35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ladouce, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie, sterkte meid!
    Ladouce welkom terug

Ik ben gisteren weer in ziekenhuis geweest, had door extra hormoon 2 goede eitjes...morgenochtend om 11.45 IUI...dus duimen mogen weer draaien...

nog geen uitslag van ECG en bloed overigens, zal morgen eens bellen. Maar ze zagen in eerste instantie niets geks op filmpje, moest nog wel door cardioloog worden beoordeeld. Alleen blijf ik toch bang, omdat mijn moeder ook ECG had en die was goed en dag erna was ze dood.

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Meiden,

Even een ochtendknuffel en zwaai, want moet alweer naar mijn werk.
    Heb gister en vanochtend nog wel wat bijgelezen, maar niet alles.

Ik hoop vanavond weer even te reageren. Deze week echt knal druk op mijn werk, dus mijn hoofd zit vol.

BB, mooie echo en heel fijn dat je buikpijn gezakt is! Nu de duizeligheid nog!

Andere meiden hele fijne dag vandaag en tot later!

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    En succes Salcia met de IUI, ik zag het nog net staan!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat fijn natas dat Raisa haar plekje al snel gevonden heeft..

salcia: succes met iui, is niet veel maar wel toch 2 mooie eitjes..

Bekje: tis idd zo, hoe meer behandelingen, hoe aantrekkelijker nieuwe premie..
    ik zit bij CZ.. en ik wilde dus mijn aanvullende en mijn tandarts omhoog gooien, maar bij beide willen ze een keuring.. pff.. tandarts word ik wel goedgekeurd, want gebit is in orde.. maar de rest... word doodmoe van die k-verzekeringen.. je betaald je scheel, steeds meer word er uitgegooid en als je zorg wilt hebben, dan lukt het niet want dan ben je te risicovol.

5. Ria32

Ria32 Niet meer actief

heel veel succes morgen, ga voor je duimen.
    Hoop dat cardioloog je meer kan vertellen en rust kan geven sterkte.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Salcia, heel veel succes met de IUI zo!! Ik duim voor je meid!

Natas, wat een fijn bericht dat het goed gaat met Raisa! Ik kan me je verdriet zo goed voorstellen, thuiskomen in een leeg huis :( Maar het is een goed bericht dat Raisa niet bang of schuw is! Dikke knuf meis!

Lim, bij Agis doen ze dus helemaal niet moeilijk, al is het natuurlijk wel raar dat je 137 euro per maand moet betalen en dan nog 6 euro per fysio behandeling zelf :$

Voor de meisjes die in mijn buurt wonen heb ik een hele brutale vraag....ik vind het vreselijk om te vragen en om iemand er lastig mee te vallen, maar ik heb niemand anders die ik kan vragen, want Lief moet werken en die kan nu onmogelijk vrij krijgen....
    Ik heb dus net bericht gekregen van de neuroloog dat ik aanstaande vrijdag om 13.30 terecht kan, maar op de locatie Utrecht...en ik weet dus niet hoe ik daar moet komen :(
    Kan iemand van jullie mij uit de brand helpen?
    Het spijt me dat ik jullie er weer lastig mee moet vallen :(

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sorry Bekje, maar ik moet werken...anders had ik wel gereden :(

Ben er de rest van de dag niet. Ik ben aan het werk, en ga vanavopnd uit eten met een groep.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel plezier met etentje lies

sorry bekje, beetje uit de buurt en ik ben dan op weg naar dusseldorf om mijn ouders weer op vliegtuig te zetten

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lim, voor jou was het ook geen doen geweest, ff vanuit Limburg naar Utrecht om mijn kreupele lijf af te leveren bij de neuroloog, hahaha. Maar toch lief dat je meedenkt!

Liesje, lief dat je me had willen brengen, zul je net zien dat je moet werken :(

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, werkse en heel veel plezier vanavond met je etentje!

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Salcia succes bij de IUI. 2 eitjes is mooi dan heb je iig een dubbele kans!

Bekje sorry maar ik kom je kreupele lijfje ook niet vervoeren;)

Duim werk ze vandaag!

Lies ook en gezellig vanavond uiteten! Heb ik ook wel zin in.

