sterkte meis!

Des, je bent inderdaad een bikkel zeg, dat je met die kou op de tennisbaan bent gaan staan! En enigszins gestoord :D :p
    Maar gelukkig heb je ervan genoten ;)

Nou, bij de fysio was ik ook zo klaar....die kan eigenlijk weinig tot niets voor me doen en heeft me met klem geadviseerd de neuroloog te bellen om de afspraak te vervroegen en toch voor de operatie te gaan. Tevens ben ik nu bezig om te kijken of ik mijn zorgverzekering kan laten uitbreiden en wat me dat gaat kosten, want het blijkt dat ik nu maar 10 behandelingen vergoed krijg en de rest zelf moet lappen. Zodra ik geopereerd ben moet ik de eerste 12 behandelingen zelf betalen en daarna krijg ik een jaar lang onbeperkte vergoeding. Als ik mijn verzekering nu laat uitbreiden, krijg ik nu al al mijn therapie vergoed en kan de fysio proberen of hij in ieder geval mijn pijnklachten wat kan verminderen, al is het puur symptoombestrijding en kan hij me niet genezen. Maar ik ben al blij als de pijn wat kan gaan afnemen, want ik ben gewoon misselijk van de pijn en loop constant met van die zweethandjes rond :(
    Ik heb het ziekenhuis ook gemaild met het verzoek om de afspraak te vervroegen met mijn neuroloog en de situatie even uitgelegd, dus ik ben benieuwd....
    Ik wil hier gewoon zo snel mogelijk vanaf want ik zit bijna tegen het plafond van de pijn, maar ik zit om de één of andere reden heel erg tegen een operatie an te hikken...alsof ik aanvoel dat het fout gaat ofzo. En ik wil mijn Lief ook niet weer belasten, want als ze die ingreep gaan doen kan ik 6 weken weer niets en heb ik hulp nodig met de hond en met het huishouden en dan komt er dus erg veel op zijn nek terecht. Maar hij zegt zelf al dat ik me echt moet laten opereren, want dit is ook niks.
    Dus ik ben benieuwd wat de neuroloog precies in gedachten heeft...eerst maar hopen dat ik er snel terecht kan en dat mijn verzekering wordt uitgebreid!

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik heb Suusman zelf aan de telefoon gehad en ik heb goed nieuws!
    Suusman zijn hart is helemaal goed.Geen vernauwingen.Zijn bloeddruk is van de stress zo hoog geworden dat alles is gaan samentrekken en dat voelt als een hartinfarct.Als ze het in Woerden ook goed vinden mag hij vandaag al naar huis.Wel met een berg pillen mee en een grote dosis voorlopig helemaal niks.
    Dus jeej!
    Van Nieuwegein waar de catheterisatie was mag ie al naar huis (even een kleine toelichting nog ;))

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, alsof ik wist wat je ging schrijven ;)
    Ik vind het wel lief van je dat je je zorgen om me maakt, dank je :)
    En je hebt ook wel gelijk, zo kan ik ook niet verder :(

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jeuj, goed nieuws voor Suusman!!
    Wat fijn om te lezen meid, wat een opluchting!
    Waar heeft ie in vredesnaam zoveel stress van dat ie het aan zijn hart krijgt?? Leg hem voorlopig maar lekker in de watten en gewoon niets, maar dan ook helemaal niets doen en alle stres vermijden!
    Succes met de verzorging en heerlijk dat ie weer naar huis mag!

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Annna: Fijn om van je te horen, alles nog rustig dus. Idd zo'n bezoekje aan het ziekenhuis za;l toch wel spannend zijn geweest. Gelukkig dat alles goed gaat met jullie ukje.

Ladouce: welkom thuis. Wat zal je het koud hebben, ik heb het vandaag al zo koud. Wat een regenachtige dag: begon vanochtend bij ons overigens met een rose lucht en een prachtige regenboog.
    Het je een fijne vakantie gehad?

Ryfo: mee blijven doen hoor meis. Ik snap denk ik wel een beetje wat je bedoelt. Maar ook wat mij betreft ben je zeer welkom.

Bebek: Wat vervelend dat de pijn nog erger wordt, je zou idd haast denken dat het niet meer erger kan. Badankt voor je reactie. Daar is iets voor te zeggen de 2 jaar vol maken. Nu 19 maanden toch?

Koffie: wat zal jij moe zijn. Hoe lang moet die catheter erin blijven zitten. Is het bloeden wel gestopt? Hoop dat je mannetje zich snel wat beter gaat voelen (en jij ook).

Des: Fijn zo'n samenvatting, weet ik ook weer dat ik bij ben.

Natas: ook ik begrijp je verdriet zo goed. Vooral ook omdat ook wij op dat punt hebben gestaan. Maar jij doet het voor je maatje, om die een beter leven te geven. Ben daar maar trots op! Maar zoals je zelf schreef het is goed, maar ook goed klote.

Limmeke: Hoe gaat het met je zoon na het ongeluk van dat meisje?

BB: ben benieuwd naar je buik, ik hoop maar dat het mee valt.

Veel liefs

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Liefje ik ben opgelucht dat je zo verstandig bent. En ik kom je helpen hoor schat, ben dan wel geen zuster maar ik kom je toch verzorgen. Boodschappen doen, dweilen, puppie uitlaten ... dat kan ik allemaal wel doen als ik vrij ben. Je staat er niet alleen voor!