Ria hoe gaat het met inpakken? (en weggooien?);)

Natas wat fijn dat Raisa zich wel op haar gemak voelt bij die mevrouw. Dat is toch wel een geruststelling. Neemt de pijn niet weg dat weet ik, knuf!

Hier vanmiddag weer een ziekenhuis bezoek deze keer is het de longarts die ik met mijn aanwezigheid mag verblijden. Mijn medicijnen werken voor geen meter en ik ben benieuwd wat hij er aan gaat doen? Ik weet nl wel waar het vandaan komt. IIk mag mijn reguliere medicijnen niet gebruiken nu ik zwanger ben en wij zijn op het werk verhuisd naar een ander gebouw. Laat daar nu net vloerbedekking liggen en ik een enorme huisstofmijt allergie hebben. Zucht. Dus daar werken die medicijnen niet voldoende tegen. Volgens mij moeten ze mijn werkplek aanpassen als het mij belemmert in mijn werk. Zal ik eens navragen.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    BB, het was ook een vraag aan de meiden die in de buurt wonen ;)
    Succes vanmiddag bij de longarts, ik hoop dat ze je iets kunnen geven wat je allergie een stuk vermindert!

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Snap ik toch:D
    Ik denk dat ik al de medicijnen gebruik die ervoor in aanmerking komen. Andere (sterkere) medicijnen mag ik niet hebben want die zijn schadelijk. Ik denk trouwens ook dat het een combinatie is van alles. Moe zijn van te weinig zuurstof binnen krijgen, fibromyalgie, zwangerschap en een te hoge bloeddruk zal ook niet meehelpen.
    Ik trek wel aan de bel als ik me zo blijf voelen want dit is geen pretje.
    (al is jouw lijf nu nog minder een pretje Bek, kom ik aan met mijn kwaaltjes;))

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Voor iedereen is zijn eigen pijn en ellende het ergste, dus voor jou is het allemaal net zo vervelend als voor mij!
    Lijkt me goed om aan de bel te trekken, want je kan je ook niet nog ruim 6 maanden zo belabberd voelen! Ik hoop dat ze wat verlichting kunnen brengen!

Ga nu even hubbie wakker maken, die is vrij vandaag, kunnen we even eten. Ik meld me later wel weer ff meiden!

Hoe zou de IUI bij Salcia gegaan zijn??

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo ben ik weer ff, ff kijken of ik de hoofdlijnen nog een beetje weet, heb net bijgelezen maar mijn hersencellen werken niet echt ....:D

Ladouce welkom terug meis, gezellig dat je er weer bent.
    Ryfo wat een opmerking zeg kan me voorstellen dat je mond open viel, ik ken dat op dat moment ben je sprakeloos, krijg je een rode kop van woede en thuis komen allerlei opmerkingen naar boven die je had kunnen zeggen...Op je vraag of ukkie in het ziekenhuis ligt, nee ik mocht hem gelukkig snel meenemen met verbandmateriaal een lading medicatie en zijn catheter..... het is best heavy thuis maar ik doe het met zoveel liefde......
    Salcia succes zo !
    BB wat een mooie echo en wat een goede kansberekening, mijn gyn wilde dat niet meer doen toen bij ons, ik was al zo oud dat er zowiezo een slechte kansberekening uit zou komen......(oud pfff het mocht wat :D)
    Bebek ik durf nog steeds geen auto te rijden en ik zit met ukkie hier anders was ik wel zo gek hoor had ik meteen een gezellig bezoekje ertegen aan geplakt.....Trouwens als jullie van het voorjaar weer eens iets plannen kom ik gewoon met de trein hoor...
    Annna dikke knuf !
    Natas goed bericht over Raisa, heb je een beetje kunnen slapen ?
    Des stoer om met die kou te gaan tennissen, gek maar wel stoer :D Toch wel in je shirtje en korte tennisrokje he, als je het doet moet je het goed doen.

Hier gaat het wel, dochterlief is erg aandachtvragend, zoekend naar stokken om honden te slaan. Ik ga nergens op in, kan dat nu even niet aan...Oudste dochter is een scheetje, die had voordat ik naar beneden kwam al het hele huishouden gedaan, moest alleen nog stofzuigen maar heeft daarmee gewacht tot X en ik wakker waren, wat een lieverd he ? X heeft een onrustige nacht gehad, maar heeft wel hazeslaapjes gedaan.....
    X heeft onder de wondsponsjes ontzettende ruwe, gesprongen plekken zo zielig.... Voor zover ik er bij kon zoveel mogelijk van de wond vandaan ingesmeerd met bepanthen... Helaas kan ik meer niet doen :(

Oh ja dit is wel leuk, zijn medicijnen (behalve de A.B) zijn ontzettend smerig, hij kokhalst er altijd van. Nu doe ik het anders, hij heeft een geliefde pop (voor de kenners Bumba) die "krijgt"nu eerst dan wordt Bumba uitvoerig beloond met knuffels en dan krijgt X en dat gaat top :D

Oh ja van J hoor ik niets, een keer een vraag openbaar op facebook hoe het nu met X gaat. Thats all, ik heb hem nu 2 berichten gestuurd met de vraag of we ff op msn kunnen praten zodat ik hem het eea kan uitleggen en ik hoor niets. Meiden ik geef het op :(

16. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jeej!Hij mag naar huis.Vanmiddag om half 4.
    Hij heeft spasmes van de aders rond zijn hart en daar krijgt hij nu medicijnen voor.

Zwaai lieve meiden en bedankt voor het meeleven.

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jeeeeeeeeeeeh Suus wat een goed nieuws, fijn dat te horen meis. Verwen hem maar fijn als hij thuis is.

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bekje vrijdag 13:30 in het ziekenhuis zijn ... dat wordt laagvliegen maar ik ga het wel redden als ik direct uit kantoor naar jou scheur.

Ik moet tot 12:30 uur werken maar zit dan wel aan de goede kant van Utrecht - Zeist. Als jij klaar kunt staan beneden gooi ik dat kreupele lijf van je in de toet en ga ik met je mee.
    Ik zal hier morgen gelijk zeggen dat ik absoluut op tijd weg moet vrijdag, zaak van leven en dood! :D

Eh ja, zit nu op kantoor dus peer hem ook gelijk weer :)

19. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Desmo- Ha ha wat een toeval! Ik ben ook een echte dweil freak zonder dollen... Ik word gek als de hond met haar vieze voeten naar binnen komt of als R. weer eens knoeit met iets. Ik moet het meteen opvegen en dweilen. Afwassen daarentegen is niet mijn ding. Vorige week woensdag voor het laatst gedaan en maandag pas weer. Ik haat het ondanks het feit dat we een vaatwasser hebben. Maar hou er niet van om die in en uit te ruimen. bleh. Kortom vloertje is hier altijd pico bello.
    Ik denbk trouwens dat de test die BB je gestuurd heeft jou geluk gaat brengen. Als het niet deze maand is dan is het zeker volgende maand. Ik ken je nog niet zo goed maar vaak "voel" ik zulk soort dingen aan.
    Mijn kleine man wijst steeds je avatar aan en zegt monkey monkey oe oe oe oe
    en daarna wijst hij de bij in je banner aan en zeg fly fly bzzzzz
    BB- R. zegt dat jij babies hebt. Niet 1 en niet 2 nee 9! (in je banner) ha ha

Vanochtend zijn we lekker laat opgestaan en hebben heerlijk met ons tweetjes ontbeten. Ik heb een wafel gemaakt voor R en heb zelf wat getoast flatbread gegeten met gekruide kaas en salami.
    Hmmm die kaas lekker bijna gesmolten en de salami warm yummie!!
    De rest van de dag ga ik denk ik lekker aanklooien hier in huis zodat als mijn lieftallige hubbie morgen thuiskomt, dat alles mooi opgeruimd en schoon is.

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik dacht bij Bek ook volgende maand Ryfo;) Toeval?

Hier bij de longarts geweest. Weeeer bloedgeprikt voel me net zo'n speldenkussen. En 3 nieuwe afspraken, 2 voor tests en 1 voor de uitslag. En stiekem vind ik het allemaal onzin, maarja laten we maar naar de dokter luisteren. Nu ff wat te eten in elkaar flansen want ik val van mijn graat.

Deel Deze Pagina