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Haha ik heb nu al 2x gereageerd op het goed nieuws van Suus en hier dan de derde keer:

JOEPIEDEPOEPIEEEEEEEEEEEEE :D

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Jeej we zijn allemaal tegelijk aan het schrijven: susanne: wat fijn dat Suusman vandaag waarschijnlijk al weer naar huis mag en zijn hart helemaal goed is!!

Bebek: ben het helemaal met Desmo eens; goed dat je je afspraak gaat vervroegen!

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Goed nieuws van de lief van Suus.

Nu graag vandaag nog goed nieuws van BB. Weet iemand iets van het tijdstip van haar afspraak?

Bebek, je klinkt verstandig lieverd! Zoveel pijn is ook slecht voor je. Dan maar proberen er van af te komen. Jouw kermende lief wil vast ook nu wel weer voor je zorgen, omdat je dat gewoon nodig hebt. Ik hoop dat je snel terecht kunt.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wat een lieverd ben je toch, dank je wel!!

En ook Anna en Mama73 bedankt voor de lieve woorden...ben zo emotioneel als ene deur nu, dus de tranen kwamen alweer van jullie berichtjes Des, Anna en Mama73 ;) Maar doet me goed dat jullie zo meeleven, alleen dat geeft al het gevoel dat ik er niet alleen voor sta!

De verzekering heeft vast niets te doen, want die mailden me al gelijk terug dat mijn maandpremie een tientje omhoog zou gaan maar dat dan wel alle behandelingen vergoed zouden worden, dus dat lijkt me een goedkopere optie dan alles vanaf behandeling 10 zelf te moeten betalen, a 30 euro per behandeling! Ik heb de eerste rekening van 210 euro al binnen namelijk :(
    De neuroloog heb ik ook gemaild en ook daar is het vast rustig, want de assistente mailde me binnen het uur terug dat mijn arts vandaag afwezig is, maar dat ze morgen meteen met hem gaat overleggen voor een vervroegde afspraak. Du alles loopt!
    En dankzij die mega uitgebreide verzekering kan ik gewoon bij de fysio blijven en kan hij aan pijnbestrijding gaan doen!! Jippie! Hij hoeft me niet te genezen, als ie maar wat aan de pijn doet!

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mama73, ik moest gisteren ook wel even nadenken over jouw mailtje van de derde moeder die zwanger was van haar 4e kindje.
    Ik begrijp inmiddels wel dat je zelfs bij een 4e 5e of 6e kindje een heel sterke wens kunt hebben en lastige gevoelens naar anderen toe.

Toen ik nog geen kindje had begreep ik dat dus echt niet. Ik denk ook dat het verschil tussen wel en geen kindje krijgen groter is en ik hoop dan ook dat iedereen die dat graag wil ooit mag ervaren.
    Maar inmiddels weet ik dat het verlangen naar een volgend kindje ook al die gevoelens kan brengen. Sterkte daarmee jij ook.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat een geluk heb jij dan met je verzekering bekje.. ik had het ook nagekeken en ik zou eerst gekeurd moeten worden voor ze mijn verzekering verhogen.. en omdat al vast staat dat ik veel gebruik maak van fysio, is kans groot dat mijn aanvraag word afgewezen.

annna: fijn te zien dat het wel goed gaat met kindje.. snap dat je je ineens wel zorgen maakte bij minder voelen bewegen..

bekje: als je nu gewoon naar limburg verhuisd.. dan kom ik ook helpen!

wat fijn suus dat het allemaal meevalt met suusman.. gelukkig maar!

17. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Geen Suusman mee naar huis......cardioloog in Nieuwegein iets te vroeg gejuicht.De cardioloog in Woerden zegt dat Jeroen zijn ECG's dusdanig afwijkend zijn,dat er wel wat mis is met zijn hart.

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je niet kon begrijpen hoe dat voelde: het grote verlangen naar een volgend kind. En ik vind ook oprecht dat de dames die voor hun eerste kindje gaan vooraan in de rij mogen staan bij het uitdelen. Ik geloof ook echt dat het verschil maakt dat we 'al' 3 kindjes hebben, het verlangen is groot; maar ik kan er wel mee leven als de situatie zo blijft en ik denk dat het een heel ander verhaal wordt wanneer je voor je 1e wondertje al zoveel moeite moet doen. Het klinkt stom; maar elke keer als er weer een zwangere voorbij komt denk ik aan jullie; ik voel me rot maar er zijn ook nog dames die nog niet eens hun eerste kindje hebben mogen krijgen. Maar het is gewoon wel heel toevallig: dat een 4e kindje al niet eens zo heel vaak voor komt, en er dan in een klas 3 kindjes zijn met een mama welke in verwachting is van de 4e.
    Heel verhaal, ik hoop dat je me een beetje begrijpt en ik niemand anders kwets.

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Verdo... wat een tegenslag. Dat ze dan eerst even overleggen voor ze jullie alle hoop geven. Maar hopen dat de cardioloog uit Nieuwegein snel gelijk krijgt! Sterkte.

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Bebek: wat is het toch fijn als het in de gezondheidszorg zomaar ineens gemakkelijk gaat of lijkt te gaan. Natuurlijk moet jij voor die volledige vergoeding gaan. Als ik bij je in de buurt woonde kwam ik ook helpen hoor! Ben wel eens jaloers dat jullie gewoon bij elkaar op de koffie kunnen!

Zal ook maar eens wat gaan doen; nu geen Lies monologen maar mama monologen.

Deel Deze Pagina